De schoonmaker van Kid Rockquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is Lynyrd Skynyrd? Heeft die dit gecoverd ofzo?
Ik zie alleen maar pluspunten om de serie te volgenquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
De serie Nikita heeft er weer 3 fans bij
Kan je lang doorbrullen, nummer komt pas tweede helft van het uurquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:58 schreef Lonaa het volgende:
Even vast Casser la voix brullen, gezien ik zo op de fiets zit.
Mja, zo bedoelde ik het dus niet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kan je lang doorbrullen, nummer komt pas tweede helft van het uur
Lekkere beat johquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Huh?
Ze hebben zoveel mooiere nummers gemaakt. Vooral het oudere werk![]()
Goed zo!quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:58 schreef Lonaa het volgende:
Even vast Casser la voix brullen, gezien ik zo op de fiets zit.
Ik dacht juist gehoord te hebben dat ze er nu met 54 nummers ofzo instaan en dat dat een record is?quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:06 schreef FritsFlits het volgende:
Paar jaar terug stonden trouwens nog meer Beatles in de Top2000. Ruim 50 nummers toch?
39 Beatles of zo, 37 Stones. Even ruw uit m'n hoofd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik dacht juist gehoord te hebben dat ze er nu met 54 nummers ofzo instaan en dat dat een record is?
Ja, dat mocht toch 'vroeger' niet?quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:07 schreef FritsFlits het volgende:
Trouwens staat Skyfall nog steeds in de Top40? Wel uniek dat hij dan ook in de Top2000 staat.
Ja, en nu staan ze er dus niet in, dus is er geen notering.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:07 schreef Cynix ® het volgende:
Die posities van die verdwenen platen waren van 2011?
dit.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:06 schreef Diaan73 het volgende:
Mooi van Bob Marley![]()
, jammer van 5th Dimension
![]()
Ja, mijn kwartje moest even vallen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:07 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ja, en nu staan ze er dus niet in, dus is er geen notering.
Ajaxfans hebben massaal gestemd blijkbaarquote:
want vorig jaar was dat niet met een plaat van adele?quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:07 schreef FritsFlits het volgende:
Trouwens staat Skyfall nog steeds in de Top40? Wel uniek dat hij dan ook in de Top2000 staat.
Verbaast mij ook.quote:
Is dat zo? Je kan echt niet om Adele heenquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
want vorig jaar was dat niet met een plaat van adele?
Goed gedaan dan!!quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:08 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ajaxfans hebben massaal gestemd blijkbaar
Yep, Nick & Simon zijn uitgerangeerd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:09 schreef NaturalScience het volgende:
Het valt in de statistieken trouwens DUIDELIJK op dat er veel meer stevige rocknummers zijn gestegen tegenover veel meer smartlappen/volendamse dalers.
Nee, daar klopt niks van. Ik heb net even in de PDF gekeken en daar komt de term "Beatles" sowieso al 47 keer voor.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
39 Beatles of zo, 37 Stones. Even ruw uit m'n hoofd.
hetzelfde met Redemption song...quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goed gedaan dan!!![]()
![]()
Ik heb er elk jaar dat ik stemde op gestemd... nooit erin gekomen en nu ineens wel.
Gelukkigquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, daar klopt niks van. Ik heb net even in de PDF gekeken en daar komt de term "Beatles" sowieso al 47 keer voor.
Truequote:Op vrijdag 28 december 2012 12:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
hetzelfde met Redemption song...
Ook toevallig.quote:
2012:quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, daar klopt niks van. Ik heb net even in de PDF gekeken en daar komt de term "Beatles" sowieso al 47 keer voor.
Maar hoe kun je dan verklaren dat een nummer van de Beatles dat vorig jaar nog op plaats 688 stond en best een klassieker is nu opeens is verdwenen uit de lijst?quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een complotquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:11 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Maar hoe kun je dan verklaren dat een nummer van de Beatles dat vorig jaar nog op plaats 688 stond en best een klassieker is nu opeens is verdwenen uit de lijst?
Manipulatie van radio2quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:11 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Maar hoe kun je dan verklaren dat een nummer van de Beatles dat vorig jaar nog op plaats 688 stond en best een klassieker is nu opeens is verdwenen uit de lijst?
van slayer fans...quote:
Pink Floyd is pure kwaliteit!quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:12 schreef Tijn het volgende:
Erg tof dat Echoes van Pink Floyd trouwens zo gestegen is. Dat is echt een episch nummer
Met 2 platen van hetzelfde album achter elkaar op 7 en 6quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:13 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Pink Floyd is pure kwaliteit!
Ze staan er misschien niet zo vaak in als veel andere bands, maar wel 3 keer in de top 10!
Ja, maar ook tof dat er ook wat nummers in de lijst staan die niet van The Wall, Dark Side Of The Moon of Wish You Were Here komen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:13 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Pink Floyd is pure kwaliteit!
Ze staan er misschien niet zo vaak in als veel andere bands, maar wel 3 keer in de top 10!
Die duurt toch ook een half uur oid.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:12 schreef Tijn het volgende:
Erg tof dat Echoes van Pink Floyd trouwens zo gestegen is. Dat is echt een episch nummer
Maar hun mooiste plaat uit deze lijst op nummer 10quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Met 2 platen van hetzelfde album achter elkaar op 7 en 6
Nooooquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:15 schreef MadMaster het volgende:
Wegens gebrek aan radiosignalen doe ik vandaag even niet mee hier...
Hoe kan dat nou??quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:15 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:15 schreef MadMaster het volgende:
Ja, Echoes is heel kant B van het album Meddle. Duurt 25 minuten ofzoquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:15 schreef Micson het volgende:
[..]
Die duurt toch ook een half uur oid.Vraag me af hoe ze dat gaan doen. Net als Shine on You Crazy Diamond. (prachtplaat
)
Yes!quote:
You're madquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:15 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yes!
Gewone radio ruist alleen maar op Radio 2 frequentie en stream dioet het hier niet.
Ergo...
Maar hoe doen ze dat dan? Ze kunnen hem moeilijk na 5 minuten afkappen, en helemaal afspelen past nooit in het tijdschema.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, Echoes is heel kant B van het album Meddle. Duurt 25 minuten ofzo
Mee eens. True is ook wel lekker overigens.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:20 schreef Homdeck het volgende:
deze vind ik goed te doen hoor. through the barricades vind ik een zeiknummer.
Allemaal zeurmuziek van Spandau Ballet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:20 schreef Homdeck het volgende:
deze vind ik goed te doen hoor. through the barricades vind ik een zeiknummer.
Ik dacht ook dat ik hem genoeg begon te vinden, te hoog Robert Ten Brink gehalte.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goldgeweldig nummer. Vroeger wel eens op gestemd.
Vind het trouwens niet zo erg dat All You Need Is Love er niet in staat. Is het enige overgebleven broertje van mij top 5 slechtste beatleplaten
qftquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:20 schreef Eska het volgende:
[..]
Allemaal zeurmuziek van Spandau Ballet.
True is dé perfecte neukplaat.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens. True is ook wel lekker overigens.
Over zeiknummers gesproken..
Ik denk dat ze het gewoon draaien, hoor. Dat uur heeft sowieso minder nummers dan de meeste uren. Verder denk ik gewoon weinig pratenquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:18 schreef Micson het volgende:
[..]
Maar hoe doen ze dat dan? Ze kunnen hem moeilijk na 5 minuten afkappen, en helemaal afspelen past nooit in het tijdschema.
Ach, het plaatje heeft wel íets, daarom staat hij ook op 5 in die top 5. Ik bedoel, slechte Beatleplaten zijn er toch eigenlijk niet?quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:21 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ik hem genoeg begon te vinden, te hoog Robert Ten Brink gehalte.
Totdat ze hem dit jaar op Pinkpop draaide net nadat Bruce klaar was. Gouden snippers uit de lucht, vuurweg aan de hemel en dan All You Need is Love.
Hahaha, die heb ik ook wel eens speciaal daarvoor opgezetquote:
Er is ook een edit-versie. Waarschijnlijk zonder seagullsquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:18 schreef Micson het volgende:
[..]
Maar hoe doen ze dat dan? Ze kunnen hem moeilijk na 5 minuten afkappen, en helemaal afspelen past nooit in het tijdschema.
Zo is het maar netquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoel, slechte Beatleplaten zijn er toch eigenlijk niet?
mijn vrije keuzequote:
Staat allemaal op Thriller (1982), denk dat bijna elk nummer op dat album in de lijst staatquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:23 schreef Cee het volgende:
Ik kende dit nummer nog niet toen het werd gebruikt voor dat SWV liedje.
Ik moet de hele tijd denken aan die bagger remixquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:23 schreef Cee het volgende:
Ik kende dit nummer nog niet toen het werd gebruikt voor dat SWV liedje.
Klopt inderdaad, maar 10 nummers in dat uur in plaats van 14 in een normaal uur.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het gewoon draaien, hoor. Dat uur heeft sowieso minder nummers dan de meeste uren. Verder denk ik gewoon weinig praten
Mja, de edit van hun Best Of-album duurt alsnog meer dan een kwartier. Dan kun je net zo goed de volledige versie draaienquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:22 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Er is ook een edit-versie. Waarschijnlijk zonder seagulls
van shine on draaien ze altijd maar een minuut of 10quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:24 schreef FritsFlits het volgende:
Ze gaan trouwens nummers 7 tot en met 1 in het laatste uur stoppen. Dus Shine On, Child In Time en Stairway To Heaven in 1 uur met al die andere nummers nog. Wordt lekker persen
Waarschijnlijk:quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:24 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Staat allemaal op Thriller (1982), denk dat bijna elk nummer op dat album in de lijst staat
Laatste 2 volgens mij nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk:
Beat It
Billie Jean
Thriller
Human Nature
Wanna Be Starting Somethin'
P.Y.T.
The Girl Is Mine
Ja, dat is driekwart.
Wutquote:
Part I draaien ze normaal helemaal af.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:25 schreef Homdeck het volgende:
[..]
van shine on draaien ze altijd maar een minuut of 10
Wauw.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:21 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ik hem genoeg begon te vinden, te hoog Robert Ten Brink gehalte.
Totdat ze hem dit jaar op Pinkpop draaide net nadat Bruce klaar was. Gouden snippers uit de lucht, vuurweg aan de hemel en dan All You Need is Love.
Valt me tegenquote:
The Girl Is Mine met McCartney? Die was volgens mij vannacht. Ik heb hem gehoordquote:
Oh ja klopt dan vergis ik het met The Lady In My Lifequote:Op vrijdag 28 december 2012 12:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
The Girl Is Mine met McCartney? Die was volgens mij vannacht. Ik heb hem gehoord
Klopt. Alleen P.Y.T. staat er inderdaad niet inquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
The Girl Is Mine met McCartney? Die was volgens mij vannacht. Ik heb hem gehoord
understatement van het jaar....quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:28 schreef FritsFlits het volgende:
Beter dan Face in the Crowd van Trijntje en Lionel
quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:28 schreef Gehenna het volgende:
Wat heeft Tom Petty op zijn hoofd?
Stom Petty
Flauwe grap is flauwquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:28 schreef Gehenna het volgende:
Stom Petty
Hier naast me werd net gevraagd of dit Trom Petty is.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:28 schreef Gehenna het volgende:
Stom Petty
quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:28 schreef Gehenna het volgende:
Stom Petty
quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:30 schreef FritsFlits het volgende:
Voor de computernerds - Kingston Town:
[ afbeelding ]
Dit is ook een Cover hoorquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:31 schreef Berkery het volgende:
De enige nummer 1 van UB40 die ze zelf hebben geschreven
Kingston Town is een single van Lord Creator uit 1970. In 1990 maakte de Engelse popgroep UB40 een coverversie van het nummer en bereikte daarmee de eerste plaats van de Nederlandse Top 40.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:31 schreef Berkery het volgende:
Vertel, dat wist ik nog nietquote:
Aháquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:32 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kingston Town is een single van Lord Creator uit 1970. In 1990 maakte de Engelse popgroep UB40 een coverversie van het nummer en bereikte daarmee de eerste plaats van de Nederlandse Top 40.
Bron: Wiki
Mwah, te veel 'deze plaat moet je wat doen'-gehaltequote:
In 2000 nog op 834. In 2010 op 1957, daarna niet meer gezien.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:34 schreef Berkery het volgende:
[..]
...en die staat er natuurlijkk niet in
Late reactie, maar vorig jaar draaiden ze ook een edit.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mja, de edit van hun Best Of-album duurt alsnog meer dan een kwartier. Dan kun je net zo goed de volledige versie draaien
En terechtquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:35 schreef Jareth het volgende:
26 nummers van Genesis en van (oud-)leden van Genesis in de lijst.
Die hebben hun stempel ook wel gedrukt op de lijst.
Je vindt dít al een synth-liedjequote:Op vrijdag 28 december 2012 12:36 schreef Sfeermaker het volgende:
In het kader van dit soort synth liedjes heb ik toch liever The Cars - Drive wat hoger.
Nee, nog maar 5 liedjes en dan is het zoverquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:36 schreef laxus13 het volgende:
Volgend uur is toch Kashmir.
Of het uur daarna?
Ja tochquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je vindt dít al een sytnh-liedje
Dat is sowieso een betere typeringquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:37 schreef Eska het volgende:
Ik vind het vooral een erg stroperig liedje.
Omgekeerde ontwikkeling eigenlijk bij UB40. Meestal begint een band eerst covers te spelen om zich daarna voorzichtig aan eigen nummers te wagen. UB40 oogste juist in eerste instantie succes met eigen nummers, om vervolgens daarna de coverband uit te hangen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:31 schreef Berkery het volgende:
quote:
Gerucht gaat dat ze allemaal na de show.. nahja, laat maarquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:40 schreef Micson het volgende:
Irritant ook dat er blijkbaar zo'n geile meisjesmenigte op de achtergrond te horen moet zijn.
Komt ie nog, of is hij al geweest?quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
'erbij' zingt ie dan weer helemaal niet, da;s wel jammer
Dan zal Cheap Trick ook een leuke tijd hebben gehad.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:40 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Gerucht gaat dat ze allemaal na de show.. nahja, laat maar
Het is meer "d'rbij".quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
'erbij' zingt ie dan weer helemaal niet, da;s wel jammer
Verklaart de naamquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:41 schreef Jareth het volgende:
[..]
Dan zal Cheap Trick ook een leuke tijd hebben gehad.
Hij is allang geweest, het is het 2e couplet geloof ik.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:40 schreef Micson het volgende:
[..]
Komt ie nog, of is hij al geweest?
quote:
Hoop niet dat je te laat komt bij je vriendinquote:
Mijn rechterhand is volgens mij wel tevreden.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hoop niet dat je te laat komt bij je vriendin
Dit is bijna een andere band, ze hadden toen een hele andere insteek.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:44 schreef Jovatov het volgende:
Ach, dit is dan wel Blof, het is er wel eentje die je lekker kan meebrullen
Dat zou ik wel zeggen, ja.quote:
Inderdaad. En heeft deze niet veel hoger in de lijst mogen staan?quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:45 schreef Jareth het volgende:
Dit is dan weer een Bløffer die ik wat hoger had ingeschaald, qua positie. Vanwege het meezinggehalte.
Ik vind het niet erg dat ze een beetje plek maken voor goede muziekquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:46 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Inderdaad. En heeft deze niet veel hoger in de lijst mogen staan?
is het ook toch?quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:47 schreef Micson het volgende:
Ook weer zo'n menigte op de achtergrond, daarmee degradeer je je eigen nummer toch tot een simpele kroegplat?
quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Irritant ook dat er blijkbaar zo'n natte mosselmenigte op de achtergrond te horen moet zijn.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:47 schreef FritsFlits het volgende:
Als ik een keer Blof zou zien live zou het een mooie dag voor de dood zijn
André Hazes en Lee Towers doen het ookquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:47 schreef Micson het volgende:
Ook weer zo'n menigte op de achtergrond, daarmee degradeer je je eigen nummer toch tot een simpele kroegplat?
dat is Let It Grow alquote:
Geen idee, wel lekker swingendquote:
Let it Grow ging ik gisteren ook wel even op uit mijn dak jaquote:
Idd het heeft ook een koortjequote:Op vrijdag 28 december 2012 12:50 schreef Sfeermaker het volgende:
Leuq voor in de kroeg deze van Clapton
Die stormvloedkering werkt dus niet zo goed meerquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:50 schreef Gehenna het volgende:
hmm op radio2.nl wordt Overijssel in Zeeland aangegeven...
quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:52 schreef Micson het volgende:
Lekker nummertje. Is nog gesampled door Eminem, wat ook een alleraardigst nummer opleverde.
Welke dan, All I Wanna Do zekerquote:
Welke is dat?quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:53 schreef Jareth het volgende:
Jammer dat hun slettenplaat uit de lijst gedonderd is.
Je quote de verkeerde denk ikquote:
Welke?quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:52 schreef Micson het volgende:
Lekker nummertje. Is nog gesampled door Eminem, wat ook een alleraardigst nummer opleverde.
Hij is nog bezig om z'n tambourine the shakenquote:
Heeft er maar 2 jaar ingestaan, ging er vorig jaar uitquote:
Daarom maar ff op mute gezetquote:
Jammer van Keane.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:58 schreef Jareth het volgende:
1032 Kashmir Led Zeppelin 1975
1031 Love Me Tender Elvis Presley 1956
1030 Linger The Cranberries 1993
1029 Silenced By The Night Keane 2012
1028 Maggie May Rod Stewart 1971
1027 Tainted Love Soft Cell 1981
1026 One Of Us ABBA 1981
1025 Don't Stop Till You Get Enough Michael Jackson 1979
1024 Let's Dance David Bowie 1983
1023 Take The Long Way Home Supertramp 1979
1022 Gimme Gimme Gimme ABBA 1979
Niet slecht.
Grappig nummer, aan de andere kant ook vreselijkquote:
Ook een Cover héquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Grappig nummer, aan de andere kant ook vreselijk
1993. Opgegroeid met deze muziek?quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:59 schreef laxus13 het volgende:
1032 Kashmir Led Zeppelin 1975![]()
![]()
![]()
1031 Love Me Tender Elvis Presley 1956![]()
1030 Linger The Cranberries 1993![]()
1029 Silenced By The Night Keane 2012![]()
1028 Maggie May Rod Stewart 1971![]()
1027 Tainted Love Soft Cell 1981![]()
1026 One Of Us ABBA 1981![]()
1025 Don't Stop Till You Get Enough Michael Jackson 1979![]()
![]()
![]()
1024 Let's Dance David Bowie 1983![]()
1023 Take The Long Way Home Supertramp 1979![]()
Wie is de originele uitvoerende?quote:
Nais!quote:
Haha, leuk nummerquote:
Kashmir?quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een TOP uur komt eraan
Volgens mij ook het eerste nummer waar ik dit jaar op heb gestemd..
je kent Kashmir Nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:02 schreef Cee het volgende:
1032 Kashmir Led Zeppelin 1975
1031 Love Me Tender Elvis Presley 1956
1030 Linger The Cranberries 1993
1029 Silenced By The Night Keane 2012
1028 Maggie May Rod Stewart 1971![]()
1027 Tainted Love Soft Cell 1981
1026 One Of Us ABBA 1981
1025 Don't Stop Till You Get Enough Michael Jackson 1979
1024 Let's Dance David Bowie 1983
1023 Take The Long Way Home Supertramp 1979
Ik mis de open haarden van Dru en de blusdekens van Mienquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:03 schreef Micson het volgende:
"Ja, op je bolle hoofd"
Elk blok die reclame.
Ja, Beloofd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:03 schreef Micson het volgende:
"Ja, op je bolle hoofd"
Elk blok die reclame.
Ik kan 'm ook niet zo even voor me halen.quote:
Als je em hoort dan ken je het wel denk ikquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik kan 'm ook niet zo even voor me halen.
Tainted Love in de top 100?quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:03 schreef MaJo het volgende:
Wat bizar laag staan Kashmir en Tainted LoveDie hadden ook wel in de top 100 kunnen staan
Tainted Lovequote:
Misschien ken je het van Puff Daddy, All about the benjaminsquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee.Maar misschien als ik het hoor, dat er een lampje gaat branden.
Sterker nog: Kashmir debuteert in de lijst...quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:03 schreef MaJo het volgende:
Wat bizar laag staan Kashmir en Tainted LoveDie hadden ook wel in de top 100 kunnen staan
Puff Daddy - Godzilla liedje?quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee.Maar misschien als ik het hoor, dat er een lampje gaat branden.
Qua bekendheid wel jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |