was ie net door dat beest gebeten ofzoquote:
Was Koos met ontbeenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Even een vraagje: ik zag dat in een tussenliggend topic de titel Ontarm me was, dus ging ervanuit dat Blof al geweest was?
frits kreeg een hersenscheet denk ikquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar waarom die titel dan was meer mijn vraag
Stuurde mezelf een DM dat ik een topic moest openen en keek verkeerd op de lijst met nummers.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:05 schreef Homdeck het volgende:
[..]
frits kreeg een hersenscheet denk ik
Ik zit hier al weer uitgebreid aan de Glenlivet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:05 schreef Molurus het volgende:
Straks dus Whiskey in the Jar. Ik neem er een glaasje Ardbeg op. Welliswaar whisky zonder 'e', maar dat mag de pret niet drukken.
Die van Koos ook nietquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]! ja dat is erg! zo herkenbaar. Weet dat ik nog een bandje heb met Lovefool van The Cardigans en heel lang kon ik alleen maar de versie waarin ik precies wist wanneer Rob van Someren er doorheen lulde en de Somertijd jingle instartte
![]()
Waarna ik dat bandje natuurlijk later zelf gebruikte om radio mee te maken op m`n slaapkamer en ook precies op dat moment er doorheen begon te praten en de dj uit te hangen!
![]()
![]()
Uhm..quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik kan dit nummer niet meer normaal luisteren sinds een vriendin vertelde dat ze hierop aan het vrijen was. ,,En juist op t moment dat die gast zong: ,,build a rocket boys", stootte hij heel diep"
Aha
absoluutquote:
(Goede) 'nieuwe' muziek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |