SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Zou kunnen ja... Nou ja, hopelijk werkt het!! *duimtquote:Op donderdag 27 december 2012 21:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
misschien laten ze je de oefening wel doen om "je voet te provoceren" en zo te dwingen anders te gaan lopen of andere spieren te gebruiken.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:quote:Op donderdag 27 december 2012 21:15 schreef Sunnythesun het volgende:
En dat zegt dan een tegenvoeter![]()
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jaja, je kent je plek weer hé?![]()
Lontje is hier even helemaal op. Ik snap het onderzoeksvoorstel dat ik in elkaar heb gezet voor solli morgen zélf niet meer....![]()
![]()
Weer een fijn loopje in de regen gedaan. Wat is het toch heerlijk om af en toe je Garmin aan te zetten en er de hele weg niet op te kijken. En dan na afloop heel blij verrast te zijn door je vlakke kilometertijden![]()
1. - 05:24
2. - 05.29
3. - 05:31
4. - 05:31
5. - 05:32
6. - 05:29
http://www.endomondo.com/workouts/115166332![]()
Da's wel heul vlakquote:Op donderdag 27 december 2012 21:23 schreef GlenHighland het volgende:
Weer een fijn loopje in de regen gedaan. Wat is het toch heerlijk om af en toe je Garmin aan te zetten en er de hele weg niet op te kijken. En dan na afloop heel blij verrast te zijn door je vlakke kilometertijden![]()
2. - 05.29
http://www.endomondo.com/workouts/115166332![]()
![]()
Wegleggenquote:Op donderdag 27 december 2012 21:22 schreef Quoi het volgende:
Jaja, je kent je plek weer hé?![]()
Lontje is hier even helemaal op. Ik snap het onderzoeksvoorstel dat ik in elkaar heb gezet voor solli morgen zélf niet meer....waarschijnlijk is het prima maar zit je er te veel bovenop.
![]()
Goed. Ik ga weer eens beginnen. Niet als 'goed voornemen', want ik begin voor het nieuwe jaar.
Nou heb ik ooit mijn been gebroken en is mijn enkel niet helemaal goed meer. Ik kan mijn voet eigenlijk niet goed meer afrollen. Dit jaar heb ik een shin-splint opgelopen bij het wadlopen. En ik wil dat natuurlijk voorkomen, omdat ik anders weer een paar weken op de bank moet zitten.
Hebben jullie tips?
Ik heb, zeg maar 'vintage' renschoenen: Asics TN424. Ik vind het zelf hele fijne schoenen om mee te rennen. Zijn betere schoenen aan te raden?
Ik gebruik overigens Exertime op mijn Android telefoon: https://play.google.com/s(...)sknab.exertime&hl=nl
Muziekje aan, en Exertime vertelt me wat ik moet doen. Ideaal. Komt met C25K schema's, maar je kan ze ook zelf maken.![]()
vlakke kilometertijden geven zoveel voldoening... !!quote:Op donderdag 27 december 2012 21:23 schreef GlenHighland het volgende:
2. - 05.29
http://www.endomondo.com/workouts/115166332'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wederom 2 zielen 1 gedachte.....ik denk dat dat het is. Het moet maar even klaar zijn. Thanksquote:Op donderdag 27 december 2012 21:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wegleggenwaarschijnlijk is het prima maar zit je er te veel bovenop.
![]()
![]()
Hehe zit zelf midden in het schrijven van een praktijkgericht onderzoek en papers op master-niveau, dus ik ken het fenomeenquote:Op donderdag 27 december 2012 21:27 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wederom 2 zielen 1 gedachte.....ik denk dat dat het is. Het moet maar even klaar zijn. Thanks![]()
![]()
Dat is ERRUG vlak, netjes hoor.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:23 schreef GlenHighland het volgende:
2. - 05.29
http://www.endomondo.com/workouts/115166332In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Was puur voor het stukje op de loopbandquote:Op donderdag 27 december 2012 21:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zou kunnen ja... Nou ja, hopelijk werkt het!! *duimt.
![]()
Het liep ook heerlijk, gewoon op de automatische piloot, gedachten die lekker wegdwaalden, en ineens was ik thuis. Ik ga dat vaker doen, gewoon de Garmin diep in mijn mouw wegmoffelen.quote:![]()
vandaag mijn nieuwe schoenen uitproberen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
wow.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vlakke kilometertijden geven zoveel voldoening... !!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Absoluut !!quote:Op donderdag 27 december 2012 21:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vlakke kilometertijden geven zoveel voldoening... !!
Zeker als je er niet bewust mee bezig bent en de inwendige metronoom blijkbaar goed werkt![]()
![]()
Een vraagje aan degenen die Egmond of soortgelijke wedstrijden gelopen hebben:
13 januari loop ik de 10,5km. Mijn snelste 10km tijd is 53min en normaal loop ik er zo'n 55 á 56 minuten over. Voor die extra halve kilometer tel ik er voor het gemak 2,5min bij.
Is het, gezien het strand en de duinen (waar ik geen ervaring mee heb) en alle andere horrorverhalen die ik heb gehoord realistisch om uit te gaan van een tijd net boven het uur? Of overschat ik mezelf dan echt?
En hoe bouw je zo'n loop op? Eerst een stuk door het dorp, duin over, over het strand, weer duinen en dan aan het eind nog eens een ernstige hobbel....![]()
Ik denk dat ik er maar niet teveel over na ga denken en gewoon lekker proberen te lopen![]()
![]()
Even teruggekeken: Fraai !! Ben benieuwd of ze net zo goed lopen als ze er uit zien.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
vandaag mijn nieuwe schoenen uitproberen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: