quote:Op zondag 30 december 2012 13:26 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat boeit me verder niet. Veel mensen hebben er nu eenmaal moeite mee om nee tegen iemand te zeggen op dat gebied, dat begrijp ik. Maar geef dan gewoon binnen een dag die kulreden op als antwoord en doe niet het equivalent van je ogen dicht en je oren dicht in de hoop dat niemand je meer ziet of hoort. Want dat doen we namelijk wel.
Ik bedoel dat ze niet zomaar gaan zeggen van je bent erg lelijk ofzo. Altijd gematigd of van 'je bent mijn type niet'. Zei dat om aan te geven dat je wel antwoorden kan willen maar vaak genoeg krijg je toch slechts de gematigde versie, en of dat nou zo nuttig is...quote:Op zondag 30 december 2012 13:26 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat boeit me verder niet. Veel mensen hebben er nu eenmaal moeite mee om nee tegen iemand te zeggen op dat gebied, dat begrijp ik. Maar geef dan gewoon binnen een dag die kulreden op als antwoord en doe niet het equivalent van je ogen dicht en je oren dicht in de hoop dat niemand je meer ziet of hoort. Want dat doen we namelijk wel.
Had ik vorige week. Paiqster met wie ik veel contact had en af zou spreken, en ineens niks meer van haar kant. Trots in dit geval maar even opzij gezet, haar een paar dagen later gevraagd of ze nog zin had af te spreken en nooit meer een bericht terug gehad.quote:Op zondag 30 december 2012 13:26 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ach, dat doen we toch allemaal? Heb eens een date gehad die een verschrikkelijk irritante lach had, galmde door heel het restaurant. Ergerde ik me kapot aanquote:Op zondag 30 december 2012 13:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze niet zomaar gaan zeggen van je bent erg lelijk ofzo. Altijd gematigd of van 'je bent mijn type niet'. Zei dat om aan te geven dat je wel antwoorden kan willen maar vaak genoeg krijg je toch slechts de gematigde versie, en of dat nou zo nuttig is...
Uiteindelijk komt het er gewoon op neer dat ze je niet moeten.quote:Op zondag 30 december 2012 13:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze niet zomaar gaan zeggen van je bent erg lelijk ofzo. Altijd gematigd of van 'je bent mijn type niet'. Zei dat om aan te geven dat je wel antwoorden kan willen maar vaak genoeg krijg je toch slechts de gematigde versie, en of dat nou zo nuttig is...
Tsja, de echte reden is ook niet heel aardig soms he. "Je hebt toch een te dikke reet." "Ik vind je eigenlijk toch een totaal geschift wijf." "Je bent irritant". Etc.quote:Op zondag 30 december 2012 13:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
en 9 op de 10 keer krijg je dan een flauwekul reden volgens mij
Dus ipv 'graag laat ik het hierbij' laat je de ander gewoon dagenlang een beetje malen van 'waarom zou ie niet meer reageren?' tot het kwartje valt? Dat vind ik kil en lui. Maar misschien word ik wel een ouwe lul en is zijn de 20ers veel harder dan vroeger en denken 'boeie'.quote:Op zondag 30 december 2012 13:44 schreef peleetje het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt het er gewoon op neer dat ze je niet moeten.
Als je toch alleen maar contact had via whatsapp. Daar zou ik dan geen moment wakker van liggen.
Ik doe het zelf ook af en toe. Dat ik met iemand aan het mailen oid ben en haar dan toch niet meer zo interessant vind. Dan laat ik simpelweg ook niets meer horen. Andersom gebeurt het mij ook af en toe.
Jup! als je dagenlang geen bericht meer krijgt dan is de boodschap wel duidelijk. Dat soort dingen gebeuren nu eenmaal. In het echte leven bloeden sommige vriendschappen ook dood. (okay, misschien een slechte vergelijking) Ga je ook niet zeggen 'graag laat ik het hierbij'.quote:Op zondag 30 december 2012 13:46 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dus ipv 'graag laat ik het hierbij' laat je de ander gewoon dagenlang een beetje malen van 'waarom zou ie niet meer reageren?' tot het kwartje valt? Dat vind ik kil en lui.
Doodbloeden is iets anders dan ineens niets meer laten horen. Misschien ben je wel echt dood danquote:Op zondag 30 december 2012 13:49 schreef peleetje het volgende:
[..]
Jup! als je dagenlang geen bericht meer krijgt dan is de boodschap wel duidelijk. Dat soort dingen gebeuren nu eenmaal. In het echte leven bloeden sommige vriendschappen ook dood. (okay, misschien een slechte vergelijking) Ga je ook niet zeggen 'graag laat ik het hierbij'.
Juist!quote:Op zondag 30 december 2012 13:50 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Doodbloeden is iets anders dan ineens niets meer laten horen. Misschien ben je wel echt dood dan
Dat weet de ander toch niet?
Ik stap snel weer in m'n teletijdmachine terug naar de jaren 30!quote:Op zondag 30 december 2012 13:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
Goh. En ik maar denken dat jij zo hoffelijk was.
Gebeurt mij ook af en toe dat vrouwen niks meer laten horen. Nouja dan niet.quote:Op zondag 30 december 2012 13:50 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Doodbloeden is iets anders dan ineens niets meer laten horen. Misschien ben je wel echt dood dan
Dat weet de ander toch niet? Als jij iemand heel leuk vindt en je hebt elke dag contact en de ander reageert ineens niet meer, dan duurt het toch ook een paar dagen van malen waarom ze niet reageert voor je denkt 'ze zal me niet meer motte?' Dat wil je iemand anders toch niet aandoen?
Vrijwel elke dag chat. Ik vraag haar uit, 4 dagen stil. Zoiets.quote:Op zondag 30 december 2012 13:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik vind het alleen wat anders als er eerst ontzettend veel enthousiasme is en je beiden graag af wil spreken, dagelijks contact hebt en dán ineens 0,0 meer laat horen.
Kan me het laatste ook goed voorstellen. Soms kun je onverwachts hele leuke gesprekken hebben met iemand. Als de kater voorbij is en je gaat nog eens even goed iemands profiel bekijken denk je misschien toch... 'Shit hij/zij is toch echt wel spuuglelijk' daar ga ik never nooit mee in de kroeg zitten. NEXTquote:Op zondag 30 december 2012 13:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
Over dat doodbloeden; als het contact oppervlakkig is, kan ik me dat goed voorstellen. Logisch en dat doe ik zelf ook. Waarom zou je dan wat moeten laten horen?
Ik vind het alleen wat anders als er eerst ontzettend veel enthousiasme is en je beiden graag af wil spreken, dagelijks contact hebt en dán ineens 0,0 meer laat horen.
quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 14:00 schreef Sekhmet het volgende:
[..]![]()
Alhoewel, officieel vanaf morgen. Ik geniet van mijn laatste weekend als vrijgezel...samen de hele dagen niks doen behalve elkaar sufneuken.
Goed uiteinde en een goed begin van het nieuwe jaar
Wat? De relatie gaat vanaf morgen in?quote:Op zondag 30 december 2012 14:00 schreef Sekhmet het volgende:
Alhoewel, officieel vanaf morgen. Ik geniet van mijn laatste weekend als vrijgezel ...samen de hele dagen niks doen behalve elkaar sufneuken.
Ja dat is duidelijk. Maar vroeg me af waarom hij dan graag toch zo'n antwoord wil hebben terwijl het wel te verwachten is wat het antwoord wordt... dan hecht je waarde aan het krijgen van dom gelul eigenlijk.quote:Op zondag 30 december 2012 13:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tsja, de echte reden is ook niet heel aardig soms he. "Je hebt toch een te dikke reet." "Ik vind je eigenlijk toch een totaal geschift wijf." "Je bent irritant". Etc.
Daarom hou je het maar in algemene termen als "De fysieke klik ontbreekt" (Ik kan het niet op je) of "We levelen niet heel goed denk ik" (ik vind je helemaal niks)
Die arme vent heeft het al zo moeilijk met het onthouden van data...laat ik het hem makkelijk maken, kan hij de datum dat wij 'vaste verkering' kregen makkelijk onthoudenquote:Op zondag 30 december 2012 14:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat? De relatie gaat vanaf morgen in?
Ja hoi dames, net als het gros van jullie ben ik eigenlijk niet op zoek.quote:Op zondag 30 december 2012 13:48 schreef Craptacular het volgende:
Toch eens even mijn profiel opfrissen. Het lastigste gedeelte de summary blijft een pain in the ass om te tikken.
Toch niet om 1 voor 12 he!quote:Op zondag 30 december 2012 14:07 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Die arme vent heeft het al zo moeilijk met het onthouden van data...laat ik het hem makkelijk maken, kan hij de datum dat wij 'vaste verkering' kregen makkelijk onthouden![]()
Ja, ik ben een vrouw en denk na over dat soort dingen
Btw...ik ga hem vragen, zo geemancipeerd ben ik dan ook wel weer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |