quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op zondag 30 december 2012 19:50 schreef Anne het volgende:
Overigens heb je wederom de OP verneukt.
je hebt nog 28 uur, succesquote:Op zondag 30 december 2012 19:51 schreef BaraCuda het volgende:
We moeten met dit topic waarschijnlijk het nieuwe jaar in. Dat wil je toch niet zeg
Ja jonguh, was weer iets weggevallen, faalhaasquote:
Als jij zo doorpost, issie voor overmorgen wel vol hoor.quote:Op zondag 30 december 2012 19:51 schreef BaraCuda het volgende:
We moeten met dit topic waarschijnlijk het nieuwe jaar in. Dat wil je toch niet zeg
We kunnen hem gewoon vanavond effe om zeep helpen natuurlijkquote:Op zondag 30 december 2012 19:51 schreef BaraCuda het volgende:
Ik wil OF goud, OF titanium, óf een combi. Minimaal 10 mm dik en een hijsschakel, mag een normale zijn, maar ook met een spalk.quote:Op zondag 30 december 2012 19:53 schreef densmee het volgende:
hier een mooie ketting voor SD,
mag je nog zelf je kleur kiezen.
[ afbeelding ]
en deze keer wel op tijd smeren he, en netjes op tijd spannen
Foto zoeken van een hijsschakel. Jij naar de edelsmit lopen. Jij zeggen ik wil dit.quote:Op zondag 30 december 2012 19:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik wil OF goud, OF titanium, óf een combi. Minimaal 10 mm dik en een hijsschakel, mag een normale zijn, maar ook met een spalk.
Owja, en 70 cm lang
Had ik eerder moeten weten, ik had vanmiddag een kinderverjaardag...quote:
Goed planquote:Op zondag 30 december 2012 19:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
We kunnen hem gewoon vanavond effe om zeep helpen natuurlijk
en wat voor sluiting? harp of d sluiting, moet er nog een haak aan?quote:Op zondag 30 december 2012 19:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik wil OF goud, OF titanium, óf een combi. Minimaal 10 mm dik en een hijsschakel, mag een normale zijn, maar ook met een spalk.
Owja, en 70 cm lang
10mm?! hoeist BAquote:Op zondag 30 december 2012 19:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Owja, en 70 cm lang
Wen er maar vast aan. Straks heb je er een hele hoopquote:Op zondag 30 december 2012 19:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Had ik eerder moeten weten, ik had vanmiddag een kinderverjaardag...
quote:Op zondag 30 december 2012 19:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Soms zijn dingen niet wat ze lijken te zijn.
[ afbeelding ]
alleen op kinderverjaardagenquote:Op zondag 30 december 2012 19:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Wen er maar vast aan. Straks heb je er een hele hoop.
Ja, dat zei de rest ook al...quote:Op zondag 30 december 2012 19:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Wen er maar vast aan. Straks heb je er een hele hoop.
En op mama's en papa's verjaardagen. Tenzij je na 20.00 uur gaat. Dan heb je kans dat de meesten al naar huis/op bed liggen.quote:
Je gaat lachen, maar ik wil er idd een D-sluitinkje voor laten makenquote:Op zondag 30 december 2012 19:58 schreef densmee het volgende:
[..]
en wat voor sluiting? harp of d sluiting, moet er nog een haak aan?
oh komen jullie ook?quote:Op zondag 30 december 2012 20:02 schreef Anne het volgende:
[..]
En op mama's en papa's verjaardagen. Tenzij je na 20.00 uur gaat. Dan heb je kans dat de meesten al naar huis/op bed liggen.
Ik heb nu al een jaartje of 15 een 9 mm brede platte bi-color,maar die is keiversleten, en ik wil weer wat anders.quote:
die heb ik nog wel liggen, tot 20 ton oid, die kun je in een keer om je nek doen ongeveerquote:Op zondag 30 december 2012 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je gaat lachen, maar ik wil er idd een D-sluitinkje voor laten maken
laat je die jaarlijks keuren?quote:Op zondag 30 december 2012 20:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb nu al een jaartje of 15 een 9 mm brede platte bi-color,maar die is keiversleten, en ik wil weer wat anders.
wanneer is dat dan, lopende verjaardagskalenderquote:Op zondag 30 december 2012 20:04 schreef Anne het volgende:
Overigens is de eerstvolgende jarige hier; SD-tje.
Ik ben alvast aan het sparen.
Mag ik niet zeggen!quote:Op zondag 30 december 2012 20:05 schreef densmee het volgende:
[..]
wanneer is dat dan, lopende verjaardagskalender
Dat heet een inkort-klauw, die is ook bruikbaar als sluiting trouwens, als je een nieuwerwetse kettinghaak pakt met zo'n pinvergrendeling. een normale klephaak vind ik te lomp..quote:Op zondag 30 december 2012 20:03 schreef densmee het volgende:
deze is 30 cm te lang maar dat moet wel te doen zijn want er zit een inkorthaak aan
[ afbeelding ]
kon ik zou snel niet vinden, die nieuwe zijn hendiger jaquote:Op zondag 30 december 2012 20:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat heet een inkort-klauw, die is ook bruikbaar als sluiting trouwens, als je een nieuwerwetse kettinghaak pakt met zo'n pinvergrendeling. een normale klephaak vind ik te lomp..
Heb ik ook liggen thuis, inclusief een 10 tons tweesprong, een heel scala aan hijsbanden; allesquote:Op zondag 30 december 2012 20:04 schreef densmee het volgende:
[..]
die heb ik nog wel liggen, tot 20 ton oid, die kun je in een keer om je nek doen ongeveer
ik heb alleen maar banden en een paar ongekeurde staalkabels, een krat vol met sluitingen in 4 voud van klein tot groot. en het belangrijkste de tirforquote:Op zondag 30 december 2012 20:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb ik ook liggen thuis, inclusief een 10 tons tweesprong, een heel scala aan hijsbanden; alles
jullie zijn alle dagen welkomquote:
alleen thuis?quote:
Het nare van titanium vind ik, dat ze die zut helemaal polijsten tot het net witgoud of zilver lijkt; ik vind juist de grijze kleur van Ti veel mooier. Ik ga van de week effe bellen; er ligt een mooie ketting in Ti in engeland, maar die is ook blingie, ik wil weten wat het kost om hem terug naar ruwe kleur te etsen, en daarna moet ik met de edelsmid in conclaaf over hoe we het ding op 70 cm gaan brengen (lees: gouden tussenstukken maken mbv het materiaal van mijn oude ketting), ding is nu 60, en als hij geeeld moet worden gaan er nog eens 4 schakels vanaf (cm of 8 denk ik), dus er moet wat aan gerommeld worden, da's mooi want dat maakt hem uniekquote:Op zondag 30 december 2012 20:08 schreef BaraCuda het volgende:
Ik vind titanium trouwens wel 56x zo mooi als goud.
Aangezien mijn mening je waarschijnlijk enorm kan waarderen meld ik dat even
Oliebollen gegeten toevalligquote:Op zondag 30 december 2012 20:17 schreef Alfisti het volgende:
[..]
nee, GF is niet zo lekker dus ligt al in bed.
Gisteren een zakkie gehaald; Anne d'r portie ging via de verkeerde kant de plee inquote:Op zondag 30 december 2012 20:21 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Moeten we morgen nog halenHebben jullie al wel die kleffe dingen op tafel staan dan?
mn moeder heeft die zelf gebakkenquote:Op zondag 30 december 2012 20:21 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Moeten we morgen nog halenHebben jullie al wel die kleffe dingen op tafel staan dan?
Z'n mammie, ow lieve help tochquote:Op zondag 30 december 2012 20:23 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
mn moeder heeft die zelf gebakken
euw........quote:Op zondag 30 december 2012 20:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gisteren een zakkie gehaald; Anne d'r portie ging via de verkeerde kant de plee in
Je moet ook eerst kauwen en dan pas doorslikken.quote:Op zondag 30 december 2012 20:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gisteren een zakkie gehaald; Anne d'r portie ging via de verkeerde kant de plee in
bij mij vliegt de frituur pan altijd in de fikquote:Op zondag 30 december 2012 20:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Z'n mammie, ow lieve help toch![]()
Een beetje vent bakt ze zelf
inderdaad als ge vort brokjes pist dan wordt het tijd voor de dokterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zonder krieken?quote:Op zondag 30 december 2012 20:28 schreef Anne het volgende:
Overigens ging dit:
[ afbeelding ]
er wel goed in en bleef er ook in!
Wij hebben nog twee oliebollen.quote:Op zondag 30 december 2012 20:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Uhuh. Nu je het zegt.. we hebben nog slagroomijs.. en krieken..
Hmmm.
een wafel met mes en vork?quote:
Wat is dat, of: wat had het moeten zijn?quote:
crossbox om van 3 motoren naar 1 aandrijfas tegaanquote:Op zondag 30 december 2012 20:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat is dat, of: wat had het moeten zijn?
Geen idee. Maar dat ding was huge. Kan ik niet vasthouden zonder er een teringzooitje van te maken.quote:Op zondag 30 december 2012 20:36 schreef densmee het volgende:
[..]
een wafel met mes en vork?
of is dat bels?
misselijk?quote:Op zondag 30 december 2012 20:17 schreef Alfisti het volgende:
[..]
nee, GF is niet zo lekker dus ligt al in bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
quote:Op zondag 30 december 2012 20:42 schreef lipje het volgende:
[..]
misselijk?Laten we hopen van nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst moeten SD en Anne nog
* Alfisti rent
quote:
Logisch.quote:Op zondag 30 december 2012 21:11 schreef Sounddragon het volgende:
Je moet ze ook eerst een paar weken binnen houden als je bent verhuisd.
Dat je katten hebt, wil niet zeggen dat de interesse in poezen vergaat.quote:Op zondag 30 december 2012 20:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat zegt dus helemaal niks. Kijk maar naar Duvel.
quote:Op zondag 30 december 2012 21:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat je katten hebt, wil niet zeggen dat de interesse in poezen vergaat.
Er zijn zoveel dingen logischquote:
a*b=c is logischquote:
lekkelquote:
place mats waren op?quote:Op maandag 31 december 2012 11:13 schreef Barcaconia het volgende:
Met 3 ipads aan de keukentafel met het gezin. Wat zijn wij toch gezellig
't Was niet mijn keuze om de halve nacht wakker te liggen.quote:
Dat ze nog richting aangeven is al heel wat! Normaal gaan ze gewoon naar links zonder te kijken ook al kom je aan rijden met een flink snelheidsverschil.quote:Op maandag 31 december 2012 12:46 schreef Paladijn het volgende:
Goed, wij leven ook weer
Ik ben er onderhand achter dat in het zuiden (Braboland/Belgenland/Frankrijk) richtingaanwijzer aan betekent dat je naar links gaat, ook al komt er iemand met 40-50+ km/u harder aanrijden
Andere wtf's: op de rondweg Parijs naar de linkerbaan geduwd worden door een Fransman op die manier, waarbij er 5 seconden later een ghostrider-wannabe in uma thurman outfit voorbij vliegt op zijn tweewielertje. En een Nederlander net voor Breda op de terugweg die op de linkerbaan 80 reed op een verder lege weg en na het groot licht dat hij aan de kant moest besloot om bij te gaan remmen
Maar verder drie leuke dagen gehad met fraai weer (9-10 graden, paar uurtjes zeer lichte regen) voor dit jaargetijde en eigenlijk doodop nuFoto's volgen later wel...
Zelfs in Italië rijden ze netter...quote:Op maandag 31 december 2012 13:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat ze nog richting aangeven is al heel wat! Normaal gaan ze gewoon naar links zonder te kijken ook al kom je aan rijden met een flink snelheidsverschil.
En die etters die gaan zitten kutten op de weg wordt ook met het jaar erger heb ik het idee.
Alleen daarom moet je al 200+ pk hebben om dat soort lui af te straffen
wen er maar vast aanquote:Op maandag 31 december 2012 12:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
't Was niet mijn keuze om de halve nacht wakker te liggen.
Zo lang het nog niet hoeft, liever niet.quote:
quote:Op maandag 31 december 2012 13:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zo lang het nog niet hoeft, liever niet.
over 5 maanden moet je wel.quote:Op maandag 31 december 2012 13:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zo lang het nog niet hoeft, liever niet.
* lipje neemt er eentje en bestuift de SC met poedersuikerquote:Op maandag 31 december 2012 13:39 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti zet een schaaltje oliebollen in de SC.
nee ik steek zo een paar bankbiljetten in de hens...:')quote:
quote:Op maandag 31 december 2012 14:04 schreef lipje het volgende:
[..]
nee ik steek zo een paar bankbiljetten in de hens...:')
quote:
ik ga van huisquote:
Ik vond Oostenrijkers wel meevallen op de weg, maar misschien is het net waar je ze tegenkomt. Ik vind Duitsers tof op de autobahn en in de stad, daarbuiten zijn ze tegen het suicidale aanquote:Op maandag 31 december 2012 13:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zelfs in Italië rijden ze netter...
BTW: Oostenrijkers zijn pas etters op de weg, afgelopen zomer uitgebreid ondervonden.
u ook ome sLipjequote:Op maandag 31 december 2012 14:16 schreef lipje het volgende:
[..]
ik ga van huis
@ allemaal:
fijne jaarwisseling en denk aan de oogjes en vingertjes
Nice die nachtfoto'squote:Op maandag 31 december 2012 14:32 schreef Paladijn het volgende:
En alvast wat pics! Voor ik zometeen nog maar even inkopen doe gezien vanavond/morgen alles dicht is...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En uiteraard
[ afbeelding ]
Waar mijn cameratas+tripod uitgebreid geanalyseerd werd door de Franse bewakingsbeambte.
Maar dan kun je wel weer dit soort foto's schieten:
[ afbeelding ]
En vervolgens naar Disneyland:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En 's avonds laat het spektakel (youtube op disney dreams HD voor 20 minuten licht- en vuurwerk):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel lomp overigens: de dialoog was om en om in het Engels en Frans. Dus het was alleen te volgen voor mensen die beide talen machtig zijn omdat karakter 1 engels sprak waarop karakter 2 in het frans reageerde...
En gezien dit PTA is:
[ afbeelding ]
En speciaal voor de fapperts van Nederlands trots in Frankrijk:
[ afbeelding ]
(Lukte me niet betere foto's te maken aldaar gezien alle Franse photobombers die voor me langs liepen of in die DS3 sprongen)
* Barcaconia neemt ze allemaal mee in een zakje omdat hij ze zelf thuis vergeten is te halen en geen zin meer heeft om nog weg te gaan.quote:Op maandag 31 december 2012 13:39 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti zet een schaaltje oliebollen in de SC.
Jezusquote:Op maandag 31 december 2012 17:11 schreef Alfisti het volgende:
Yep! Het is een jeep!
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=38833
Zelfs de lada´s gaan daar als gekken. Russen sporen niet helemaal, geloof ikquote:Op maandag 31 december 2012 17:33 schreef Sounddragon het volgende:
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=38836
Net als die crashcompilatie van van de week; erg frappant hoeveel crashes er in de sneeuw zijn, en dan ook nog hoe debiel hard er gereden wordt in die omstandigheden.. allemaal winterbanden icm. ESP helden?
Ik denk, dat als je zo vaak in de sneeuw rijdt, het een soort van gewoonte wordt, en je het gevaar niet meer ziet.quote:Op maandag 31 december 2012 17:41 schreef L0we het volgende:
[..]
Zelfs de lada´s gaan daar als gekken. Russen sporen niet helemaal, geloof ik
De compilaties zonder sneeuw zien er ook bijzonder uit. Volgens mij is er wel meer aan de hand dan alleen de sneeuw niet meer als gevaar zienquote:Op maandag 31 december 2012 17:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik denk, dat als je zo vaak in de sneeuw rijdt, het een soort van gewoonte wordt, en je het gevaar niet meer ziet.
Die compilatie van van de week was volgens mij ook voor een groot deel russisch
Kameraad die meereed met de carbagerun 1e jaar heeft een nieuw huisje dus die moet ingewijd wordenquote:Op maandag 31 december 2012 17:01 schreef Alfisti het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor vanavond? Bankhangen en tv kijken of ergens anders een feestje bouwen?
Nee.quote:Op maandag 31 december 2012 18:26 schreef Barcaconia het volgende:
Gaan er nog mensen proberen de eerste post van 2013 te maken?
de laatste van 2012quote:Op maandag 31 december 2012 18:26 schreef Barcaconia het volgende:
Mag hopen dat ik rond die tijd niet online ben.quote:Op maandag 31 december 2012 18:26 schreef Barcaconia het volgende:
We zullen zien! En horen, waarschijnlijk!quote:Op maandag 31 december 2012 13:42 schreef lipje het volgende:
[..]
[..]
over 5 maanden moet je wel.
goeie wekkers zijn het, alleen de tijd instellen doet het niet zo goed.
Pfuu, ik lees minder prettige dingen on the webz iddquote:Op maandag 31 december 2012 18:37 schreef Barcaconia het volgende:
Bedrijf stopgezet lees ik. Vervelende situatie.
Ziet er vervelend uit, zowel voor hem als klanten...quote:Op maandag 31 december 2012 18:35 schreef Anne het volgende:
t0n heeft het zwaar trouwens.
https://www.google.nl/sea(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
Duitsland en Frankrijk klagen ook mee.
Ik win dagelijks geen 30 miljoen maar als dat een maatstaaf is voor gelukquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:02 schreef BaraCuda het volgende:
Geen 30 miljoen gewonnen, dus het jaar is al slecht begonnen
die tijd heb ik grotendeels wel gehadquote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Al die mensen op facebook heel stoer; oh weltrusten, ik ga nu slapenoh wauw het is 8 uur, ik ga slapen, oh joepie ik ben 24 uur wakker.
Enorm stoer.
Dat je dat soort vrienden hebt zeg meer over jou..........quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Al die mensen op facebook heel stoer; oh weltrusten, ik ga nu slapenoh wauw het is 8 uur, ik ga slapen, oh joepie ik ben 24 uur wakker.
Enorm stoer.
Was bij mijn broertjes bookface.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat je dat soort vrienden hebt zeg meer over jou..........
weer 2equote:
slechtste stokbrood monteur van Nederlandquote:
als het eerste toch al eens uit zou komen, dan mag je al niet heel hard klagen. Maar ik hoop voor jullie dat allebei spoedig goed komtquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:21 schreef Anne het volgende:
Ik wens maar 2 dingen.
- Mijn broer kankervrij (dat neemt ook gelijk een hele hoop zorgen bij mijn ouders weg, dat hebben zij ook wel eens verdiend)
- En een huisje voor SD en mij en onze 2 harige babbiejs.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:51 schreef lipje het volgende:
[..]
slechtste stokbrood monteur van Nederland
jep, zou mooi zijn als iedereen binnen je kenniskring weer gezond is.quote:
nou succes dan maar morgenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:08 schreef Anne het volgende:
Yes! Morgen begint het circus ook weer; dan krijgt ie een full body scan.
Heftig.. sterkte!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:08 schreef Anne het volgende:
sterkte morgenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:08 schreef Anne het volgende:
geef je ouders maar een dikke knuffel. Dit is ook voor hen niet leuk om mee te maken. Wens je broer veel beterschap, kracht en liefde om van deze gemene ziekte te genezen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:41 schreef Anne het volgende:
Dankjewel, ik zal het doorgeven, want hij is degene die 2 uur lang stil moet blijven liggen(en mijn vader degene die weer meehobbelt en moet wachten).
quote:81. Wat overkomt Johannes wel eens terwijl hij een LP heeft met dezelfde titel?
geen idee, het is die buzzybee quiz.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:58 schreef Sounddragon het volgende:
LP? Lekke Piemol? Lange Piemol? Lege Pilskist? Losse Pleuro?
jep dat zal welquote:
Johannes......das toch die walvis voor de kust?quote:
ja maar ook een lid bij buzzybeequote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:06 schreef lipje het volgende:
[..]
Johannes......das toch die walvis voor de kust?
die blonde knul die op tv stond te blèren?quote:
nee,quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:09 schreef lipje het volgende:
[..]
die blonde knul die op tv stond te blèren?
Dankjewel lipjequote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:59 schreef lipje het volgende:
[..]
geef je ouders maar een dikke knuffel. Dit is ook voor hen niet leuk om mee te maken. Wens je broer veel beterschap, kracht en liefde om van deze gemene ziekte te genezen.
goedemorgenquote:Op woensdag 2 januari 2013 06:59 schreef Anne het volgende:
Mijn streven was om half 8 te beginnen. Maar kwart voor 7 is ook goed.
Goedemorgen.
Ik doe begrijp!quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:59 schreef Anne het volgende:
Dankjullie.
En ook_gek; bijna niemand niet hoor, ik vertel er niet zo heel erg veel over volgens mij.
Het is niet zo heel erg boeiend voor > hier < assiebegrijpwakbedoel.
Selektvracht?quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:07 schreef daNpy het volgende:
Wat is zo'n Samsung Galaxy Mini toch een #$%^&*(&^%$#%^&*()*&^%$%^&*() ding
Typen is zo goed als onmogelijk. En ik heb de aanvul functie uitgezet, want die gaat vast woorden voor je achter het woord wat je aan het typen bent aanvullen
Na de laatste reset is hij de datum en tijd kwijt. Staat overigens gewoon op provider-synchro.
Gisteren was het bijv 2 januari, vandaag 15 december 2012. Nu is het 15:34u. De dag gaat hard als je lol hebt
Verder is de hele bediening ruk en alleen navigeren werkt nog enigzins (als je eenmaal ingetiept hebt waar je heen wil). Ook is onderweg opladen via een 12V-USB converter niet mogelijk
Mijn HTC One S is vrijdag hopelijk weer terug. Hopelijk, want afgelopen vrijdag is de koerier ook niet op komen dagen :|
Nee gewoon PostNietLeveren.quote:
ah de Anne planning werkt ook bij jouquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:19 schreef daNpy het volgende:
5 minuten geleden was het weer 2 januari, nu is het weer 15 dec.
Even je landinstellingen veranderen naar Nederland, je lijkt op de Surinaamse klok te zitten nu.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:19 schreef daNpy het volgende:
5 minuten geleden was het weer 2 januari, nu is het weer 15 dec.
In Suriname hebben ze geen besef van datum en tijd.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:41 schreef daNpy het volgende:
Want in Suriname verandert de datum elke zoveel tijd?
das de Antillenquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:42 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
In Suriname hebben ze geen besef van datum en tijd.
Niet veel beter denk ik, maar daar is SD de expert vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
Dat kan ik beamenquote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:58 schreef densmee het volgende:
wij hebben daar altijd hout vanDat werkt wel, maar alleen als het zin heeft, en erg langzaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Leuk als hij omflikkertquote:
daarom schroef ik hem gegen die mauerquote:
Houd in de onderste lade een plekkie voor Silvie vrijquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:01 schreef densmee het volgende:
[..]
daarom schroef ik hem gegen die mauer
die hoef ik niet in mijn nieuwe kast, die geeft af mee die natte verf op de bakkes altijdquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Houd in de onderste lade een plekkie voor Silvie vrij
quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:19 schreef Alfisti het volgende:
Altijd zo vriendelijke die Balkonia he
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:20 schreef Alfisti het volgende:
Zo gastvrij, hartelijk en vriendelijk.
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|