Klokslag 12 uur. Elk jaar twee vliegen in één klap bij het zoenenquote:Op zondag 30 december 2012 14:10 schreef peleetje het volgende:
[..]
Toch niet om 1 voor 12 he!
Dan loopt hij strakjes nog te kutten met die datum. Was het nou 31 dec of 1 januari!?
Scheelt een paar dagen onwetendheid. Heb al een paar keer gehad dat het antwoord na die paar dagen wel 'ja' was. D'r mobiel was stuk of ze was te verlegen om ja te zeggen. Of ze moest er even over nadenken omdat het dan 'voor het echie' zou zijn. En daarna is de date alsnog doorgegaan.quote:Op zondag 30 december 2012 14:06 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja dat is duidelijk. Maar vroeg me af waarom hij dan graag toch zo'n antwoord wil hebben terwijl het wel te verwachten is wat het antwoord wordt... dan hecht je waarde aan het krijgen van dom gelul eigenlijk.
Of dat standaard gelul dat je degene nog niet bij de AH of op de markt bent tegengekomen.quote:Op zondag 30 december 2012 14:09 schreef Techno het volgende:
Ja hoi dames, net als het gros van jullie ben ik eigenlijk niet op zoek. Maar ben wel nieuwgierig naar wat er allemaal is, dus wie weet kan dat nog veranderen. Nou, toedels.
Wat een kutsmoesjes allemaal!quote:Op zondag 30 december 2012 14:18 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Scheelt een paar dagen onwetendheid. Heb al een paar keer gehad dat het antwoord na die paar dagen wel 'ja' was. D'r mobiel was stuk of ze was te verlegen om ja te zeggen. Of ze moest er even over nadenken omdat het dan 'voor het echie' zou zijn. En daarna is de date alsnog doorgegaan.
Dat boeit me niet. Gaat erom dat de interesse niet weg was en ze gewoon wilden daten ondanks dat het ineens een aantal dagen stil was na dagelijks contact.quote:Op zondag 30 december 2012 14:23 schreef peleetje het volgende:
Wat een kutsmoesjes allemaal!
Klinkt een beetje als 'De cavia heeft mijn huiswerk opgegeten en ik durfde dat niet te vertellen'.
Is niet altijd een smoes hoor. Ik moet het ook wel eens laten bezinken. Ik reageer dan wel op een sms maar nog niet meteen op het voorstel. Sommige mannen zijn ook wel erg happig/enthousiast, mag best een beetje relaxed en natuurlijk gaan na zo'n eerste date. Maar ik gebruik geen "smoesjes"quote:Op zondag 30 december 2012 14:23 schreef peleetje het volgende:
[..]
Wat een kutsmoesjes allemaal!
Klinkt een beetje als 'De cavia heeft mijn huiswerk opgegeten en ik durfde dat niet te vertellen, Maar laat ik het maar zeggen anders kom ik nooit van het gemekker af'.
Wel een beetje medelijden met de mannen hequote:Op zondag 30 december 2012 14:27 schreef eefje801 het volgende:
Is niet altijd een smoes hoor. Ik moet het ook wel eens laten bezinken. Ik reageer dan wel op een sms maar nog niet meteen op het voorstel. Sommige mannen zijn ook wel erg happig/enthousiast, mag best een beetje relaxed en natuurlijk gaan na zo'n eerste date. Maar ik gebruik geen "smoesjes"
Sommige mensen zijn inderdaad een beetje te enthousiast. Maar als je iemand vraagt om wat te drinken, je hoort vervolgens dagenlang niks, stuurt nogmaals een berichtje en je krijgt dan te horen 'mijn telefoon was stuk' dan zou het voor mij niet meer hoeven.quote:Op zondag 30 december 2012 14:27 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Is niet altijd een smoes hoor. Ik moet het ook wel eens laten bezinken. Ik reageer dan wel op een sms maar nog niet meteen op het voorstel. Sommige mannen zijn ook wel erg happig/enthousiast, mag best een beetje relaxed en natuurlijk gaan na zo'n eerste date. Maar ik gebruik geen "smoesjes"
Als je gelijk al wilt afspreken dan snap ik dat vrouwen daar soms even over moeten nadenken.quote:Op zondag 30 december 2012 14:33 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Wel een beetje medelijden met de mannen he
Ze kunnen wel heel relaxed proberen te doen, maar ondertussen krijgt de dame elke dag wel 2 nieuwe mailtjes via de datingsites met misschien een nog leukere kandidaat. Zo snel mogelijk afspreken is het devies. Zal niet de eerste keer zijn dat ik iets te lang wacht en een andere vent haar voor me neus wegkaapt.
Het hangt bij mij vooral van afstand af. Als ze een flink end weg woont wil ik eerst een tijdje chatten. Als ze op 2km woont spreek ik liever na een chat waarin het klikte gewoon meteen af om even in het centrum een drankje te doen. Anders zit je dagen/weken te chatten en dan blijkt in het echt de klik niet te zijn. Dan is het ook zonde van de tijd geweest.quote:Op zondag 30 december 2012 14:36 schreef peleetje het volgende:
Als je gelijk al wilt afspreken dan snap ik dat vrouwen daar soms even over moeten nadenken.
Zeker als ze in de tussentijd ook berichtjes krijgt van andere 'leukere' mannen.
En geldt ook voor berichtje van knipoogje: heeft dus niks met berichtjes van andere mannen te maken. Het is echt niet zo dat je als vrouw aan elke vinger een man hebt bij het internetdaten. Als ik met iemand leuk contact heb en ga daten zet ik dat juist op een wat lager pitje. Heeft letterlijk te maken met even laten bezinken. Maar als iemand alleen zou smsen of ik (weer) wat wil drinken dan reageer ik wel rechtstreeks daarop natuurlijk.quote:Op zondag 30 december 2012 14:36 schreef peleetje het volgende:
[..]
Als je gelijk al wilt afspreken dan snap ik dat vrouwen daar soms even over moeten nadenken.
Zeker als ze in de tussentijd ook berichtjes krijgt van andere 'leukere' mannen.
Maar dat is dan toch een voorbeeld van een uitnodiging die je even wil laten bezinken? Tenminste, ik vraag niemand 'wil je daten?'... ik vraag normaliter 'zin om een drankje ergens te doen?'quote:Op zondag 30 december 2012 14:42 schreef eefje801 het volgende:
Maar als iemand alleen zou smsen of ik (weer) wat wil drinken dan reageer ik wel rechtstreeks daarop natuurlijk.
Ik dacht dat we het over een tweede date hadden, over mannen die dezelfde avond een nieuw voorstel voor de tweede date doen als eerste berichtje, zonder verder iets te zeggen, dat ideequote:Op zondag 30 december 2012 14:44 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch een voorbeeld van een uitnodiging die je even wil laten bezinken? Tenminste, ik vraag niemand 'wil je daten?'... ik vraag normaliter 'zin om een drankje ergens te doen?'
Wekenlang chatten vind ik ook niks. Maar je wil elkaar soms toch wel een beetje leren kennen voordat je gaat afspreken.quote:Op zondag 30 december 2012 14:41 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Het hangt bij mij vooral van afstand af. Als ze een flink end weg woont wil ik eerst een tijdje chatten. Als ze op 2km woont spreek ik liever na een chat waarin het klikte gewoon meteen af om even in het centrum een drankje te doen. Anders zit je dagen/weken te chatten en dan blijkt in het echt de klik niet te zijn. Dan is het ook zonde van de tijd geweest.
Ah, dan geef ik je gelijkquote:Op zondag 30 december 2012 14:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het over een tweede date hadden, over mannen die dezelfde avond een nieuw voorstel voor de tweede date doen als eerste berichtje, zonder verder iets te zeggen, dat idee
Iets met ijzer smeden als het heet is. Als je iemand tegenkomt op een feest ofzo en je lult er heel de avond mee, dan moet je geen week wachten met afspreken. Volgens mij is de 'magic' dan al weer een beetje weg.quote:Op zondag 30 december 2012 14:52 schreef peleetje het volgende:
Ik heb ook weleens een date gehad die ik de avond daarvoor pas had leren kennen... maar dat was zo'n bizar gesprek, heel grappig, duurde de hele avond en liep zo raar dat het ook niet anders kon dan de volgende dag koffieetje doen. Maar goed... dat soort dingen gebeuren maar zelden.
Klinkt ook een stuk minder 'overweldigend' zeg maar. Gebruik hem ook wel eens en ik heb gemerkt dat het best meer succes heeft dan te vragen 'zullen we daten?', al ligt het wel aan de persoon natuurlijk.quote:Op zondag 30 december 2012 14:44 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch een voorbeeld van een uitnodiging die je even wil laten bezinken? Tenminste, ik vraag niemand 'wil je daten?'... ik vraag normaliter 'zin om een drankje ergens te doen?'
Daarom, als een van beiden dat niet meteen heeft ligt het ook lastiger. Wil je elkaar beide graag weer zien dat gebeurt dat toch wel snel.quote:Op zondag 30 december 2012 14:54 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Iets met ijzer smeden als het heet is. Als je iemand tegenkomt op een feest ofzo en je lult er heel de avond mee, dan moet je geen week wachten met afspreken. Volgens mij is de 'magic' dan al weer een beetje weg.
Das wel appels en peren vergelijken. Met de meeste dames met wie ik 'chat' op internet oid voel ik geen 'magic' of hete ijzers.quote:Op zondag 30 december 2012 14:54 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Iets met ijzer smeden als het heet is. Als je iemand tegenkomt op een feest ofzo en je lult er heel de avond mee, dan moet je geen week wachten met afspreken. Volgens mij is de 'magic' dan al weer een beetje weg.
Ik heb het ook over dat voorbeeld van die persoon waar je niets anders kon doen dan koffie drinkenquote:Op zondag 30 december 2012 15:00 schreef peleetje het volgende:
[..]
Das wel appels en peren vergelijken. Met de meeste dames met wie ik 'chat' op internet oid voel ik geen 'magic' of hete ijzers.
Als je iemand tegenkomt in de kroeg die heel erg tof is en waar je een hele leuke avond mee hebt, is natuurlijk iets anders. Dan moet je inderdaad geen weken wachten om diegene nog een keer te zien of te contacten.
Jij vindt dat netter, ik ook en velen in dit topic ook. Toch zijn er ook mensen die dat blijkbaar niet vinden. De kunst is uiteindelijk meer om het je niet teveel aan te trekken, zo iemand is het verder ook niet waard.quote:Op zondag 30 december 2012 15:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als je alleen maar 1 of 2x (kort) wat hebt zitten chatten met iemand kan ik me voorstellen dat een van beide partijen stopt met reageren als het gewoon niks is (zonder opgaaf van reden). Maar als je al langere tijd chat, mailt, appt met iemand en er is al gesproken over afspreken etc dan zou ik het persoonlijk toch niet netjes vinden als de andere kant opeens niks meer van zich laat horen. Kun je wel zeggen 'het is maar internet' maar weet jij veel hoe de andere kant van de lijn dat ziet? Een berichtje 'ben toch van gedachten veranderd' is wel het minste vind ik.
Natuurlijk is dat netjes. Alleen ik doe het zelf nooit en er zijn er genoeg die dat ook niet doen.quote:Op zondag 30 december 2012 15:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als je alleen maar 1 of 2x (kort) wat hebt zitten chatten met iemand kan ik me voorstellen dat een van beide partijen stopt met reageren als het gewoon niks is (zonder opgaaf van reden). Maar als je al langere tijd chat, mailt, appt met iemand en er is al gesproken over afspreken etc dan zou ik het persoonlijk toch niet netjes vinden als de andere kant opeens niks meer van zich laat horen. Kun je wel zeggen 'het is maar internet' maar weet jij veel hoe de andere kant van de lijn dat ziet? Een berichtje 'ben toch van gedachten veranderd' is wel het minste vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |