Zit TLC daar ook in?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:15 schreef FritsFlits het volgende:
Deze zit in de allereerste aflevering van Scrubs
Wow je bent wel echt fanboy als je dat weetquote:Op donderdag 27 december 2012 22:15 schreef FritsFlits het volgende:
Deze zit in de allereerste aflevering van Scrubs
Ik heb die serie wel kapot gekeken jaquote:Op donderdag 27 december 2012 22:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow je bent wel echt fanboy als je dat weetMaar ach, ik ken heel veel Friends sketches uit mijn hoofd
editquote:Op donderdag 27 december 2012 22:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow je bent wel echt fanboy als je dat weetMaar ach, ik ken heel veel Friends sketches uit mijn hoofd
Yep, en ik twijfel nog steeds wat nou goed isquote:
Mooi volgend jaar eruitquote:Op donderdag 27 december 2012 22:17 schreef Gehenna het volgende:
ha ik zie net dat Bruno Mars ruim 800 plekken is gezakt sinds vorig jaar
Ik zie geen verschil?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep, en ik twijfel nog steeds wat nou goed is
In Japan waren ze echt wel Big Business volgens mijquote:Op donderdag 27 december 2012 22:17 schreef Cynix ® het volgende:
Goeie marketing van Cheap Trick met die live-uitvoering. Gaf echt het idee dat ze al een wéreld-act waren.
Scatches / sketchesquote:
Live at Budokan!.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:17 schreef Cynix ® het volgende:
Goeie marketing van Cheap Trick met die live-uitvoering. Gaf echt het idee dat ze al een wéreld-act waren.
Redelijk. Maar verder nog nergens.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:18 schreef laxus13 het volgende:
[..]
In Japan waren ze echt wel Big Business volgens mij
van Rhianna ?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:18 schreef MaJo het volgende:
WTF Baseballs met UmbrellaDoe dan ten minste het origineel, die valt nog redelijk te pruimen
Wat is die gozer ook lelijk zegquote:Op donderdag 27 december 2012 22:19 schreef TLC het volgende:
van Gerwen is geblesseert aan zn kleine teen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |