Valt ook wel mee, maar het is wel een Topshow.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:49 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Iemand zei zelfs "Beste show van laatste 10 jaar."
jaja.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:32 schreef Karina het volgende:
die had ik ook.
Vieze woorden maken deed ik niet trouwens
Hij is in het echt ook zo leuk.quote:
Ik wilde net posten dat ik kotsmisselijk word van dat gezwiep en gezoom van de camera.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:47 schreef Specularium het volgende:
Beetje vervelend dat neurotische camerawerk.
Jij luistert toch naar de radio, Top2000 ?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
Het valt me nog niet zo op, zit meer te luisteren dan te kijken.
Jij toch ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij luistert toch naar de radio, Top2000 ?
Ik niet. Vriend van me begeleid mensen. Zwart. En had met Maassen te maken bij z'n laatste film.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja maar jij en golfer kennen alle bekende Nederlanders persoonlijk
Heb ik ook. Maar dat cameragedoe is ook bij Pinkpop en Lowlands enzo. Je wordt er gestoord van.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
Het valt me nog niet zo op, zit meer te luisteren dan te kijken.
En elke vrouw weet dat ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elke man die zit te kijken weet dat ie gelijk heeft.
Ik word nogal snel misselijk dus misschien maar goed dat ik niet teveel kijk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik ook. Maar dat cameragedoe is ook bij Pinkpop en Lowlands enzo. Je wordt er gestoord van.
Je wil niet te vrouwelijk overkomen? Door je traantjes te laten lopenquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:01 schreef Specularium het volgende:
Als ik tranen had zouden ze nu over mijn wangen rollen.
1 keer per jaar bij SR vindt men het wel zieligquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:11 schreef Specularium het volgende:
Ja leuk Theo, niemand geeft een neuk om Afrika.
qft verder maakt het niets uit, met ogen dicht ook een topshowquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:14 schreef Anne het volgende:
Kan iemand die irritante cameraman afschieten? Je krijgt er bijna epilepsie van.
Zekerquote:
Volgens mij ook niet. En een hotel is het ook al niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:15 schreef Tem het volgende:
TV is dacht ik niet gratis in de gevangenis.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:14 schreef Anne het volgende:
Kan iemand die irritante cameraman afschieten? Je krijgt er bijna een epileptische aanval van.
Drink jij wijn uit pak?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:17 schreef Karina het volgende:
Jammer, ik wilde ook even pauze, plaspauzeen wijnpakpauze.
Komt door je eigen zoekopdrachten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:20 schreef Droopie het volgende:
Toeval?? Krijg nu apple reclame in dit topic.
Ik vond ze in het begin juist heel stil en dood..quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:21 schreef Eppie_NL het volgende:
Wat een achterlijk publiek.![]()
Echt bij iedere zin gewoon lachen.Echt overdreven.
Was het er ook niet helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:32 schreef Flixxy het volgende:
Belachelijke redenatie over meningsuiting en beveiliging.. daar applaus voor krijgen
Pijnlijk momentje op de driezitsquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:38 schreef Modus het volgende:
Zouden Maxima en WimLex nu ook zitten te kijken?
Geen beveiliging na vrijheid van meningsuiting (Wilders), zodat hij beter na gaat denken voor hij iets zegt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:42 schreef LuNaTiC het volgende:
wat was die belachelijke redenatie over vrijheid van meningsuiting? Was ff pissen...
Niks mis met Fransen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:48 schreef Karina het volgende:
Net als Frankrijk, mooi land, jammer van die Fransen
Ik twijfel of Mengvoeders United daar niet boven staat.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:56 schreef Jarretera het volgende:
De grote vraag blijft: kan hij zijn eigen overtreffen?
Iets teveel demagoog, inderdaad.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:59 schreef Specularium het volgende:
Hij moet niet teveel de principiele buttonhommotje gaan uithangen.
...en daar word je weer slank vanquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:59 schreef Droopie het volgende:
Coca cola vind ik nog steeds een zijn leukste stukjes
Dat was wel wat apart ja.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:32 schreef Flixxy het volgende:
Belachelijke redenatie over meningsuiting en beveiliging.. daar applaus voor krijgen
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:03 schreef Verbodsbord het volgende:
Teveel politiek correct/oncorrect gelul naar mijn smaak.
Nee joh, juist goed!quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:11 schreef TC03 het volgende:
Als hij nou het onderwerp PVV genegeerd had... Hij moet zich niet als een soort Freek de Jonge gaan gedragen.
Hij maakte geen grappen over de PVV, hij zei alleen dat PVV-kiezers dom waren. Kom op zeg, hoe goedkoop en uitgekauwd. Hij stopt bij de aanloop naar de echte grap (die niet kwam).quote:Op zondag 30 december 2012 00:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee joh, juist goed!
Net als het stukje over Volendammers.
Sowieso één van z'n beste shows trouwens.
Klopt wel een beetje. Inwisselbaar maar minder scherp.quote:Op zondag 30 december 2012 00:52 schreef k_man het volgende:
Nogal matige show. Inwisselbaar met de vorige. We weten het nou wel.![]()
Veel grappen die je al ruim van tevoren zag aankomen, grappen die veel te flauw waren (zoals dat hele stuk over de seksuele handelingen met andere cabaretiers) en beledigende opmerkingen die nergens op sloegen. Ik heb niks tegen harde grappen, maar dan moet die grap er wel zijn. Zo dacht ik dat die opmerking over z'n zichzelf wegcijferende kutvrouwtje de aanloop naar een grap was. Maar die opmerking scheen al de grap te zijn.
Kortom, hij kan beter dan dat. Nou ja, hij kon in ieder geval beter. Misschien ligt het aan wat hij zelf zei: zijn leven is nu 'definitief'. Dit is wat-ie is, dit is wat-ie doet. Jammer. Stilstand is achteruitgang.
Overigens wel grappig dat dit topic nou juist overwegend bevolkt wordt door de mensen die Maassen afzeikt en dat die mensen het nog geweldig vonden ook.
Ken je zijn eerdere shows een beetje? Zo ja, dan is het toch duidelijk dat dit minder scherp is en dat het nieuwe er een beetje vanaf is.quote:Op zondag 30 december 2012 01:37 schreef golfer het volgende:
Ja, maar natuurlijk niet vergelijkbaar met die show van Toon Hermans en ook niet zo gevat als Wim Kan.![]()
Jeetje..als dit al niet goed meer was wat moet een cabaretier dan nog doen om jonkies aam te spreken?
Je voelde je aangesproken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:11 schreef TC03 het volgende:
Als hij nou het onderwerp PVV genegeerd had... Hij moet zich niet als een soort Freek de Jonge gaan gedragen.
Helemaal niet. Hoe moeilijk is het om humor en politieke voorkeur te scheiden? Het feit dat jij denkt dat ik me aangesproken voel geeft aan dat jij er moeite mee hebt. Ook het feit dat jet het blijkbaar niet met mij eens bent geeft al dat je een PVV-bash al gauw grappig vindt omdat het de PVV is. Probeer eens wat objectiever te zijn.quote:
;Ik ken al z'n shows, trouwens ook die van Neerlands Hoop en Freek, En nog veel ouder betere cabaretiers. Jij ook? Kan je die ook allemaal ermee vergelijken?quote:Op zondag 30 december 2012 01:44 schreef TC03 het volgende:
Ken je zijn eerdere shows een beetje? Zo ja, dan is het toch duidelijk dat dit minder scherp is en dat het nieuwe er een beetje vanaf is.
Plus het feit dat ik allergisch ben voor Freek de Jonge/Hans Lebbis-achtig 'cabaret': hard schreeuwen over populisme en dan vervolgens geen grap maken.
Ik heb er geen moeite mee dat cabaretiers politici op de hak nemen. Bovendien staat er een VARA-logo links bovenin beeld; als jij moeite hebt met een paar sneren richting Wilders en zijn kiezers dan moet je maar naar Hans Teeuwen of Ab Normaal kijken.quote:Op zondag 30 december 2012 01:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Hoe moeilijk is het om humor en politieke voorkeur te scheiden? Probeer het eens.
De PVV/Wilders is een extreem uitgekauwd onderwerp en Theo kwam niet veel verder dan 'PVV-stemmers zijn dom'. Vind ik zwak.
Je leest niet goed. Niemand klaagt erover dat politici op de hak genomen worden. Het gaat erom dat er geen goede grappen gemaakt werden.quote:Op zondag 30 december 2012 01:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite mee dat cabaretiers politici op de hak nemen. Bovendien staat er een VARA-logo links bovenin beeld; als jij moeite hebt met een paar sneren richting Wilders en zijn kiezers dan moet je maar naar Hans Teeuwen of Ab Normaal kijken.
Heb je Ronald Goedemondt gezien?quote:Op zondag 30 december 2012 01:37 schreef golfer het volgende:
Jeetje..als dit al niet goed meer was wat moet een cabaretier dan nog doen om jonkies aam te spreken?
Nooit van gehoord. Wie of wat is dat?quote:
Was vanavond op TV direct na Theo Maassen op Nederland 3.quote:Op zondag 30 december 2012 02:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Wie of wat is dat?
quote:Op zondag 30 december 2012 02:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Wie of wat is dat?
Theo Maassen was op Nederland 1 en daarna kwam Paul de Leeuw. Dus helaas heb ik die (???) gemist.quote:Op zondag 30 december 2012 02:16 schreef Merkie het volgende:
Was vanavond op TV direct na Theo Maassen op Nederland 3.
(???)quote:Op zondag 30 december 2012 02:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Theo Maassen was op Nederland 1 en daarna kwam Paul de Leeuw. Dus helaas heb ik die (???) gemist.
Smaken verschillen...dat mag.quote:Op zondag 30 december 2012 02:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je leest niet goed. Niemand klaagt erover dat politici op de hak genomen worden. Het gaat erom dat er geen goede grappen gemaakt werden.
Iemand die Ronald Goedemondt schijnt te heten en ik moet kennen en die ook grappen maakt?quote:
Waren er ook al Topshows in de oorlog?quote:Op zondag 30 december 2012 01:52 schreef golfer het volgende:
[..]
;Ik ken al z'n shows, trouwens ook die van Neerlands Hoop en Freek, En nog veel ouder betere cabaretiers. Jij ook? Kan je die ook allemaal ermee vergelijken?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Johannes_Heestersquote:Op zondag 30 december 2012 02:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waren er ook al Topshows in de oorlog?
ja, tijdens de gulfwar was er ook al een topshow. Gepresenteerd door Norman Schwartzkopf...quote:Op zondag 30 december 2012 02:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waren er ook al Topshows in de oorlog?
Dat was precies het truukje.quote:Op zondag 30 december 2012 02:37 schreef Heufd het volgende:
Wat ik opmerkelijk vond. Hoe hij eerst de PVV bashte, vervolgens zelf de populist uithing en ongeveer het hele partijprogramma van de PVV opdreunde (over het verzorgingstehuis en de jongen met het pistool bij de juwelier) en daar een daverend applaus voor kreeg.
Ik kan het iemand van jouw leeftijd waarschijnlijk niet aanrekenen, maar je vroeg naar cabaretiers die een jong publiek aanspreken. Goedemondt is er zo eentje.quote:Op zondag 30 december 2012 02:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Iemand die Ronald Goedemondt schijnt te heten en ik moet kennen en die ook grappen maakt?
Goh. Nog iemand die het begreep.quote:Op zondag 30 december 2012 02:37 schreef Heufd het volgende:
Wat ik opmerkelijk vond. Hoe hij eerst de PVV bashte, vervolgens zelf de populist uithing en ongeveer het hele partijprogramma van de PVV opdreunde (over het verzorgingstehuis en de jongen met het pistool bij de juwelier) en daar een daverend applaus voor kreeg.
Dat hoorde bij het verhaal. Ik vond het wel mooi dat het niet een lach of ik schiet show was.quote:Op zondag 30 december 2012 02:37 schreef Heufd het volgende:
Ja, daar ging het om.quote:Op zondag 30 december 2012 02:39 schreef Heufd het volgende:
[..]
Maar daar trapte het publiek dus in, toch? Vond de reactie van het publiek verwarrend.
Goedemondt's imitatie was geniaal, maar persiflages kun je onmogelijk verfrissend noemen natuurlijkquote:Op zondag 30 december 2012 01:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als je het onderwerp al aansnijdt, probeer dan verfrissend te zijn (zoals Goedemondt met een goede persiflage). Vind ik zwak.
Het is een iets ander woord maar ondertussen zijn ook zij de kijkers thuis en schrijven in opdracht.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 10:16 schreef sorcees het volgende:
En even terzijde, cabaretiers zijn per definitie niet objectief, evenals het publiek en de kijkers thuis.
Objectiviteit mag je verwachten van resensisten.
Dat was inderdaad de grootste irritatiefactor van de hele show.quote:Op zondag 30 december 2012 02:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die cameraman...
Zoals Theo zou zeggen: WEG!!
Maar volgens mij ben jij ook fan van Plien en Bianca.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:20 schreef hexje het volgende:
Ik vond het geen topshow. Ik heb maar een paar maal moeten lachen.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |