Theater moet wijken voor flat.Stadsdeel Zuid wil er een twee keer zo hoog appartementencomplex voor in de plaats zetten. Het theater wordt verplaatst naar het archiefterrein aan de Amstel, maar voor de bewoners ziet het er dus slecht uit. Tevens kicker-de-kick.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, om een bepaalde voorstelling?
kick ***
Dan weet jij wel wie Puk en Muk geschreven heeft,quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:22 schreef chufi het volgende:
Alhoewel geen Rotterdammer, maar ik heb in de straat gewoond ....In een ongeregistreerd kraakpand dat dan wel ....
Ja tuurlijk... Een Tilburgse frater toch ...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:54 schreef Thorical het volgende:
[..]
Dan weet jij wel wie Puk en Muk geschreven heeft,
Deze straat loopt parallel aan de Centuurbaan.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:17 schreef Thorical het volgende:
Als de Robert Fruinlaan/Boymansweg goed is dan nu een ander straatje.
Het is in het nieuws.
[ afbeelding ]
Nu een maand later nog maar eens .....quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:25 schreef Thorical het volgende:
Na 10 dagen een schop richting de Pijp kan toch wel?
Ik vermoed dat jij weet welke straat het is in Amsterdamquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu een maand later nog maar eens .....
Ik heb in de straat gewoond, in een ongeregistreerd kraakpandquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:31 schreef Thorical het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij weet welke straat het is in Amsterdam
Natuurlijk Bleie, je hebt de eer om een nieuw straatje te uploaden.quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:35 schreef Thorical het volgende:
[..]
Natuurlijk Bleie, je hebt de eer om een nieuw straatje te uploaden.
Chufi wil jij de puntjes doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet ik nou zo'n zelfde kraak verhaal vertellen als Chufi? Want volgens mij heeft Rosa King in het pand met de groene deur gewoond. Rosa King Jazz saxofoniste.quote:
Yep.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 06:15 schreef Thorical het volgende:
[..]
Laten we het netjes houden. Het is in het voormalige Zeeburg.
je bent te goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |