Gomenasai.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:03 schreef datismijnmening het volgende:
Japans leren kan ik me nog in vinden maar de rest...
Ik ook, dan leer je zelfs nog iets. Maar de rest is echt over the top.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:03 schreef datismijnmening het volgende:
Japans leren kan ik me nog in vinden maar de rest...
Zonder die asians heb jij niet zo mooi vuurwerkquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:04 schreef Ricardo1989 het volgende:
ik heb een hekel aan asian cultuur ook aan japan
Kloptquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:05 schreef BadassVoodooMonkey het volgende:
[..]
Zonder die asians heb jij niet zo mooi vuurwerk
Weeaboos, één enkel woord om dit hele topic te beschrijven.quote:
Handig voor ons schoolproject, dan ben je op meerdere vlakken bereikbaar. Dat is eigenlijk ook de enige reden dat ik hem als vriend heb op Facebook.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:06 schreef CasselerRIP het volgende:
Waarom je mensen op facebook zou willen hebben die je blijkbaar zo mateloos irriteren is mij een raadsel.
Mijn hemelquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:07 schreef Hugh_Myron het volgende:
niks wannabe aan, je kan toch zo zien dat deze boy japans is
[ afbeelding ]
haters gaan haten
KAWAII :3quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:07 schreef Hugh_Myron het volgende:
[ afbeelding ]
haters gaan haten
is dat een jongenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:07 schreef Hugh_Myron het volgende:
[ afbeelding ]
haters gaan haten
geen idee eigenlijkquote:
Dat zijn geen japanners, dat zijn mongolen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:02 schreef RuckTape het volgende:
GADVERDAMME, wat heb ik een hekel aan die wannabe Jappen. Een vriend/klasgenoot van mij is ook helemaal into Japan. Hij kijkt Anime, leert japans, kleed zich als een "Japanese Swag Teen" en overlaad iedereen op Facebook met zijn Japanse kerstkaarten en profielfoto's met van die gefakete "spleetogen" terwijl hij gewoon nederlands is, in mijn woonplaats schijnt er echt zo'n click te zijn met van die wannabe Jappen als ik zo zijn vriendenlijst op
Facebook door spit. Dit geld ook voor meiden trouwens die vaak zelfs nog een tikkeltje erger zijn. Ook staan ze vaak op de foto met één van hun vrienden die dus wel echt aziatisch is met zo'n houding van "Ooh kijk hoe japans ik ben:D:D:D:D" ZUM KOTZEN![]()
Hebben die mensen een ID crisis ofzo?
Het leukste is zelfs nog dat wanneer je die mensen daadwerkelijk ergens in Japan zou droppen dat ze vreemd worden aangekeken puur gewoon voor het feit dat ze westers en blank zijn in combinatie met hun Japan imiterende kledingstijl, het valt te vergelijken met van die wannabe-mocros. Als je die figuren met hun gefakete nationaliteit in het daadwerkelijke land zou droppen zijn ze niks meer.
Japan is overigens wel een mooi land.
[ afbeelding ]
DESUquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:27 schreef Kyubey het volgende:
TSsu nyan desu ☆*:.。. o(≧▽≦)o .。.:*☆
*・゜゚・*:.。..。.:*・'(*゚▽゚*)'・*:.。. .。.:*・゜゚・*
仕方がない
Fuck yeah, Team Rocket op de achtergrond!!quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:02 schreef RuckTape het volgende:
GADVERDAMME, wat heb ik een hekel aan die wannabe Jappen. Een vriend/klasgenoot van mij is ook helemaal into Japan. Hij kijkt Anime, leert japans, kleed zich als een "Japanese Swag Teen" en overlaad iedereen op Facebook met zijn Japanse kerstkaarten en profielfoto's met van die gefakete "spleetogen" terwijl hij gewoon nederlands is, in mijn woonplaats schijnt er echt zo'n click te zijn met van die wannabe Jappen als ik zo zijn vriendenlijst op
Facebook door spit. Dit geld ook voor meiden trouwens die vaak zelfs nog een tikkeltje erger zijn. Ook staan ze vaak op de foto met één van hun vrienden die dus wel echt aziatisch is met zo'n houding van "Ooh kijk hoe japans ik ben:D:D:D:D" ZUM KOTZEN![]()
Hebben die mensen een ID crisis ofzo?
Het leukste is zelfs nog dat wanneer je die mensen daadwerkelijk ergens in Japan zou droppen dat ze vreemd worden aangekeken puur gewoon voor het feit dat ze westers en blank zijn in combinatie met hun Japan imiterende kledingstijl, het valt te vergelijken met van die wannabe-mocros. Als je die figuren met hun gefakete nationaliteit in het daadwerkelijke land zou droppen zijn ze niks meer.
Japan is overigens wel een mooi land.
[ afbeelding ]
kut chinezen wat is er mooi aan? raar volkquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:08 schreef AthCom het volgende:
Dat ze Japans leren en anime kijken, dus: hobby's hebben, à la. Mij best. Maar wee je gebeente als je je kritisch uitlaat of als je hun interesses niet deelt.![]()
Letterlijk ooit eens tegen me gezegd: "Je bent gewoon een baka. Baka, baka, baka!"
quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:08 schreef AthCom het volgende:
Dat ze Japans leren en anime kijken, dus: hobby's hebben, à la. Mij best. Maar wee je gebeente als je je kritisch uitlaat of als je hun interesses niet deelt.![]()
Letterlijk ooit eens tegen me gezegd: "Je bent gewoon een baka. Baka, baka, baka!"
Polenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:05 schreef BadassVoodooMonkey het volgende:
[..]
Zonder die asians heb jij niet zo mooi vuurwerk
Word je daar nou gelukkig van?quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:27 schreef Kyubey het volgende:
TSsu nyan desu ☆*:.。. o(≧▽≦)o .。.:*☆
*・゜゚・*:.。..。.:*・'(*゚▽゚*)'・*:.。. .。.:*・゜゚・*
仕方がない
Wel ganz geil.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Word je daar nou gelukkig van?
En die koevoet in haar goef?quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:37 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Breekijzer is om in haar oor te duwen.
JWZ
Boy!?? Lekker wijf manquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:07 schreef Hugh_Myron het volgende:
[ afbeelding ]
haters gaan haten
Lekker warm en aangenaam daar.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker in het derde gaatje.
heeft ze je uitgelachen toen je dr de liefde verklaarde soms?quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker in het derde gaatje.
Ja, maar nu kan ze even niet meer lachen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:50 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
heeft ze je uitgelachen toen je dr de liefde verklaarde soms?
Eeuwige lach?quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja, maar nu kan ze even niet meer lachen.
wat schattig, ga je je straks aftrekken om je eigen posts?quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja, maar nu kan ze even niet meer lachen.
Sluit ik niet uit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:53 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wat schattig, ga je je straks aftrekken om je eigen posts?
Nog niet, ik bouw het eerst op.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:53 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wat schattig, ga je je straks aftrekken om je eigen posts?
Lets get Lets get White boy wastedquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nog niet, ik bouw het eerst op.
Wie noem jij hier punthoofd?quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:55 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Lets get Lets get White boy wasted
Nergens is de plaats waar ik mijn buit heb verstopt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik run shit like a marathon.
Ik ben overal en nergens.
En niks is de inhoud?quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nergens is de plaats waar ik mijn buit heb verstopt.
Ik ben net zo snel in meisjes dan dat ik een overval pleeg.quote:Op zaterdag 29 december 2012 03:00 schreef Ga.aguyim het volgende:
Je mag dan aangeschoten zijn, maar je bent faster than a speeding bullet
Emo hype is toch al lang niet meer? Is nu allemaal Dubstep en Top-40 stijl toch.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:18 schreef Smack10 het volgende:
Zelfde met die kut emo hype wat is over komen waaien.
Ik had tenminste nog een tamagotchi
Duitse Cyber Gothics zijn nu weer inquote:Op zaterdag 29 december 2012 09:42 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Emo hype is toch al lang niet meer? Is nu allemaal Dubstep en Top-40 stijl toch.
Nog nooit gezien hier. Wat moet ik mij daar bij voorstellen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:42 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Duitse Cyber Gothics zijn nu weer in
quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:49 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Nog nooit gezien hier. Wat moet ik mij daar bij voorstellen?
Haha ik word ook altijd geil van anime. Zeker met die tentakels en zo dat je echt zoiets hebt van dat past toch nooit en dan zo van Flatsj! ontploft die hele chick :Squote:Op zaterdag 29 december 2012 09:57 schreef Jachtgeweer het volgende:
ik ben ooit is in japan geweest op een cosplay event, heb lekker een verkleed anime wijf geneukt terwijl we samen naar hentai keken waar schoolmeisjes uit elkaar getrokken werden door tentakelmonsters. was echt lekker.
gr gr
quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:58 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Haha ik word ook altijd geil van anime. Zeker met die tentakels en zo dat je echt zoiets hebt van dat past toch nooit en dan zo van Flatsj! ontploft die hele chick :S
quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:57 schreef Jachtgeweer het volgende:
ik ben ooit is in japan geweest op een cosplay event, heb lekker een verkleed anime wijf geneukt terwijl we samen naar hentai keken waar schoolmeisjes uit elkaar getrokken werden door tentakelmonsters. was echt lekker.
gr gr
Met die gevallen heb ik geen moeite.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:50 schreef Life2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weeaboos
Hey da's toch Star Warsquote:Op zaterdag 29 december 2012 09:51 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waarin ie minstens twee engels/ amerikaanse woorden gebruikt. lol.quote:Als je die figuren met hun gefakete nationaliteit in het daadwerkelijke land zou droppen zijn ze niks meer.
Dit, en de hele slowchat die er opvolgt...quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Word je daar nou gelukkig van?
HAHAHA, fake boobs en geen heupen!? Stop maar snel weer in je broek.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:50 schreef Life2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weeaboos
Da's anders dan geforceerd japanse woorden mengen. Wij hebben gewoon zoveel met het engels te maken dat een engels woord soms beter in de context past dan een nederlands woord.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:27 schreef okiokinl het volgende:
ts vind iemand die japans doet stom, maar schrijft zelf zinnen als:
[..]
waarin ie minstens twee engels/ amerikaanse woorden gebruikt. lol.
dat gezegd hebbend, toen ik in japan was, was het inderdaad een beetje beschamend om westerse japan fanaten japans te zien doen, en dan al die japanners staren vanuit hun ooghoeken. want ze doen het allemaal verkeerd en dat lijkt dus een beetje alsof een chinees hier in amsterdam op klompen gaat rondlopen met een grote kaas onder zn arm en dan denkt dat ie lekker nederlands doet.
Inderdaad jij doet het omdat je niet beter weet en zij doen het ondanks dat ze beter zouden moeten weten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:14 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Da's anders dan geforceerd japanse woorden mengen. Wij hebben gewoon zoveel met het engels te maken dat een engels woord soms beter in de context past dan een nederlands woord.
Als iemand hetzelfde met japans heeft is hij echt levenloos.
Nou nou, beter weten. Je weet beter als je geforceerd woorden uitkotsts, maar dat maakt het niet hetzelfde of minder achterlijk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Inderdaad jij doet het omdat je niet beter weet en zij doen het ondanks dat ze beter zouden moeten weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |