Goed bezig Timoquote:Op zondag 30 december 2012 21:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Veeeeeeeeeeeeeel te vaak![]()
Blof moet verbannen worden
![]()
Matig uurtje, op Muse en Coldplay na.
Nu: mute en terug naar iTunes met t album van Alt-J
slaat echt nergens meer opquote:Op zondag 30 december 2012 21:07 schreef Breekfast het volgende:
Die topics gaan echt belachelijk hard
Insgelijksquote:
Dat is wel balen tijdens de Top 2000quote:Op zondag 30 december 2012 21:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Best wel
[..]
Kon je ook niet wetenEn is wel mee te leven alleen slaap ik wat meer dan de gemiddelde mens, ongeveer 2x zoveel
Is goed.quote:Op zondag 30 december 2012 21:07 schreef MaJo het volgende:
100steHet gaat echt hard nu!
Zullen we proberen allemaal in de top 100 van vandaag te komen?
quote:Op zondag 30 december 2012 21:07 schreef MaJo het volgende:
Volgens mij staan de vaste posters daar elke dag al in these days?quote:Op zondag 30 december 2012 21:07 schreef MaJo het volgende:
dit jaar gaat het hier uitzonderlijk snel. normaal kom ik nooit in SC's ofzoquote:
Gewoon je reactie oppakken en hier plakken dan!quote:Op zondag 30 december 2012 21:07 schreef Knip het volgende:
Zit ik GVD een reactie te typen, is het topic al weer op slot
Moet je zometeen eens meekijken bij Smaakpolitie in de TV SCquote:Op zondag 30 december 2012 21:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het gaat hier nog langzaam vergeleken bij SR hè?
Bedankt voor het melden want ik luister ff nietquote:
Inderdaad ja. Ook wel lekker opzich hoorquote:Op zondag 30 december 2012 21:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hier zitten minder postkrikkers, gelukkigquote:Op zondag 30 december 2012 21:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit tempo? Dat is inderdaad wel prettig.quote:Op zondag 30 december 2012 21:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Ook wel lekker opzich hoor
Ik hoor nog steeds een kwartje dat na-klapwiektquote:Op zondag 30 december 2012 21:09 schreef peaceman het volgende:
Blof is toch wel een topband! Die prachtige metaforische teksten ook.
Op zo'n moment baal ik er wel extra vanquote:Op zondag 30 december 2012 21:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat is wel balen tijdens de Top 2000
quote:
Jou gaat het wel lukkenquote:
quote:Op zondag 30 december 2012 21:10 schreef Knipoogje het volgende:
Romeo & Juliet
Hier stem ik altijd op elk jaar
Ja deze bedoel ik inderdaadquote:Op zondag 30 december 2012 21:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit tempo? Dat is inderdaad wel prettig.
Voor de mensen die 'm nog niet kennen verplicht leesvoer:quote:Op zondag 30 december 2012 21:09 schreef peaceman het volgende:
Blof is toch wel een topband! Die prachtige metaforische teksten ook.
quote:Op zondag 30 december 2012 21:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jou gaat het wel lukkenMij de eerste dagen ook en ik verwacht er vandaag ook wel weer in te staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:28 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Meer dan honderd topics dit jaar?
En mooie lijstjes Jacobuspower en AgeEll
ik vorig jaar op gestemd, dit jaar op walk of life.. ook wel eens op sultans of swing, telegraph road en brothers in arms gestemd. briljante band.quote:Op zondag 30 december 2012 21:10 schreef Knipoogje het volgende:
Romeo & Juliet
Hier stem ik altijd op elk jaar
quote:
Snap ikquote:Op zondag 30 december 2012 21:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op zo'n moment baal ik er wel extra vanIk ben namelijk van mezelf eigenlijk een nachtmens maar dat schiet natuurlijk helemaal niet op als je extra slaap nodig hebt
Ik mis nu dus wel meer dan ik zou willen maar elk wakker uurtje luister ik wel hoor
quote:Op zondag 30 december 2012 21:11 schreef FritsFlits het volgende:
Kom op mensen, dit is toch prachtig
Ik heb geen idee. Hij is bijna niet van de bank afgekomen. Er zat wel bier in de oliebollen, misschien is dat naar zijn hoofd gestegen.quote:Op zondag 30 december 2012 21:10 schreef cafca het volgende:
Diaan, is peaceman zojuist op zijn hoofd gevallen?
Ja!quote:Op zondag 30 december 2012 21:11 schreef FritsFlits het volgende:
Kom op mensen, dit is toch prachtig
quote:
quote:
Smakelijkquote:
quote:
Dat zijn denk ik geen rotjesquote:Op zondag 30 december 2012 21:12 schreef Eska het volgende:
Ik schrik me iedere keer suf van al die rotrotjes hier.
Je muziek harder zettenquote:Op zondag 30 december 2012 21:12 schreef Eska het volgende:
quote:Op zondag 30 december 2012 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Hij is bijna niet van de bank afgekomen. Er zat wel bier in de oliebollen, misschien is dat naar zijn hoofd gestegen.
Ik negeer het maar gewoon.
Radio harder zettenquote:Op zondag 30 december 2012 21:12 schreef Eska het volgende:
En toch een duim omhoogquote:Op zondag 30 december 2012 21:12 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind deze van Dire Straits niet zo heel bijzonder.
quote:Op zondag 30 december 2012 21:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat zijn denk ik geen rotjes
quote:Op zondag 30 december 2012 21:10 schreef FritsFlits het volgende:
[..]haha ik sta zelfs in die lijst, terwijl ik normaal iets van 1 p. dag hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Robert Moog died for our synths
Ik leerde ze ook pas vrij laat kennen, toen hun concert in Amsterdam live werd gestreamed.quote:Op zondag 30 december 2012 21:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]hoorde overal hun naam dus was weer bang voor zo`n overhyped bandje. Duurde daarom nogal een tijdje voor ik hun album heb binnen gehaald. Eigenlijk veel te laat: Something Good, wat een plaat
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 21:10 schreef FritsFlits het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 30 december 2012 21:10 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Die lijkt niet te kloppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik sta er niet in en heb echt al wel meer dan 53 posts vandaag
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |