Gomenasai.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:03 schreef datismijnmening het volgende:
Japans leren kan ik me nog in vinden maar de rest...
Ik ook, dan leer je zelfs nog iets. Maar de rest is echt over the top.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:03 schreef datismijnmening het volgende:
Japans leren kan ik me nog in vinden maar de rest...
Zonder die asians heb jij niet zo mooi vuurwerkquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:04 schreef Ricardo1989 het volgende:
ik heb een hekel aan asian cultuur ook aan japan
Kloptquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:05 schreef BadassVoodooMonkey het volgende:
[..]
Zonder die asians heb jij niet zo mooi vuurwerk
Weeaboos, één enkel woord om dit hele topic te beschrijven.quote:
Handig voor ons schoolproject, dan ben je op meerdere vlakken bereikbaar. Dat is eigenlijk ook de enige reden dat ik hem als vriend heb op Facebook.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:06 schreef CasselerRIP het volgende:
Waarom je mensen op facebook zou willen hebben die je blijkbaar zo mateloos irriteren is mij een raadsel.
Mijn hemelquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:07 schreef Hugh_Myron het volgende:
niks wannabe aan, je kan toch zo zien dat deze boy japans is
[ afbeelding ]
haters gaan haten
KAWAII :3quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:07 schreef Hugh_Myron het volgende:
[ afbeelding ]
haters gaan haten
is dat een jongenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:07 schreef Hugh_Myron het volgende:
[ afbeelding ]
haters gaan haten
geen idee eigenlijkquote:
Dat zijn geen japanners, dat zijn mongolen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:02 schreef RuckTape het volgende:
GADVERDAMME, wat heb ik een hekel aan die wannabe Jappen. Een vriend/klasgenoot van mij is ook helemaal into Japan. Hij kijkt Anime, leert japans, kleed zich als een "Japanese Swag Teen" en overlaad iedereen op Facebook met zijn Japanse kerstkaarten en profielfoto's met van die gefakete "spleetogen" terwijl hij gewoon nederlands is, in mijn woonplaats schijnt er echt zo'n click te zijn met van die wannabe Jappen als ik zo zijn vriendenlijst op
Facebook door spit. Dit geld ook voor meiden trouwens die vaak zelfs nog een tikkeltje erger zijn. Ook staan ze vaak op de foto met één van hun vrienden die dus wel echt aziatisch is met zo'n houding van "Ooh kijk hoe japans ik ben:D:D:D:D" ZUM KOTZEN![]()
Hebben die mensen een ID crisis ofzo?
Het leukste is zelfs nog dat wanneer je die mensen daadwerkelijk ergens in Japan zou droppen dat ze vreemd worden aangekeken puur gewoon voor het feit dat ze westers en blank zijn in combinatie met hun Japan imiterende kledingstijl, het valt te vergelijken met van die wannabe-mocros. Als je die figuren met hun gefakete nationaliteit in het daadwerkelijke land zou droppen zijn ze niks meer.
Japan is overigens wel een mooi land.
[ afbeelding ]
DESUquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:27 schreef Kyubey het volgende:
TSsu nyan desu ☆*:.。. o(≧▽≦)o .。.:*☆
*・゜゚・*:.。..。.:*・'(*゚▽゚*)'・*:.。. .。.:*・゜゚・*
仕方がない
Fuck yeah, Team Rocket op de achtergrond!!quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:02 schreef RuckTape het volgende:
GADVERDAMME, wat heb ik een hekel aan die wannabe Jappen. Een vriend/klasgenoot van mij is ook helemaal into Japan. Hij kijkt Anime, leert japans, kleed zich als een "Japanese Swag Teen" en overlaad iedereen op Facebook met zijn Japanse kerstkaarten en profielfoto's met van die gefakete "spleetogen" terwijl hij gewoon nederlands is, in mijn woonplaats schijnt er echt zo'n click te zijn met van die wannabe Jappen als ik zo zijn vriendenlijst op
Facebook door spit. Dit geld ook voor meiden trouwens die vaak zelfs nog een tikkeltje erger zijn. Ook staan ze vaak op de foto met één van hun vrienden die dus wel echt aziatisch is met zo'n houding van "Ooh kijk hoe japans ik ben:D:D:D:D" ZUM KOTZEN![]()
Hebben die mensen een ID crisis ofzo?
Het leukste is zelfs nog dat wanneer je die mensen daadwerkelijk ergens in Japan zou droppen dat ze vreemd worden aangekeken puur gewoon voor het feit dat ze westers en blank zijn in combinatie met hun Japan imiterende kledingstijl, het valt te vergelijken met van die wannabe-mocros. Als je die figuren met hun gefakete nationaliteit in het daadwerkelijke land zou droppen zijn ze niks meer.
Japan is overigens wel een mooi land.
[ afbeelding ]
kut chinezen wat is er mooi aan? raar volkquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:08 schreef AthCom het volgende:
Dat ze Japans leren en anime kijken, dus: hobby's hebben, à la. Mij best. Maar wee je gebeente als je je kritisch uitlaat of als je hun interesses niet deelt.![]()
Letterlijk ooit eens tegen me gezegd: "Je bent gewoon een baka. Baka, baka, baka!"
quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:08 schreef AthCom het volgende:
Dat ze Japans leren en anime kijken, dus: hobby's hebben, à la. Mij best. Maar wee je gebeente als je je kritisch uitlaat of als je hun interesses niet deelt.![]()
Letterlijk ooit eens tegen me gezegd: "Je bent gewoon een baka. Baka, baka, baka!"
Polenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:05 schreef BadassVoodooMonkey het volgende:
[..]
Zonder die asians heb jij niet zo mooi vuurwerk
Word je daar nou gelukkig van?quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:27 schreef Kyubey het volgende:
TSsu nyan desu ☆*:.。. o(≧▽≦)o .。.:*☆
*・゜゚・*:.。..。.:*・'(*゚▽゚*)'・*:.。. .。.:*・゜゚・*
仕方がない
Wel ganz geil.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Word je daar nou gelukkig van?
En die koevoet in haar goef?quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:37 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Breekijzer is om in haar oor te duwen.
JWZ
Boy!?? Lekker wijf manquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:07 schreef Hugh_Myron het volgende:
[ afbeelding ]
haters gaan haten
Lekker warm en aangenaam daar.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker in het derde gaatje.
heeft ze je uitgelachen toen je dr de liefde verklaarde soms?quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker in het derde gaatje.
Ja, maar nu kan ze even niet meer lachen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:50 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
heeft ze je uitgelachen toen je dr de liefde verklaarde soms?
Eeuwige lach?quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja, maar nu kan ze even niet meer lachen.
wat schattig, ga je je straks aftrekken om je eigen posts?quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja, maar nu kan ze even niet meer lachen.
Sluit ik niet uit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:53 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wat schattig, ga je je straks aftrekken om je eigen posts?
Nog niet, ik bouw het eerst op.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:53 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wat schattig, ga je je straks aftrekken om je eigen posts?
Lets get Lets get White boy wastedquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nog niet, ik bouw het eerst op.
Wie noem jij hier punthoofd?quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:55 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Lets get Lets get White boy wasted
Nergens is de plaats waar ik mijn buit heb verstopt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik run shit like a marathon.
Ik ben overal en nergens.
En niks is de inhoud?quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nergens is de plaats waar ik mijn buit heb verstopt.
Ik ben net zo snel in meisjes dan dat ik een overval pleeg.quote:Op zaterdag 29 december 2012 03:00 schreef Ga.aguyim het volgende:
Je mag dan aangeschoten zijn, maar je bent faster than a speeding bullet
Emo hype is toch al lang niet meer? Is nu allemaal Dubstep en Top-40 stijl toch.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:18 schreef Smack10 het volgende:
Zelfde met die kut emo hype wat is over komen waaien.
Ik had tenminste nog een tamagotchi
Duitse Cyber Gothics zijn nu weer inquote:Op zaterdag 29 december 2012 09:42 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Emo hype is toch al lang niet meer? Is nu allemaal Dubstep en Top-40 stijl toch.
Nog nooit gezien hier. Wat moet ik mij daar bij voorstellen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:42 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Duitse Cyber Gothics zijn nu weer in
quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:49 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Nog nooit gezien hier. Wat moet ik mij daar bij voorstellen?
Haha ik word ook altijd geil van anime. Zeker met die tentakels en zo dat je echt zoiets hebt van dat past toch nooit en dan zo van Flatsj! ontploft die hele chick :Squote:Op zaterdag 29 december 2012 09:57 schreef Jachtgeweer het volgende:
ik ben ooit is in japan geweest op een cosplay event, heb lekker een verkleed anime wijf geneukt terwijl we samen naar hentai keken waar schoolmeisjes uit elkaar getrokken werden door tentakelmonsters. was echt lekker.
gr gr
quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:58 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Haha ik word ook altijd geil van anime. Zeker met die tentakels en zo dat je echt zoiets hebt van dat past toch nooit en dan zo van Flatsj! ontploft die hele chick :S
quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:57 schreef Jachtgeweer het volgende:
ik ben ooit is in japan geweest op een cosplay event, heb lekker een verkleed anime wijf geneukt terwijl we samen naar hentai keken waar schoolmeisjes uit elkaar getrokken werden door tentakelmonsters. was echt lekker.
gr gr
Met die gevallen heb ik geen moeite.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:50 schreef Life2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weeaboos
Hey da's toch Star Warsquote:Op zaterdag 29 december 2012 09:51 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waarin ie minstens twee engels/ amerikaanse woorden gebruikt. lol.quote:Als je die figuren met hun gefakete nationaliteit in het daadwerkelijke land zou droppen zijn ze niks meer.
Dit, en de hele slowchat die er opvolgt...quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Word je daar nou gelukkig van?
HAHAHA, fake boobs en geen heupen!? Stop maar snel weer in je broek.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:50 schreef Life2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weeaboos
Da's anders dan geforceerd japanse woorden mengen. Wij hebben gewoon zoveel met het engels te maken dat een engels woord soms beter in de context past dan een nederlands woord.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:27 schreef okiokinl het volgende:
ts vind iemand die japans doet stom, maar schrijft zelf zinnen als:
[..]
waarin ie minstens twee engels/ amerikaanse woorden gebruikt. lol.
dat gezegd hebbend, toen ik in japan was, was het inderdaad een beetje beschamend om westerse japan fanaten japans te zien doen, en dan al die japanners staren vanuit hun ooghoeken. want ze doen het allemaal verkeerd en dat lijkt dus een beetje alsof een chinees hier in amsterdam op klompen gaat rondlopen met een grote kaas onder zn arm en dan denkt dat ie lekker nederlands doet.
Inderdaad jij doet het omdat je niet beter weet en zij doen het ondanks dat ze beter zouden moeten weten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:14 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Da's anders dan geforceerd japanse woorden mengen. Wij hebben gewoon zoveel met het engels te maken dat een engels woord soms beter in de context past dan een nederlands woord.
Als iemand hetzelfde met japans heeft is hij echt levenloos.
Nou nou, beter weten. Je weet beter als je geforceerd woorden uitkotsts, maar dat maakt het niet hetzelfde of minder achterlijk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Inderdaad jij doet het omdat je niet beter weet en zij doen het ondanks dat ze beter zouden moeten weten.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:59 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Godverdomme wat een terechte klacht!
Ik ken ook zo'n meisje. Ze draagt de hele dag een zwart hoedje omdat ze een Japanse zangeres dat in een videoclip zag dragen. Dus nu denkt ze dat zwarte hoedjes Japans zijn.![]()
Weet iemand iets van de naaktfoto's die er zouden zijn?quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:15 schreef BlackFrancis het volgende:
Doen we allemaal even mee? Het woord van de dag is:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:26 schreef Kiyoaki het volgende:
Nog irritanter echter is de zgn. Lost in Translation-nerd.
als je de hele dag anime kijkt en japanse muziek luistert, dan krijg je dus hetzelfde met japans..quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:14 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Da's anders dan geforceerd japanse woorden mengen. Wij hebben gewoon zoveel met het engels te maken dat een engels woord soms beter in de context past dan een nederlands woord.
Als iemand hetzelfde met japans heeft is hij echt levenloos.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:06 schreef okiokinl het volgende:
[..]
als je de hele dag anime kijkt en japanse muziek luistert, dan krijg je dus hetzelfde met japans..
Koreanen dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:07 schreef Beach het volgende:
[..]praat het vooral goed voor jezelf ook al weet je donders goed dat je raar bent met je Japanse shit
Eens. Koreanenquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat light anders, Korea is inherent grappig.
Ach, als zij op een andere manier de aandachtshoer uit kan hangen zou ze dat wel doen. Gewoon een wijf die nat wordt van al die animenerds die op haar geilen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:50 schreef Life2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weeaboos
japanse SHIT, hoor je jezelf wel? jij doet net zo amerikaans als zij japans doen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:07 schreef Beach het volgende:
[..]praat het vooral goed voor jezelf ook al weet je donders goed dat je raar bent met je Japanse shit
Ik Amerikaans whutquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:38 schreef okiokinl het volgende:
[..]
japanse SHIT, hoor je jezelf wel? jij doet net zo amerikaans als zij japans doen.
Ik weet niet hoor, maar Nederlanders nemen nou niet bepaald het Amerikaanse stereotype van een cowboy met dito hoed over. Weeaboos doen wel de stereotype Japanner na. De meeste normale Japanners vinden die bullshit ook maar vreemd. Je ziet toch ook geen Japanners in klompen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:38 schreef okiokinl het volgende:
[..]
japanse SHIT, hoor je jezelf wel? jij doet net zo amerikaans als zij japans doen.
Fawaka? Boom shakalaka?quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:08 schreef AthCom het volgende:
die japan freaks lopen ook niet rond in thee ceremonie/ samurai/kimonos toch?quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:41 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar Nederlanders nemen nou niet bepaald het Amerikaanse stereotype van een cowboy met dito hoed over. Weeaboos doen wel de stereotype Japanner na. De meeste normale Japanners vinden die bullshit ook maar vreemd. Je ziet toch ook geen Japanners in klompen?
dat is andersquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:46 schreef okiokinl het volgende:
[..]
die japan freaks lopen ook niet rond in thee ceremonie/ samurai/kimonos toch?
we luisteren allemaal naar amerikaanse muziek, kijken films en series, en de gehele jeugd loopt erbij als een stelletje hiphop- ghetto negers. het valt jullie kennelijk niet eens meer op dat we het doen, zo normaal is het geworden. zet de radio maar eens aan, 90% van de muziek die je hoort op de grote stations is amerikaans of engels.
hoe kun je dan klagen over wat jongeren die hetzelfde doen met japan?
Ik liep er nooit bij als een ghetto neger. En we kijken ook Duitse, Franse e.d. series. Logisch ook, want we zijn een Westerse cultuur, en geen Oosterse.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:46 schreef okiokinl het volgende:
[..]
die japan freaks lopen ook niet rond in thee ceremonie/ samurai/kimonos toch?
we luisteren allemaal naar amerikaanse muziek, kijken films en series, en de gehele jeugd loopt erbij als een stelletje hiphop- ghetto negers. het valt jullie kennelijk niet eens meer op dat we het doen, zo normaal is het geworden. zet de radio maar eens aan, 90% van de muziek die je hoort op de grote stations is amerikaans of engels.
hoe kun je dan klagen over wat jongeren die hetzelfde doen met japan?
een klein beetje anders maar.quote:
een manga outfit of een ghetto uniform, niet zoveel verschil. veel jongeren doen dat dus echt wel.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:48 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Ik liep er nooit bij als een ghetto neger. En we kijken ook Duitse, Franse e.d. series. Logisch ook, want we zijn een Westerse cultuur, en geen Oosterse.
Japanfreaks lopen rond in mangaoutfits, dat is net zo stereotype.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Weet iemand iets van de naaktfoto's die er zouden zijn?
De Lost In Translation-nerd is een type toerist hier die je vaak in Shibuya ziet, en naar aanleiding van die film een reis naar Japan heeft georganiseerd. Nemen allemaal dezelfde foto van hachiko square en willekeurige lichtreclames met zulke diepzinnige teksten als "Apotheek" of "Supermarkt", gaan vervolgens karaoke doen en nemen wat standaard foto's van tempeltjes. Zijn, net als de domme hoofdpersoon uit de film Lost In Translation, ervan overtuigd dat Japan "mysterieus" en "ondoorgrondelijk" is. Proberen vervolgens uit te gaan en belanden in Roppongi waar ze opgelicht worden door een ondernemende Nigeriaanse man. Rond het middaguur komt er in Shibuya ongeveer 1 zo'n figuur per minuut voorbij lopen.quote:
O god, wat triest.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:34 schreef Kiyoaki het volgende:
[..]
De Lost In Translation-nerd is een type toerist hier die je vaak in Shibuya ziet, en naar aanleiding van die film een reis naar Japan heeft georganiseerd. Nemen allemaal dezelfde foto van hachiko square en willekeurige lichtreclames met zulke diepzinnige teksten als "Apotheek" of "Supermarkt", gaan vervolgens karaoke doen en nemen wat standaard foto's van tempeltjes. Zijn, net als de domme hoofdpersoon uit de film Lost In Translation, ervan overtuigd dat Japan "mysterieus" en "ondoorgrondelijk" is. Proberen vervolgens uit te gaan en belanden in Roppongi waar ze opgelicht worden door een ondernemende Nigeriaanse man. Rond het middaguur komt er in Shibuya ongeveer 1 zo'n figuur per minuut voorbij lopen.
?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:10 schreef Andyy het volgende:
Het fijne is dat ik soms van dat soort types achter me aan krijg![]()
Verschrikkelijk is dat meestal, alhoewel er een paar keer wel toffe dames waren
Vandaar dus: levenloos.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:06 schreef okiokinl het volgende:
[..]
als je de hele dag anime kijkt en japanse muziek luistert, dan krijg je dus hetzelfde met japans..
ach ja, iedereen die te extreem dingen doet, komt nogal idioot over.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:08 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Vandaar dus: levenloos.
Moeilijk of niet, dat verbanden leggen?
vertel eens, wat doe jij dan daar?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:34 schreef Kiyoaki het volgende:
[..]
De Lost In Translation-nerd is een type toerist hier die je vaak in Shibuya ziet, en naar aanleiding van die film een reis naar Japan heeft georganiseerd. Nemen allemaal dezelfde foto van hachiko square en willekeurige lichtreclames met zulke diepzinnige teksten als "Apotheek" of "Supermarkt", gaan vervolgens karaoke doen en nemen wat standaard foto's van tempeltjes. Zijn, net als de domme hoofdpersoon uit de film Lost In Translation, ervan overtuigd dat Japan "mysterieus" en "ondoorgrondelijk" is. Proberen vervolgens uit te gaan en belanden in Roppongi waar ze opgelicht worden door een ondernemende Nigeriaanse man. Rond het middaguur komt er in Shibuya ongeveer 1 zo'n figuur per minuut voorbij lopen.
Kijk, het gaat niet om de daad zelf maar hetgeen dat de daad veroorzaakt. Engels gebruiken door het nederlands kan gemakkelijk op een algemeen geaccepteerde wijze gerechtvaardigd worden. Dat is met japans onmogelijk. Anders hadden we dit soort topics niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:18 schreef okiokinl het volgende:
[..]
ach ja, iedereen die te extreem dingen doet, komt nogal idioot over.
ik wou TS er gewoon even op attenderen dat ie zelf allemaal engelse woorden in zn nederlands gebruikt, en us ook een beetje zoiets doet.
een topic over de veramikanisering van nederland zou ook niet raar zijn hoor..quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:22 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Kijk, het gaat niet om de daad zelf maar hetgeen dat de daad veroorzaakt. Engels gebruiken door het nederlands kan gemakkelijk op een algemeen geaccepteerde wijze gerechtvaardigd worden. Dat is met japans onmogelijk. Anders hadden we dit soort topics niet.
Amerikanen worden als innovatief gezien, en aangezien innovatie gezien wordt als hip en mode ben je juist de klacht als je niet meedoet. Tieners willen altijd anders dan de vorige generatie, dat zal altijd zo zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:26 schreef okiokinl het volgende:
[..]
een topic over de veramikanisering van nederland zou ook niet raar zijn hoor..
quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:46 schreef okiokinl het volgende:
[..]
de gehele jeugd loopt erbij als een stelletje hiphop- ghetto negers.
Dit lijken me trouwens eerder ingehuurde modellen ivm de promotie van een of andere computergame.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:50 schreef Life2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weeaboos
fapfapfapquote:
Impliceren dat Japanners alleen maar Japanners tekenenquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:33 schreef zuiderbuur het volgende:
Tja, ze zien er niet Japans uit, maar wel Japans op de anime-manier.
Zo tekenen Japanners zichzelf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best grappig, want in het westen tekenen wij hen zo:
[ afbeelding ]
Nog raarder wanneer je alleen westerse/blanke mensen gaat tekenen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Impliceren dat Japanners alleen maar Japanners tekenen
Jij woont in Japan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:34 schreef Kiyoaki het volgende:
[..]
Dude, zo lopen die mensen er alleen bij anime convensies bij, ik heb nog nooit een random cosplayer op straat gezienquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:14 schreef Chernobog het volgende:
En vooral: ik kleed me niet in poppenkleren. Dat irriteert me nog het meest, die idiote mangalook, met circlelenses waardoor je ogen bizar groot lijken, de piepstemmetjes, doen alsof je 4 bent terwijl je een volwassene bent. Ik vind dat gewoon vreemd.Cosplay is leuk met Carnaval, maar om er nou elke dag zo bij te lopen...
Ik wel. Vooral in de randstad. Zie ook vaak cybergoths en andere weirdo's op straat lopen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dude, zo lopen die mensen er alleen bij anime convensies bij, ik heb nog nooit een random cosplayer op straat gezien
Veel Jappanners willen ook juist op westerlingen lijken, kijk maar naar dat hele ganguro geburenquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:43 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nog raarder wanneer je alleen westerse/blanke mensen gaat tekenen.
Het zou toch ook raar zijn wanneer het gros van onze tekenfilms alleen maar Aziaten bevatte?
Mensen die altijd in cosplay lopenquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:53 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Ik wel. Vooral in de randstad. Zie ook vaak cybergoths en andere weirdo's op straat lopen.
Hahahahaha ik ging stukquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:41 schreef Airenu het volgende:
![]()
Mensen die denken dat ze in Japan beroemd zullen worden
Die twee specifieke personages zijn Japans?quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Impliceren dat Japanners alleen maar Japanners tekenen
Amsterdam. Geloof me, daar vind je de raarste mensen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mensen die altijd in cosplay lopen? Welke stad woon jij dan wel?
Waarom vind je het zo erg dat die mensen er niet standaard bijlopen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:56 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Amsterdam. Geloof me, daar vind je de raarste mensen.
eh.. japan, modernste land ter wereld? over innovatief gesproken..quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:27 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Amerikanen worden als innovatief gezien, en aangezien innovatie gezien wordt als hip en mode ben je juist de klacht als je niet meedoet. Tieners willen altijd anders dan de vorige generatie, dat zal altijd zo zijn.
zag laatst in utrecht park lepelenburg nog een cosplay meet. dat waren er meer dan ik ooit in japan bij elkaar heb gezien.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:56 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Amsterdam. Geloof me, daar vind je de raarste mensen.
Niet op dit moment, maar ik ben ongeveer de helft van elk jaar daar.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij woont in Japan?
Nee niet echt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:43 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het zou toch ook raar zijn wanneer het gros van onze tekenfilms alleen maar Aziaten bevatte?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Omdat ik zelf een conservatief persoon ben. Ik vind het maar aar, er bijlopen als een clown om de aandacht op je te vestigen. Dat is iets voor pubers.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom vind je het zo erg dat die mensen er niet standaard bijlopen?
nee, ze is een weeabooquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:39 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dit lijken me trouwens eerder ingehuurde modellen ivm de promotie van een of andere computergame.
1944 belde, ze wilde hun idee terugquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:56 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Omdat ik zelf een conservatief persoon ben. Ik vind het maar aar, er bijlopen als een clown om de aandacht op je te vestigen. Dat is iets voor pubers.
en hoe noem je de jappen die datzelfde in nederland komen doen? in nederland noem je dat gewoon toeristen maar als je toerist in japen bent moet je een speciale naam hebben?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:34 schreef Kiyoaki het volgende:
[..]
Ik denk er in amsterdam niemand is die een fuck geeft hoe ik over straat ga, maar bedankt voor je medelevenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:11 schreef Chernobog het volgende:
probeer jij maar eens in zo'n outfit een kroeg in te stappen en mensen denken dat je of een bachelorparty hebt, of ze slaan je in elkaar.
Dat denk je maar, achter je rug om zullen mensen vast wel lachen. Ik had laatst nog, ik stond in de McDonalds (jaja) en zo'n dikke cybergothic werd echt verbaal compleet afgemaakt door 2 tienermeisjes. En de rest grinniken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:17 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik denk er in amsterdam niemand is die een fuck geeft hoe ik over straat ga, maar bedankt voor je medeleven
Dikke mensen lacht iedereen uit, omdat ze dik zijnquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:18 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Dat denk je maar, achter je rug om zullen mensen vast wel lachen. Ik had laatst nog, ik stond in de McDonalds (jaja) en zo'n dikke cybergothic werd echt verbaal compleet afgemaakt door 2 tienermeisjes. En de rest grinniken.
Het zijn toch ook pubers.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:56 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Omdat ik zelf een conservatief persoon ben. Ik vind het maar aar, er bijlopen als een clown om de aandacht op je te vestigen. Dat is iets voor pubers.
Uhh in welk opzicht lijkt dit in hemelsnaam op westerlingen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Veel Jappanners willen ook juist op westerlingen lijken, kijk maar naar dat hele ganguro geburen
maar jij bent ook een labiel wijf die zich overal wat van aan moet trekken, ik niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:21 schreef Chernobog het volgende:
Nah, het was meer om die rare korsetten die dat wijf droeg, en zo'n vreemde tunnelpiercing in haar kin had.
En ik weet niet hoor, maar als iedereen me steeds zou uitlachen, zou ik het wel weten hoor. Anders ga je maar als sideshow werken in het circus.
Ja en ik zie inderdaad zo nu en dan groepen wanna-b hiphopnegers, maar dit is nog altijd een minderheid en niet 'de gehele jeugd'... het is niet eens een meerderheid van de jeugd.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:50 schreef okiokinl het volgende:
[..]
regelmatig. kijk jij wel eens echt om je heen?
Het is wel een erg specifiek type, en die film wordt gewoon vaak als reden opgevoerd voor hun japanfixatie, het helpt ook niet dat Lost in Translation een kitscherige film is. Maakt verder niet zoveel uit hoor en aan toeristen erger ik me niet, maar het is zo'n clichematig gedoe.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:16 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en hoe noem je de jappen die datzelfde in nederland komen doen? in nederland noem je dat gewoon toeristen maar als je toerist in japen bent moet je een speciale naam hebben?
japan is cliche, dat heeft er meer mee te makenquote:Op zondag 30 december 2012 02:30 schreef Kiyoaki het volgende:
[..]
Het is wel een erg specifiek type, en die film wordt gewoon vaak als reden opgevoerd voor hun japanfixatie, het helpt ook niet dat Lost in Translation een kitscherige film is. Maakt verder niet zoveel uit hoor en aan toeristen erger ik me niet, maar het is zo'n clichematig gedoe.
Vanuit het oogpunt van toerisme zijn alle landen dat natuurlijk, een toerist is immers iemand die een goed cliche zoekt.quote:Op zondag 30 december 2012 02:30 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
japan is cliche, dat heeft er meer mee te maken
reken daarbij de japanofieltjes index toe en dan weet je precies wat voor volk er graag heen gaatquote:Op zondag 30 december 2012 02:35 schreef Kiyoaki het volgende:
[..]
Vanuit het oogpunt van toerisme zijn alle landen dat natuurlijk, een toerist is immers iemand die een goed cliche zoekt.
Nee dank je. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.quote:
okee ik overdreef een beetje.quote:Op zondag 30 december 2012 02:21 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja en ik zie inderdaad zo nu en dan groepen wanna-b hiphopnegers, maar dit is nog altijd een minderheid en niet 'de gehele jeugd'... het is niet eens een meerderheid van de jeugd.
Oké das wel gaafquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:26 schreef Kiyoaki het volgende:
[..]
Niet op dit moment, maar ik ben ongeveer de helft van elk jaar daar.
Je plaatje doet het niet maar het is waarschijnlijk een standaard anime character.quote:Op zondag 30 december 2012 01:44 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Uhh in welk opzicht lijkt dit in hemelsnaam op westerlingen?
[ afbeelding ]
De gemiddelde Japanner lijkt waarschijnlijk het meest westers van allemaal. Niet zo vreemd ook want veel mode komt daar vandaan en zie je uiteindelijk jaren later weer eens in Nederland.
volwassen mannen die in winkeltjes anime (of hentaiquote:Op zondag 30 december 2012 04:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oké das wel gaaf
Maar die animécultuur is daar uiteraard wel populair, anders zou er niet zo veel worden uitgebracht. Hoe zie je dat nou daadwerkelijk terug in de straatcultuur?
Anime lezenquote:Op zondag 30 december 2012 05:01 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
volwassen mannen die in winkeltjes anime (of hentai) staan te lezen, grote anime characters op gebouwen enzulks
gewoon de droom van elke weeaboo
same shitquote:Op zondag 30 december 2012 05:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Anime lezen??!!
En waarom is het raar dat volwassenen dat doen, als we er vanuit gaan dat je manga bedoelt
quote:Op zondag 30 december 2012 05:04 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
same shit![]()
of jij dat raar vind mag je zelf bepalen
Moet je niet doen. Gaat ten koste van het punt dat je probeert te maken en dat is zonde. Tenzij je bewust chargeert omdat dit nodig is bij het maken van een punt, maar dat was hier totaal niet het geval. In het geval van jouw post werkte overdrijving alleen averechts.quote:
Hoe bedoel je de straatcultuur?quote:Op zondag 30 december 2012 04:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oké das wel gaaf
Maar die animécultuur is daar uiteraard wel populair, anders zou er niet zo veel worden uitgebracht. Hoe zie je dat nou daadwerkelijk terug in de straatcultuur?
ik zal er voortaan op letten, anders krijg ik weer op mn kop van jou.quote:Op zondag 30 december 2012 05:16 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Moet je niet doen. Gaat ten koste van het punt dat je probeert te maken en dat is zonde. Tenzij je bewust chargeert omdat dit nodig is bij het maken van een punt, maar dat was hier totaal niet het geval. In het geval van jouw post werkte overdrijving alleen averechts.
Maar goed, persoonlijk vond ik jouw punt in deze discussie sowieso niet zo heel relevant. Maar los van mijn persoonlijke mening verzwakt jouw manier van overdrijven alleen (de argumenten die pleiten voor) jouw standpunt omdat mensen zich gaan focussen op het onzin-aspect van het argument (de overdrijving),
http://www.jref.com/gallery/data/540/ganguro_girls.jpgquote:Op zondag 30 december 2012 04:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je plaatje doet het niet maar het is waarschijnlijk een standaard anime character.
De ogen zijn groot, de huid is blank en de haren zijn alles behalve zwart. Dat is dus meer westers dan aziaten zijn.
dit heeft niets met anime te maken. is een modeverschijnsel uit de late jaren 90, meisjes die zich zo bruin mogelijk maakten (geinspireerd door neger- uiterlijk, eigenlijk een soort zwarte pieta)quote:Op zondag 30 december 2012 12:12 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
http://www.jref.com/gallery/data/540/ganguro_girls.jpg
of
[ afbeelding ]
Nee dus.
Als je googlet naar japanese streetfashion krijg je de gekste kostuumsquote:Op zondag 30 december 2012 05:19 schreef Kiyoaki het volgende:
[..]
Hoe bedoel je de straatcultuur?
Japan is niet noemenswaardig anders dan Nederland in mijn ervaring, er heerst een bepaalde aesthetiek, net zo goed als er in Nederland een bepaalde aesthetiek heerst die als normaal ervaren wordt, maar de mensen zijn niet wezenlijk anders. Het is ook niet zo dat iedereen de hele dag met tekenfilms en strips bezig is.
Het is een enorme karikatuur, door de make up lijken de ogen groter en de huidskleur donkerder. Het haar is niet meer zwart/bruin zoals bij de meeste aziaten. In dat opzicht zijn die uiterlijke kenmerken meer westers dan oosters.quote:Op zondag 30 december 2012 12:12 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
http://www.jref.com/gallery/data/540/ganguro_girls.jpg
of
[ afbeelding ]
Nee dus.
Bayonettaquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:53 schreef Argo- het volgende:
[..]
Doorspoelen dan heeft ze een schaars gekleed luipaard pakje aan. Naakt of dat bestaat weet ik niet.
Mensen lopen er ongeveer net zo bij als in Nederland, weinig verschillen die mij opvallen, maar op kleding let ik eigenlijk sowieso niet zo.quote:Op zondag 30 december 2012 14:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als je googlet naar japanese streetfashion krijg je de gekste kostuums
Maar blijkbaar is dat in het echt dus weinig verschil.
Ik snap ook wel dat niet iedereen met anime bezig is, maar in de huiskamer blijkbaar veel meer dan in Nederland gezien het op de normale TV komt en sowieso alle anime/eroge/manga uit Japan komt
Er zitten ook mooie vrouwen tussen, maar die worden inderdaad vaak betaald. Er zal misschien wel een enkeling zijn die wel van games en die meuk houdt.quote:Op zondag 30 december 2012 21:53 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf
Wat een trieste bedoeling, en die mensen in dit topic die van die lekkere game chicks gaan posten om te laten zien dat er ook lekkere wijven tussenzitten
Het verschil is natuurlijk dat die lekkere wijven betaald worden om al die nerds op te geilen
Japanse tv is een groot reclame blok verkapt als programmaquote:Op zondag 30 december 2012 20:52 schreef Kiyoaki het volgende:
[..]
Mensen lopen er ongeveer net zo bij als in Nederland, weinig verschillen die mij opvallen, maar op kleding let ik eigenlijk sowieso niet zo.
Televisie in Japan gaat voor 60% over eten, de rest is vooral nieuws enzo.
touhouquote:
Nee, japanse stijl is geen innovatie. Foutief verband dus.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:48 schreef okiokinl het volgende:
[..]
eh.. japan, modernste land ter wereld? over innovatief gesproken..
maar goed, is ook niks mis mee hoor, beetje invloeden van anderen overnemen.
Nee, zoietsquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n hoedje? Dat is best pimpin'.
dit dus.quote:
Zoek je zelf gewoon een leuke tekenfilm uit en hopla probleem is opgelost.Hebben ze daar trouwens geen publieke omroep ofzo? En anders is betaal-tv.nog een optie.quote:Op zondag 30 december 2012 23:08 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Japanse tv is een groot reclame blok verkapt als programmaNa 5 minuten krijg ik altijd al de neiging om mezelf van kant te maken. Zo slecht. SBS6 is oscar materiaal vergeleken met Japanse tv. En dan zullen we het nog maar niet over de presentatoren hebben. Driekwart zou ik het liefst met een honkbalknuppel bewerken. Altijd van die halvetamme idioten die dan met een moeilijk gezicht staan te kijken, alsof ze ook maar ergens een greintje verstand van hebben. Alles is zo nep, zo gemaakt.
Het enigste leuke programma wat ik ooit heb gezien ging over verschillende vormen van energie en wat nou de voor en nadelen en kosten etc waren (uiteraard met een hoop grafieken). Maar dat is dik drie jaar geleden
Gewoon een toerist dus..quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:34 schreef Kiyoaki het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje bullshit. Alleen omdat hun tekenfilmfiguurtjes geen sterke stereotyperingen van een aziaat bevatten ga je er vanuit dat ze blank zijn.quote:Op zondag 30 december 2012 04:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je plaatje doet het niet maar het is waarschijnlijk een standaard anime character.
De ogen zijn groot, de huid is blank en de haren zijn alles behalve zwart. Dat is dus meer westers dan aziaten zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |