quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:56 schreef Nwana-Zeist het volgende:
Sandra van Nieuwland - Jolene
Helaas geen youtube videootje van.
quote:
Via een internet radio station, dat ik wel eens vaker opzet voordat ik naar bed toe ga. Meestal val ik dan met hoofdtelefoon op in slaap.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:42 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]![]()
Hoe kom je hier dan weer aan? Super gave track.
Welke zender?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:46 schreef Detroit het volgende:
[..]
Via een internet radio station, dat ik wel eens vaker opzet voordat ik naar bed toe ga. Meestal val ik dan met hoofdtelefoon op in slaap..
Anyway, ik werd wakker even later, deze track stond op, en half slaapdronken was ik naar de tekst aan het luisteren en die fascineerde me. Zeker in combinatie met de melodie..
Sleepbot environmental broadcast, http://www.sleepbot.com/seb/. Vooral ambient, met uitstapjes naar folk, klassiek, jazz.quote:
dankje voor de tip.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:50 schreef Detroit het volgende:
[..]
Sleepbot environmental broadcast, http://www.sleepbot.com/seb/. Vooral ambient, met uitstapjes naar folk, klassiek, jazz..
Graag gedaan. Erg goed materiaal om slaperig van te worden draaien ze daar.quote:
Is het vooral dromerige ambient? Heb de link ook even aangeklikt en moest onwillekeurig toch denken aan kink x-rated (R.I.P.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:50 schreef Detroit het volgende:
[..]
Sleepbot environmental broadcast, http://www.sleepbot.com/seb/. Vooral ambient, met uitstapjes naar folk, klassiek, jazz..
Het verschilt per x dagen. Op het ene moment is het proto-ambient a la Harrold Budd, Briano Eno e.d., dan weer wat meer drone ambient, soms voert dark ambient de boventoon, dan is het weer wat thematischer van aard.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:00 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Is het vooral dromerige ambient? Heb de link ook even aangeklikt en moest onwillekeurig toch denken aan kink x-rated (R.I.P.)
Tunede niet dagelijks op die zender (of daarvoor wekelijks het programma) in, maar elke keer was het wel weer genieten. Moet toegeven dat ik nog niet x-rated op de concertzender heb beluisterd, te veel muziek buiten de radiostations om waar ik me mee bezig heb gehouden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:10 schreef Detroit het volgende:
[..]
Het verschilt per x dagen. Op het ene moment is het proto-ambient a la Harrold Budd, Briano Eno e.d., dan weer wat meer drone ambient, soms voert dark ambient de boventoon, dan is het weer wat thematischer van aard.
Maar sommige artiesten die je bij kink x-rated zou horen, krijg je ook te horen bij Sleepbot. Al vind ik kink x-rated vaak wel wat duisterder (met dingen als death industrial, power electronics etc).
Mis jij kink x-rated ook zo? Bob en Arjen (rip) FTW!.
Harasho.quote:
wtfquote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:56 schreef Misty_eyes het volgende:
Dit nummer krijg je na één keer luisteren niet meer uit je hoofd, heerlijk. Ook een leuke videoclip trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |