Ik denk dat Bon Iver daar zelf anders over denktquote:Op zondag 30 december 2012 20:38 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het mooiMaar van Bon Iver moet ze afblijven
Belinfantequote:
Ik vind haar altijd klinken als een kat die op het punt staat gevild te worden, in ieder geval.quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 20:37 schreef Molurus het volgende:
Beetje een hype dit meisje... net als... nvm.
quote:Op zondag 30 december 2012 20:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik denk dat Bon Iver daar zelf anders over denkt
DUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:
Misschien heeft het ze geholpen met de bekendheid maar ik vind het echt een verkrachtingquote:Op zondag 30 december 2012 20:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik denk dat Bon Iver daar zelf anders over denkt
Tessaquote:Op zondag 30 december 2012 20:38 schreef Diaan73 het volgende:
Tessa?
Ow The Voice...d at kijk ik niet.
People Help The Peoplequote:
Jij hebt echt geen smaak of wel?quote:
Met die laatste twee ben ik het zeker eens..om over Sandra vd Nieuweland maar te zwijgen.quote:Op zondag 30 december 2012 20:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien heeft het ze geholpen met de bekendheid maar ik vind het echt een verkrachtingNet als Laura Jansen met Use Somebody en de ergste is de verkrachting van Hallelujah door Lisa
![]()
vergeet Running up that Hill door Within Temptation niet... Kate Bush draaide zich om in haar graf....quote:Op zondag 30 december 2012 20:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien heeft het ze geholpen met de bekendheid maar ik vind het echt een verkrachtingNet als Laura Jansen met Use Somebody en de ergste is de verkrachting van Hallelujah door Lisa
![]()
Er is nog geen nummer naar Birdy geweestquote:
Je moet het natuurlijk niet op zichzelf luisteren, maar ja.quote:Op zondag 30 december 2012 20:41 schreef laxus13 het volgende:
Dit vind ik eigenlijk een iets mindere van Pf
Babyface themaatje alleenquote:Op zondag 30 december 2012 20:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er is nog geen nummer naar Birdy geweest![]()
Dat zou je frappant kunnen noemen.quote:Op zondag 30 december 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
Pink Floyd, Dire Straits en Eagles zijn aan mij niet besteed.
Zo klink ik ook bij een amputatiequote:Op zondag 30 december 2012 20:41 schreef Eska het volgende:
Altijd een soort amputatie-gevoel wanneer je zomaar een los nummer van het album hoort.
Ieder zijn smaak.quote:Op zondag 30 december 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
Voeg Bruce er bij en we zijn het eens...quote:Op zondag 30 december 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ik voorloop ofzo, ghehe. Luister op internet.quote:Op zondag 30 december 2012 20:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er is nog geen nummer naar Birdy geweest![]()
Dan loop je achterquote:Op zondag 30 december 2012 20:42 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voorloop ofzo, ghehe. Luister op internet.
Volgens mij hoor jij veel meer bij 3FM thuis. Je bent nog erg jong denk ik of niet?quote:Op zondag 30 december 2012 20:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel, ik zou alleen wel de hele top2000 op de schop gooien
Die kan mij dan wel weer bekorenquote:Op zondag 30 december 2012 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voeg Bruce er bij en we zijn het eens...
Nu naar witte wijn en M&M'squote:Op zondag 30 december 2012 20:42 schreef Knip het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak.
(en daarbij bedoel ik NIET dat ik benieuwd ben hoe jij smaakt)
Internet loopt juist achterquote:Op zondag 30 december 2012 20:42 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voorloop ofzo, ghehe. Luister op internet.
Sandra, wie is dat? Echt joh, die steen.....quote:Op zondag 30 december 2012 20:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Met die laatste twee ben ik het zeker eens..om over Sandra vd Nieuweland maar te zwijgen.
Zo te horen zijn jullie aan het scharen.quote:Op zondag 30 december 2012 20:42 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 verleend eerste hulp aan de dame....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt mij een aparte combinatiequote:Op zondag 30 december 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Die kan mij dan wel weer bekoren
[..]
Nu naar witte wijn en M&M's
Hokjesgeest...quote:Op zondag 30 december 2012 20:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij hoor jij veel meer bij 3FM thuis. Je bent nog erg jong denk ik of niet?
M'n theequote:Op zondag 30 december 2012 20:43 schreef Montov het volgende:
[..]
Zo te horen zijn jullie aan het scharen.
Ook zo'n TVOH nobody, maar wel 7 x in de Top 40.quote:Op zondag 30 december 2012 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Sandra, wie is dat? Echt joh, die steen.....
Je zal wel de verkeerde zender aan hebben staan.quote:Op zondag 30 december 2012 20:43 schreef Cee het volgende:
Luister ik dit nu in een verkeerde context of moet ik constateren dat ik het gewoon helemaal niks vind?
Het past mooi in het album. Zoals alles van Pink Floyd is het niet echt bedoeld om als los nummer te luisteren.quote:Op zondag 30 december 2012 20:43 schreef Cee het volgende:
Luister ik dit nu in een verkeerde context of moet ik constateren dat ik het gewoon helemaal niks vind?
Eigenlijk moet je het hele album (Dark Side of the Moon) aan een stuk door luisteren.quote:Op zondag 30 december 2012 20:43 schreef Cee het volgende:
quote:Op zondag 30 december 2012 20:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het past mooi in het album. Zoals alles van Pink Floyd is het niet echt bedoeld om als los nummer te luisteren.
Lekker hoor, droge witte wijn en de chocola erbijquote:Op zondag 30 december 2012 20:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een aparte combinatie
19quote:Op zondag 30 december 2012 20:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij hoor jij veel meer bij 3FM thuis. Je bent nog erg jong denk ik of niet?
Ik zal 't eens proberen. Zonder whiskey en sigaar dan.quote:Op zondag 30 december 2012 20:44 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je het hele album (Dark Side of the Moon) aan een stuk door luisteren.
Liefst met een whiskeytje en een sigaar
Leeftijdsgenootquote:Op zondag 30 december 2012 20:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
19
Maar Pink Floyd, de Eagles, Rolling Stones gaan d'r wel in hoor
7 keer tegelijk?quote:Op zondag 30 december 2012 20:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ook zo'n TVOH nobody, maar wel 7 x in de Top 40.
quote:Op zondag 30 december 2012 20:43 schreef Montov het volgende:
[..]
Zo te horen zijn jullie aan het scharen.
Verdrongenquote:Op zondag 30 december 2012 20:44 schreef peaceman het volgende:
zijn er hier mensen die Within Temptation die afgrijselijke cover van Running up that hill vergeven??
Ik vergeef ze helemaal niks, die fake Goths...quote:Op zondag 30 december 2012 20:44 schreef peaceman het volgende:
zijn er hier mensen die Within Temptation die afgrijselijke cover van Running up that hill vergeven??
Ik bedoel dat niet lullig maar bij al zijn opmerkingen denk ik waarom luister je naar de top 2000 als je al die oude muziek niks vindt en alleen de nieuwe nummers leukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |