dapperbuurt in de buurt?quote:
mooiquote:Op maandag 31 december 2012 02:28 schreef chufi het volgende:
BTW we gaan back van Romeinse telling naar ouderwets 1,2,3 en zo dit ivm opeenvolging nieuwe topics
Woon je zelf niet in Oost?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:43 schreef Thorical het volgende:
Ik dacht dat ik deze staat in Oost zou vinden, niet dus.
Ik weet hem niet.
Jawel, maar ik wilde naar de Realengracht maar daar was al een andere kaper die het huis heeft ingepikt.quote:
Het is een buurt die heel snel aan het veranderen is. Wat nu op Maps staat is volgens mij al 3 jaar oud.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:24 schreef thettes het volgende:
Ik keek al wel in die buurt rond Trouw en net voorbij het spoor bij die verkeersschool langs de ringdijk/wibaut, maar vond het niet.
Morgen rond deze tijd zijn jullie de 1e.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:46 schreef thettes het volgende:
Oke toch vrolikstraat dus danik ken juist het andere einde daarvan wel goed. Maar die zei jij net ook al, dus jij mag de punten nemen en een nieuwe verzinnen.
Ja dat maakt me blijquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:20 schreef Thorical het volgende:
Ik kom wel eens in de Nieuwe Draver in de 2e Oosterparkstraat. En in Trouw ben ik ook wel eens geweest. Dus ga ik voor de Olmenstraat. Als de Vrolijkstraat je blij maakt kan dat ook.
Ik heb een nieuwe voor jullie voor sommige dichtbij huis voor anderen iets verder weg en ik weet niet of Google gaat helpen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:03 schreef Thorical het volgende:
[..]
Morgen rond deze tijd zijn jullie de 1e.
ijburg?quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:37 schreef Thorical het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe voor jullie voor sommige dichtbij huis voor anderen iets verder weg en ik weet niet of Google gaat helpen.
[ afbeelding ]
Raad de straat
Ik heb koffie gedronken en was daarvan niet onder de indruk. Wel een leuk gesprek trouwens.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:32 schreef chufi het volgende:
Denk dat je bij een theehuis was geweest... En nee staat niet op Streetview
Thettes, mijn redding ik dacht dat dit weer eindeloos zou gaan duren maar het is inderdaad het Zwarte Pad.quote:
En van deze bank is eer in Amsterdam ook maar 1quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:43 schreef thettes het volgende:
zoveel molens zijn er niet in Amsterdam
Volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn we dan weer in Oost?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:42 schreef chufi het volgende:
Leuk wat een kleine hint kan doen, 3 weken niks en nu alweer 3 straten
Dus je hebt hem al gevondenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:16 schreef Thorical het volgende:
[..]
Ha leuk, ik zie een gebouw in aanbouw als ik op maps kijk.
bij allebeplein in de buurtquote:
Nee A helaas maar je zit wel redelijk in de buurtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:08 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
bij allebeplein in de buurt
ik gok Jan Mankesstraat
Die vraag snap ik even niet. Ik zie zo ff niets met een koninginquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:06 schreef Thorical het volgende:
Staat de koningin hier tussen deze straat?
Dat weer wel, staat daar een koningin? Oh ja dat pleinquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:23 schreef Thorical het volgende:
Is dit niet bij het World Fashion Center dan?
Ga maar eens kijken een oud vrouwtje met een vosje om haar nek.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat weer wel, staat daar een koningin? Oh ja dat plein![]()
Ah gevondenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:26 schreef Thorical het volgende:
[..]
Ga maar eens kijken een oud vrouwtje met een vosje om haar nek.
OKquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:56 schreef Thorical het volgende:
Nee, we gaan er geen 1-2 tje van maken anderen kunnen met deze hints de straat heus wel vinden.
anders gooi ik er maandag wel weer een nieuwe tegenaan.
Maak die 129 van mij dan maar 130quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:10 schreef 75020 het volgende:
Wees welkom, doe mee, maar als je echt zeker weet dat ie goed is, geef jezelf dan ook even punten
Bij deze en laat ik het dicht bij huis houden.quote:Op zondag 3 februari 2013 09:29 schreef 75020 het volgende:
Ik heb gezeik met mijn laptop en met mobiel foto's uploaden lukt (mij) niet. Als een ander het voor mij even wil overnemen...... Bedankt
Ja natuurlijk, ik heb je helemaal over het hoofd gezien.quote:
Zoiets vermoedde ik alquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:29 schreef VeX- het volgende:
Geen van allen.
Je zou het niet zeggen als je er naar kijkt, maar deze straat ligt in Oud-Zuid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de nieuwe:![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:28 schreef chufi het volgende:
Stand:oost of watergraafsmeer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de nieuwe:
[ afbeelding ]Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroīd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Kiefskamp kijken we idd naar ...quote:Op zondag 3 maart 2013 01:11 schreef bork het volgende:
Gijsbrecht van IJselsteinstraat / Kiefskamp / Loevestein, Amsterdam
Balboaplein?quote:
Ja en dan richting Museum-kwartierquote:Op maandag 4 maart 2013 21:35 schreef takata het volgende:
Als je met de trein de stad uit wil stap je in op Station Amstel
Inderdaad als je station uit loopt de brug over.quote:
en over de brug nog 5 minuten en voilaquote:Op maandag 4 maart 2013 21:46 schreef takata het volgende:
[..]
Inderdaad als je station uit loopt de brug over.
Het ligt op de lijn Museum-kwartier Station Amstel
Ter Meulen zegt je niets?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke boksschool ? De Albert Cuyp is het niet
Jazeker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen een nieuwe dag. Minder druk.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:00 schreef thettes het volgende:
Sorry vandaag druk, iemand anders mag een straat paatsen en punten tellen! Zit op ipad dus dat gaat niet hier.
Oost?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:30 schreef thettes het volgende:
[ afbeelding ]
t duurde ff, had het echt even heel druk, maar hier is ie dan!
SPOILER: scoreOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
SPOILER: scoreOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
cromme campquote:
Hij is goed hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 03:01 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
cromme camp
later in de middag of begin van de avond zet ik een nieuwe plaatje (als ik het goed heb geraden)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kloptquote:Op zaterdag 16 maart 2013 07:00 schreef Thorical het volgende:
Ik moest direct aan Nieuw-Sloten denken. De straat daar ben ik nog niet achter.
weet jij het?quote:
Ik zou geen idee hebben ... Kwam wel iets gelijks tegen toen ik in de bus terug van Schiphol kwam van de week, maar dat was het niet ..quote:
Je kan blijvenquote:Op woensdag 20 maart 2013 02:06 schreef chufi het volgende:
Als deze niet binnen een dag geraden is stop ik er mee
Nouquote:
Is goed .. Huidige status zal wel kloppen mag ik je geloven,. Vroeger kwam ik er vaak langs. Volgens mij stond het 2 jaar geleden of nog in de fik daarquote:Op zondag 24 maart 2013 23:55 schreef thettes het volgende:
En de straat waar je inkijkt is volgensmij de Nieuwe Achtergracht. Nu afgesloten wegens bouwverkeer ;-)
correct, daar staat nu het IJburg Collegequote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:53 schreef Bokitoo het volgende:
Zaandijkstraat in de Spaarndammerbuurt?
Zou heel goed kunnen zijnquote:Op zondag 28 april 2013 17:01 schreef Kadooosh het volgende:
Hier woon ik in de buurt het is de Oranje Vrijstaatkade
Dat is natuurlijk goed foto vanaf de stadsdeelraad.quote:Op zondag 28 april 2013 17:01 schreef Kadooosh het volgende:
Hier woon ik in de buurt het is de Oranje Vrijstaatkade
kan het plaatje niet groter?quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:31 schreef chufi het volgende:
Misschien nog een zijvakje erbij....
[ afbeelding ]
Helaas, niet in Oostquote:Op zondag 12 mei 2013 09:07 schreef raptorix het volgende:
Mmmm lijkt me beetje in de buurt van Sportpark Drieburg (Oost).
De zijkanten dus en de schaduw ziet er vreemd uit. Aan de linkerkant staat de schaduw links, aan de rechterkant rechts. Wees consistent. En als je met schaduw werkt, moet je ook de bogen waar je onder door rijdt meenemen. Voor de consistentie. Anders moet je de schaduwen gewoon weglaten.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:22 schreef saaw het volgende:
Doe het maar even hier want het is nogal onzin om hier een heel topic voor te openen en hier zitten een hoop Amsterdammers.
Ben met een kado bezig voor een vriendin en wij hebben een beetje een ding met de magere brug, heb net dit plaatje gemaakt aan de hand van een foto en vroeg me af of het duidelijk genoeg is of dat er echt nog iets mist?
[ afbeelding ]
Alvast bedankt!
Ik heb die schaduw zo niet bedachtquote:Op maandag 13 mei 2013 16:35 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De zijkanten dus en de schaduw ziet er vreemd uit. Aan de linkerkant staat de schaduw links, aan de rechterkant rechts. Wees consistent. En als je met schaduw werkt, moet je ook de bogen waar je onder door rijdt meenemen. Voor de consistentie. Anders moet je de schaduwen gewoon weglaten.
Verder leuk idee.
Iets meer noordelijker, maar kon het daar ook niet vinden...quote:Op maandag 13 mei 2013 22:31 schreef wspa_ het volgende:
Niet echt in de buurt (alhoewel, ook niet heel ver weg). Ander stadsdeel
quote:Mmmm lijkt me beetje in de buurt van Sportpark Drieburg (Oost).
De straat ligt tussen deze twee lokaties in .quote:De Hemsterhuisstraat misschien?
Amsterdam-Zuid, boven de Zuidas, onder het Vondelpark, naast het Beatrixparkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:54 schreef wspa_ het volgende:
[..]
[..]
De straat ligt tussen deze twee lokaties in .
Ja dat iddquote:Op zondag 19 mei 2013 21:01 schreef Thorical het volgende:
Ik heb geen flauw idee. Waarschijnlijk zuid maar waar?
Nopequote:
Dat komt meer in de juiste richtingquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:57 schreef Thorical het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Meer de schilderskant op, Pieter Lastman en zo.
Goed ik weet welke straat. je bedoelt. Het is de Hendrik Jacpbzstraat. Morgen komt er een nieuw straatje.quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 17:37 schreef Thorical het volgende:
[..]
Goed ik weet welke straat. je bedoelt. Het is de Hendrik Jacpbzstraat. Morgen komt er een nieuw straatje.
vlakbij de kinkerbuurt ?quote:
Kunnen we nog 3 kanten op ..quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:54 schreef Thorical het volgende:
[..]
Nee maar dat stadsdeel is niet ver weg.
Je hebt em gevonden vlak achter de Dappermarkt.quote:
Helaas.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:55 schreef Thorical het volgende:
Laat ik eens een andere dijk noemen in Noord, Durgerdammerdijk?
Dus buiten Noord dus ...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:45 schreef AeroxV8 het volgende:
[..]
Helaas.
Ongeveer 2km ten noorden van beide dijken....
Daar heb ik ooit een blauwe maandag een balletje geslagen idd en zelfs ooit een birdie gemaakt, zonder GVB ...quote:Op zondag 14 juli 2013 01:06 schreef AeroxV8 het volgende:
Landelijk Noord, zoek het in de buurt van de golfbaan..
Dan zou je in staat moeten zijn om de betreffende straat te lokaliseren... :-)quote:Op zondag 14 juli 2013 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit een blauwe maandag een balletje geslagen idd en zelfs ooit een birdie gemaakt, zonder GVB ...
Ik sloeg altijd linksaf en reed nooit recht door en ben er dus nooit geweestquote:Op zondag 14 juli 2013 01:11 schreef AeroxV8 het volgende:
[..]
Dan zou je in staat moeten zijn om de betreffende straat te lokaliseren... :-)
Juistquote:Op maandag 15 juli 2013 11:48 schreef AeroxV8 het volgende:
Zeker ijburg..
Edit: ff gezocht..Bert Haanstrakade
Het verbaasde me dat ik direct wist waar het was terwijl ik er nog nooit geweest ben.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:16 schreef AeroxV8 het volgende:
Een voor mij tijd tot nog toe onbekend stukje Amsterdam (ben er nog nooit geweest)
[ afbeelding ]
Ook nog nooit geweest , maar idd daarquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:11 schreef Thorical het volgende:
[..]
Het verbaasde me dat ik direct wist waar het was terwijl ik er nog nooit geweest ben.
Maar het is in Oost/Watergraafsmeer.
Om de hoek staat een typisch Nederlands bouwerkquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:36 schreef Thorical het volgende:
Het is natuurlijk de Linnaeushof. Voor een ieder die het nog niet zag.
Dit is alvast een nieuwe.
[ afbeelding ]
Aan de andere kant van de stad en is een paar jaar geleden behoorlijk in het nieuws geweest.
aan het einde 150 m linksom daarbij die hoge zendmast?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:23 schreef Thorical het volgende:
[..]
Om de hoek staat een typisch Nederlands bouwerk
De zendmast staat aan de Nieuwe Hemweg.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:21 schreef chufi het volgende:
[..]
aan het einde 150 m linksom daarbij die hoge zendmast?
Dit is echt niet de Nieuwe Hemweg, maar wel de mast die je ziet, op de hoek aan het einde dus..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:56 schreef Thorical het volgende:
[..]
De zendmast staat aan de Nieuwe Hemweg.
Het Hollands bouwwerk ligt tussen de Maggie en de Patria.
Die mast was me nooit opgevallen maar je hebt wel het juiste straatje gevonden.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit is echt niet de Nieuwe Hemweg, maar wel de mast die je ziet, op de hoek aan het einde dus..
[ afbeelding ]
Als iemand anders de naam weet mag die een nieuwe plaatsen ... Anders zoek/plaats ik morgenavond wel weer iets nieuws ....quote:Op zondag 21 juli 2013 00:15 schreef Thorical het volgende:
[..]
Die mast was me nooit opgevallen maar je hebt wel het juiste straatje gevonden.
Zo kun je het wel noemenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:48 schreef Thorical het volgende:
Hierachter stikt het van de musea en woonwagens.
Als er niemand een straatje weet? Ik raak de weg niet snel kwijt
Daar heb ik vroeger gewoond en weet niet eens wat het nieuws is maar misschien iemand anders?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:17 schreef Thorical het volgende:
Als de Robert Fruinlaan/Boymansweg goed is dan nu een ander straatje.
Het is in het nieuws.
[ afbeelding ]
Vluchtkerk?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb ik vroeger gewoond en weet niet eens wat het nieuws is maar misschien iemand anders?
Bewoners willen geen Berlijnse muur.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:11 schreef chufi het volgende:
Er komt een nieuw theater ergens anders in de buurt ?
Geen idee, om een bepaalde voorstelling?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:52 schreef Thorical het volgende:
[..]
Bewoners willen geen Berlijnse muur.
Theater moet wijken voor flat.Stadsdeel Zuid wil er een twee keer zo hoog appartementencomplex voor in de plaats zetten. Het theater wordt verplaatst naar het archiefterrein aan de Amstel, maar voor de bewoners ziet het er dus slecht uit. Tevens kicker-de-kick.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, om een bepaalde voorstelling?
kick ***
Dan weet jij wel wie Puk en Muk geschreven heeft,quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:22 schreef chufi het volgende:
Alhoewel geen Rotterdammer, maar ik heb in de straat gewoond ....In een ongeregistreerd kraakpand dat dan wel ....
Ja tuurlijk... Een Tilburgse frater toch ...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:54 schreef Thorical het volgende:
[..]
Dan weet jij wel wie Puk en Muk geschreven heeft,
Deze straat loopt parallel aan de Centuurbaan.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:17 schreef Thorical het volgende:
Als de Robert Fruinlaan/Boymansweg goed is dan nu een ander straatje.
Het is in het nieuws.
[ afbeelding ]
Nu een maand later nog maar eens .....quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:25 schreef Thorical het volgende:
Na 10 dagen een schop richting de Pijp kan toch wel?
Ik vermoed dat jij weet welke straat het is in Amsterdamquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu een maand later nog maar eens .....
Ik heb in de straat gewoond, in een ongeregistreerd kraakpandquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:31 schreef Thorical het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij weet welke straat het is in Amsterdam
Natuurlijk Bleie, je hebt de eer om een nieuw straatje te uploaden.quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:35 schreef Thorical het volgende:
[..]
Natuurlijk Bleie, je hebt de eer om een nieuw straatje te uploaden.
Chufi wil jij de puntjes doen?
Moet ik nou zo'n zelfde kraak verhaal vertellen als Chufi? Want volgens mij heeft Rosa King in het pand met de groene deur gewoond. Rosa King Jazz saxofoniste.quote:
Yep.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 06:15 schreef Thorical het volgende:
[..]
Laten we het netjes houden. Het is in het voormalige Zeeburg.
je bent te goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |