Je bent toch Cynixquote:
Het mooiste hieraan is dat je 7 dagen niet hetzelfde hoort op de radio. Zouden ze vaker mogen doen, op alle radiostationsquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:36 schreef FritsFlits het volgende:
Toch wel mooie afwisseling tussen oud en nieuw zo
Ik ben undercover.quote:
Waar in NLquote:
Dat ook, maar je werkt ook naar iets toequote:Op vrijdag 28 december 2012 01:37 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Het mooiste hieraan is dat je 7 dagen niet hetzelfde hoort op de radio. Zouden ze vaker mogen doen, op alle radiostations
Daarom houd ik van die lijstjes, niet eens zozeer omdat het non-stop mijn favoriete muziek is, maar omdat je niet 2x per dag het zelfde hoort en zo weer eens wat nieuws ontdekt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:37 schreef Sfeermaker het volgende:
Het mooiste hieraan is dat je 7 dagen niet hetzelfde hoort op de radio. Zouden ze vaker mogen doen, op alle radiostations
Grote(re) kans dat ik dan de radio weer aan zou zetten, ja.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:37 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Someone that I used to know?quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:37 schreef MaJo het volgende:
Of monsters and men is tof maar ik blijf erbij dat nummers pas na drie jaar in de top 2000 mogen. Met uitzondering van gotye want dat is gewoon een instant klassieker
Corrigeer het nog maar een keer.. alleen dan goedquote:
Vind die eigenlijk irritant ingezongenquote:
Nog een goede voornemen dusquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:40 schreef MaJo het volgende:
ELO moet ik me ook meer in verdiepen, en dat roep ik hier elk jaar
Kom eens hierquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:39 schreef laxus13 het volgende:
shit ik krijg het maar niet uit mijn hoofd![]()
Opschrijven!quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:40 schreef MaJo het volgende:
ELO is eigenlijk verder gegaan waar de Beatles stopten...quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:40 schreef MaJo het volgende:
Echt waar?quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vind die eigenlijk irritant ingezongen
' Bukt weg 'quote:
Vind Living Thing en Mr. Blue Sky zo mooi, laatstgenoemde is een van mijn favoriete nummers ooit. Ik moet ook maar eens wat meer van ze gaan luisteren. Dit lied heeft ook weer van die heerlijke momenten erin zitten. Ik heb 't nog nooit eerder gehoord.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:40 schreef MaJo het volgende:
Sweet Talkin' woman is mijn favorietquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Vind Living Thing en Mr. Blue Sky zo mooi, laatstgenoemde is een van mijn favoriete nummers ooit. Ik moet ook maar eens wat meer van ze gaan luisteren. Dit lied heeft ook weer van die heerlijke momenten erin zitten. Ik heb 't nog nooit eerder gehoord.
Gabriel? Peter vind ik juist een mooie warme rauwe stem hebben. Gotye vind ik daarentegen kil. Misschien zit er een effect op z'n stem of zo. Het klinkt niet lekker in mijn oren.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Echt waar?ik vind het fantastisch! Lijkt erg op Peter Gabriel
Heb ik vorig jaar ook gedaanquote:
Monkeesquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb ik vorig jaar ook gedaan
Elk jaar schrijf ik een paar nummers op die eruit springen, van die nieuwe pareltjes. Maar hele bands checken moet ik ook gaan doen
Dit prikkelt me welquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:41 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
ELO is eigenlijk verder gegaan waar de Beatles stopten...
Ga ik zeker doen, staat nu al jaren op mijn must listen lijstquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Vind Living Thing en Mr. Blue Sky zo mooi, laatstgenoemde is een van mijn favoriete nummers ooit. Ik moet ook maar eens wat meer van ze gaan luisteren. Dit lied heeft ook weer van die heerlijke momenten erin zitten. Ik heb 't nog nooit eerder gehoord.
Het is wél veel kitcheriger en bombastischer met alle strijkers etc., maar de popmuziek is van vergelijkbare kwaliteit wat mij betreftquote:
Grappig hoe meningen kunnen verschillen, vind het echt prachtigquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Gabriel? Peter vind ik juist een mooie warme rauwe stem hebben. Gotye vind ik daarentegen kil. Misschien zit er een effect op z'n stem of zo. Het klinkt niet lekker in mijn oren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |