Ik moet eerlijk bekennen dat ik Parachutes niet eens zo slecht vond, staan best een paar hele toffe nummers opquote:
quote:Op zondag 30 december 2012 12:35 schreef glittertje39 het volgende:
tjongejonge...1 kopje thee en meteen is het topic gesloten als ik terug kom....doe eens ff rustig aan
Zeg, ga jij weer eens in de zandbak spelen ofzoquote:Op zondag 30 december 2012 12:37 schreef Saind het volgende:
De top2000 zit echt helemaal vol met dit soort ontzettend simpele, bombastische nummers, zo jammer.
En maar 1x Zappa, met een matig nummer
Mijn stoel breekt zo nog door midden met dat swingenquote:Op zondag 30 december 2012 12:37 schreef glittertje39 het volgende:
Hier word je toch gewoon vrolijk van!!
quote:Op zondag 30 december 2012 12:37 schreef Saind het volgende:
De top2000 zit echt helemaal vol met dit soort ontzettend simpele, bombastische nummers, zo jammer.
En maar 1x Fappa, met een matig nummer
dat komt door het velen eten omnomnom....quote:Op zondag 30 december 2012 12:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mijn stoel breekt zo nog door midden met dat swingen
quote:Op zondag 30 december 2012 12:39 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
dat komt door het velen eten omnomnom....
Welke van Zappa ? Van Dancing Fools word ik altijd vrolijk.quote:Op zondag 30 december 2012 12:37 schreef Saind het volgende:
En maar 1x Zappa, met een matig nummer
Ja, is wel leukquote:Op zondag 30 december 2012 12:40 schreef glittertje39 het volgende:
is er iemand in het top 2000 cafe geweest? en zo ja is het de moeite waard?
Erg jammer dat uitgerekend dit nummer erin staat. En dat zeg ik als iemand die alle officiele CDs in zijn bezit heeft. (Dat zijn er meer dan van welke artiest dan ook.)quote:Op zondag 30 december 2012 12:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Welke van Zappa ? Van Dancing Fools word ik altijd vrolijk.
Kan. Persoonlijk vind ik Zappa verder geen fuck aan. Ieder zijn smaak zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 30 december 2012 12:41 schreef Molurus het volgende:
[..]
Erg jammer dat uitgerekend dit nummer erin staat. En dat zeg ik als iemand die alle officiele CDs in zijn bezit heeft. (Dat zijn er meer dan van welke artiest dan ook.)
Ten eerste omdat het zo'n beetje zijn slechtste nummer ooit is. Ten tweede omdat het totaal verkeerd begrepen is: het nummer is bedoeld om disco-hitjes af te zeiken, en werd zelf een disco-hitje.
Zappa is voor veel mensen moeilijk te verteren. Dat ben ik wel gewend. Er zijn voor mij maar weinig artiesten die ik zo vaak kan draaien zonder dat het gaat vervelen.quote:Op zondag 30 december 2012 12:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kan. Persoonlijk vind ik Zappa verder geen fuck aan. Ieder zijn smaak zullen we maar zeggen.
Hij mompeltquote:Op zondag 30 december 2012 12:43 schreef FritsFlits het volgende:
Ligt het aan mij of kunnen meerderen hier zijn zang niet volgen?
Is maar beter ook..als je ontdekt wat hij - als je het vertaalt naar het Nederlands - zingt, zijn het best wel Hazestekstenquote:Op zondag 30 december 2012 12:43 schreef FritsFlits het volgende:
Nee hij gaat zo snel als een thunderquote:Op zondag 30 december 2012 12:43 schreef FritsFlits het volgende:
quote:Op zondag 30 december 2012 12:43 schreef glittertje39 het volgende:
Hij was de eerste en enige artiest die boven mijn bed heeft gehangen
Get a roomquote:Op zondag 30 december 2012 12:46 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39Bruce en een beetje van meneer Frits
Journeyquote:Op zondag 30 december 2012 12:47 schreef NaturalScience het volgende:
Echt belachelijk trouwens dat er maar 1 nummer van Journey in deze lijst staat!
Laat me raden : Don't stop believingquote:Op zondag 30 december 2012 12:47 schreef NaturalScience het volgende:
Echt belachelijk trouwens dat er maar 1 nummer van Journey in deze lijst staat!
quote:Op zondag 30 december 2012 12:46 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39Bruce en een beetje van meneer Frits
blauwquote:Op zondag 30 december 2012 12:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit was een hit toen ik eindexamen deed. Ik zie ons nog zitten op de ochtend na het examenfeest
Ja, op 385quote:Op zondag 30 december 2012 12:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Laat me raden : Don't stop believing
Schijnt dat ze ook bezig zijn met een nieuw te brouwen biertje welke vernoemd is naar Frits zijn snelle en overweldigende hosselkwaliteiten, de Fritskriek. Ook te mixen met Bacardi.quote:
Ja, post je ook 2x sneller vanquote:Op zondag 30 december 2012 12:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Schijnt dat ze ook bezig zijn met een nieuw te brouwen biertje welke vernoemd is naar Frits zijn snelle en overweldigende hosselkwaliteiten, de Fritskriek. Ook te mixen met Bacardi.
Frits krijgt een wijvenbiertjequote:Op zondag 30 december 2012 12:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Schijnt dat ze ook bezig zijn met een nieuw te brouwen biertje welke vernoemd is naar Frits zijn snelle en overweldigende hosselkwaliteiten, de Fritskriek. Ook te mixen met Bacardi.
Bacardi Fritsflitsblitzkriekquote:
quote:Op zondag 30 december 2012 12:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Frits krijgt een wijvenbiertje
Misschien omdat het teringherrie is?quote:
Mja die dusquote:Op zondag 30 december 2012 12:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Welke van Zappa ? Van Dancing Fools word ik altijd vrolijk.
vertigo met Bertquote:Op zondag 30 december 2012 12:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Echt, ik word duizelig van dat a-ritmische gewiebel van Bertje
quote:Op zondag 30 december 2012 12:50 schreef glittertje39 het volgende:
Zo een lekkere nummers en dan zo falen als ze live spelen
Je luistert naar de ether en je hebt de webcam aan?quote:Op zondag 30 december 2012 12:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Echt, ik word duizelig van dat a-ritmische gewiebel van Bertje
Is gewoon een lekker nummerquote:
Zegt niet alles hoor. Zolang Queen nog steeds op 1 staat zeggen mij de posities niet zoveel. Als ze maar gedraaid worden !quote:
het was afschuwelijk in de arenaquote:Op zondag 30 december 2012 12:55 schreef Machielovic het volgende:
[..]niks van gemerkt, en dat in de arena
quote:Op zondag 30 december 2012 12:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Platen van voor 1977 die laag staan vallen mij altijd wel op.quote:Op zondag 30 december 2012 12:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zegt niet alles hoor. Zolang Queen nog steeds op 1 staat zeggen mij de posities niet zoveel. Als ze maar gedraaid worden !
Queen op 1 want traditiequote:Op zondag 30 december 2012 12:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zegt niet alles hoor. Zolang Queen nog steeds op 1 staat zeggen mij de posities niet zoveel. Als ze maar gedraaid worden !
Jij wil dat wel drinken met Dven denk ikquote:
Zou je denken, maar het is gewoon cultura 24. Die man heeft GEEEEEEN ritmegevoelquote:Op zondag 30 december 2012 12:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je luistert naar de ether en je hebt de webcam aan?
Dag Nookiequote:
Ik heb zo'n vermoeden dat Nouk en ik aan de Scotch gaanquote:Op zondag 30 december 2012 12:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij wil dat wel drinken met Dven denk ik
Misschien kun je het dan synchroniseren door het geluid van de ether er bij aan te zetten?quote:Op zondag 30 december 2012 12:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zou je denken, maar het is gewoon cultura 24. Die man heeft GEEEEEEN ritmegevoel
Uhuh! Opzekers.quote:Op zondag 30 december 2012 12:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij wil dat wel drinken met Dven denk ik
Voor jou gooi ik het zo naar binnen!quote:Op zondag 30 december 2012 12:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat Nouk en ik aan de Scotch gaan
Zaten die stockings zo vast dan?quote:
Queen op een want dat is ons aangepraatquote:Op zondag 30 december 2012 12:59 schreef Machielovic het volgende:
[..]
queeen op een want grootste fanclub
Met I Will Always Fuck You op de achtergrondquote:Op zondag 30 december 2012 12:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat Nouk en ik aan de Scotch gaan
Geen Crosstown Traffic?quote:
Die kop van Whitney wil je toch niet zienquote:Op zondag 30 december 2012 13:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Met I Will Always Fuck You op de achtergrond
2x? 5! Het is het beste Jimi-jaar ooit zelfs, want hij heeft een extra notering in de lijst gekregen met little wing.quote:
Ehhquote:Op zondag 30 december 2012 13:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die kop van Mariah Carey wil je toch niet zien
Ik ben geen Bohemian Rhapsody fan maar ik ben het gewoon om het al jaaaaaren te horen voor het nieuwe jaar in gaat. Daarom waren 2005 en 2010 ook ruk en stem ik steevast op Bohemian Rhapsody want dat is inmiddels voor altijd het nummer om het nieuwe jaar in te gaan!quote:Op zondag 30 december 2012 12:59 schreef Machielovic het volgende:
[..]
queeen op een want grootste fanclub
dat lag er maar waar je stond/zat. Daar waar wij stonden was er niets mis met het geluidquote:Op zondag 30 december 2012 12:56 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
het was afschuwelijk in de arenaen maxima en willem waren er nog wel...
quote:
Lady Gagaquote:
Zolang je maar niet dronken wordt. Dronken vrouwen zijn niet leuk, dronken vrouwen kotsenquote:
Ja, nadat ik zag dat jij mij gelurkt heb kon ik het niet meer latenquote:
Ja idd, slaap jij überhaupt nog wel?quote:Op zondag 30 december 2012 13:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Het was laat geworden vannacht
Heb je niet iets romantischer?quote:Op zondag 30 december 2012 13:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Met I Will Always Fuck You op de achtergrond
Ja, ik werd wakker NA Gangnam Stylequote:Op zondag 30 december 2012 13:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja idd, slaap jij überhaupt nog wel?
Terug kotsen!quote:Op zondag 30 december 2012 13:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Zolang je maar niet dronken wordt. Dronken vrouwen zijn niet leuk, dronken vrouwen kotsen
en dronken mannen niet?quote:Op zondag 30 december 2012 13:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Zolang je maar niet dronken wordt. Dronken vrouwen zijn niet leuk, dronken vrouwen kotsen
Hit Me With Your Rhythm Stickquote:
Dronken vrouwen zijn juist leukquote:Op zondag 30 december 2012 13:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik tijdensquote:Op zondag 30 december 2012 13:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, ik werd wakker NA Gangnam Style
Dikke Lul Band - Verrek Er Zit Een Lul In Mn Bek?quote:
O ja, toen lag je te stoten dansen naast die meidquote:
Ik heb nog nooit overgegeven van drank. Wou dat ik het eens deed want dan weet ik zeker dat ik voor eens en voor altijd genezen was van alcohol drinkenquote:
zo laat was het toch niet? of ben je nog lang blijven hangen?quote:Op zondag 30 december 2012 13:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Het was laat geworden vannacht
Nee, ik ben een heer. Heb al eens de kots opgeruimd van een meisje die kwam couchsurfen en iets te veel rakia op hadquote:
quote:Op zondag 30 december 2012 13:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dikke Lul Band - Verrek Er Zit Een Lul In Mn Bek?
Ik was gisteren om 5 uur 's ochtends wakker gewordenquote:Op zondag 30 december 2012 13:05 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
zo laat was het toch niet? of ben je nog lang blijven hangen?
En hoe laat ging je slapen?quote:Op zondag 30 december 2012 13:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
bikkelquote:Op zondag 30 december 2012 13:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik was gisteren om 5 uur 's ochtends wakker geworden
Leuk live als het hele publiek meezingt. Beetje brakke uitspraak van het engels en verder niet zo heel bijzonder.quote:Op zondag 30 december 2012 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb Krezip eerlijk gezegd nooit echt kunnen waarderen. Ook deze niet..
Serieus? Ik snap daar echt niks van.quote:Op zondag 30 december 2012 13:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben geen Bohemian Rhapsody fan maar ik ben het gewoon om het al jaaaaaren te horen voor het nieuwe jaar in gaat. Daarom waren 2005 en 2010 ook ruk en stem ik steevast op Bohemian Rhapsody want dat is inmiddels voor altijd het nummer om het nieuwe jaar in te gaan!
Deze vind ik nog wel gaan, daarna zakte het snel af naar huppelkutterige muziek.quote:Op zondag 30 december 2012 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb Krezip eerlijk gezegd nooit echt kunnen waarderen. Ook deze niet..
Ik heb er wel even om gelachen dat ik precies tijdens dat nummer wakker werd. Toch weer in slaap gevallen en daarna wakker geworden bij Wild Horsesquote:
Jacqueline moet je gewoon niet zien?quote:Op zondag 30 december 2012 13:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als ze nou een knap hoofd had gehad
quote:
Dat is al een stuk prettiger wakker worden.quote:Op zondag 30 december 2012 13:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb er wel even om gelachen dat ik precies tijdens dat nummer wakker werd. Toch weer in slaap gevallen en daarna wakker geworden bij Wild Horses
Ik begrijp je maar al te goed, helaas ben ik opgegroeid met Queen op 1quote:Op zondag 30 december 2012 13:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Serieus? Ik snap daar echt niks van.
Maar misschien komt dat omdat ik uit de tijd kom dat 'we' alleen de top 100 aller tijde hadden en daar stond altijd 'Child in Time' bovenaan. Voor mij is de top 2000 een beetje de voortzetting van de top 100 aller tijde en heeft Queen dus ook niet altijd bovenaan gestaan. (if that makes sense)
Zoiets, dan vind ik dit nummer best nog wel te doenquote:Op zondag 30 december 2012 13:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jacqueline moet je gewoon niet zien?
quote:Op zondag 30 december 2012 13:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mrs Potatoheadquote:Op zondag 30 december 2012 13:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jacqueline moet je gewoon niet zien?
Nicequote:Op zondag 30 december 2012 13:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Komende nacht wordt ook kort. Uur of 12 naar bed en 6 uur weer op. Ach toch vrij de eerste week van januari
Alleen Play This Game With Me of hoe die ook alweer heet heeft wel iets.quote:Op zondag 30 december 2012 13:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Deze vind ik nog wel gaan, daarna zakte het snel af naar huppelkutterige muziek.
Helemaal eens met deze hosselkoning!quote:Op zondag 30 december 2012 13:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik begrijp je maar al te goed, helaas ben ik opgegroeid met Queen op 1En op zich ook wel een feestelijk nummer om het jaar mee af te sluiten
Btw, ik pleit niet voor Child in Time bovenaan de Top 2000, trouwens hoor. Die vind ik eigenlijk helemaal verschrikkelijk.quote:Op zondag 30 december 2012 13:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik begrijp je maar al te goed, helaas ben ik opgegroeid met Queen op 1En op zich ook wel een feestelijk nummer om het jaar mee af te sluiten
Of een prettig karakterquote:Op zondag 30 december 2012 13:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat!quote:Op zondag 30 december 2012 13:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Btw, ik pleit niet voor Child in Time bovenaan de Top 2000, trouwens hoor. Die vind ik eigenlijk helemaal verschrikkelijk.
Ik zou het proberenquote:
Proberen bestaat niet. Je doet 't of je doet 't nietquote:
Sorryquote:
Vind het niet zo heel uniek hoor. Hebben gewoon leentjebuur gespeeld bij Radiohead, RATM, Queen en U2.quote:Op zondag 30 december 2012 13:11 schreef Molurus het volgende:
Muse!!!![]()
Een van de weinige relatief nieuwe bands met een unieke prettige stijl.
Heb ik die binnenkomst in de top 2000 gemistquote:Op zondag 30 december 2012 13:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ooh dat vind ik juistquote:Op zondag 30 december 2012 13:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Sorry
Het gaat wel, tot hij begint te gillen.
Dit nummer is inderdaad bagger kwaliteit.quote:Op zondag 30 december 2012 13:11 schreef FritsFlits het volgende:
Die gitaren klinken brakkig plat geprocessed
Amen to thatquote:Op zondag 30 december 2012 13:11 schreef Molurus het volgende:
Muse!!!![]()
Een van de weinige relatief nieuwe bands met een unieke prettige stijl.
ja!quote:Op zondag 30 december 2012 13:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Serieus? Ik snap daar echt niks van.
Maar misschien komt dat omdat ik uit de tijd kom dat 'we' alleen de top 100 aller tijde hadden en daar stond altijd 'Child in Time' bovenaan. Voor mij is de top 2000 een beetje de voortzetting van de top 100 aller tijde en heeft Queen dus ook niet altijd bovenaan gestaan. (if that makes sense)
Wederom een keer totaal niet met je eensquote:Op zondag 30 december 2012 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind het niet zo heel uniek hoor. Hebben gewoon leentjebuur gespeeld bij Radiohead, RATM, Queen en U2.
quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 13:11 schreef FritsFlits het volgende:
Die gitaren klinken brakkig plat geprocessed
Mwah, dan trek je de paralellen wel heel ver door. Dan lijkt elke band op elke andere band.quote:Op zondag 30 december 2012 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind het niet zo heel uniek hoor. Hebben gewoon leentjebuur gespeeld bij Radiohead, RATM, Queen en U2.
Hij spreekt de s echt walgelijk uit.quote:Op zondag 30 december 2012 13:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Je moet eens letten op het gesnuif van Matthew. Ik vind Muse zo niks, alleen Unintended is prachtig gedaan
Als je daar bij was...quote:Op zondag 30 december 2012 13:11 schreef Molurus het volgende:
[..]
Yep, wat een waanzinnig concert was dat!
dat is dan weer jammerquote:Op zondag 30 december 2012 13:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Btw, ik pleit niet voor Child in Time bovenaan de Top 2000, trouwens hoor. Die vind ik eigenlijk helemaal verschrikkelijk.
quote:Op zondag 30 december 2012 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah. Ik vind dat er op het moment veel uniekere bands zijn dan Muse in ieder geval. Maar hun combinatie is inderdaad vrij uniek.quote:Op zondag 30 december 2012 13:12 schreef Molurus het volgende:
[..]
Mwah, dan trek je de paralellen wel heel ver door. Dan lijkt elke band op elke andere band.
En terecht! moderne klassiekerquote:
Ze hebben, toen ze nog totaal onbekend waren, een keer op parkpop gestaan. Net dat jaar dat ik niet geweest ben.quote:Op zondag 30 december 2012 13:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je daar bij was...
Wat een kutversie nu trouwens
Muse mag de schoenen poetsen van RATM.quote:Op zondag 30 december 2012 13:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]! Muse en RATM met elkaar vergelijken
quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 13:14 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ze hebben, toen ze nog totaal onbekend waren, een keer op parkpop gestaan. Net dat jaar dat ik niet geweest ben.
Dat is een andere discussiequote:Op zondag 30 december 2012 13:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Muse mag de schoenen poetsen van RATM.
beetje lastig uit te leggen nog...hahahah kun je dat NA je scriptie welquote:Op zondag 30 december 2012 13:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]De klank is niet mooi, het blijft plat, het leeft niet, niet echt breed. Beetje lastig uit te leggen nog
Die stemmen toch allemaal op Queen?quote:Op zondag 30 december 2012 13:15 schreef laxus13 het volgende:
En dan zeggen ze dat de top 2000 een ouwelullen lijst is
Kloptquote:Op zondag 30 december 2012 13:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat is een andere discussiehun muziek lijkt echt in de verste verte niet op elkaar
quote:Op zondag 30 december 2012 13:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die stemmen toch allemaal op Queen?
Is het ook. Ik ben weer weg hier. Zometeen komen The Killers nog langs zag ik.quote:Op zondag 30 december 2012 13:15 schreef laxus13 het volgende:
En dan zeggen ze dat de top 2000 een ouwelullen lijst is
In minimaal 20 pagina's moet dat wel lukkenquote:Op zondag 30 december 2012 13:15 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
beetje lastig uit te leggen nog...hahahah kun je dat NA je scriptie wel
Zo oud ben ik niet ja!quote:Op zondag 30 december 2012 13:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die stemmen toch allemaal op Queen?
quote:Op zondag 30 december 2012 13:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, nadat ik zag dat jij mij gelurkt heb kon ik het niet meer laten
quote:Op zondag 30 december 2012 13:16 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
In minimaal 20 pagina's moet dat wel lukken
quote:
Wat?quote:
stokbrood!!quote:Op zondag 30 december 2012 13:16 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dronken worden zit er niet in hoor. Paar glaasjes.
Ik moet zo nog boodschappen doen voor oud & nieuw, hapjes bedenken. Pfffkk!
Dan is het maar goed dat t programma van Peter R. De Vries niet meer bestaat...quote:
Ik dacht vannacht nog aan hem, vond het zo gek om een gezicht bij de stem te zien na al die jaren. Had ik met Frits Spits ook trouwens.quote:Op zondag 30 december 2012 13:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Die man had een geweldige stem!
quote:Op zondag 30 december 2012 13:16 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ideaalquote:Op zondag 30 december 2012 13:16 schreef Nouk het volgende:
[..]
Heel apart is dat idd.quote:Op zondag 30 december 2012 13:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik dacht vannacht nog aan hem, vond het zo gek om een gezicht bij de stem te zien na al die jaren. Had ik met Frits Spits ook trouwens.
Haha, ja. Frits Spits op tv was echt een schok.quote:Op zondag 30 december 2012 13:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik dacht vannacht nog aan hem, vond het zo gek om een gezicht bij de stem te zien na al die jaren. Had ik met Frits Spits ook trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |