ik 2 verschillende geneukt, is ook wel es meer geweestquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
25 dates in een jaar allemachtig. Dan heb je er ook wel zin in zeg.
Ik 1 ontmoeting in 2012
Die heeft een vriend en woont inmiddels al weer samen, joh!quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:23 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
en sindsdien hebben we niks meer van Pien vernomen
Doe je best he! Het is niet naar bedoeld. 2013 gaat Faxie's jaar worden enzo.quote:
Da's nog maar even afwachten, maar de vooruitzichten zijn beter dan vorig jaarquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:34 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Doe je best he! Het is niet naar bedoeld. 2013 gaat Faxie's jaar worden enzo.
That's the spirit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's nog maar even afwachten, maar de vooruitzichten zijn beter dan vorig jaar
Zekers ... Lexa, Relatieplanet en Paiq ... genoeg flirts, berichten e.d. gehad ...IRL zelf een paar keer uitgenodigd voor een drankje door dames ...maar toch is de date-teller bij 0 gestokt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je snijdt anders wel altijd leuke onderwerpen aan. Wel op datingsites actief?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:00 schreef Moogwai10 het volgende:
Lijkt erop dat Silenus er met de titel vandoor gaat!
Ach, het is ook gewoon leuk om te doen he. Bijna altijd een leuke avond, toch leuker dan thuis op FOK zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gourmetten of steengrillen?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:00 schreef Moogwai10 het volgende:
Lijkt erop dat Silenus er met de titel vandoor gaat!
Er is wel degelijk zoiets als een internetdateverslaving ja, maar pas op dat is taboe hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zullen er hier vast een paar zitten die er last van hebben
What can change the nature of a man?
Ik hoef geen vriendin.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als je er dan toch een competitie van wil maken dan een eerlijke. Moet je ook in overweging nemen hoeveel er succesvol waren, relatie tot gevolg e.d. (mits dat het doel is). Datesaantallen hangt vooral af van hoeveel tijd je erin steekt (en ja ook hoe je eruit ziet, hoe goed je lult e.d.). Doel is toch vooral een vriendin (voor de meesten)? Gewoon opsommen hoeveel dates je hebt gehad is niet voldoende (en ja dat zeg ik ook omdat ik slechts 1 ontmoeting heb gehad offc![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 december 2012 00:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik hoef geen vriendin.Is je vergeven. Daar kunnen we nog aan werken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we dan
quote:Op zondag 30 december 2012 00:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Is je vergeven. Daar kunnen we nog aan werken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gast... Als het echt succesvol is, blijf je hangen op 1 hequote:Op zaterdag 29 december 2012 23:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als je er dan toch een competitie van wil maken dan een eerlijke. Moet je ook in overweging nemen hoeveel er succesvol waren, relatie tot gevolg e.d. (mits dat het doel is). Datesaantallen hangt vooral af van hoeveel tijd je erin steekt (en ja ook hoe je eruit ziet, hoe goed je lult e.d.). Doel is toch vooral een vriendin (voor de meesten)? Gewoon opsommen hoeveel dates je hebt gehad is niet voldoende (en ja dat zeg ik ook omdat ik slechts 1 ontmoeting heb gehad offc![]()
)
Ow ja dat is dan ook wel weer zo. Jeetje wat raar, doet ie anders nooit...quote:Op zondag 30 december 2012 01:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gast... Als het echt succesvol is, blijf je hangen op 1 he
Je schiet compleet door, met je eerlijke competitie.
Ik spotte zelfs een paar ringen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die heeft een vriend en woont inmiddels al weer samen, joh!
17 dates en om het jaar af te ronden een relatiequote:Op zaterdag 29 december 2012 23:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
)
Als het je een goed gevoel geeft, waarom niet? Ik wens je in ieder geval alle geluk toe!quote:Op zondag 30 december 2012 02:17 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
17 dates en om het jaar af te ronden een relatie![]()
Telt dat wel?!
Ja, ik zoek erkenning voor mijn daden van 2012
Damn...daar gaat mijn gehoopte queen status.quote:Op zondag 30 december 2012 02:30 schreef Perzephone het volgende:
Damn, net eentje minder dan Silenus
Ik wil best delen hoorquote:Op zondag 30 december 2012 02:31 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Damn...daar gaat mijn gehoopte queen status.
Relatiequote:Op zondag 30 december 2012 02:17 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Telt dat wel?!
Goed bezig!quote:Op zondag 30 december 2012 02:17 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Telt dat wel?!
Nouja ik kijk nooit verder dan 'een leuke avond'. Dat hele relatie-selectie-criteria komt dan niet eens in me op. En zo belachelijk veel vind ik 25 in een jaar niet, dat is ongeveer 2 per maand.quote:Op zondag 30 december 2012 08:40 schreef Cinderella_Man het volgende:
6 dates, waarvan 2 hebben geleid tot een korte relatie van enkele maanden...
@Silenius: het is een risico maar toch een serieuze vraag.
Ben jij op zoek naar gewoon een leuke avond of toch naar iets van een relatie? En in het laatste geval, heb je dan gewoon een slecht setje selectiecriteria of is er iets anders mis?
True. Ik pleit dan ook voor een compensatie-factor wegens het wonen in een klein kutgehucht waar je als je een keer niest al doorheen bent gereden.quote:Op zondag 30 december 2012 12:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nouja ik kijk nooit verder dan 'een leuke avond'. Dat hele relatie-selectie-criteria komt dan niet eens in me op. En zo belachelijk veel vind ik 25 in een jaar niet, dat is ongeveer 2 per maand.Zeker als je in een stad woont met het grootste vrouwenoverschot van Nederland zit je daar zo aan.
quote:Op zondag 30 december 2012 12:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nouja ik kijk nooit verder dan 'een leuke avond'. Dat hele relatie-selectie-criteria komt dan niet eens in me op. En zo belachelijk veel vind ik 25 in een jaar niet, dat is ongeveer 2 per maand.Zeker als je in een stad woont met het grootste vrouwenoverschot van Nederland zit je daar zo aan.
Dan wil ik gecompenseerd worden wegens te grote concurrentie in mijn oude woonplaats.quote:Op zondag 30 december 2012 13:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
True. Ik pleit dan ook voor een compensatie-factor wegens het wonen in een klein kutgehucht waar je als je een keer niest al doorheen bent gereden.
en 9 op de 10 keer krijg je dan een flauwekul reden volgens mijquote:Op zondag 30 december 2012 13:24 schreef Knipoogje het volgende:
5 a 6 dit jaar waarvan eentje een paar maanden.
Nu net deze ochtend een blauwtje helaas. Voelt altijd even ruk, vooral als de dames niet meer reageren of te belazerd zijn om te zeggen 'sorry maar helaas'.
Zijn zeg maar paar weekjes bijna dagelijks aan het whatsappen, ik vraag haar uit en daarna reageert ze dagenlang niet meer. En dan moet knipoogje er weer achteraan om uit te vissen waarom er niet meer gereageerd wordt.
Dat boeit me verder niet. Veel mensen hebben er nu eenmaal moeite mee om nee tegen iemand te zeggen op dat gebied, dat begrijp ik. Maar geef dan gewoon binnen een dag die kulreden op als antwoord en doe niet het equivalent van je ogen dicht en je oren dicht in de hoop dat niemand je meer ziet of hoort. Want dat doen we namelijk wel.quote:Op zondag 30 december 2012 13:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
en 9 op de 10 keer krijg je dan een flauwekul reden volgens mij
quote:Op zondag 30 december 2012 13:26 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat boeit me verder niet. Veel mensen hebben er nu eenmaal moeite mee om nee tegen iemand te zeggen op dat gebied, dat begrijp ik. Maar geef dan gewoon binnen een dag die kulreden op als antwoord en doe niet het equivalent van je ogen dicht en je oren dicht in de hoop dat niemand je meer ziet of hoort. Want dat doen we namelijk wel.
Ik bedoel dat ze niet zomaar gaan zeggen van je bent erg lelijk ofzo. Altijd gematigd of van 'je bent mijn type niet'. Zei dat om aan te geven dat je wel antwoorden kan willen maar vaak genoeg krijg je toch slechts de gematigde versie, en of dat nou zo nuttig is...quote:Op zondag 30 december 2012 13:26 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat boeit me verder niet. Veel mensen hebben er nu eenmaal moeite mee om nee tegen iemand te zeggen op dat gebied, dat begrijp ik. Maar geef dan gewoon binnen een dag die kulreden op als antwoord en doe niet het equivalent van je ogen dicht en je oren dicht in de hoop dat niemand je meer ziet of hoort. Want dat doen we namelijk wel.
Had ik vorige week. Paiqster met wie ik veel contact had en af zou spreken, en ineens niks meer van haar kant. Trots in dit geval maar even opzij gezet, haar een paar dagen later gevraagd of ze nog zin had af te spreken en nooit meer een bericht terug gehad.quote:Op zondag 30 december 2012 13:26 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ach, dat doen we toch allemaal? Heb eens een date gehad die een verschrikkelijk irritante lach had, galmde door heel het restaurant. Ergerde ik me kapot aanquote:Op zondag 30 december 2012 13:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze niet zomaar gaan zeggen van je bent erg lelijk ofzo. Altijd gematigd of van 'je bent mijn type niet'. Zei dat om aan te geven dat je wel antwoorden kan willen maar vaak genoeg krijg je toch slechts de gematigde versie, en of dat nou zo nuttig is...
Uiteindelijk komt het er gewoon op neer dat ze je niet moeten.quote:Op zondag 30 december 2012 13:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze niet zomaar gaan zeggen van je bent erg lelijk ofzo. Altijd gematigd of van 'je bent mijn type niet'. Zei dat om aan te geven dat je wel antwoorden kan willen maar vaak genoeg krijg je toch slechts de gematigde versie, en of dat nou zo nuttig is...
Tsja, de echte reden is ook niet heel aardig soms he. "Je hebt toch een te dikke reet." "Ik vind je eigenlijk toch een totaal geschift wijf." "Je bent irritant". Etc.quote:Op zondag 30 december 2012 13:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
en 9 op de 10 keer krijg je dan een flauwekul reden volgens mij
Dus ipv 'graag laat ik het hierbij' laat je de ander gewoon dagenlang een beetje malen van 'waarom zou ie niet meer reageren?' tot het kwartje valt? Dat vind ik kil en lui. Maar misschien word ik wel een ouwe lul en is zijn de 20ers veel harder dan vroeger en denken 'boeie'.quote:Op zondag 30 december 2012 13:44 schreef peleetje het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt het er gewoon op neer dat ze je niet moeten.
Als je toch alleen maar contact had via whatsapp. Daar zou ik dan geen moment wakker van liggen.
Ik doe het zelf ook af en toe. Dat ik met iemand aan het mailen oid ben en haar dan toch niet meer zo interessant vind. Dan laat ik simpelweg ook niets meer horen. Andersom gebeurt het mij ook af en toe.
Jup! als je dagenlang geen bericht meer krijgt dan is de boodschap wel duidelijk. Dat soort dingen gebeuren nu eenmaal. In het echte leven bloeden sommige vriendschappen ook dood. (okay, misschien een slechte vergelijking) Ga je ook niet zeggen 'graag laat ik het hierbij'.quote:Op zondag 30 december 2012 13:46 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dus ipv 'graag laat ik het hierbij' laat je de ander gewoon dagenlang een beetje malen van 'waarom zou ie niet meer reageren?' tot het kwartje valt? Dat vind ik kil en lui.
Doodbloeden is iets anders dan ineens niets meer laten horen. Misschien ben je wel echt dood danquote:Op zondag 30 december 2012 13:49 schreef peleetje het volgende:
[..]
Jup! als je dagenlang geen bericht meer krijgt dan is de boodschap wel duidelijk. Dat soort dingen gebeuren nu eenmaal. In het echte leven bloeden sommige vriendschappen ook dood. (okay, misschien een slechte vergelijking) Ga je ook niet zeggen 'graag laat ik het hierbij'.
Juist!quote:Op zondag 30 december 2012 13:50 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Doodbloeden is iets anders dan ineens niets meer laten horen. Misschien ben je wel echt dood dan
Dat weet de ander toch niet?
Ik stap snel weer in m'n teletijdmachine terug naar de jaren 30!quote:Op zondag 30 december 2012 13:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
Goh. En ik maar denken dat jij zo hoffelijk was.
Gebeurt mij ook af en toe dat vrouwen niks meer laten horen. Nouja dan niet.quote:Op zondag 30 december 2012 13:50 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Doodbloeden is iets anders dan ineens niets meer laten horen. Misschien ben je wel echt dood dan
Dat weet de ander toch niet? Als jij iemand heel leuk vindt en je hebt elke dag contact en de ander reageert ineens niet meer, dan duurt het toch ook een paar dagen van malen waarom ze niet reageert voor je denkt 'ze zal me niet meer motte?' Dat wil je iemand anders toch niet aandoen?
Vrijwel elke dag chat. Ik vraag haar uit, 4 dagen stil. Zoiets.quote:Op zondag 30 december 2012 13:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik vind het alleen wat anders als er eerst ontzettend veel enthousiasme is en je beiden graag af wil spreken, dagelijks contact hebt en dán ineens 0,0 meer laat horen.
Kan me het laatste ook goed voorstellen. Soms kun je onverwachts hele leuke gesprekken hebben met iemand. Als de kater voorbij is en je gaat nog eens even goed iemands profiel bekijken denk je misschien toch... 'Shit hij/zij is toch echt wel spuuglelijk' daar ga ik never nooit mee in de kroeg zitten. NEXTquote:Op zondag 30 december 2012 13:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
Over dat doodbloeden; als het contact oppervlakkig is, kan ik me dat goed voorstellen. Logisch en dat doe ik zelf ook. Waarom zou je dan wat moeten laten horen?
Ik vind het alleen wat anders als er eerst ontzettend veel enthousiasme is en je beiden graag af wil spreken, dagelijks contact hebt en dán ineens 0,0 meer laat horen.
quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 14:00 schreef Sekhmet het volgende:
[..]![]()
Alhoewel, officieel vanaf morgen. Ik geniet van mijn laatste weekend als vrijgezel...samen de hele dagen niks doen behalve elkaar sufneuken.
Goed uiteinde en een goed begin van het nieuwe jaar
Wat? De relatie gaat vanaf morgen in?quote:Op zondag 30 december 2012 14:00 schreef Sekhmet het volgende:
Alhoewel, officieel vanaf morgen. Ik geniet van mijn laatste weekend als vrijgezel ...samen de hele dagen niks doen behalve elkaar sufneuken.
Ja dat is duidelijk. Maar vroeg me af waarom hij dan graag toch zo'n antwoord wil hebben terwijl het wel te verwachten is wat het antwoord wordt... dan hecht je waarde aan het krijgen van dom gelul eigenlijk.quote:Op zondag 30 december 2012 13:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tsja, de echte reden is ook niet heel aardig soms he. "Je hebt toch een te dikke reet." "Ik vind je eigenlijk toch een totaal geschift wijf." "Je bent irritant". Etc.
Daarom hou je het maar in algemene termen als "De fysieke klik ontbreekt" (Ik kan het niet op je) of "We levelen niet heel goed denk ik" (ik vind je helemaal niks)
Die arme vent heeft het al zo moeilijk met het onthouden van data...laat ik het hem makkelijk maken, kan hij de datum dat wij 'vaste verkering' kregen makkelijk onthoudenquote:Op zondag 30 december 2012 14:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat? De relatie gaat vanaf morgen in?
Ja hoi dames, net als het gros van jullie ben ik eigenlijk niet op zoek.quote:Op zondag 30 december 2012 13:48 schreef Craptacular het volgende:
Toch eens even mijn profiel opfrissen. Het lastigste gedeelte de summary blijft een pain in the ass om te tikken.
Toch niet om 1 voor 12 he!quote:Op zondag 30 december 2012 14:07 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Die arme vent heeft het al zo moeilijk met het onthouden van data...laat ik het hem makkelijk maken, kan hij de datum dat wij 'vaste verkering' kregen makkelijk onthouden![]()
Ja, ik ben een vrouw en denk na over dat soort dingen
Btw...ik ga hem vragen, zo geemancipeerd ben ik dan ook wel weer![]()
Klokslag 12 uur. Elk jaar twee vliegen in één klap bij het zoenenquote:Op zondag 30 december 2012 14:10 schreef peleetje het volgende:
[..]
Toch niet om 1 voor 12 he!
Dan loopt hij strakjes nog te kutten met die datum. Was het nou 31 dec of 1 januari!?
Scheelt een paar dagen onwetendheid. Heb al een paar keer gehad dat het antwoord na die paar dagen wel 'ja' was. D'r mobiel was stuk of ze was te verlegen om ja te zeggen. Of ze moest er even over nadenken omdat het dan 'voor het echie' zou zijn. En daarna is de date alsnog doorgegaan.quote:Op zondag 30 december 2012 14:06 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja dat is duidelijk. Maar vroeg me af waarom hij dan graag toch zo'n antwoord wil hebben terwijl het wel te verwachten is wat het antwoord wordt... dan hecht je waarde aan het krijgen van dom gelul eigenlijk.
Of dat standaard gelul dat je degene nog niet bij de AH of op de markt bent tegengekomen.quote:Op zondag 30 december 2012 14:09 schreef Techno het volgende:
Ja hoi dames, net als het gros van jullie ben ik eigenlijk niet op zoek. Maar ben wel nieuwgierig naar wat er allemaal is, dus wie weet kan dat nog veranderen. Nou, toedels.
Wat een kutsmoesjes allemaal!quote:Op zondag 30 december 2012 14:18 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Scheelt een paar dagen onwetendheid. Heb al een paar keer gehad dat het antwoord na die paar dagen wel 'ja' was. D'r mobiel was stuk of ze was te verlegen om ja te zeggen. Of ze moest er even over nadenken omdat het dan 'voor het echie' zou zijn. En daarna is de date alsnog doorgegaan.
Dat boeit me niet. Gaat erom dat de interesse niet weg was en ze gewoon wilden daten ondanks dat het ineens een aantal dagen stil was na dagelijks contact.quote:Op zondag 30 december 2012 14:23 schreef peleetje het volgende:
Wat een kutsmoesjes allemaal!
Klinkt een beetje als 'De cavia heeft mijn huiswerk opgegeten en ik durfde dat niet te vertellen'.
Is niet altijd een smoes hoor. Ik moet het ook wel eens laten bezinken. Ik reageer dan wel op een sms maar nog niet meteen op het voorstel. Sommige mannen zijn ook wel erg happig/enthousiast, mag best een beetje relaxed en natuurlijk gaan na zo'n eerste date. Maar ik gebruik geen "smoesjes"quote:Op zondag 30 december 2012 14:23 schreef peleetje het volgende:
[..]
Wat een kutsmoesjes allemaal!
Klinkt een beetje als 'De cavia heeft mijn huiswerk opgegeten en ik durfde dat niet te vertellen, Maar laat ik het maar zeggen anders kom ik nooit van het gemekker af'.
Wel een beetje medelijden met de mannen hequote:Op zondag 30 december 2012 14:27 schreef eefje801 het volgende:
Is niet altijd een smoes hoor. Ik moet het ook wel eens laten bezinken. Ik reageer dan wel op een sms maar nog niet meteen op het voorstel. Sommige mannen zijn ook wel erg happig/enthousiast, mag best een beetje relaxed en natuurlijk gaan na zo'n eerste date. Maar ik gebruik geen "smoesjes"
Sommige mensen zijn inderdaad een beetje te enthousiast. Maar als je iemand vraagt om wat te drinken, je hoort vervolgens dagenlang niks, stuurt nogmaals een berichtje en je krijgt dan te horen 'mijn telefoon was stuk' dan zou het voor mij niet meer hoeven.quote:Op zondag 30 december 2012 14:27 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Is niet altijd een smoes hoor. Ik moet het ook wel eens laten bezinken. Ik reageer dan wel op een sms maar nog niet meteen op het voorstel. Sommige mannen zijn ook wel erg happig/enthousiast, mag best een beetje relaxed en natuurlijk gaan na zo'n eerste date. Maar ik gebruik geen "smoesjes"
Als je gelijk al wilt afspreken dan snap ik dat vrouwen daar soms even over moeten nadenken.quote:Op zondag 30 december 2012 14:33 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Wel een beetje medelijden met de mannen he
Ze kunnen wel heel relaxed proberen te doen, maar ondertussen krijgt de dame elke dag wel 2 nieuwe mailtjes via de datingsites met misschien een nog leukere kandidaat. Zo snel mogelijk afspreken is het devies. Zal niet de eerste keer zijn dat ik iets te lang wacht en een andere vent haar voor me neus wegkaapt.
Het hangt bij mij vooral van afstand af. Als ze een flink end weg woont wil ik eerst een tijdje chatten. Als ze op 2km woont spreek ik liever na een chat waarin het klikte gewoon meteen af om even in het centrum een drankje te doen. Anders zit je dagen/weken te chatten en dan blijkt in het echt de klik niet te zijn. Dan is het ook zonde van de tijd geweest.quote:Op zondag 30 december 2012 14:36 schreef peleetje het volgende:
Als je gelijk al wilt afspreken dan snap ik dat vrouwen daar soms even over moeten nadenken.
Zeker als ze in de tussentijd ook berichtjes krijgt van andere 'leukere' mannen.
En geldt ook voor berichtje van knipoogje: heeft dus niks met berichtjes van andere mannen te maken. Het is echt niet zo dat je als vrouw aan elke vinger een man hebt bij het internetdaten. Als ik met iemand leuk contact heb en ga daten zet ik dat juist op een wat lager pitje. Heeft letterlijk te maken met even laten bezinken. Maar als iemand alleen zou smsen of ik (weer) wat wil drinken dan reageer ik wel rechtstreeks daarop natuurlijk.quote:Op zondag 30 december 2012 14:36 schreef peleetje het volgende:
[..]
Als je gelijk al wilt afspreken dan snap ik dat vrouwen daar soms even over moeten nadenken.
Zeker als ze in de tussentijd ook berichtjes krijgt van andere 'leukere' mannen.
Maar dat is dan toch een voorbeeld van een uitnodiging die je even wil laten bezinken? Tenminste, ik vraag niemand 'wil je daten?'... ik vraag normaliter 'zin om een drankje ergens te doen?'quote:Op zondag 30 december 2012 14:42 schreef eefje801 het volgende:
Maar als iemand alleen zou smsen of ik (weer) wat wil drinken dan reageer ik wel rechtstreeks daarop natuurlijk.
Ik dacht dat we het over een tweede date hadden, over mannen die dezelfde avond een nieuw voorstel voor de tweede date doen als eerste berichtje, zonder verder iets te zeggen, dat ideequote:Op zondag 30 december 2012 14:44 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch een voorbeeld van een uitnodiging die je even wil laten bezinken? Tenminste, ik vraag niemand 'wil je daten?'... ik vraag normaliter 'zin om een drankje ergens te doen?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |