Zodat je 30 jaar later kunt zeggen dat je de eerste notering hebt meegemaaktquote:Op zondag 30 december 2012 07:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waarom had ik ook alweer mn wekker gezet
quote:Op zondag 30 december 2012 07:22 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Zodat je 30 jaar later kunt zeggen dat je eerste notering hebt meegemaakt
Zure opgedroogde mensen iddquote:Op zondag 30 december 2012 07:23 schreef Tijn het volgende:
Wat een zuurpruimen, mensen die dit niet leuk vinden
Rick astley stond in 2009 ook opeens weer in de top 2000, genoeg trollen die de top 2000 weten te vindenquote:Op zondag 30 december 2012 07:23 schreef TLC het volgende:
Ik ben een beetje bang dat als de hype voorbij is dit nummer ook erg gaat wegzakken
Zou kunnen. Of hij schaart zich onder het selecte groepje Aziatisch gezongen nummers in de Top 2000.quote:Op zondag 30 december 2012 07:23 schreef TLC het volgende:
Ik ben een beetje bang dat als de hype voorbij is dit nummer ook erg gaat wegzakken
Best een goed nummer, idd.quote:
Ja, ik zat ook net te denken. Echt een soort zaterdagavond disconummer, dit van Earth Wind & Fire.quote:
Nee dat eerstequote:Op zondag 30 december 2012 07:35 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, ik zat ook net te denken. Echt een soort zaterdagavond disconummer, dit van Earth Wind & Fire.
Of bedoel je 'te vroeg in de lijst'?
quote:
Gisteren best lang doorgehaaldquote:
Ik werd wakker door de wind en ik dacht ik sms dat ook nog ff.quote:
Kane ?quote:Op zondag 30 december 2012 07:26 schreef Jane het volgende:
[..]
Zou kunnen. Of hij schaart zich onder het selecte groepje Aziatisch gezongen nummers in de Top 2000.
Sukiyaki
Anak
Gangnam Style
Vergeet ik nog wat?
Ik vind het vooral tof dat 'ie z'n eigen genre heeft gemaakt. Je herkent zijn muziek uit duizenden.quote:Op zondag 30 december 2012 07:49 schreef FritsFlits het volgende:
Buiten die zoetsappige platen om is Jackson onovertroffen
Zeker weten, terwijl in de 80's in principe heel veel op elkaar lijkt uiteindelijkquote:Op zondag 30 december 2012 07:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het vooral tof dat 'ie z'n eigen genre heeft gemaakt. Je herkent zijn muziek uit duizenden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |