Zijn live nummers zijn ook tofquote:
Rare combiquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ga zo even in bad.
Mijn nieuwe spijkerbroek passen.
Toffe opa.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:00 schreef cafca het volgende:
Net ff bij een oom van 85 in het verzorgingstehuis langs geweest. Hij zat te klagen dat hij daar tussen allemaal ouwe mensen zit
Ja, Wolter Kroes is ook niet mijn favo repertoire.quote:
quote:
Zeker, al herinner ik me er weinig meer vanquote:
Jammer, dan mis je toch veel.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, Wolter Kroes is ook niet mijn favo repertoire.
Van Louis?quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik had gehoopt "It's a wonderful world"
Dat is van Black toch? Is al geweest.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik had gehoopt "It's a wonderful world"
Ja, en de volgende van Sinatra.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:14 schreef geindoctrineerd het volgende:
Lekker nummer, maar beste dit uur is toch wel Lady d'Arbenville!
Die was toch geschorst door dopinggebruik toen hij bij NASA actief was?quote:
quote:Frank Drebin: “It's the same old story. Boy finds girl, boy loses girl, girl finds boy, boy forgets girl, boy remembers girl, girl dies in a tragic blimp accident over the Orange Bowl on New Year's Day.”
Jane Spencer: “Goodyear?”
Frank Drebin: “No, the worst.”
Niet voor niets The Voice bijgenaamd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:16 schreef peaceman het volgende:
ben geen sinatra fan, maar mooie stem hoor...
It was a very good beerquote:
Leona toch?quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet voor niets The Voice bijgenaamd.
i know...quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet voor niets The Voice bijgenaamd.
Of Benquote:
Irisquote:
Die kut rat van Michael Jacksonquote:
Simpel hoor omdat er meer mensen er op gestemd hebben\quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:19 schreef TLC het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom die Zuid-Koreaan hoger staat dan Sinatra ?
Omdat de gemiddelde 15jarige Sinatra niet kentquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:19 schreef TLC het volgende:
Meer stemmen gehad.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:19 schreef TLC het volgende:
Sinatra is al 20 jaar (?) dood.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:19 schreef TLC het volgende:
dat beweren ze in elk geval...quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:19 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Simpel hoor omdat er meer mensen er op gestemd hebben\
Hoiquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:21 schreef glittertje39 het volgende:
een hele goedemiddag allemaal...binnenvallen met zo een mooi nummer....
heyquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:21 schreef glittertje39 het volgende:
En ook dat was niet z'n echte naam. Hij heet Stephen Demetre Georgiou.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Beetje jammer dat hij Moslim is geworden. Cat Stevens is een prachtige naam
Dat doe je goed, ja.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:21 schreef glittertje39 het volgende:
Kan je Blof niet meenemen als je weer gaatquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:22 schreef glittertje39 het volgende:
Ik heb toch een mooi plaatje geregeld heh
quote:
is goed hoor zal ik zometeen doenquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:23 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kan je Blof niet meenemen als je weer gaat
Enige beetje mooie nummer nog. Hun Engelse uitspraak is gewoon slechtquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:25 schreef laxus13 het volgende:
Racoon is best een leuk bandje als ze maar gene nummes maken als Love You More
Idd! Wat een zeiknummer is dat!quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:25 schreef laxus13 het volgende:
Racoon is best een leuk bandje als ze maar geen nummes maken als Love You More
Die is nog slechter als Love You Morequote:Op vrijdag 28 december 2012 14:26 schreef geindoctrineerd het volgende:
Oceaan is ook een heerlijk liedje van ze. Ook wel top 2000 waardig
met Love you more is het juist fout gegaan, daarna ging het snel bergafwaarts!quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Enige beetje mooie nummer nog. Hun Engelse uitspraak is gewoon slecht
oh het spijt me.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:26 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Die is nog slechter als Love You More![]()
![]()
Je neemt ons in de maling he?quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:26 schreef geindoctrineerd het volgende:
Oceaan is ook een heerlijk liedje van ze. Ook wel top 2000 waardig
Op een hete zomeravond met een gitaar voor iemand zingen danquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
met Love you more is het juist fout gegaan, daarna ging het snel bergafwaarts!
Geeft niks fouten maken is menselijkquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:27 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
oh het spijt me.
correctie: wat een prut nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |