quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:51 schreef LompeHork het volgende:
JA, komen Mono! (nou roep ik dat wel vaker, maar dit is anders)
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:51 schreef LompeHork het volgende:
JA, komen Mono! (nou roep ik dat wel vaker, maar dit is anders)
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja. Als ik kom eet ik mee.
Ik krijg mijn dienst rooster altijd de donderdag voor de week er op, dus ik kan het rond de 17 zeker laten weten
Ineens gaat het snel hequote:Op woensdag 2 januari 2013 09:08 schreef Ynske het volgende:
ik bedacht me vandaag dat t nog maar een paar nachtjes slapen zijn
de hele tijd was t van, gezellig volgend jaar weer meeten, maar nu....
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:40 schreef Monopoly het volgende:
Potverdorie dat ik dit nog niet eerder zag
Als ik geen stage heb kom ik zeker langs
Joop!quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:04 schreef Greys het volgende:
Ik was even een nieuwjaarsborrel (nieuwjaarsthee) halen bij Henk samen met HenkPietKlaasWim. Joop de bingoman was er ook en hij vroeg weer wat ie aan moest en dat ie er zo'n zin in heeft
![]()
You wild thing!quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:04 schreef Greys het volgende:
Ik was even een nieuwjaarsborrel (nieuwjaarsthee) halen bij Henk samen met HenkPietKlaasWim. Joop de bingoman was er ook en hij vroeg weer wat ie aan moest en dat ie er zo'n zin in heeft
![]()
moet meneer in binkoot-trainingquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:22 schreef Muis006 het volgende:
Joooop
Ik moet de meneer nog even instrueren om getallengebaren te oefenenwant hij moet het natuurlijk wel snel kunnen.
En "Hou je muil" met Rotterdamts accentquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:22 schreef Muis006 het volgende:
Joooop
Ik moet de meneer nog even instrueren om getallengebaren te oefenenwant hij moet het natuurlijk wel snel kunnen.
quote:
Sobersoquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Het gaat gewoon zoooo leuk worden weer!
Al een feestje.quote:
Je 100.000 post feestje?quote:
Jammerquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:59 schreef Kally het volgende:
Helaas is het een definitieve nee voor mij
wanneer was de laatste keer ook alweer? Vorig jaar januari in Amsterdam?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]je weet dat je het wilt.
[..]
Sobersojou ook een tijd niet gezien
Zoiets inderdaadquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
wanneer was de laatste keer ook alweer? Vorig jaar januari in Amsterdam?
Dan wordt het weer tijd.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zoiets inderdaadwel weer een hééééle tijd terug, zou zelfs december dat jaar ervoor kunnen zijn
Neequote:
Ja maar mijn vriendin gaat in dit geval wel voor, normaal kan ik dat wel maken, maar nu echt nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:27 schreef ElisaB het volgende:
Cat en ik komen misschien nietals je dat doet wil ik met je op de foto en mag je met me trouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Jij komt ookquote:Op donderdag 3 januari 2013 06:35 schreef kanovinnie het volgende:
Ik dacht altijd dat achter :ElisaB een lief schattig meisje/dametje schuilde. Maar blijkbaar een hulk. Weg droom.
Zekers!quote:
Joecheeeee!quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:05 schreef Greys het volgende:
Ole heeft een roomie voor in het hotel, zijnde BrandX
Dus die blijven ook slapen, hoezee! Ik heb beloofd morgenochtend even voor ze te bellen!
I feel for you. Ik dacht ook dat ze heel lief was. Dat is ze ook. Maar ze is al getrouwd en hondstrouwquote:Op donderdag 3 januari 2013 06:35 schreef kanovinnie het volgende:
Ik dacht altijd dat achter :ElisaB een lief schattig meisje/dametje schuilde. Maar blijkbaar een hulk. Weg droom.
Zeker ook 2 kinderen en een kad?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
I feel for you. Ik dacht ook dat ze heel lief was. Dat is ze ook. Maar ze is al getrouwd en hondstrouw
Twee kinderen en 7,5 kattenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeker ook 2 kinderen en een kad?
Toch blijf je voor mij lief en schattig.quote:
Ik ook van jouquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Toch blijf je voor mij lief en schattig.
Ja, lekker ergeren aan Raffaëlaquote:
Ben je er nog? Je moet (magquote:
Ze zijn zooo tofquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:03 schreef sp3c het volgende:
ik vind het gaaf
is er meer van te vinden denk je?
Okequote:
Patriekjequote:
Zo vaak gehoord op vakantiequote:
willllldddddddd!!!! Ik zit bij mijn schoonouders op de bank. Rene is op verjaardag. Net de vakantiefilm gekeken...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Patriekje![]()
Hier alles wel. Ik breng weer een zaterdagavond door met oordoppen in en youtubend, wild he![]()
En daar? Ik mis je wel een beetje
17 januari wordt er geloot geloof ik in welke halve finale we zitten, dus dan kunnen we allemaal op tijd vrij nemenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Uhuhhhh.. Leuk met 4 50 plussersmaar liever datdan in een studentenkamer met 20 man... Qaar rene nu dus is
![]()
Weten we al wanneer de volgende meet is?
Ahahahaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:28 schreef Greys het volgende:
sp3c, ben je goddomme een 12 gangen diner aan het maken?
quote:
Komt wel goed! En anders gooien we het gewoon op mijn astma.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |