Ok ok. Dat is wel jammer dan inderdaad.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:01 schreef Panthera. het volgende:
een B-klasse en een paar C-klasses gehad en de eerste, zonder AMG pakket (wat ik persoonlijk showy vind als het geen AMG is), liet totaal geen Mercedesgevoel achter. Reed niet sportief en ook niet comfortabel, voelde goedkoop aan en was grijs van binnen. In tegenstelling tot de C, dat vond ik een prima auto en beter dan een instap 3 serie.
Hoe laat ben je ongeveer in Almere?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:15 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Ik mag morgen weer aantreden. Heerenveen - Born in een Passat 1.6tdi van een half jaar oud en daarna Beek - Almere in een Audi A5 TFSI Quattro.
Lekker lange ritten en prima wagens!
Zou heel nice zijn!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:26 schreef S-RS het volgende:
[..]
Hoe laat ben je ongeveer in Almere?
Ben morgen ook in Almere. Ik weet niet hoe laat ik weer vertrek, maar als dat op t zelfde moment is mag je best meerijden naar t station van Meppel. Kan een hoop Ov tijd besparen :p
Dat vind ik uiterlijk ook de mooiste van deze klasse, maar hij mist duidelijk de verfijning van een duitser. Dat ding wordt levensgevaarlijk als je hem op de sportstand zet. Doe je dat niet, dan is de 170pk versie niet vooruit te branden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:10 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Toevallig dat je ook over Alfa begint, maar in deze klasse is de Giulietta mijn favoriet. De uitstraling en rijgedrag is prima.
Ik heb 1 keer Mercedes gereden, een vrij nieuwe C180. Één van de fijnere auto's waar ik in heb geredenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:41 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb een keer de Mercedes Benz E-klasse station gereden voor EW. Behalve dat het heel wat omgedraaide nekken en jaloerse blikken bij het pompstation onderweg oplevert, vond ik het geen klap aan om te rijden.
Die reed ik ook!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:41 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb een keer de Mercedes Benz E-klasse station gereden voor EW. Behalve dat het heel wat omgedraaide nekken en jaloerse blikken bij het pompstation onderweg oplevert, vond ik het geen klap aan om te rijden.
Die ja, maar ik heb ook nog een andere, iets luxer uitgevoerde gereden. Was ook niks.quote:
Peugeot Partner FAP! Van de oranje in Groningenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:25 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
En een bestelauto in FAP uitvoering!
De C-klasse rijdt wel weer fijn inderdaad, snap niet dat Mercedes daar niet consistent in is.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:11 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer Mercedes gereden, een vrij nieuwe C180. Één van de fijnere auto's waar ik in heb gereden
Ja, die kunnen idd beter. Bij Volvo ook trouwens.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:23 schreef Panthera. het volgende:
Ik vind de koppeling van BMW's altijd zo beroerd.
Whaha, inderdaad! Wie verzint zoiets?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:25 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
En een bestelauto in FAP uitvoering!
Peugeot blijkbaarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:26 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Whaha, inderdaad! Wie verzint zoiets?
Ik snap niet waarom BWM vast houdt aan die rare achteruitversnelling van ze. In de bwm handbakken die ik gereden heb(allen 1series + gisteren een dreier uit 1981quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:23 schreef Panthera. het volgende:
Ik vind de koppeling van BMW's altijd zo beroerd.
Je weet toch wel hoe je er representatief uitziet? Gewoon, nette kleren aan, haren netjes in model, gepoetste schoenen..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:13 schreef Toetel het volgende:
Ik ben nu al twee jaar aan het twijfelen over werken als hiker bij Easyway. Heb het formulier al eens ingevuld en kreeg vrijwel direct reactie, maar heb nooit durven bellen. Al 5 jaar heb ik een veilig baantje bij de Appie op de broodafdeling, maar nu ik ga samenwonen ben ik weer een tweede baantje aan het overwegen. Het lijkt me zo'n vreselijk relaxt werk, er is niks wat ik heerlijker vind dan in m'n Tigra scheurbak stappen om een eindje te rijden als ik m'n kop leeg wil maken. Echter schrikt het hele "representatief zijn" me zo af, ik zou echt niet weten hoe ik me dan als meid zou moeten kleden. Ik wil gewoon een spijkerbroek en lelijke Uggs aan.
In de vrij naar links duwen, dan ga je na een seconde een weerstand over en kan je in de achteruit. Vind ik niet zo'n probleem overigens, ik vind de bak zelf vaak wat hakerig en de koppeling wat zwaar en gevoelig.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:45 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik heb nog nooit in een handgeschakelde BMW of Mercedes gereden volgensmij.. Hoe werkt dat bij BMW dan?
Mee eens! Het voelt heel onnatuurlijk om hem zo door te duwen. Heb ook enkele malen als PC voor een klant een BMW 5 handgeschakeld gereden en ik dacht dat het aan mij lag, hij schakelde zo niet vloeiend, maar hoor wel vaker van collegas dat handgeschakelde BMWs soms vervelend rijden. (denk dat je dat bij een M3 minder zo zult ervaren)quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:10 schreef Panthera. het volgende:
[..]
In de vrij naar links duwen, dan ga je na een seconde een weerstand over en kan je in de achteruit. Vind ik niet zo'n probleem overigens, ik vind de bak zelf vaak wat hakerig en de koppeling wat zwaar en gevoelig.
Je hebt een DM!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 07:01 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Zou heel nice zijn!
Denk dat ik tussen half 4 en half 5 in Almere zal zijn. Maar heb me al wel eerder op eindtijden verkeken. Houden via deze weg wel even contact.
Dat van die seconde wist ik niet, vandaag misschien dat ik 'm er niet altijd makkelijk in krijg. Je moet in ieder geval erg hard duwen, dat voelt niet echt premium aan. Verder kan ik me niet herinneren dat ik last heb gehad van gevoelige koppelingen of hakerige bakken, maar heb 't dan ook alleen van een 1-serie kunnen testen. Gelukkig ook nooit zo'n instapmotor gehad, altijd wel een met iig in de 140 pk, dan is het wel te doen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:10 schreef Panthera. het volgende:
[..]
In de vrij naar links duwen, dan ga je na een seconde een weerstand over en kan je in de achteruit. Vind ik niet zo'n probleem overigens, ik vind de bak zelf vaak wat hakerig en de koppeling wat zwaar en gevoelig.
Of het precies een seconde is weet ik niet (ik denk minder), maar even tegen de weerstand houden en dan nog een zetje geven werkt in mijn ervaring het beste.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:28 schreef maxmin het volgende:
[..]
Dat van die seconde wist ik niet, vandaag misschien dat ik 'm er niet altijd makkelijk in krijg. Je moet in ieder geval erg hard duwen, dat voelt niet echt premium aan. Verder kan ik me niet herinneren dat ik last heb gehad van gevoelige koppelingen of hakerige bakken, maar heb 't dan ook alleen van een 1-serie kunnen testen. Gelukkig ook nooit zo'n instapmotor gehad, altijd wel een met iig in de 140 pk, dan is het wel te doen.
Bij hogere toerentallen is het wel te doen, het is vooral optrekken en van 1 naar twee waar je heel erg op moet concenteren, wil je het zonder schokken doen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:17 schreef Thrasyllus het volgende:
[..]
Mee eens! Het voelt heel onnatuurlijk om hem zo door te duwen. Heb ook enkele malen als PC voor een klant een BMW 5 handgeschakeld gereden en ik dacht dat het aan mij lag, hij schakelde zo niet vloeiend, maar hoor wel vaker van collegas dat handgeschakelde BMWs soms vervelend rijden. (denk dat je dat bij een M3 minder zo zult ervaren)
X6, dat vind ik de meest kansloze auto die ooit gemaakt isquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:55 schreef zazzel het volgende:
Daarom BMW altijd automaat nemen, m'n pa had een tijdje een X6 3.0. Daar kon je altijd wel lekker mee blazen
Ik duw m altijd meteen door, misschien dat ik dat fout doe, haha. Het is inderdaad dat wegrijden wat het schokerigst gaat.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:15 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Of het precies een seconde is weet ik niet (ik denk minder), maar even tegen de weerstand houden en dan nog een zetje geven werkt in mijn ervaring het beste.
Haha, dat vind ik ook een kutbak, net al die andere misvormde coupé-suv's van BMW. Die x6 spant echt de kroon qua macho-/asobakgehalte. Maargoed, over smaken valt niet te twisten, dat blijkt wel weer uit de verkoopcijfers.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:15 schreef Panthera. het volgende:
[..]
X6, dat vind ik de meest kansloze auto die ooit gemaakt is
In een X6 rijdt je echt als koning.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:41 schreef maxmin het volgende:
[..]
Haha, dat vind ik ook een kutbak, net al die andere misvormde coupé-suv's van BMW. Die x6 spant echt de kroon qua macho-/asobakgehalte. Maargoed, over smaken valt niet te twisten, dat blijkt wel weer uit de verkoopcijfers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |