Jawolquote:
Entschüldigung! Das ist ganz schönquote:
Marianne Rosenbergquote:Op donderdag 27 december 2012 22:32 schreef TLC het volgende:
[..]
wanneer is de volgende Duitse plaat ?
Dat wil nog wel, ik maak me meer zorgen om Gangnam Stylequote:Op donderdag 27 december 2012 22:32 schreef TLC het volgende:
[..]
Go Pino!quote:Op donderdag 27 december 2012 22:31 schreef Pino112 het volgende:
EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE
Voor het geval ie nog niet langs is gekomen.
Bij 1206 moeten we allemaal Filippijns gaan typenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:32 schreef TLC het volgende:
[..]
Das ist erst wirklich reine Spitze!!!quote:
But first, a lot of English songsquote:Op donderdag 27 december 2012 22:32 schreef TLC het volgende:
[..]
ach die Marianne, ok warten wir bis Marianne und gehen dan weiter mit aufs deutsch zu plaudernquote:
Oef even mijn Koreaans ophalen danquote:Op donderdag 27 december 2012 22:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat wil nog wel, ik maak me meer zorgen om Gangnam Style
Zouden mijn ouders het stiekem geblokkeerd hebbenquote:
Andere gebruikers hebben ook problemen bij het maken van verbinding met deze site, dus mogelijk moet u enkele minuten wachten.quote:
Ik kan wel wat Spaans. Nu niet misschien, beetje moequote:Op donderdag 27 december 2012 22:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij die Italiaanse nummers zou het niet zo leuk zijn om in mijn eentje Italiaans te praten
Nee, maar hij staat er verder wel vaak inquote:Op donderdag 27 december 2012 22:33 schreef Eska het volgende:
Ik had in mijn vrije keuze-lijst op Flugzeuge im Bauch van Herbert Grönemeyer gestemd. Heeft niet mogen baten.
Internet Explorer cannot display the webpagequote:Op donderdag 27 december 2012 22:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Andere gebruikers hebben ook problemen bij het maken van verbinding met deze site, dus mogelijk moet u enkele minuten wachten.
mijn Italiaans kennis is beetje qua basis niveauquote:Op donderdag 27 december 2012 22:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij die Italiaanse nummers zou het niet zo leuk zijn om in mijn eentje Italiaans te praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |