Mwah, beetje matige drums he.quote:Op zondag 30 december 2012 08:27 schreef FritsFlits het volgende:
Penny Lane
Ongelofelijk dat de Beatles zoveel bekende nummers heeft gemaakt en gewoon kwaliteit blijft
Die gast kan echt niet drummen inderdaadquote:
Kan ook alleen maar door fossielen op gestemd zijn.quote:
Ik wel, maar dat heeft mijn leven nauwelijks verrijkt.quote:
1970, valt mee toch?quote:Op zondag 30 december 2012 08:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Kan ook alleen maar door fossielen op gestemd zijn.
Ok, maar dan moet je zelf toch al uit 1955 of zo komen om dat mooi te vinden, toch?quote:
Da's op tijd.quote:Op zondag 30 december 2012 08:33 schreef TLC het volgende:
de lege kruk staat alvast klaar
[ afbeelding ]
![]()
nonsens.quote:Op zondag 30 december 2012 08:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ok, maar dan moet je zelf toch al uit 1955 of zo komen om dat mooi te vinden, toch?
Kan, maar de Beatles zijn ouder. Daar luister ik wel graag naar. Jaartal zegt dus weinig. Ik hou gewoon niet zo van die ruige gitaren die eentonig blijven (uitzonderingen daargelaten).quote:Op zondag 30 december 2012 08:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ok, maar dan moet je zelf toch al uit 1955 of zo komen om dat mooi te vinden, toch?
Ok.quote:
typisch voorbeeld van psychedelica...quote:Op zondag 30 december 2012 08:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kan, maar de Beatles zijn ouder. Daar luister ik wel graag naar. Jaartal zegt dus weinig. Ik hou gewoon niet zo van die ruige gitaren die eentonig blijven (uitzonderingen daargelaten).
Kwestie van persoonlijke smaak toch? Is niet afhankelijk van het jaartal van een nummer.quote:Op zondag 30 december 2012 08:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |