Nou ja, zelf vind ik het nog wel meevallen, maar in vergelijking met de meeste in de sportschool wel ja.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
HAAAAAAA JIJ BENT ECHT KLEIN![]()
![]()
Maar op zich zie je er nu al vrij buff uit, niet? Je hebt een BMI van 23.7 @ 12% bf
Ja, raar, heb ik ook. Mijn chest en lats zijn minder ontwikkeld. Ik vind de OHP ook het leukst om te doen, en heb daar het afgelopen jaar de meeste progressie in gemaakt. Maarja, is vaak zo bij de leukste oefening.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:51 schreef Thom90 het volgende:
[..]
Nou ja, zelf vind ik het nog wel meevallen, maar in vergelijking met de meeste in de sportschool wel ja.
Maar ik heb vooral m'n schouders erg mee, dus ik lijk vrij snel breed.
Super, mooiquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:03 schreef Thom90 het volgende:
Hier paar fotos die ik paar weken terug getrokken had, koud, maar wel buik even aangespannen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal nog wel even kijken of ik een foto kan maken van rug, maar altijd klote blijft dat.
Trainingsperiode zal nu zo'n 4 jaar zijn. Zo nu en dan goed op m'n voeding gelet, dat blijft altijd lastig vind ik. Ik kwam van 51kg af toen ik begon met trainen.
12 % kan wel kloppen, ik begin nu ook echt een vetlaagje te krijgen maar m'n abs zie je nogsteeds.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Super, mooiEn volgens mij is dat wel wat droger dan 12% niet?
Ben wel benieuwd naar die ecto-before-pics![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
Moet eerlijk zeggen dat ik traps nooit echt apart train, vroeger wel shrugs gedaan.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:04 schreef Pastapipos het volgende:
Damn, gespierde manlet !! Hoe oud was je toen je begon?
En ligt het nou aan mij of zijn je traps echt je zwakke punt.
Ik zal is even kijken, staan op andere pc.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Super, mooiEn volgens mij is dat wel wat droger dan 12% niet?
Ben wel benieuwd naar die ecto-before-pics![]()
Begin dit jaar was ik 75kg, ben nu 1.87m/90kg/17%. Hetzelfde, maar dan rond de 10% eind dit jaar lijkt me een mooi resultaat.quote:
Eigenlijk wel ziek; 4-5 kg op jaarbasis als je je bedenkt dat je met een simpel kuurtje iets meer of zelfs het dubbele pakt in 14 weken.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, doelen stellen. Leuk
Doel voor 2013:
- Minimaal 66 kg bij 10% bf, dat is een BMI van 24 voor mij. Daarvoor heb ik ongeveer 4-5 kg LBM extra nodig, moet te doen zijn in een jaar bij gedisciplineerd doortrainen.
Dit ziet er nog wel geinig uit. Ik heb een klasgenoot die is ook rond de 1.60 en die is/wordt ook aardig buff, maar ik vind het er niet uitzien (nohate).quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:03 schreef Thom90 het volgende:
Hier paar fotos die ik paar weken terug getrokken had, koud, maar wel buik even aangespannen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal nog wel even kijken of ik een foto kan maken van rug, maar altijd klote blijft dat.
Trainingsperiode zal nu zo'n 4 jaar zijn. Zo nu en dan goed op m'n voeding gelet, dat blijft altijd lastig vind ik. Ik kwam van 51kg af toen ik begon met trainen.
Dichtheid = 0,92quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe reken ik trouwens 10 gr. olijfolie om naar ml aangezien achterop de fles de waardes in ml staan.
Helemaal niet. Ik was te lui om te rekenen en kende alleen toevallig de dichtheid nog uit m'n hoofd.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:40 schreef esv7 het volgende:
Olijfolie is 0,92 gram per kubieke centimeter dus 0,92 gram per ml. 10/0,92=10,8695652ml.
Net te laat maarja :/.
thanks dude :-)quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Isotone sportdrank, ik haal altijd een pot Isostar bij de supermarkt. Dat krijg ik beter weg dan gewoon water.
@RaymondK: Respect voor je progressie. Echt dedicated.
Als je op DBB kijkt zie je nog wel oude foto's in m'n profiel. Ik heb daar een paar met name een jaar of 1,5 gelden een paar keer wat geupload.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:51 schreef Pastapipos het volgende:
Netjes Raymond ! Heb je ook nog foto's van 1,5/2 jaar geleden?
netjes hoor.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:03 schreef Thom90 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:11 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
12 % kan wel kloppen, ik begin nu ook echt een vetlaagje te krijgen maar m'n abs zie je nogsteeds.
Verschilt heel erg per persoon wanneer je abs nog blijft zien denk ik?
Dit is aangespannen, maar er zit een aardig laagje overheen als ik zit e.d. nu in tegenstelling tot eerst.tering, die traps gaan door tot je oren of wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 02-01-2013 13:06:41 ]
dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:51 schreef Thom90 het volgende:
[..]
Nou ja, zelf vind ik het nog wel meevallen, maar in vergelijking met de meeste in de sportschool wel ja.
Maar ik heb vooral m'n schouders erg mee, dus ik lijk vrij snel breed.
Goed bezigquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:03 schreef Thom90 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben ook 1.70, en ik moet zeggen dat benen zo ongeveer het snelst gaan, voor zover ik dat kan beoordelen. Ik heb ook korte benen, handig voor squatsquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:09 schreef Pastapipos het volgende:
Kleine mensen hebben wel vaak gigantische benen in verhouding, dat is het punt waar lengte wel heel erg tegen je gaat keren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |