quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ziek; 4-5 kg op jaarbasis als je je bedenkt dat je met een simpel kuurtje iets meer of zelfs het dubbele pakt in 14 weken.![]()
[..]
Dit ziet er nog wel geinig uit. Ik heb een klasgenoot die is ook rond de 1.60 en die is/wordt ook aardig buff, maar ik vind het er niet uitzien (nohate).
Dit.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:06 schreef bascross het volgende:
Als je dus 1.60/1.70 bent kan je beter niet trainen, want als je buff bent ziet het er niet uit. Newsflash als je 50kg weegt bij die lengte ziet het er ook niet uit.
Thanks allemaalquote:Op woensdag 2 januari 2013 03:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
netjes hoor.
wat weeg je nu dan?
wel uber low bf% mister.
Nee. Cutten is calorietekort creëeren. Meer reps per set voor de vetverbranding is broscience.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Als jullie cutten, pas je dan ook je reps aan? Dat je dan juist weer veel reps maakt met lichter gewicht ipv weinig met veel gewicht?
Zit wel degelijk een waarheid in. Als je maar genoeg reps doet wordt het uiteindelijk cardio, en verbrand je dus meer caloriën in je lifting session (en maak je minder spiermassa aan, maar goed, klein detailquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:38 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nee. Cutten is calorietekort creëeren. Meer reps per set voor de vetverbranding is broscience.
Met een hele zware sessie met weinig reps kun je net zo veel, of meer, calorieën verbranden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:40 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Zit wel degelijk een waarheid in. Als je maar genoeg reps doet wordt het uiteindelijk cardio, en verbrand je dus meer caloriën in je lifting session (en maak je minder spiermassa aan, maar goed, klein detail).
groeten, je bijdehandte vrind Luchtkokeur
Ik vraag het me af. Heb je bronnen hiervoor? Weinig reps (en dus high weight) is volgens mij voornamelijk zwaar voor je CNS e.d., en terwijl het natuurlijk ook caloriën verbrandt, lijkt het me persoonlijk sterk dat dit meer is dan een cardio sessie (of een heel low weight - high rep 'krachttraining sessie').quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:42 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Met een hele zware sessie met weinig reps kun je net zo veel, of meer, calorieën verbranden.
Kwa intensiteit is een goede cardiosessie (bijv. hiit) veel hoger dan een low weight/high rep sessie, en dat vertaald zich weer in een hoger calorieverbruik. M.i. kun je dat niet met elkaar vergelijken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:44 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. Heb je bronnen hiervoor? Weinig reps (en dus high weight) is volgens mij voornamelijk zwaar voor je CNS e.d., en terwijl het natuurlijk ook caloriën verbrandt, lijkt het me persoonlijk sterk dat dit meer is dan een cardio sessie (of een heel low weight - high rep 'krachttraining sessie').
Zo zou ik het ook doen. Ik wilde alleen zeggen dat het dus wel kan, vet verliezen door hogere reps.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:54 schreef Luchtkoker het volgende:
Ja tuurlijk. Die reps hebben bijgedragen aan een iets hogere verbranding, maar aan het eind van de dag heb je nog steeds een calorische deficiëntie nodig.
Hij had net zo goed, of eigenlijk beter, gewoon low/mid rep (<= 12) kunnen liften en een boterham minder kunnen eten. Meer netto spieropbouw, zelfde calorisch balans.
Het ligt er aan hoe intens je traint, hoe zwaar enzo. Maar gemiddeld zal je op ongeveer 400 kcal uitkomen, met een intensieve training that is.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:03 schreef stinkie het volgende:
Als ik de cal. teller op de fiets moet geloven is 40 minuten low intensity (hartslag rond de 125) 210. Iemand enig idee wat 45 min KT doet?
Ah, ik denk dat we een beetje langs elkaar heen praten (of ik begrijp je verkeerd). Ik vergeleek low rep met high rep. Uiteraard geldt cardio > KT wat betreft calorisch verbruik.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:01 schreef Nic1 het volgende:
Kwa intensiteit is een goede cardiosessie (bijv. hiit) veel hoger dan een low weight/high rep sessie, en dat vertaald zich weer in een hoger calorieverbruik. M.i. kun je dat niet met elkaar vergelijken.
maakte ik op dat jij cardio en high-rep gelijk stelt, wellicht fout gedacht. Ik stel high-rep gelijk aan bijvoorbeeld wandelen of langzaam hardlopen en low-rep in de richting van zwaardere cardio.quote:lijkt het me persoonlijk sterk dat dit meer is dan een cardio sessie (of een heel low weight - high rep 'krachttraining sessie').
quote:Hij had net zo goed, of eigenlijk beter, gewoon low/mid rep (<= 12) kunnen liften en een boterham minder kunnen eten. Meer netto spieropbouw, zelfde calorisch balans.
Oh nou dan ga ik wel niet trainenquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:06 schreef bascross het volgende:
Als je dus 1.60/1.70 bent kan je beter niet trainen, want als je buff bent ziet het er niet uit. Newsflash als je 50kg weegt bij die lengte ziet het er ook niet uit.
Verkeerde quote denk ik, want jullie zeggen hier hetzelfde.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oh nou dan ga ik wel niet trainenwat een onzin.
Hahah heerlijk filmpje, gelukkig nieuwjaar ouwe boefquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:39 schreef ZetaOS het volgende:
Even een kort berichtje, een leuk filmpje in de Hotel Gym gemaakt voor jullie..
(31-12-2012)
Ik zeg toch ook dat hij (Thom90) er wel geinig (lees: goed) uit ziet. Daarbij geef ik alleen nog mijn mening wat betreft het fysiek van mijn klasgenoot die ook echt klein is en dat het er bij hem niet uitziet omdat hij uit proporties is. Grote rug maar een klein mannetje. IK vind het niet mooi bij hem, maar wat doet mijn mening ertoe?quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:50 schreef Stereotomy het volgende:
Yuri je kraamt onzin uit, grote dude
At the end of the day you can do whatever the fuck you wanna doquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat hij (Thom90) er wel geinig (lees: goed) uit ziet. Daarbij geef ik alleen nog mijn mening wat betreft het fysiek van mijn klasgenoot die ook echt klein is en dat het er bij hem niet uitziet omdat hij uit proporties is. Grote rug maar een klein mannetje. IK vind het niet mooi bij hem, maar wat doet mijn mening ertoe?Dat sommige zich dan aangevallen voelen, sja..
![]()
Ik zou ze hard uitlachen als ze me willen controleren.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:40 schreef THEFXR het volgende:
zijn jullie al eens op doping gecontroleerd?
Een weetje in tijden van goede voornemens: mocht u vanavond nog gaan joggen dan bent u per definitie sportbeoefenaar en kan u op doping worden gecontroleerd. ‘In theorie kan dat', zegt Hans Cooman, controle-arts bij de Vlaamse Gemeenschap. ‘Maar in de praktijk zal het niet gebeuren. Alleen in fitnesscentra controleren we recreatieve sporters. Meer dan dertig procent van de recreanten neemt anabolen. Dat is een gezondheidsprobleem.'
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20130101_00419170
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |