abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 december 2012 @ 13:30:20 #201
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120952749
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 13:26 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dat boeit me verder niet. Veel mensen hebben er nu eenmaal moeite mee om nee tegen iemand te zeggen op dat gebied, dat begrijp ik. Maar geef dan gewoon binnen een dag die kulreden op als antwoord en doe niet het equivalent van je ogen dicht en je oren dicht in de hoop dat niemand je meer ziet of hoort. Want dat doen we namelijk wel.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zondag 30 december 2012 @ 13:30:26 #202
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120952759
quote:

[..]

Dat boeit me verder niet. Veel mensen hebben er nu eenmaal moeite mee om nee tegen iemand te zeggen op dat gebied, dat begrijp ik. Maar geef dan gewoon binnen een dag die kulreden op als antwoord en doe niet het equivalent van je ogen dicht en je oren dicht in de hoop dat niemand je meer ziet of hoort. Want dat doen we namelijk wel.
Ik bedoel dat ze niet zomaar gaan zeggen van je bent erg lelijk ofzo. Altijd gematigd of van 'je bent mijn type niet'. Zei dat om aan te geven dat je wel antwoorden kan willen maar vaak genoeg krijg je toch slechts de gematigde versie, en of dat nou zo nuttig is...
we dan
pi_120953070
quote:

[..]

Had ik vorige week. Paiqster met wie ik veel contact had en af zou spreken, en ineens niks meer van haar kant. Trots in dit geval maar even opzij gezet, haar een paar dagen later gevraagd of ze nog zin had af te spreken en nooit meer een bericht terug gehad.

Dikke middelvinger dus. Geef dan aan dat er een andere ''interest'' speelt momenteel, ruggegraatloos weekdier. Maar heel veel vrouwen zijn daar schijtlaarzen in.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_120953302
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 13:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ik bedoel dat ze niet zomaar gaan zeggen van je bent erg lelijk ofzo. Altijd gematigd of van 'je bent mijn type niet'. Zei dat om aan te geven dat je wel antwoorden kan willen maar vaak genoeg krijg je toch slechts de gematigde versie, en of dat nou zo nuttig is...
Ach, dat doen we toch allemaal? Heb eens een date gehad die een verschrikkelijk irritante lach had, galmde door heel het restaurant. Ergerde ik me kapot aan :D
Dan is het toch echt 'je bent mijn type niet' of 'we passen niet zo bij elkaar' of 'graag wil ik het hier bij laten' en geen 'Everytime you laugh, God kills a kitten'.
Zolang je het maar doet. Niet reageren betekent onduidelijkheid, wachten, toch een beetje malen en uiteindelijk gaan de heren dan toch weer reageren om te vragen waarom jij niet meer reageert etc.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 30 december 2012 @ 13:44:24 #205
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_120953349
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 13:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Uiteindelijk komt het er gewoon op neer dat ze je niet moeten.
Als je toch alleen maar contact had via whatsapp. Daar zou ik dan geen moment wakker van liggen.

Ik doe het zelf ook af en toe. Dat ik met iemand aan het mailen oid ben en haar dan toch niet meer zo interessant vind. Dan laat ik simpelweg ook niets meer horen. Andersom gebeurt het mij ook af en toe.
  zondag 30 december 2012 @ 13:46:11 #206
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_120953425
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 13:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

en 9 op de 10 keer krijg je dan een flauwekul reden volgens mij
Tsja, de echte reden is ook niet heel aardig soms he. "Je hebt toch een te dikke reet." "Ik vind je eigenlijk toch een totaal geschift wijf." "Je bent irritant". Etc.

Daarom hou je het maar in algemene termen als "De fysieke klik ontbreekt" (Ik kan het niet op je) of "We levelen niet heel goed denk ik" (ik vind je helemaal niks)
Gourmetten of steengrillen?
pi_120953441
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 13:44 schreef peleetje het volgende:

[..]

Uiteindelijk komt het er gewoon op neer dat ze je niet moeten.
Als je toch alleen maar contact had via whatsapp. Daar zou ik dan geen moment wakker van liggen.

Ik doe het zelf ook af en toe. Dat ik met iemand aan het mailen oid ben en haar dan toch niet meer zo interessant vind. Dan laat ik simpelweg ook niets meer horen. Andersom gebeurt het mij ook af en toe.
Dus ipv 'graag laat ik het hierbij' laat je de ander gewoon dagenlang een beetje malen van 'waarom zou ie niet meer reageren?' tot het kwartje valt? Dat vind ik kil en lui. Maar misschien word ik wel een ouwe lul en is zijn de 20ers veel harder dan vroeger en denken 'boeie'.
pi_120953536
Toch eens even mijn profiel opfrissen. Het lastigste gedeelte de summary blijft een pain in the ass om te tikken.
  zondag 30 december 2012 @ 13:49:36 #209
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_120953580
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 13:46 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dus ipv 'graag laat ik het hierbij' laat je de ander gewoon dagenlang een beetje malen van 'waarom zou ie niet meer reageren?' tot het kwartje valt? Dat vind ik kil en lui.
Jup! als je dagenlang geen bericht meer krijgt dan is de boodschap wel duidelijk. Dat soort dingen gebeuren nu eenmaal. In het echte leven bloeden sommige vriendschappen ook dood. (okay, misschien een slechte vergelijking) Ga je ook niet zeggen 'graag laat ik het hierbij'.

edit: en ik ben overgens ook in de dertig.
pi_120953600
Goh. En ik maar denken dat jij zo hoffelijk was.
pi_120953619
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 13:49 schreef peleetje het volgende:

[..]

Jup! als je dagenlang geen bericht meer krijgt dan is de boodschap wel duidelijk. Dat soort dingen gebeuren nu eenmaal. In het echte leven bloeden sommige vriendschappen ook dood. (okay, misschien een slechte vergelijking) Ga je ook niet zeggen 'graag laat ik het hierbij'.
Doodbloeden is iets anders dan ineens niets meer laten horen. Misschien ben je wel echt dood dan :D
Dat weet de ander toch niet? Als jij iemand heel leuk vindt en je hebt elke dag contact en de ander reageert ineens niet meer, dan duurt het toch ook een paar dagen van malen waarom ze niet reageert voor je denkt 'ze zal me niet meer motte?' Dat wil je iemand anders toch niet aandoen?
  zondag 30 december 2012 @ 13:51:30 #212
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_120953666
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 13:50 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Doodbloeden is iets anders dan ineens niets meer laten horen. Misschien ben je wel echt dood dan :D
Dat weet de ander toch niet?
Juist! :{
  zondag 30 december 2012 @ 13:52:00 #213
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_120953693
quote:
10s.gif Op zondag 30 december 2012 13:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
Goh. En ik maar denken dat jij zo hoffelijk was.
Ik stap snel weer in m'n teletijdmachine terug naar de jaren 30!
  zondag 30 december 2012 @ 13:54:16 #214
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_120953800
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 13:50 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dat weet de ander toch niet? Als jij iemand heel leuk vindt en je hebt elke dag contact en de ander reageert ineens niet meer, dan duurt het toch ook een paar dagen van malen waarom ze niet reageert voor je denkt 'ze zal me niet meer motte?' Dat wil je iemand anders toch niet aandoen?
Gebeurt mij ook af en toe dat vrouwen niks meer laten horen. Nouja dan niet.

Als ik iemand alleen ken via internet of whatsapp ga ik me daar toch niet druk om maken. Ik heb wel iets beters te doen.
pi_120953890
Over dat doodbloeden; als het contact oppervlakkig is, kan ik me dat goed voorstellen. Logisch en dat doe ik zelf ook. Waarom zou je dan wat moeten laten horen?

Ik vind het alleen wat anders als er eerst ontzettend veel enthousiasme is en je beiden graag af wil spreken, dagelijks contact hebt en dán ineens 0,0 meer laat horen.
pi_120953954
quote:
14s.gif Op zondag 30 december 2012 13:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik vind het alleen wat anders als er eerst ontzettend veel enthousiasme is en je beiden graag af wil spreken, dagelijks contact hebt en dán ineens 0,0 meer laat horen.
Vrijwel elke dag chat. Ik vraag haar uit, 4 dagen stil. Zoiets.
  zondag 30 december 2012 @ 13:59:52 #217
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_120954043
quote:
14s.gif Op zondag 30 december 2012 13:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
Over dat doodbloeden; als het contact oppervlakkig is, kan ik me dat goed voorstellen. Logisch en dat doe ik zelf ook. Waarom zou je dan wat moeten laten horen?

Kan me het laatste ook goed voorstellen. Soms kun je onverwachts hele leuke gesprekken hebben met iemand. Als de kater voorbij is en je gaat nog eens even goed iemands profiel bekijken denk je misschien toch... 'Shit hij/zij is toch echt wel spuuglelijk' daar ga ik never nooit mee in de kroeg zitten. NEXT :W
pi_120954051
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 08:09 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Relatie :9
:Y

Alhoewel, officieel vanaf morgen. Ik geniet van mijn laatste weekend als vrijgezel ;) ...samen de hele dagen niks doen behalve elkaar sufneuken.

Goed uiteinde en een goed begin van het nieuwe jaar ^O^
  Moderator zondag 30 december 2012 @ 14:02:08 #219
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_120954142
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 14:00 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

:Y

Alhoewel, officieel vanaf morgen. Ik geniet van mijn laatste weekend als vrijgezel ;) ...samen de hele dagen niks doen behalve elkaar sufneuken.

Goed uiteinde en een goed begin van het nieuwe jaar ^O^
:9
What can change the nature of a man?
  zondag 30 december 2012 @ 14:03:37 #220
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_120954214
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 14:00 schreef Sekhmet het volgende:

Alhoewel, officieel vanaf morgen. Ik geniet van mijn laatste weekend als vrijgezel ...samen de hele dagen niks doen behalve elkaar sufneuken.

Wat? De relatie gaat vanaf morgen in?
Gourmetten of steengrillen?
  zondag 30 december 2012 @ 14:06:42 #221
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120954346
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 13:46 schreef Silenus het volgende:

[..]

Tsja, de echte reden is ook niet heel aardig soms he. "Je hebt toch een te dikke reet." "Ik vind je eigenlijk toch een totaal geschift wijf." "Je bent irritant". Etc.

Daarom hou je het maar in algemene termen als "De fysieke klik ontbreekt" (Ik kan het niet op je) of "We levelen niet heel goed denk ik" (ik vind je helemaal niks)
Ja dat is duidelijk. Maar vroeg me af waarom hij dan graag toch zo'n antwoord wil hebben terwijl het wel te verwachten is wat het antwoord wordt... dan hecht je waarde aan het krijgen van dom gelul eigenlijk.
we dan
pi_120954379
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 14:03 schreef Silenus het volgende:

[..]

Wat? De relatie gaat vanaf morgen in?
Die arme vent heeft het al zo moeilijk met het onthouden van data...laat ik het hem makkelijk maken, kan hij de datum dat wij 'vaste verkering' kregen makkelijk onthouden :7

Ja, ik ben een vrouw en denk na over dat soort dingen :')

Btw...ik ga hem vragen, zo geemancipeerd ben ik dan ook wel weer :P
pi_120954477
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 13:48 schreef Craptacular het volgende:
Toch eens even mijn profiel opfrissen. Het lastigste gedeelte de summary blijft een pain in the ass om te tikken.
Ja hoi dames, net als het gros van jullie ben ik eigenlijk niet op zoek. :') Maar ben wel nieuwgierig naar wat er allemaal is, dus wie weet kan dat nog veranderen. Nou, toedels.

@Sekhmet, goed bezig. Leuk man! :)
  zondag 30 december 2012 @ 14:10:58 #224
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_120954523
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 14:07 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Die arme vent heeft het al zo moeilijk met het onthouden van data...laat ik het hem makkelijk maken, kan hij de datum dat wij 'vaste verkering' kregen makkelijk onthouden :7

Ja, ik ben een vrouw en denk na over dat soort dingen :')

Btw...ik ga hem vragen, zo geemancipeerd ben ik dan ook wel weer :P
Toch niet om 1 voor 12 he!
Dan loopt hij strakjes nog te kutten met die datum. Was het nou 31 dec of 1 januari!?
  zondag 30 december 2012 @ 14:12:21 #225
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120954583
1 Januari doen, kan je 2 avonden feesten achter elkaar
we dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')