Vergeet daarbij wel te vertellen dat je voor een biertje 6,50 betaald. En als zon meid wat van je mag drinken neemt ze een picollo champagne, die kost daar 60 euro (6,00 euro inkoop)quote:Op maandag 7 januari 2013 23:33 schreef Catch22- het volgende:
Je verwacht toch dat een vrouw schoon is voor zulke bedragen!
Ga dan naar Teasers, top café en aardige wijfies.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vergeet daarbij wel te vertellen dat je voor een biertje 6,50 betaald. En als zon meid wat van je mag drinken neemt ze een picollo champagne, die kost daar 60 euro (6,00 euro inkoop)
Ik vind het zielig, er zat dus zon aziaat in zn eentje, heel verlegen mannetje.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:39 schreef Kofferbak-Roemeen het volgende:
[..]
Ga dan naar Teasers, top café en aardige wijfies.
En nee, geen cent aan ze uitgegeven
(Wel garpig om te zien hoe al die try hards die danseressen proberen te regelen om vervolgens hard afgewezen te worden)
WTF is dit voor tent!? Je word hier keihard geflest, zit je daar dan als maagd met je kloppende lid je portemonnee leeg te vegen omdat je onzeker bent en indirect onderdruk word gezet door die hoeren, je word gewoon ziek hard geflestquote:Op maandag 7 januari 2013 23:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vind het zielig, er zat dus zon aziaat in zn eentje, heel verlegen mannetje.
Kwamen er 2 van die vrouwen naast hem zitten en hij moest incl zijn eigen drinken ff 126,50 afdragen, en denk maar niet dat je zon wijf dan mag neuken
La vie en proost ( voorheen la vie en rose)quote:Op maandag 7 januari 2013 23:44 schreef Kofferbak-Roemeen het volgende:
[..]
WTF is dit voor tent!? Je word hier keihard geflest, zit je daar dan als maagd met je kloppende lid je portemonnee leeg te vegen omdat je onzeker bent en indirect onderdruk word gezet door die hoeren, je word gewoon ziek hard geflest![]()
Had ze bedankt en een eurotje naar de kop gesmeten (wel met een touwtje eraan)
Het ziet eruit als een swingerclub/bordeel, vind het overigens niet gek dat ze je zoveel geld laten aftikken, ze gaan niet uit de kleren voor Maikel en Johan die na schooltijd even een jillz nuttigen bij La Vie en er vandoor gaan na welgeteld ¤1.49,- te hebben besteed.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
La vie en proost ( voorheen la vie en rose)
Jups daar helemaal achterinquote:Op maandag 7 januari 2013 23:51 schreef durrrr het volgende:
Is dat die bar in dat hele smalle steegje ?
die foto is niet van daarquote:Op maandag 7 januari 2013 23:51 schreef Kofferbak-Roemeen het volgende:
[..]
Het ziet eruit als een swingerclub/bordeel, vind het overigens niet gek dat ze je zoveel geld laten aftikken, ze gaan niet uit de kleren voor Maikel en Johan die na schooltijd even een jillz nuttigen bij La Vie en er vandoor gaan na welgeteld ¤1.49,- te hebben besteed.
[ afbeelding ]
Hahah waren er paar x langsgelopen maar nooit in geweest, vrijdag is een maatje jarig, hij wordt 18 , een aanrader om daar naar toe te gaan ? ( ik bedoel voor die prijs haha )quote:
Nee het is gewoon een bar waar de meisjes paaldansen op de bar. Sex is ook niet mogelijk hierquote:Op maandag 7 januari 2013 23:53 schreef Kofferbak-Roemeen het volgende:
[..]
Maar het is ongeveer hetzelfde idee, neem ik aan?
Filmpje net gezien, dan neem ik me woorden terug.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee het is gewoon een bar waar de meisjes paaldansen op de bar. Sex is ook niet mogelijk hier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |