Je bent toch Cynixquote:
Het mooiste hieraan is dat je 7 dagen niet hetzelfde hoort op de radio. Zouden ze vaker mogen doen, op alle radiostationsquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:36 schreef FritsFlits het volgende:
Toch wel mooie afwisseling tussen oud en nieuw zo
Ik ben undercover.quote:
Waar in NLquote:
Dat ook, maar je werkt ook naar iets toequote:Op vrijdag 28 december 2012 01:37 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Het mooiste hieraan is dat je 7 dagen niet hetzelfde hoort op de radio. Zouden ze vaker mogen doen, op alle radiostations
Daarom houd ik van die lijstjes, niet eens zozeer omdat het non-stop mijn favoriete muziek is, maar omdat je niet 2x per dag het zelfde hoort en zo weer eens wat nieuws ontdekt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:37 schreef Sfeermaker het volgende:
Het mooiste hieraan is dat je 7 dagen niet hetzelfde hoort op de radio. Zouden ze vaker mogen doen, op alle radiostations
Grote(re) kans dat ik dan de radio weer aan zou zetten, ja.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:37 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Someone that I used to know?quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:37 schreef MaJo het volgende:
Of monsters and men is tof maar ik blijf erbij dat nummers pas na drie jaar in de top 2000 mogen. Met uitzondering van gotye want dat is gewoon een instant klassieker
Corrigeer het nog maar een keer.. alleen dan goedquote:
Vind die eigenlijk irritant ingezongenquote:
Nog een goede voornemen dusquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:40 schreef MaJo het volgende:
ELO moet ik me ook meer in verdiepen, en dat roep ik hier elk jaar
Kom eens hierquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:39 schreef laxus13 het volgende:
shit ik krijg het maar niet uit mijn hoofd![]()
Opschrijven!quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:40 schreef MaJo het volgende:
ELO is eigenlijk verder gegaan waar de Beatles stopten...quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:40 schreef MaJo het volgende:
Echt waar?quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vind die eigenlijk irritant ingezongen
' Bukt weg 'quote:
Vind Living Thing en Mr. Blue Sky zo mooi, laatstgenoemde is een van mijn favoriete nummers ooit. Ik moet ook maar eens wat meer van ze gaan luisteren. Dit lied heeft ook weer van die heerlijke momenten erin zitten. Ik heb 't nog nooit eerder gehoord.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:40 schreef MaJo het volgende:
Sweet Talkin' woman is mijn favorietquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Vind Living Thing en Mr. Blue Sky zo mooi, laatstgenoemde is een van mijn favoriete nummers ooit. Ik moet ook maar eens wat meer van ze gaan luisteren. Dit lied heeft ook weer van die heerlijke momenten erin zitten. Ik heb 't nog nooit eerder gehoord.
Gabriel? Peter vind ik juist een mooie warme rauwe stem hebben. Gotye vind ik daarentegen kil. Misschien zit er een effect op z'n stem of zo. Het klinkt niet lekker in mijn oren.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Echt waar?ik vind het fantastisch! Lijkt erg op Peter Gabriel
Heb ik vorig jaar ook gedaanquote:
Monkeesquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb ik vorig jaar ook gedaan
Elk jaar schrijf ik een paar nummers op die eruit springen, van die nieuwe pareltjes. Maar hele bands checken moet ik ook gaan doen
Dit prikkelt me welquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:41 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
ELO is eigenlijk verder gegaan waar de Beatles stopten...
Ga ik zeker doen, staat nu al jaren op mijn must listen lijstquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Vind Living Thing en Mr. Blue Sky zo mooi, laatstgenoemde is een van mijn favoriete nummers ooit. Ik moet ook maar eens wat meer van ze gaan luisteren. Dit lied heeft ook weer van die heerlijke momenten erin zitten. Ik heb 't nog nooit eerder gehoord.
Het is wél veel kitcheriger en bombastischer met alle strijkers etc., maar de popmuziek is van vergelijkbare kwaliteit wat mij betreftquote:
Grappig hoe meningen kunnen verschillen, vind het echt prachtigquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Gabriel? Peter vind ik juist een mooie warme rauwe stem hebben. Gotye vind ik daarentegen kil. Misschien zit er een effect op z'n stem of zo. Het klinkt niet lekker in mijn oren.
Dat had ik dit jaar met The Beatles, ik kende al best veel nummers van ze maar heb ze 'herontdekt' nadat ik in maart naar een concert van McCartney ben geweest. Alle CD's binnengehaald, van voor naar achter beluisterd, Anthology DVD box gekocht, in 1 ruk bekeken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb ik vorig jaar ook gedaan
Elk jaar schrijf ik een paar nummers op die eruit springen, van die nieuwe pareltjes. Maar hele bands checken moet ik ook gaan doen
O ja, Book Of Love is ook in Scrubs gebruiktquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Grappig hoe meningen kunnen verschillen, vind het echt prachtig
Daar hou ik ook wel van, ik ga het zeker checkenquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:45 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Het is wél veel kitcheriger en bombastischer met alle strijkers etc., maar de popmuziek is van vergelijkbare kwaliteit wat mij betreft
Wauw, Beatles-invloeden in combinatie met kitsch & bombast, I like.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:45 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Het is wél veel kitcheriger en bombastischer met alle strijkers etc., maar de popmuziek is van vergelijkbare kwaliteit wat mij betreft
Alicia Keys heeft inderdaad niet de mooiste zangstem, gelukkig is ze wel een goede zangeresquote:
geweldig is datquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat had ik dit jaar met The Beatles, ik kende al best veel nummers van ze maar heb ze 'herontdekt' nadat ik in maart naar een concert van McCartney ben geweest. Alle CD's binnengehaald, van voor naar achter beluisterd, Anthology DVD box gekocht, in 1 ruk bekeken.
Bruno Marsquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:50 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het wel een terecht nummer in de lijst, meer dan Bruno Mars bijvoorbeeld
Die combinatie spreekt me ook wel aan jaquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Wauw, Beatles-invloeden in combinatie met kitsch & bombast, I like.
Truequote:Op vrijdag 28 december 2012 01:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bruno MarsNiet moeilijk om daar betere alternatieven voor te vinden
Rebecca Blackquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Trueal zijn er zelfs dingen nóg slechter
Dat die onbenul erin staat rechtvaardigt het voor alle muziek ooit gemaakt (inc. Jostiband) om ook een plek in de Top 2000 te verdienen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bruno MarsNiet moeilijk om daar betere alternatieven voor te vinden
Dit was een vrije keuze van mij:quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Trueal zijn er zelfs dingen nóg slechter
Bijvoorbeeldquote:
Ray doet hier goed zijn best.quote:
James Blunt moet ritueel van de Aarde gegooid wordenquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bijvoorbeeldmaar persoonlijk vind ik James Blunt echt een verschrikking
dan luister ik liever naar Bruno Mars. En Grenate is wel een guilty pleasure eigenlijk
![]()
Dank! *noteert*quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:55 schreef Sfeermaker het volgende:
Aan de geïnteresseerde dames ...
Electric Light Orchestra - Out of the Blue (1977)
[ afbeelding ]
Het is hun bekendste album, ik zou hiermee beginnen. Met natuurlijk Mr. Blue Sky erop.
Nou, dan stem ik op Maroon 5. Die heeft nog geen enkel lied gemaakt dat mij ook maar enigszins deed bewegen, en hij heeft een ontzettende grafstem.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
James Blunt moet ritueel van de Aarde gegooid worden
Filmpje lukt niet mobielquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dit was een vrije keuze van mij:
( niet op de beelden letten..)
quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Filmpje lukt niet mobielProbeer het morgen nog een keer
Uitstekende verfmuziek!quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:55 schreef Sfeermaker het volgende:
[ afbeelding ]
Het is hun bekendste album, ik zou hiermee beginnen. Met natuurlijk Mr. Blue Sky erop.
bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:55 schreef Sfeermaker het volgende:
[ afbeelding ]
Eens, maar 'Get back in my life' vind ik wel redelijk mooi.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:57 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Nou, dan stem ik op Maroon 5. Die heeft nog geen enkel lied gemaakt dat mij ook maar enigszins deed bewegen, en hij heeft een ontzettende grafstem.
James Blunt, Maroon 5, Bruno Mars, Justin Bieber, Blof. Allemaal tegelijkertijd dikke doeiquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:57 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Nou, dan stem ik op Maroon 5. Die heeft nog geen enkel lied gemaakt dat mij ook maar enigszins deed bewegen, en hij heeft een ontzettende grafstem.
Ah een medestander!quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
James Blunt moet ritueel van de Aarde gegooid worden
quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
James Blunt, Maroon 5, Bruno Mars, Justin Bieber, Blof. Allemaal tegelijkertijd dikke doei
Jaquote:
Guus z'n oudere nummers zijn wel oké. Het is ook een toffe gozer verder.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah een medestander!Ook een hekel aan Dido en Guus Meeuwis?
Trustequote:Op vrijdag 28 december 2012 02:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja
Ik ga ook een poging doen tot tukken![]()
Dat zal best maar ik kan zijn stem echt niet uitstaanquote:Op vrijdag 28 december 2012 02:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Guus z'n oudere nummers zijn wel oké. Het is ook een toffe gozer verder.
Beetje lief doen tegen Brabandersquote:Op vrijdag 28 december 2012 02:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zal best maar ik kan zijn stem echt niet uitstaanhij klinkt als een geit die geslacht wordt
Hij is dat steeds meer gaan doen inderdaad. Ilse de Lange had ook zo'n mekkerperiode. Om over Duffy maar niet te spreken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 02:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zal best maar ik kan zijn stem echt niet uitstaanhij klinkt als een geit die geslacht wordt
Leuk om te lezen dat ik je interesse heb gewekt voor deze leuke jaren 70 bandquote:Op vrijdag 28 december 2012 02:00 schreef Cee het volgende:
Ik wacht nog even tot Ben E King klaar is met By me te Standen en dan ga ik ook slapen. Morgenochtend alweer op tijd op voor een date met ELO.
De editor van die video heeft echt 10 minuten van z'n leven vergooid. Wat te denken van de filmer zelfquote:
Tot later vandaagquote:Op vrijdag 28 december 2012 02:04 schreef Micson het volgende:
Ik ben ook weg, morgen weer de hele dag luisteren!
quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat had ik dit jaar met The Beatles, ik kende al best veel nummers van ze maar heb ze 'herontdekt' nadat ik in maart naar een concert van McCartney ben geweest. Alle CD's binnengehaald, van voor naar achter beluisterd, Anthology DVD box gekocht, in 1 ruk bekeken.
Ja, best wel sneu.quote:Op vrijdag 28 december 2012 02:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
De editor van die video heeft echt 10 minuten van z'n leven vergooid. Wat te denken van de filmer zelf
Tja, als ik 'm op televisie zie in dat vreselijke programma Ik Hou van Holland, dan vraag ik me ook serieus af waarom die in godsnaam z'n geitenwollensokken kleding aandoet en die bril niet gewoon afzet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 02:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je eenmaal hebt besloten jezelf in dat programma te etaleren, heb je niets meer te verliezen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 02:06 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Tja, als ik 'm op televisie zie in dat vreselijke programma Ik Hou van Holland, dan vraag ik me ook serieus af waarom die in godsnaam z'n geitenwollensokken kleding aandoet en die bril niet gewoon afzet.
800?? Dat duurt nog even!quote:Op vrijdag 28 december 2012 02:12 schreef Sfeermaker het volgende:
Dames, jullie móeten nummer 800 van de lijst luisteren als jullie die nog niet kennen!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
quote:Op vrijdag 28 december 2012 03:44 schreef Dagoduck het volgende:
Wauw, het origineel van Aquarius, nog nooit gehoord. De happy hardcore versie was vanmiddag nog op de radio zegt mijn moeder 'hé, die ken ik' Nooit geweten dat er een origineel was
Ik ken al aardig wat muziek, maar deze dus nog niet maar je zal gelijk hebbenquote:Op vrijdag 28 december 2012 03:46 schreef lubje25 het volgende:
[..]Dat zal je nog vaak mee maken schat ik
Heb het ook vaak gehad
Sterker nog: ze komen nóg een keer!quote:Op vrijdag 28 december 2012 07:54 schreef Berkery het volgende:
Hey, The Beatles ook in de lijst. Wat leuk!
Ik raak liever Nick & Simon, Jan Smit, Psy, etc. met die pijl.quote:Op vrijdag 28 december 2012 07:59 schreef Berkery het volgende:
Als je een dartpijl op de top 2000 gooit heb je 2.5 % kans dat je een nummer van de Beatles raakt
De rest van het uur staat wel in jouw top 15?quote:Op vrijdag 28 december 2012 08:02 schreef Berkery het volgende:
The Mavericks...zijn er dan echt mensen die niet 15 betere nummers kunnen bedenken?
Ik heb helemaal niet gestemd dit jaarquote:Op vrijdag 28 december 2012 08:07 schreef D. het volgende:
De rest van het uur staat wel in jouw top 15?
Hier ook.quote:
Ik geen album van ze, maar een los liedje op de radio vind ik nooit zo ergquote:Op vrijdag 28 december 2012 08:17 schreef Berkery het volgende:
Ik had niet gedacht dit ooit te zeggen, maar ik ben blij als Bon Jovi begint
dry county is een leuk nummerquote:Op vrijdag 28 december 2012 08:23 schreef D. het volgende:
Het enige Bon Jovi nummer wat ik leuk vond. Hierna ging het bergaf
zijn er verschillende versies dan? Ik wist het niet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 08:32 schreef cafca het volgende:
Alleen is dit origineel dus niet uit 1986, hè?
Nee, single is twee keer uitgebracht, in 1980 voor het eerst.quote:Op vrijdag 28 december 2012 08:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
zijn er verschillende versies dan? Ik wist het niet.
okay!quote:Op vrijdag 28 december 2012 08:34 schreef Jareth het volgende:
[..]
Nee, single is twee keer uitgebracht, in 1980 voor het eerst.
Dit klinkt redelijk hetzelfde, ik denk dat het toen heruitgegeven is en een hit is geworden.quote:Op vrijdag 28 december 2012 08:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
zijn er verschillende versies dan? Ik wist het niet.
okay!quote:Op vrijdag 28 december 2012 08:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Dit klinkt redelijk hetzelfde, ik denk dat het toen heruitgegeven is en een hit is geworden.
Niet het enige Top 2000-nummer dat pas in tweede instantie een hit werd. Take On Me van A-Ha en The Reflex van Duran Duran, bijvoorbeeld.quote:
Take on me had van mij nooit een hit hoeven te worden.quote:Op vrijdag 28 december 2012 08:40 schreef Jareth het volgende:
[..]
Niet het enige Top 2000-nummer dat pas in tweede instantie een hit werd. Take On Me van A-Ha en The Reflex van Duran Duran, bijvoorbeeld.
Die hadden we gisteren al gehad.quote:Op vrijdag 28 december 2012 08:45 schreef Diaan73 het volgende:
Gearriveerd op mijn werk... ben nog even only de lonely.
Werd alleen maar een hit vanwege de videoclip, die wel leuk was overigensquote:Op vrijdag 28 december 2012 08:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Take on me had van mij nooit een hit hoeven te worden.
In het begin was die wel leuk ja... maar begon me er op een gegeven moment aan te ergeren.quote:Op vrijdag 28 december 2012 08:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Werd alleen maar een hit vanwege de videoclip, die wel leuk was overigens
Mooi moment om naar mn werk te gaan danquote:Op vrijdag 28 december 2012 08:53 schreef Jareth het volgende:
1080 Als De Dag Van Toen Reinhard Mey 1975
1079 Hald Mich 's Vas Neet Oet Lottum 2005
1078 Hey Soul Sister Train 2010
1077 A Salty Dog Procol Harum 1969
1076 Use Somebody Laura Jansen 2010
1075 Meer Kan Het Niet Zijn Bløf 2011
1074 Alabama Neil Young 1972
1073 Hemingway Bløf 2007
1072 Get Up Stand Up Bob Marley & The Wailers 1973
1071 Sadeness Part 1 Enigma 1990
1070 Haven't Met You Yet Michael Bublé 2009
1069 Show Me The Way Peter Frampton 1976
Ietwat minder uurtje...
Huh?quote:
En terechtquote:Op vrijdag 28 december 2012 08:54 schreef Jareth het volgende:
Het nummer lijkt nu structureel een plek boven de Roxy Music-versie gepakt te hebben.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 08:55 schreef cafca het volgende:
1080 Als De Dag Van Toen Reinhard Mey 1975
1079 Hald Mich 's Vas Neet Oet Lottum 2005
1078 Hey Soul Sister Train 2010
1077 A Salty Dog Procol Harum 1969
1076 Use Somebody Laura Jansen 2010
1075 Meer Kan Het Niet Zijn Bløf 2011
1074 Alabama Neil Young 1972
1073 Hemingway Bløf 2007
1072 Get Up Stand Up Bob Marley & The Wailers 1973
1071 Sadeness Part 1 Enigma 1990
1070 Haven't Met You Yet Michael Bublé 2009
1069 Show Me The Way Peter Frampton 1976
Die staat er al een aantal jaren in. Limburgs produkt.quote:
heel goed plan en laten ze dan alle borsato, nick & simon nummers ook erbij doen...quote:Op vrijdag 28 december 2012 08:57 schreef cafca het volgende:
Kunnen ze al die Bloff nummers niet gewoon in 1 of 2 uur plakken? Dan zet ik de radio wel ff op 3fm
Dat, of alles van Bluf alleen tussen 3 en 4 uur 's nachtsquote:Op vrijdag 28 december 2012 08:57 schreef cafca het volgende:
Kunnen ze al die Bloff nummers niet gewoon in 1 of 2 uur plakken? Dan zet ik de radio wel ff op 3fm
Oh ja, die van: Wij hebben hier geen 9 tot 5 mentaliteit.quote:Op vrijdag 28 december 2012 08:57 schreef Jareth het volgende:
Waarschijnlijk een lobby van de kom-in-Zuid-Limburg-wonen-maffia.
Strak plan!!quote:Op vrijdag 28 december 2012 08:57 schreef cafca het volgende:
Mooi vooruitzicht.quote:Op vrijdag 28 december 2012 08:59 schreef Jareth het volgende:
Oh, en in het uur daarna komt Bløf nóg eens langs.
Ik heb het even samengevat.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Blof heeft best wel pure bagger.
Ja, precies...quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:03 schreef cafca het volgende:
Mensen klagen dat ze er financieel op achteruitgaan, maar steken wel voor een paar honderd euro aan vuurwerk af....
Liefs uit Londen & Wat Zou Je Doen kan ik aanhorenquote:
Ja dit vind ik echt iets voor jouquote:
why?quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja dit vind ik echt iets voor jou
Zal-ie zelf inmiddels ook zijn, hij is zeventig geworden dit jaar.quote:
Ik denk dat jij wel houdt van dit soort liedjes die wat anders zijn dan de standaardquote:
Helaas aan het werk maar daardoor kan ik wel de hele dag luisteren en hier postenquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Joah, weer een dagje Top 2000Gaat snel voorbij zo.
Met jou?
met die argumentatie kan ik heel goed levenquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel houdt van dit soort liedjes die wat anders zijn dan de standaard
Wat Zou Je Doen is inderdaad nog wel te handelen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Liefs uit Londen & Wat Zou Je Doen kan ik aanhoren
quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:07 schreef cafca het volgende:
Dit was een van de favoriete nummers van mijn moeder, zong ze altijd luidkeels mee. Sweet memories.
I knew itquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
met die argumentatie kan ik heel goed leven
Dus de productiviteit is niet heel hoog? Mag dat wel van de baas?quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Helaas aan het werk maar daardoor kan ik wel de hele dag luisteren en hier posten
quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:13 schreef cafca het volgende:
Goed, traantjes weer gedroogd, dit is gewoon een kutnummer.
Ik vond die eerste single uit 2001 nog wel luisterbaar. Sinds hun 'comeback' is het niet veel. Werk inspireert me ook niet om meer dan de singles te horen.quote:
Hier is de productiviteit ook niet hoog... we zijn allemaal (met zn tweetjesquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus de productiviteit is niet heel hoog? Mag dat wel van de baas?
Die ik eigenlijk beter vind. Dit kabbelt meer.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:22 schreef cafca het volgende:
Ik vind dit ook mooi, al hoor ik altijd moeilijk het verschil tussen deze en Homburg.
Mee eens.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Die ik eigenlijk beter vind. Dit kabbelt meer.
Wat een onthaal bij serious requestquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:25 schreef Pino112 het volgende:
Laura Jansen.
The Same Heart is daarentegen wel weer een goede plaat.
Ik vind Wicked World verreweg d'r leukste.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:25 schreef Pino112 het volgende:
Laura Jansen.
The Same Heart is daarentegen wel weer een goede plaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |