Go Pino!quote:Op donderdag 27 december 2012 22:31 schreef Pino112 het volgende:
EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE
Voor het geval ie nog niet langs is gekomen.
Bij 1206 moeten we allemaal Filippijns gaan typenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:32 schreef TLC het volgende:
[..]
wanneer is de volgende Duitse plaat ?
Das ist erst wirklich reine Spitze!!!quote:
But first, a lot of English songsquote:Op donderdag 27 december 2012 22:32 schreef TLC het volgende:
[..]
wanneer is de volgende Duitse plaat ?
ach die Marianne, ok warten wir bis Marianne und gehen dan weiter mit aufs deutsch zu plaudernquote:
Oef even mijn Koreaans ophalen danquote:Op donderdag 27 december 2012 22:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat wil nog wel, ik maak me meer zorgen om Gangnam Style
Zouden mijn ouders het stiekem geblokkeerd hebbenquote:
Andere gebruikers hebben ook problemen bij het maken van verbinding met deze site, dus mogelijk moet u enkele minuten wachten.quote:
Ik kan wel wat Spaans. Nu niet misschien, beetje moequote:Op donderdag 27 december 2012 22:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij die Italiaanse nummers zou het niet zo leuk zijn om in mijn eentje Italiaans te praten
Nee, maar hij staat er verder wel vaak inquote:Op donderdag 27 december 2012 22:33 schreef Eska het volgende:
Ik had in mijn vrije keuze-lijst op Flugzeuge im Bauch van Herbert Grönemeyer gestemd. Heeft niet mogen baten.
Internet Explorer cannot display the webpagequote:Op donderdag 27 december 2012 22:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Andere gebruikers hebben ook problemen bij het maken van verbinding met deze site, dus mogelijk moet u enkele minuten wachten.
mijn Italiaans kennis is beetje qua basis niveauquote:Op donderdag 27 december 2012 22:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij die Italiaanse nummers zou het niet zo leuk zijn om in mijn eentje Italiaans te praten
Met Spaans kom ik ook een aardig eind, Italiaans ook wel een beetje. En ook Zweedsquote:Op donderdag 27 december 2012 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan wel wat Spaans. Nu niet misschien, beetje moe
Ah dat kan ik wel verstaanquote:Op donderdag 27 december 2012 22:35 schreef Fred_B het volgende:
Over een half uur komt er een plaat in het Fries trouwens
Wer bistoquote:Op donderdag 27 december 2012 22:35 schreef Fred_B het volgende:
Over een half uur komt er een plaat in het Fries trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |