Kunnen we nog 3 kanten op ..quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:54 schreef Thorical het volgende:
[..]
Nee maar dat stadsdeel is niet ver weg.
Je hebt em gevonden vlak achter de Dappermarkt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:55 schreef Thorical het volgende:
Laat ik eens een andere dijk noemen in Noord, Durgerdammerdijk?
Dus buiten Noord dus ...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:45 schreef AeroxV8 het volgende:
[..]
Helaas.
Ongeveer 2km ten noorden van beide dijken....
Daar heb ik ooit een blauwe maandag een balletje geslagen idd en zelfs ooit een birdie gemaakt, zonder GVB ...quote:Op zondag 14 juli 2013 01:06 schreef AeroxV8 het volgende:
Landelijk Noord, zoek het in de buurt van de golfbaan..
Dan zou je in staat moeten zijn om de betreffende straat te lokaliseren... :-)quote:Op zondag 14 juli 2013 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit een blauwe maandag een balletje geslagen idd en zelfs ooit een birdie gemaakt, zonder GVB ...
Ik sloeg altijd linksaf en reed nooit recht door en ben er dus nooit geweestquote:Op zondag 14 juli 2013 01:11 schreef AeroxV8 het volgende:
[..]
Dan zou je in staat moeten zijn om de betreffende straat te lokaliseren... :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |