een na laatste entry gelukkig.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:38 schreef FritsFlits het volgende:
Simply Red mag nu wel opbokken met hun middelmatig repertoire
Nu je het toch over Donovan hebt, Universal Soldier staat niet meer in de lijst.quote:
Ja, ik zou ook niet weten waarom iemand precies hierop zou willen stemmen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:39 schreef FritsFlits het volgende:
Dat dit soort bagger erin komt. Slechter dan het oudere werk van Simply Red
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat al te typen en dacht, laat maar gaan
Da's ook maar een coverquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nu je het toch over Donovan hebt, Universal Soldier staat niet meer in de lijst.
Ik heb zo mijn principesquote:
Picture Book vond ik een lekker album. Daarna was ik snel klaar met Simply Red.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:39 schreef FritsFlits het volgende:
Dat dit soort bagger erin komt. Slechter dan het oudere werk van Simply Red
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:41 schreef Eska het volgende:
[..]
Picture Book vond ik een lekker album. Daarna was ik snel klaar met Simply Red.
Nee dat is mijn nek die kraaktquote:
D'ohquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is geen bandje, dit is George Michael solo
Atlantis gelukkig welquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nu je het toch over Donovan hebt, Universal Soldier staat niet meer in de lijst.
Beterschap Diaanquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:43 schreef Diaan73 het volgende:
Onbekend nummer van SR voor mij. En ik dacht nog wel wat te kennen.
Lig door de griep geveld op de bank.![]()
We luisteren wel en ondertussen kijk ik een feelgoodmovie.
Kak, had ik vorig jaar. Paar keer m'n maag omgekeerd.. dit jaar ben ik strontverkoudenquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:43 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe zou Sander de H. dat hebben gedaan?quote:
Oh das vervelend rond deze tijd. Beterschap!quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:43 schreef Diaan73 het volgende:
Dat zuigt, die hoort er juist wel in.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen: voor de liefhebbers, Barney op RTL7.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Cultura24 voor de muziek, laptop voor FOK! en iPad voor het darten
Computer laten crashenquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:44 schreef Jareth het volgende:
[..]
Hoe zou Sander de H. dat hebben gedaan?
Bedenk me trouwens nu pas dat beide Sanders van het team dienst van tien tot twaalf hebben.
Hoe dat Barney het?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen: voor de liefhebbers, Barney op RTL7.
Kwartfinale nu. Hij staat 2 0 voor.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoe dat Barney het?
(We hebben geen RTL7 hier)
Zo is ooit de Top 10.000 van Radio 192 (RIP) vroegtijdig de nek omgedraaid.quote:
Vind Karina vast leukquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:46 schreef FritsFlits het volgende:
Dit is mijn themalied: Boom Operator
Je krijgt er wel borsten van zie ikquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:48 schreef FritsFlits het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is best zwaar na 10 minuten
Ah jakkes.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:43 schreef Diaan73 het volgende:
Lijkt me ookquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:48 schreef FritsFlits het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dat is eeltquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Je krijgt er wel borsten van zie ik
Ja en ja.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
George, al had ik zijn stem wel iets meer op de voorgrond gewild
Al na 1 minuut denk ik welquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:48 schreef FritsFlits het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom doe ik liever de post-productie. Lekker in de geluidsstudioquote:
Waar jij al niet op letquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Je krijgt er wel borsten van zie ik
Lijkt me een vet beroep man! Wat doe je dan? Het geluid editten voor TV programma's enzo? Ook films?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Daarom doe ik liever de post-productie. Lekker in de geluidsstudio
Je went er aan na een tijdjequote:
Meer dat mijn interesse wordt gewekt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hier verbaas jij je nog over?
Nu nog Filmacademie, doe Sound Design. Dat is inhoudelijk bepalen wat geluid met de film (of serie) moet gaan doen. We krijgen zowel de opname als nabewerking. Het is niet zo dat je wat geluidjes plaatst en dan klaar bent. Elk geluid moet je eigenlijk over nadenken. Het werkt op het onderbewuste en neemt je zonder dat je het weet mee verder de film in. Meer dan beeld kan doen meestal.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Lijkt me een vet beroep man! Wat doe je dan? Het geluid editten voor TV programma's enzo? Ook films?
Yvonne Keelyquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:51 schreef cafca het volgende:
Ex zwager van Patricia Paay trouwens, deze Steve.
Ik kijk nóóit naar vrouwen hun borstenquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hehe op die 1e foto was het een man en op de 2e een vrouw, dat zie je toch?
Vrouwen letten gewoon op details.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:52 schreef Knip het volgende:
[..]
Ik kijk nóóit naar vrouwen hun borsten
Leuk weetfeitjequote:Op vrijdag 28 december 2012 20:51 schreef cafca het volgende:
Heaumeau!quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:52 schreef Knip het volgende:
[..]
Zo leer ik weer wat.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:51 schreef cafca het volgende:
Klinkt als een lastig maar tof beroep! Geluid is erg belangrijk bij films / series vind ik. Vaak enorm onderschat.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nu nog Filmacademie, doe Sound Design. Dat is inhoudelijk bepalen wat geluid met de film (of serie) moet gaan doen. We krijgen zowel de opname als nabewerking. Het is niet zo dat je wat geluidjes plaatst en dan klaar bent. Elk geluid moet je eigenlijk over nadenken. Het werkt op het onderbewuste en neemt je zonder dat je het weet mee verder de film in. Meer dan beeld kan doen meestal.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:52 schreef Knip het volgende:
[..]
Ik kijk bijna nóóit niet naar vrouwen hun borsten
Haaaaaaa Gayyyyyyyyyyyquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:52 schreef Knip het volgende:
[..]
Van welke klassieke componist was dat melodietje ook al weer (zonder op te zoeken)?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:53 schreef Karina het volgende:
Had ook nog een hitje, Yvonne Keely, helemaal geen stom nummer, If I Had Words.
Met Scott Fitzgerald.
Geluid is nog steeds ondergeschoven, vooral TV. Komt ook deels door het budget. Het is lastig te begrijpen. Beeld kan je zien en vastpakken, geluid kan nooit stil staan. Maar pak eens een foto en plaats en verschillende typen geluiden bij. Grote kans dat je elke keer de foto anders beleefdquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klinkt als een lastig maar tof beroep! Geluid is erg belangrijk bij films / series vind ik. Vaak enorm onderschat.
Volgens mij hebben ze daar nog wel een paar weken mee op nummer 1 gestaanquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:53 schreef Karina het volgende:
Had ook nog een hitje, Yvonne Keely, helemaal geen stom nummer, If I Had Words.
Met Scott Fitzgerald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |