Ik heb 'm op plaat. Heb sinds dit jaar een platenspeler en ben heel veel muziek tegengekomen door gewoon domweg wat bij de kringloop te kopen. Zoals Jim Croce, waar vanavond een docu bij de Top 2000 a gogo wasquote:Op donderdag 27 december 2012 20:43 schreef MaJo het volgende:
Dit Stones nummer ken ik nietmaar ja, Beatles zijn toch beter
Hoogste notering van Adamo dan zeker?quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
Bij dit nummer zie ik altijd dat kindje voor me wat bij hem op schoot zat.
Jepquote:Op donderdag 27 december 2012 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoogste notering van Adamo dan zeker?
Dat is wat overdreven, maar ik vind het wel een leuke plaatquote:
Ja toen was Adamo erg populair, 4 nummers van hem bij de beste 610quote:Op donderdag 27 december 2012 20:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is wat overdreven, maar ik vind het wel een leuke plaat
Ik zie de vergelijking nietquote:Op donderdag 27 december 2012 20:43 schreef MaJo het volgende:
Dit Stones nummer ken ik nietmaar ja, Beatles zijn toch beter
Beide One Hit Wonders tochquote:
quote:
Precies dezelfde tijd ookquote:Op donderdag 27 december 2012 20:48 schreef laxus13 het volgende:
ben geen fan van Demis maar dit is wel aardig
hahaquote:Op donderdag 27 december 2012 20:48 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
[..]
Precies dezelfde tijd ook
en zong daar toch om de gemoederen wat sussen?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:48 schreef tong80 het volgende:
Demis Rousos zat ooit in een gekaapt vliegtuig. Eat that Denver, Lynyrd Skynyrd, Havens en Holly.
Ja, toen hebben ze het toestel direct aan de grond gezetquote:Op donderdag 27 december 2012 20:50 schreef Gehenna het volgende:
[..]
en zong daar toch om de gemoederen wat sussen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |