Valt wel mee toch? Zal je nog wel vaker moeten lopen, ik heb 't maandag nog gelopen!quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:51 schreef pimknops het volgende:
Damn, morgenochtend een half uur lopen naar het ophaaladres. Dat is wel het langste wat ik tot nu toe heb moeten lopen... Wel een V50 rijden daarna
Als ik hier kijk: http://www.autozine.nl/enquete_verkoop.htmlquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:49 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik heb een leuke bezigheidstherapie gevonden voor onderweg. Zoek de auto's waar je nog NIET in gereden hebt.![]()
Valt nog best tegen, zeker als je al wat langer bij EW werkt.
Ik heb van de eerste 20 auto's maar in 6 modellen gereden. Wat grotendeels wel een pluspunt is, gezien alle aygo's, up's en polo's en dergelijke. Écht kleine autotjes rij ik nooit voor EWquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:00 schreef Viezze het volgende:
[..]
Als ik hier kijk: http://www.autozine.nl/enquete_verkoop.html
Is er nog best veel wat ik nog nooit heb gereden. O.a. (afkloppen) nog niks van de C1/Aygo/107 serie. Bij de meeste verkochte merken kom wel best ver.
Van de eerste 20 staat bij mij de teller op 12 die ik al gereden heb.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:37 schreef maxmin het volgende:
[..]
Ik heb van de eerste 20 auto's maar in 6 modellen gereden. Wat grotendeels wel een pluspunt is, gezien alle aygo's, up's en polo's en dergelijke. Écht kleine autotjes rij ik nooit voor EW
Toevallig dat je ook over Alfa begint, maar in deze klasse is de Giulietta mijn favoriet. De uitstraling en rijgedrag is prima. De enigste die qua looks ook voldoet is de A-klasse. Je kan op de A180 al zo'n AMG pakketje krijgen en dan ziet hij er ineens wel heel stoer uit!quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:44 schreef Panthera. het volgende:
A-klasse? Waarom? Ik heb de B-klasse gereden en dat stelt echt niks voor. A en B hebben voorwielaandreving en zijn geen echte Mercedes. C-klasse is wel zeer ok, jammer genoeg nog nooit iets groters gehad.
Van die lijst heb ik vooral nog nooit een Kia gereden, geen enkel model. Mis ik niet veel aan, denk ik.
Ik wil vooral nog eens een Alfa rijden. Heb tot nu toe alleen een keer een GT gehad, maar nog nooit een 159 of iets dergelijks.
De Cee'd is best okéquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:44 schreef Panthera. het volgende:
A-klasse? Waarom? Ik heb de B-klasse gereden en dat stelt echt niks voor. A en B hebben voorwielaandreving en zijn geen echte Mercedes. C-klasse is wel zeer ok, jammer genoeg nog nooit iets groters gehad.
Van die lijst heb ik vooral nog nooit een Kia gereden, geen enkel model. Mis ik niet veel aan, denk ik.
Ik wil vooral nog eens een Alfa rijden. Heb tot nu toe alleen een keer een GT gehad, maar nog nooit een 159 of iets dergelijks.
Zoals gezegd, ik heb een B-klasse en een paar C-klasses gehad en de eerste, zonder AMG pakket (wat ik persoonlijk showy vind als het geen AMG is), liet totaal geen Mercedesgevoel achter. Reed niet sportief en ook niet comfortabel, voelde goedkoop aan en was grijs van binnen. In tegenstelling tot de C, dat vond ik een prima auto en beter dan een instap 3 serie.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:10 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Toevallig dat je ook over Alfa begint, maar in deze klasse is de Giulietta mijn favoriet. De uitstraling en rijgedrag is prima. De enigste die qua looks ook voldoet is de A-klasse. Je kan op de A180 al zo'n AMG pakketje krijgen en dan ziet hij er ineens wel heel stoer uit!
Dat verhaal over dat A en B klasse "geen echte Mercedes" zou zijn vind ik een beetje onzin. Alsof een auto door fwd opeens een slecht sturende auto is? Megane RS is ook fwd en wordt geprezen om z'n handling.
Tuurlijk zou Mercedes de rwd kunnen doortrekken, maar als je nadenkt: wat heeft bijvoorbeeld een B-klasse aan achterwielaandrijving? Dat ding is veels te hoog voor sportief rijgedrag.
Ok ok. Dat is wel jammer dan inderdaad.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:01 schreef Panthera. het volgende:
een B-klasse en een paar C-klasses gehad en de eerste, zonder AMG pakket (wat ik persoonlijk showy vind als het geen AMG is), liet totaal geen Mercedesgevoel achter. Reed niet sportief en ook niet comfortabel, voelde goedkoop aan en was grijs van binnen. In tegenstelling tot de C, dat vond ik een prima auto en beter dan een instap 3 serie.
Hoe laat ben je ongeveer in Almere?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:15 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Ik mag morgen weer aantreden. Heerenveen - Born in een Passat 1.6tdi van een half jaar oud en daarna Beek - Almere in een Audi A5 TFSI Quattro.
Lekker lange ritten en prima wagens!
Zou heel nice zijn!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:26 schreef S-RS het volgende:
[..]
Hoe laat ben je ongeveer in Almere?
Ben morgen ook in Almere. Ik weet niet hoe laat ik weer vertrek, maar als dat op t zelfde moment is mag je best meerijden naar t station van Meppel. Kan een hoop Ov tijd besparen :p
Dat vind ik uiterlijk ook de mooiste van deze klasse, maar hij mist duidelijk de verfijning van een duitser. Dat ding wordt levensgevaarlijk als je hem op de sportstand zet. Doe je dat niet, dan is de 170pk versie niet vooruit te branden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:10 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Toevallig dat je ook over Alfa begint, maar in deze klasse is de Giulietta mijn favoriet. De uitstraling en rijgedrag is prima.
Ik heb 1 keer Mercedes gereden, een vrij nieuwe C180. Één van de fijnere auto's waar ik in heb geredenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:41 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb een keer de Mercedes Benz E-klasse station gereden voor EW. Behalve dat het heel wat omgedraaide nekken en jaloerse blikken bij het pompstation onderweg oplevert, vond ik het geen klap aan om te rijden.
Die reed ik ook!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:41 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb een keer de Mercedes Benz E-klasse station gereden voor EW. Behalve dat het heel wat omgedraaide nekken en jaloerse blikken bij het pompstation onderweg oplevert, vond ik het geen klap aan om te rijden.
Die ja, maar ik heb ook nog een andere, iets luxer uitgevoerde gereden. Was ook niks.quote:
Peugeot Partner FAP! Van de oranje in Groningenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:25 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
En een bestelauto in FAP uitvoering!
De C-klasse rijdt wel weer fijn inderdaad, snap niet dat Mercedes daar niet consistent in is.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:11 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer Mercedes gereden, een vrij nieuwe C180. Één van de fijnere auto's waar ik in heb gereden
Ja, die kunnen idd beter. Bij Volvo ook trouwens.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:23 schreef Panthera. het volgende:
Ik vind de koppeling van BMW's altijd zo beroerd.
Whaha, inderdaad! Wie verzint zoiets?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:25 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
En een bestelauto in FAP uitvoering!
Peugeot blijkbaarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:26 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Whaha, inderdaad! Wie verzint zoiets?
Ik snap niet waarom BWM vast houdt aan die rare achteruitversnelling van ze. In de bwm handbakken die ik gereden heb(allen 1series + gisteren een dreier uit 1981quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:23 schreef Panthera. het volgende:
Ik vind de koppeling van BMW's altijd zo beroerd.
Je weet toch wel hoe je er representatief uitziet? Gewoon, nette kleren aan, haren netjes in model, gepoetste schoenen..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:13 schreef Toetel het volgende:
Ik ben nu al twee jaar aan het twijfelen over werken als hiker bij Easyway. Heb het formulier al eens ingevuld en kreeg vrijwel direct reactie, maar heb nooit durven bellen. Al 5 jaar heb ik een veilig baantje bij de Appie op de broodafdeling, maar nu ik ga samenwonen ben ik weer een tweede baantje aan het overwegen. Het lijkt me zo'n vreselijk relaxt werk, er is niks wat ik heerlijker vind dan in m'n Tigra scheurbak stappen om een eindje te rijden als ik m'n kop leeg wil maken. Echter schrikt het hele "representatief zijn" me zo af, ik zou echt niet weten hoe ik me dan als meid zou moeten kleden. Ik wil gewoon een spijkerbroek en lelijke Uggs aan.
In de vrij naar links duwen, dan ga je na een seconde een weerstand over en kan je in de achteruit. Vind ik niet zo'n probleem overigens, ik vind de bak zelf vaak wat hakerig en de koppeling wat zwaar en gevoelig.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:45 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik heb nog nooit in een handgeschakelde BMW of Mercedes gereden volgensmij.. Hoe werkt dat bij BMW dan?
Mee eens! Het voelt heel onnatuurlijk om hem zo door te duwen. Heb ook enkele malen als PC voor een klant een BMW 5 handgeschakeld gereden en ik dacht dat het aan mij lag, hij schakelde zo niet vloeiend, maar hoor wel vaker van collegas dat handgeschakelde BMWs soms vervelend rijden. (denk dat je dat bij een M3 minder zo zult ervaren)quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:10 schreef Panthera. het volgende:
[..]
In de vrij naar links duwen, dan ga je na een seconde een weerstand over en kan je in de achteruit. Vind ik niet zo'n probleem overigens, ik vind de bak zelf vaak wat hakerig en de koppeling wat zwaar en gevoelig.
Je hebt een DM!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 07:01 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Zou heel nice zijn!
Denk dat ik tussen half 4 en half 5 in Almere zal zijn. Maar heb me al wel eerder op eindtijden verkeken. Houden via deze weg wel even contact.
Dat van die seconde wist ik niet, vandaag misschien dat ik 'm er niet altijd makkelijk in krijg. Je moet in ieder geval erg hard duwen, dat voelt niet echt premium aan. Verder kan ik me niet herinneren dat ik last heb gehad van gevoelige koppelingen of hakerige bakken, maar heb 't dan ook alleen van een 1-serie kunnen testen. Gelukkig ook nooit zo'n instapmotor gehad, altijd wel een met iig in de 140 pk, dan is het wel te doen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:10 schreef Panthera. het volgende:
[..]
In de vrij naar links duwen, dan ga je na een seconde een weerstand over en kan je in de achteruit. Vind ik niet zo'n probleem overigens, ik vind de bak zelf vaak wat hakerig en de koppeling wat zwaar en gevoelig.
Of het precies een seconde is weet ik niet (ik denk minder), maar even tegen de weerstand houden en dan nog een zetje geven werkt in mijn ervaring het beste.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:28 schreef maxmin het volgende:
[..]
Dat van die seconde wist ik niet, vandaag misschien dat ik 'm er niet altijd makkelijk in krijg. Je moet in ieder geval erg hard duwen, dat voelt niet echt premium aan. Verder kan ik me niet herinneren dat ik last heb gehad van gevoelige koppelingen of hakerige bakken, maar heb 't dan ook alleen van een 1-serie kunnen testen. Gelukkig ook nooit zo'n instapmotor gehad, altijd wel een met iig in de 140 pk, dan is het wel te doen.
Bij hogere toerentallen is het wel te doen, het is vooral optrekken en van 1 naar twee waar je heel erg op moet concenteren, wil je het zonder schokken doen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:17 schreef Thrasyllus het volgende:
[..]
Mee eens! Het voelt heel onnatuurlijk om hem zo door te duwen. Heb ook enkele malen als PC voor een klant een BMW 5 handgeschakeld gereden en ik dacht dat het aan mij lag, hij schakelde zo niet vloeiend, maar hoor wel vaker van collegas dat handgeschakelde BMWs soms vervelend rijden. (denk dat je dat bij een M3 minder zo zult ervaren)
X6, dat vind ik de meest kansloze auto die ooit gemaakt isquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:55 schreef zazzel het volgende:
Daarom BMW altijd automaat nemen, m'n pa had een tijdje een X6 3.0. Daar kon je altijd wel lekker mee blazen
Ik duw m altijd meteen door, misschien dat ik dat fout doe, haha. Het is inderdaad dat wegrijden wat het schokerigst gaat.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:15 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Of het precies een seconde is weet ik niet (ik denk minder), maar even tegen de weerstand houden en dan nog een zetje geven werkt in mijn ervaring het beste.
Haha, dat vind ik ook een kutbak, net al die andere misvormde coupé-suv's van BMW. Die x6 spant echt de kroon qua macho-/asobakgehalte. Maargoed, over smaken valt niet te twisten, dat blijkt wel weer uit de verkoopcijfers.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:15 schreef Panthera. het volgende:
[..]
X6, dat vind ik de meest kansloze auto die ooit gemaakt is
In een X6 rijdt je echt als koning.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:41 schreef maxmin het volgende:
[..]
Haha, dat vind ik ook een kutbak, net al die andere misvormde coupé-suv's van BMW. Die x6 spant echt de kroon qua macho-/asobakgehalte. Maargoed, over smaken valt niet te twisten, dat blijkt wel weer uit de verkoopcijfers.
Inderdaad. In tegenstelling tot dit: Aston Martin DB5quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:41 schreef maxmin het volgende:
[..]
Haha, dat vind ik ook een kutbak, net al die andere misvormde coupé-suv's van BMW. Die x6 spant echt de kroon qua macho-/asobakgehalte. Maargoed, over smaken valt niet te twisten, dat blijkt wel weer uit de verkoopcijfers.
Ja die ja! Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Honselersdijk denk ik dan?
Dat is wel een teringeind OV'en vanaf Bleiswijk... Hoewel dat nu misschien meevalt door metrolijn E.
Is een soort van hier in de buurt. M'n broertje heeft er wel eens tegen gevoetbaldquote:
Het zou wat zijn als we zo'n mooie klassieker mochten hikenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:05 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Inderdaad. In tegenstelling tot dit: Aston Martin DB5
Die stond bij het schadeservicebedrijf waar ik vanochtend een auto moest ophalen (overigens niet kapot, maar gewoon voor een service). En er stond ook nog een andere Engelse sportauto uit die tijd bij, maar die kon ik niet thuisbrengen. Helaas geen foto's, maar wel een mooie auto, waarschijnlijk uit de rijkste gemeente van Nederland (Rozendaal).
Plus dat die dingen vaak anders bestuurd moeten worden dan moderne auto's.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:29 schreef maxmin het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als we zo'n mooie klassieker mochten hikenMaargoed, geen hond die dat toevertrouwt aan een studentje
Ja, volgens mij wel. Nog problemen daar gehad?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Is een soort van hier in de buurt. M'n broertje heeft er wel eens tegen gevoetbald
En ik ben er zelf ook een paar keer begonnen met m'n werkdag. Zeker bij een bedrijf dat iets met bloemen doet?
Nee hoor, gewoon bij de balie melden en weer wegrijden. Maar er zitten daar heel veel bloemenbedrijvenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:51 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Nog problemen daar gehad?
Ik was 21 jaar en 4 maanden oud toen EW mij aannamquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:33 schreef Panthera. het volgende:
Als je al twee jaar twijfelt ben je al te laat voor EW, daar kan je niet na je 20e beginnen als hiker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |