quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:00 schreef Moogwai10 het volgende:
Lijkt erop dat Silenus er met de titel vandoor gaat!
Er is wel degelijk zoiets als een internetdateverslaving ja, maar pas op dat is taboe hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zullen er hier vast een paar zitten die er last van hebben
What can change the nature of a man?
Ik hoef geen vriendin.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als je er dan toch een competitie van wil maken dan een eerlijke. Moet je ook in overweging nemen hoeveel er succesvol waren, relatie tot gevolg e.d. (mits dat het doel is). Datesaantallen hangt vooral af van hoeveel tijd je erin steekt (en ja ook hoe je eruit ziet, hoe goed je lult e.d.). Doel is toch vooral een vriendin (voor de meesten)? Gewoon opsommen hoeveel dates je hebt gehad is niet voldoende (en ja dat zeg ik ook omdat ik slechts 1 ontmoeting heb gehad offc![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 december 2012 00:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik hoef geen vriendin.Is je vergeven. Daar kunnen we nog aan werken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we dan
quote:Op zondag 30 december 2012 00:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Is je vergeven. Daar kunnen we nog aan werken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gast... Als het echt succesvol is, blijf je hangen op 1 hequote:Op zaterdag 29 december 2012 23:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als je er dan toch een competitie van wil maken dan een eerlijke. Moet je ook in overweging nemen hoeveel er succesvol waren, relatie tot gevolg e.d. (mits dat het doel is). Datesaantallen hangt vooral af van hoeveel tijd je erin steekt (en ja ook hoe je eruit ziet, hoe goed je lult e.d.). Doel is toch vooral een vriendin (voor de meesten)? Gewoon opsommen hoeveel dates je hebt gehad is niet voldoende (en ja dat zeg ik ook omdat ik slechts 1 ontmoeting heb gehad offc![]()
)
Ow ja dat is dan ook wel weer zo. Jeetje wat raar, doet ie anders nooit...quote:Op zondag 30 december 2012 01:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gast... Als het echt succesvol is, blijf je hangen op 1 he
Je schiet compleet door, met je eerlijke competitie.
Ik spotte zelfs een paar ringen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die heeft een vriend en woont inmiddels al weer samen, joh!
17 dates en om het jaar af te ronden een relatiequote:Op zaterdag 29 december 2012 23:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
)
Als het je een goed gevoel geeft, waarom niet? Ik wens je in ieder geval alle geluk toe!quote:Op zondag 30 december 2012 02:17 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
17 dates en om het jaar af te ronden een relatie![]()
Telt dat wel?!
Ja, ik zoek erkenning voor mijn daden van 2012
Damn...daar gaat mijn gehoopte queen status.quote:Op zondag 30 december 2012 02:30 schreef Perzephone het volgende:
Damn, net eentje minder dan Silenus
Ik wil best delen hoorquote:Op zondag 30 december 2012 02:31 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Damn...daar gaat mijn gehoopte queen status.
Relatiequote:Op zondag 30 december 2012 02:17 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Telt dat wel?!
Goed bezig!quote:Op zondag 30 december 2012 02:17 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Telt dat wel?!
Nouja ik kijk nooit verder dan 'een leuke avond'. Dat hele relatie-selectie-criteria komt dan niet eens in me op. En zo belachelijk veel vind ik 25 in een jaar niet, dat is ongeveer 2 per maand.quote:Op zondag 30 december 2012 08:40 schreef Cinderella_Man het volgende:
6 dates, waarvan 2 hebben geleid tot een korte relatie van enkele maanden...
@Silenius: het is een risico maar toch een serieuze vraag.
Ben jij op zoek naar gewoon een leuke avond of toch naar iets van een relatie? En in het laatste geval, heb je dan gewoon een slecht setje selectiecriteria of is er iets anders mis?
True. Ik pleit dan ook voor een compensatie-factor wegens het wonen in een klein kutgehucht waar je als je een keer niest al doorheen bent gereden.quote:Op zondag 30 december 2012 12:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nouja ik kijk nooit verder dan 'een leuke avond'. Dat hele relatie-selectie-criteria komt dan niet eens in me op. En zo belachelijk veel vind ik 25 in een jaar niet, dat is ongeveer 2 per maand.Zeker als je in een stad woont met het grootste vrouwenoverschot van Nederland zit je daar zo aan.
quote:Op zondag 30 december 2012 12:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nouja ik kijk nooit verder dan 'een leuke avond'. Dat hele relatie-selectie-criteria komt dan niet eens in me op. En zo belachelijk veel vind ik 25 in een jaar niet, dat is ongeveer 2 per maand.Zeker als je in een stad woont met het grootste vrouwenoverschot van Nederland zit je daar zo aan.
Dan wil ik gecompenseerd worden wegens te grote concurrentie in mijn oude woonplaats.quote:Op zondag 30 december 2012 13:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
True. Ik pleit dan ook voor een compensatie-factor wegens het wonen in een klein kutgehucht waar je als je een keer niest al doorheen bent gereden.
en 9 op de 10 keer krijg je dan een flauwekul reden volgens mijquote:Op zondag 30 december 2012 13:24 schreef Knipoogje het volgende:
5 a 6 dit jaar waarvan eentje een paar maanden.
Nu net deze ochtend een blauwtje helaas. Voelt altijd even ruk, vooral als de dames niet meer reageren of te belazerd zijn om te zeggen 'sorry maar helaas'.
Zijn zeg maar paar weekjes bijna dagelijks aan het whatsappen, ik vraag haar uit en daarna reageert ze dagenlang niet meer. En dan moet knipoogje er weer achteraan om uit te vissen waarom er niet meer gereageerd wordt.
Dat boeit me verder niet. Veel mensen hebben er nu eenmaal moeite mee om nee tegen iemand te zeggen op dat gebied, dat begrijp ik. Maar geef dan gewoon binnen een dag die kulreden op als antwoord en doe niet het equivalent van je ogen dicht en je oren dicht in de hoop dat niemand je meer ziet of hoort. Want dat doen we namelijk wel.quote:Op zondag 30 december 2012 13:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
en 9 op de 10 keer krijg je dan een flauwekul reden volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |