Inderdaad. In tegenstelling tot dit: Aston Martin DB5quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:41 schreef maxmin het volgende:
[..]
Haha, dat vind ik ook een kutbak, net al die andere misvormde coupé-suv's van BMW. Die x6 spant echt de kroon qua macho-/asobakgehalte. Maargoed, over smaken valt niet te twisten, dat blijkt wel weer uit de verkoopcijfers.
Ja die ja! Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Honselersdijk denk ik dan?
Dat is wel een teringeind OV'en vanaf Bleiswijk... Hoewel dat nu misschien meevalt door metrolijn E.
Is een soort van hier in de buurt. M'n broertje heeft er wel eens tegen gevoetbaldquote:
Het zou wat zijn als we zo'n mooie klassieker mochten hikenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:05 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Inderdaad. In tegenstelling tot dit: Aston Martin DB5
Die stond bij het schadeservicebedrijf waar ik vanochtend een auto moest ophalen (overigens niet kapot, maar gewoon voor een service). En er stond ook nog een andere Engelse sportauto uit die tijd bij, maar die kon ik niet thuisbrengen. Helaas geen foto's, maar wel een mooie auto, waarschijnlijk uit de rijkste gemeente van Nederland (Rozendaal).
Plus dat die dingen vaak anders bestuurd moeten worden dan moderne auto's.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:29 schreef maxmin het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als we zo'n mooie klassieker mochten hikenMaargoed, geen hond die dat toevertrouwt aan een studentje
Ja, volgens mij wel. Nog problemen daar gehad?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Is een soort van hier in de buurt. M'n broertje heeft er wel eens tegen gevoetbald
En ik ben er zelf ook een paar keer begonnen met m'n werkdag. Zeker bij een bedrijf dat iets met bloemen doet?
Nee hoor, gewoon bij de balie melden en weer wegrijden. Maar er zitten daar heel veel bloemenbedrijvenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:51 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Nog problemen daar gehad?
Ik was 21 jaar en 4 maanden oud toen EW mij aannamquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:33 schreef Panthera. het volgende:
Als je al twee jaar twijfelt ben je al te laat voor EW, daar kan je niet na je 20e beginnen als hiker.
Heel Honselaarsdijk is toch zowat FloraHolland?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon bij de balie melden en weer wegrijden. Maar er zitten daar heel veel bloemenbedrijven
Volgens mij zijn er gewoon veel verschillende bloemenbedrijven en is 1 van die bedrijven FloraHollandquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:49 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Heel Honselaarsdijk is toch zowat FloraHolland?
Euj keurig onze kentekens ook weggeshopt haha!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:41 schreef S-RS het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag mini meet met Quick01 in Almere bij de mac gehadOp de terugweg Gehaktstaaf weer meegenomen van de bekende LM naar Meppel.
Zijn jullie bandjes alweer afgekoeld jongensquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:41 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Euj keurig onze kentekens ook weggeshopt haha!![]()
2.0 -->
Maar uiteraard wel de tijd genoteerd als je met het OV was gegaan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:49 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
S-RS, nogmaals dank voor het vervoer. Was nu een uurtje eerder thuis!
Haha, hij wil wel lekker ehquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:41 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Euj keurig onze kentekens ook weggeshopt haha!![]()
2.0 -->
Haha juustem! En we hadden niet voor niets langs de A6 afgesproken. Normaal recht en uitgestorven, dus ideaal om te checken of alle paardjes in het vooronder nog werken. Maar het was druk...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Hebben jullie nou helemaal de auto van jullie pa gejat om in Almere naar de MC te gaan of was er meer aan de hand hier?
Geen dank! De bandjes zijn wel aardig afgekoeld denk ikquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:49 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Zijn jullie bandjes alweer afgekoeld jongens?
S-RS, nogmaals dank voor het vervoer. Was nu een uurtje eerder thuis!
Ging weer lekker hoor vandaag, 20 minuten lopen naar ophaaladres in Heerenveen, was het bedrijf verhuist. Nog een keer 30 minuten lopen dan. Was overigens best fijn, die Passat. Full-uptions, vol leder, elektrische stoelen, etc..
Daarna een A5, die 2.0TFSI gaat toch wel lekker hoor! Al vindt ik zo'n A5 nergens in uitblinken..
Ohja, S-RS, omdat we het er in de auto over hadden net even gekeken. 66 Ritten en ~10300 kilometer. Best aardig gemiddelde dacht ik zo!
Correct!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:29 schreef Viezze het volgende:
[..]
Maar uiteraard wel de tijd genoteerd als je met het OV was gegaan?
Haha, m'n pa ziet me al aankomen 'ik heb even de auto nodig om naar de MC in Almere te gaan'.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:30 schreef S-RS het volgende:
[..]
Haha, hij wil wel lekker eh
[..]
Haha juustem! En we hadden niet voor niets langs de A6 afgesproken. Normaal recht en uitgestorven, dus ideaal om te checken of alle paardjes in het vooronder nog werken. Maar het was druk...
[..]
Geen dank! De bandjes zijn wel aardig afgekoeld denk ik
Dat is zeker een net gemiddelde! Overall zit ik op 125km gemiddeld. Als ik regio Zwolle waar ik eerst werkte weg laat, dan zit ik iets over de 150
Pff dat zijn gemiddelden waar ik alleen maar van kan dromen hier in regio Utrecht. Ik hou het niet bij maar ik kom nog niet eens op de helft, dat weet ik zeker.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:30 schreef S-RS het volgende:
[..]
Dat is zeker een net gemiddelde! Overall zit ik op 125km gemiddeld. Als ik regio Zwolle waar ik eerst werkte weg laat, dan zit ik iets over de 150
Haha, tja, laat ik het zo zeggen dat m'n pa wel wat gewend isquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Haha, m'n pa ziet me al aankomen 'ik heb even de auto nodig om naar de MC in Almere te gaan'.
Normaal mag ik 'm zó hebben als ie zelf nergens heen hoeft, maar dan zou ie denk wel even raar staan te kijken
Dat is inderdaad wel het nadeel om vanuit het midden van het land te werkenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:04 schreef maxmin het volgende:
[..]
Pff dat zijn gemiddelden waar ik alleen maar van kan dromen hier in regio Utrecht. Ik hou het niet bij maar ik kom nog niet eens op de helft, dat weet ik zeker.
Haha ja, maar ze hadden wel wat tijd nodigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:49 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Zijn jullie bandjes alweer afgekoeld jongens?
Say whuuut, kun je met zo'n 1.6 de banden warm krijgen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:26 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Haha ja, maar ze hadden wel wat tijd nodig![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |