Deze baas weet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:58 schreef Micson het volgende:
Dat liedje uit die reclame van huiselijk geweld.
"Het houdt niet op, niet vanzelf."
Prachtnummer
Deze tochquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:58 schreef Micson het volgende:
Prachtnummer
Beetje rip-off van Magnoliaquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:58 schreef Micson het volgende:
Prachtnummer
quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:55 schreef TweeGrolsch het volgende:
Zoveel prachtige goede nummers er niet in. Vooral als je kijkt naar de gigantische zooi crappy nummers die er wel in zitten,
Jij bent ook zo iemand voor wie Citizen Kane de beste film ooit is?quote:Op zaterdag 29 december 2012 08:50 schreef IAmKloot het volgende:
maar even serieus mensen... een lijst waarin clocks hoger staat dan Imagine valt toch ook niet serieus te nemen
cult of personality staat er ook niet inquote:Op zaterdag 29 december 2012 03:58 schreef female81 het volgende:
Als het iets moet zijn wat niet overdreven uit de toon zou vallen (dus geen dance o.i.d.):
Nog een bepaald nummer in gedachte dat de gemiddelde Radio 2 luisteraar een beetje kan waarderen ?quote:
Als ze hun oren eens zouden opentrekken waarschijnlijk al hun jaren 80 albums....quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:54 schreef fripper het volgende:
[..]
Nog een bepaald nummer in gedachte dat de gemiddelde Radio 2 luisteraar een beetje kan waarderen ?
nee dat is home alone 4quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:47 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Jij bent ook zo iemand voor wie Citizen Kane de beste film ooit is?
Serieus?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:37 schreef ANCT het volgende:
Gangnam style
oh wacht die staat er wel in
deze van whitesnake mocht ook ECHT niet ontbrekenquote:Op zondag 30 december 2012 14:24 schreef ebke het volgende:
En niet dat ik dit een geweldig nummer vind.
Maar gewoon omdat het het eerste nummer is, waarbij het me opvalt dat deze nog nooit in de top2000 heeft gestaan
edit:
Deze ook trouwens, zelfde verhaal.
Niet voor de gemiddelde top2000 luisteraar gok ik zo.quote:Op zondag 30 december 2012 20:26 schreef debeterebob het volgende:
Lekenvraag: Is de artic monkeys niet typisch top2000 muziek? Toch gek dat ze er niet in staan?
valt buiten de doelgroep van pijprokers met te krappe rode broekenquote:Op zondag 30 december 2012 20:26 schreef debeterebob het volgende:
Lekenvraag: Is de artic monkeys niet typisch top2000 muziek? Toch gek dat ze er niet in staan?
Slayer staat er in hoor. Angel of Death op 199.quote:Op maandag 31 december 2012 13:53 schreef tijnbrein het volgende:
Slayerer mag wel wat meer metal in de top2000
Dat weet ik. Ik vind dat nummers als dit er gewoon in horen. Dus volgend jaar weerquote:Op maandag 31 december 2012 13:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Slayer staat er in hoor. Angel of Death op 199.
http://www.rockblog.nl/nieuws/22420/stem-slayer-de-top2000
En vannacht gedraaid:![]()
Ik opteer voor The Trees.quote:
Ik ken er 1 van de 4 en vindt ze allemaal niets.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:30 schreef JRRY het volgende:
Want: Heeft hele de urbanpop industrie van vandaag de dag beinvloed. Iedereen kent het nummer; als het op de radio komt kan bijna iedereen de refreinen meeblèren. Voor een jong iemand als ik tevens ook jeugdsentiment.
Want: duh, iedereen kent het. Eerste grote hit van de grootste popster van 'nu'.
Want: Waarom niet, Destiny's Child hoort er minimaal twee keer in te zitten. Grootste hit van The Writings On The Wall, wat 94 weken in de album top 100 stond.
Want: Waarom dit nummer dat iedereen kent, de debuutsingle nog wel, niet en 'Halo' uit 2008 wel. Sowieso al vreemd dat er tot afgelopen jaar niks van Beyonce in stond.
Als Lady Gaga er al 4x in staat, dan horen bovenstaande vier er zeker in.
Volgens mij was Work it Out de debuutsingle van Beyoncé.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:30 schreef JRRY het volgende:
Want: Waarom dit nummer dat iedereen kent, de debuutsingle nog wel, niet en 'Halo' uit 2008 wel. Sowieso al vreemd dat er tot afgelopen jaar niks van Beyonce in stond.
Ze hoeven wat mij betreft ook zeker niet in de bovenste regionen te staan, maar plekje 1300-2000 verdienen ze zeker wel, al helemaal als gedrochten als Jessie J en Lady Gaga ook zo hoog staan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:04 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik ken er 1 van de 4 en vindt ze allemaal niets.![]()
Wat mij betreft hoort dit echt niet thuis in een top2000 dat de beste muziek ooit moet vertegenwoordigen.
Work it out was van een of andere film ofzo, Crazy In Love was echt van haar eerste album enzoquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens mij was Work it Out de debuutsingle van Beyoncé.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zoals ik al in een ander topic zei. Moeilijk om deze lijst met aanwezigen als bijvoorbeeld Psy serieus te nemen. ( Helaas is mijn zoontje van 3 er gek op)
Darling be home Soonquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:42 schreef Onnoman het volgende:
geen enkel nummer van de The Lovin' Spoonful
geweldige band met een paar klassiekers..
deze kwam ik hier ook noemen. En ik mis twisted sisterquote:
Met Mama Told Me Not to Come, zeker?quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:30 schreef Onnoman het volgende:
in 1999 stonden ze er trouwens nog wel in deze band
Het is geschreven door Randy Newman, maar eerst op plaat gezet door the Animals, dacht ikquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:32 schreef Onnoman het volgende:
ja idd.. tom jones heeft die ook gedaan, weet niet wie eerder was, maar die van TDN echt wel beter
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |