moet ze wel in beeld doen natuurlijkquote:Op zondag 30 december 2012 06:57 schreef Tijn het volgende:
De nieuwslezeres gaat 'm in elk geval even dansen
Ik had die eer graag weggelegd gezien voor Slayerquote:Op zondag 30 december 2012 07:06 schreef TLC het volgende:
Eigenlijk had G.S. in een vol Top 2000 cafe gespeeld moeten worden
ik weet niet hoe laat en wanneer die komtquote:Op zondag 30 december 2012 07:08 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Ik had die eer graag weggelegd gezien voor Slayer
Tussen 5 en 6 's ochtends ofzo toch?quote:Op zondag 30 december 2012 07:08 schreef TLC het volgende:
[..]
ik weet niet hoe laat en wanneer die komt
Ja, wel een beetje jammer van het tijdstip, maar ja... dat heb je nu eenmaal bij de Top 2000. 5 uur 's nachts was erger geweest. Dan was ik er niet voor opgestaan.quote:Op zondag 30 december 2012 07:06 schreef TLC het volgende:
Eigenlijk had G.S. in een vol Top 2000 cafe gespeeld moeten worden
Aquote:Op zondag 30 december 2012 07:08 schreef TLC het volgende:
[..]
ik weet niet hoe laat en wanneer die komt
Misschien wel wakker gebleven danquote:Op zondag 30 december 2012 07:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, wel een beetje jammer van het tijdstip, maar ja... dat heb je nu eenmaal bij de Top 2000. 5 uur 's nachts was erger geweest. Dan was ik er niet voor opgestaan.
ah mooi, dan toch maar ff wakker blijvenquote:Op zondag 30 december 2012 07:10 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
A
Morgen tussen 5 en 6 uur 's ochtend
quote:
Ah, ik vind SP vreselijkquote:Op zondag 30 december 2012 07:13 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Ik blijf nog even tot na Snow Patrol, want daar heb ik op gestemd
Geniet ervanquote:Op zondag 30 december 2012 07:15 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Vind het doorgaans ook niet echt bijzonder, maar shut your eyes is een uitzondering
Prima nummer idd.quote:Op zondag 30 december 2012 07:17 schreef Tijn het volgende:
Toch knap hoe Madonna de overgang van tienersterretje naar serieuze volwassen artiest succesvol heeft gemaakt. In elk geval met dit nummer zeer geslaagd imho.
Zodat je 30 jaar later kunt zeggen dat je de eerste notering hebt meegemaaktquote:Op zondag 30 december 2012 07:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waarom had ik ook alweer mn wekker gezet
quote:Op zondag 30 december 2012 07:22 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Zodat je 30 jaar later kunt zeggen dat je eerste notering hebt meegemaakt
Zure opgedroogde mensen iddquote:Op zondag 30 december 2012 07:23 schreef Tijn het volgende:
Wat een zuurpruimen, mensen die dit niet leuk vinden
Rick astley stond in 2009 ook opeens weer in de top 2000, genoeg trollen die de top 2000 weten te vindenquote:Op zondag 30 december 2012 07:23 schreef TLC het volgende:
Ik ben een beetje bang dat als de hype voorbij is dit nummer ook erg gaat wegzakken
Zou kunnen. Of hij schaart zich onder het selecte groepje Aziatisch gezongen nummers in de Top 2000.quote:Op zondag 30 december 2012 07:23 schreef TLC het volgende:
Ik ben een beetje bang dat als de hype voorbij is dit nummer ook erg gaat wegzakken
Best een goed nummer, idd.quote:
Ja, ik zat ook net te denken. Echt een soort zaterdagavond disconummer, dit van Earth Wind & Fire.quote:
Nee dat eerstequote:Op zondag 30 december 2012 07:35 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, ik zat ook net te denken. Echt een soort zaterdagavond disconummer, dit van Earth Wind & Fire.
Of bedoel je 'te vroeg in de lijst'?
quote:
Gisteren best lang doorgehaaldquote:
Ik werd wakker door de wind en ik dacht ik sms dat ook nog ff.quote:
Kane ?quote:Op zondag 30 december 2012 07:26 schreef Jane het volgende:
[..]
Zou kunnen. Of hij schaart zich onder het selecte groepje Aziatisch gezongen nummers in de Top 2000.
Sukiyaki
Anak
Gangnam Style
Vergeet ik nog wat?
Ik vind het vooral tof dat 'ie z'n eigen genre heeft gemaakt. Je herkent zijn muziek uit duizenden.quote:Op zondag 30 december 2012 07:49 schreef FritsFlits het volgende:
Buiten die zoetsappige platen om is Jackson onovertroffen
Zeker weten, terwijl in de 80's in principe heel veel op elkaar lijkt uiteindelijkquote:Op zondag 30 december 2012 07:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het vooral tof dat 'ie z'n eigen genre heeft gemaakt. Je herkent zijn muziek uit duizenden.
quote:Op zondag 30 december 2012 08:04 schreef Diaan73 het volgende:
De outro van Alles Geprobeerd - Het Goede Doel duurt 2m50. Na hoeveel seconden gaat @sanderdeheer morgen door de outro heen praten? #top2000
Dit stond vannacht op twitter
Jij bent er ook weer vroeg bij!quote:Op zondag 30 december 2012 08:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geweldig uur komt eraan, even luisteren vanuit mn bed.
6 uurtjes geslapen ongeveer.quote:Op zondag 30 december 2012 08:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij bent er ook weer vroeg bij!![]()
YouTubequote:Op zondag 30 december 2012 08:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
6 uurtjes geslapen ongeveer.Wel balen dat ik de gangnamstyle heb moeten missen
jij hebt ook de dans in het top2000 cafe gemistquote:Op zondag 30 december 2012 08:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
6 uurtjes geslapen ongeveer.Wel balen dat ik de gangnamstyle heb moeten missen
Wat dan?quote:Op zondag 30 december 2012 08:11 schreef TLC het volgende:
[..]
jij hebt ook de dans in het top2000 cafe gemist
Kwam het een beetje in de buurt van Serious Request?quote:Op zondag 30 december 2012 08:11 schreef TLC het volgende:
[..]
jij hebt ook de dans in het top2000 cafe gemist
Was je er speciaal voor opgestaan?quote:Op zondag 30 december 2012 08:12 schreef FritsFlits het volgende:
Mexicano, ik heb Psy echt op 10 minuten na gemist
haha nee maar was wel leuk om te zienquote:Op zondag 30 december 2012 08:15 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kwam het een beetje in de buurt van Serious Request?
Nee, ik werd gewoon wakker. Had geen wekker gezet of zoquote:Op zondag 30 december 2012 08:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was je er speciaal voor opgestaan?
Ik vroeg me al af wanneer platen verkloot, maar ik hoor nu Schiffers. Dat verklaart waarom alles nog goed gaatquote:Op zondag 30 december 2012 08:04 schreef Diaan73 het volgende:
De outro van Alles Geprobeerd - Het Goede Doel duurt 2m50. Na hoeveel seconden gaat @sanderdeheer morgen door de outro heen praten? #top2000
Dit stond vannacht op twitter
Je moet nog op de borden letten hequote:Op zondag 30 december 2012 08:22 schreef TLC het volgende:
wel een nummer die je makkelijk kunt meezingen zonder de tekst kwijt te raken
welkom bij radio 2.quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 08:26 schreef FritsFlits het volgende:
Als ik kinderen krijg die Blof leuk vinden dan sta ik ze af ter adoptie
Mwah, beetje matige drums he.quote:Op zondag 30 december 2012 08:27 schreef FritsFlits het volgende:
Penny Lane
Ongelofelijk dat de Beatles zoveel bekende nummers heeft gemaakt en gewoon kwaliteit blijft
Die gast kan echt niet drummen inderdaadquote:
Kan ook alleen maar door fossielen op gestemd zijn.quote:
Ik wel, maar dat heeft mijn leven nauwelijks verrijkt.quote:
1970, valt mee toch?quote:Op zondag 30 december 2012 08:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Kan ook alleen maar door fossielen op gestemd zijn.
Ok, maar dan moet je zelf toch al uit 1955 of zo komen om dat mooi te vinden, toch?quote:
Da's op tijd.quote:Op zondag 30 december 2012 08:33 schreef TLC het volgende:
de lege kruk staat alvast klaar
[ afbeelding ]
![]()
nonsens.quote:Op zondag 30 december 2012 08:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ok, maar dan moet je zelf toch al uit 1955 of zo komen om dat mooi te vinden, toch?
Kan, maar de Beatles zijn ouder. Daar luister ik wel graag naar. Jaartal zegt dus weinig. Ik hou gewoon niet zo van die ruige gitaren die eentonig blijven (uitzonderingen daargelaten).quote:Op zondag 30 december 2012 08:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ok, maar dan moet je zelf toch al uit 1955 of zo komen om dat mooi te vinden, toch?
Ok.quote:
typisch voorbeeld van psychedelica...quote:Op zondag 30 december 2012 08:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kan, maar de Beatles zijn ouder. Daar luister ik wel graag naar. Jaartal zegt dus weinig. Ik hou gewoon niet zo van die ruige gitaren die eentonig blijven (uitzonderingen daargelaten).
Kwestie van persoonlijke smaak toch? Is niet afhankelijk van het jaartal van een nummer.quote:Op zondag 30 december 2012 08:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik vond 't zelf niet zo geweldig en dacht dat te kunnen verklaren.quote:Op zondag 30 december 2012 08:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kwestie van persoonlijke smaak toch? Is niet afhankelijk van het jaartal van een nummer.
quote:Op zondag 30 december 2012 08:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik vond 't zelf niet zo geweldig en dacht dat te kunnen verklaren.
Nummer was gewoon niet mijn smaak, sorry.
TAFKACS.quote:Op zondag 30 december 2012 08:37 schreef Tijn het volgende:
Of Youssef of weet ik veel hoe 'i nu heet.
toegegeven.... het nummer is mooier in een andere setting dan zondagmorgen half 9....quote:Op zondag 30 december 2012 08:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik vond 't zelf niet zo geweldig en dacht dat te kunnen verklaren.
Nummer was gewoon niet mijn smaak, sorry.
Reken maar van yessss!quote:
quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 08:42 schreef Tijn het volgende:
Ik denk niet dat ik dit nummer ooit zó vroeg heb gezongen
Wilde het net postenquote:Op zondag 30 december 2012 08:43 schreef TLC het volgende:
ik dacht een beeeeeeeeeeeeetje verliefffffddd
Een hele elpee?quote:Op zondag 30 december 2012 08:43 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb vroeger de hele elpee van Andre Hazes uit mijn hoofd geleerd.
De mijne ook, en die kan het juist wel waarderenquote:Op zondag 30 december 2012 08:36 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en mijn moeder komt uit 1955 en vindt dat nummer echt niet leuk.
Ja ik vond het toen wel goed. Ik heb hem zelfs 2x live gezien.quote:Op zondag 30 december 2012 08:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Een hele elpee?Na 1 nummer heb ik wel weer genoeg Hazes gehoord voor 2 uur
Hier nu pas.quote:
Mij ook.quote:
leuk die verschillen.quote:Op zondag 30 december 2012 08:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De mijne ook, en die kan het juist wel waarderen
Het was toch wel tegen de Amerikáánse president en niet tegen Drees of zo?quote:
Boudewijn zelf vond het niet zo leuk dat hij als protestzanger werd gezien in het begin van zijn carrièrequote:
Dat is heel Genesisquote:
Wel hun typische sound.quote:
vooral na het vertrek van Peter.quote:Op zondag 30 december 2012 08:49 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wel hun typische sound.
Tijd voor een 2e bakkie koffie.
Nooit gezien, zat toen nog in mijn ontkenningsfase denk ik.quote:
eens.quote:Op zondag 30 december 2012 08:53 schreef FritsFlits het volgende:
Wat een aparte maar mooie stem toch
quote:Op zondag 30 december 2012 08:53 schreef Cee het volgende:
WOP WOP WOPEyyyyy.
(Sorry, ik zit even de opname van Gangnam Style terug te kijken, ben net wakker)
Waar kun je die zien?quote:Op zondag 30 december 2012 08:53 schreef Cee het volgende:
WOP WOP WOPEyyyyy.
(Sorry, ik zit even de opname van Gangnam Style terug te kijken, ben net wakker)
boek is nog mooier.quote:Op zondag 30 december 2012 08:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nooit gezien, zat toen nog in mijn ontkenningsfase denk ik.
quote:Op zondag 30 december 2012 08:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, sorry, ik zal rustig zijn voor de knijntjes.
[..]
Op m'n recordert.
Supertramp, Beatles, Acda en de Munnik, Van Halenquote:
Simply redquote:Op zondag 30 december 2012 08:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Supertramp, Beatles, Acda en de Munnik, Van Halen
Jeroen?quote:Op zondag 30 december 2012 09:01 schreef peaceman het volgende:
de boom is waarschijnlijk omgewaaid...
ik bedoel vooral dat er geen echte toppers bij zitten. goede platen sommige, maar Logical Song en Running with the devil zijn voor mij wel de toppers.quote:Op zondag 30 december 2012 09:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een uurtje met The Beatles is sowieso goed
Zeker niet de slechtste van Anouk.quote:
Supertramp en Van Halen elk 2 x zelfs.quote:Op zondag 30 december 2012 08:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Supertramp, Beatles, Acda en de Munnik, Van Halen
En dan duurt het tot 15:00 uur om 'm van het spoor te takelen.quote:Op zondag 30 december 2012 09:01 schreef peaceman het volgende:
de boom is waarschijnlijk omgewaaid...
Zeker als je ze achter elkaar hoortquote:
Dat zal het zijn inderdaad.quote:Op zondag 30 december 2012 09:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zeker als je ze achter elkaar hoort
quote:Op zondag 30 december 2012 09:15 schreef Dven het volgende:
Muziek zachtjes aangehouden s'nachts. Werd ik wakker op gangnam styleMaar tevens op Wild Horses
En nu tweemaal Supertramp. Supers!
Susan Boyle zag er destijds beter / minder erg uitquote:
Ik sliep lepeltje lepeltje. Begon liggend halfbakken het dansje te doen. Leverde me een kussenslag opquote:
Kloptquote:Op zondag 30 december 2012 09:17 schreef Diaan73 het volgende:
Bij deze tune denk ik altijd aan waanzinnig gedroomd van KVK.
Nee joh! Je moet eens kijken naar hun concert in Royal Albert Hall... Echt prachtig.quote:Op zondag 30 december 2012 09:21 schreef FritsFlits het volgende:
Niet echt een mening hierover. Heb het idee dat als ik 1 Simply Red heb gehoord ze gelijk allemaal heb beluisterd.
Hmmm, als jij het zegt. Keetje poging wagen danquote:Op zondag 30 december 2012 09:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee joh! Je moet eens kijken naar hun concert in Royal Albert Hall... Echt prachtig.
Ik zie jou alleen hier als de Beatles worden gedraaid, best grappigquote:
Valt mee toch.quote:Op zondag 30 december 2012 09:23 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik zie jou alleen hier als de Beatles worden gedraaid, best grappig
Je bent nog steeds pissed he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |