Ik snap niet waarom BWM vast houdt aan die rare achteruitversnelling van ze. In de bwm handbakken die ik gereden heb(allen 1series + gisteren een dreier uit 1981quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:23 schreef Panthera. het volgende:
Ik vind de koppeling van BMW's altijd zo beroerd.
Je weet toch wel hoe je er representatief uitziet? Gewoon, nette kleren aan, haren netjes in model, gepoetste schoenen..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:13 schreef Toetel het volgende:
Ik ben nu al twee jaar aan het twijfelen over werken als hiker bij Easyway. Heb het formulier al eens ingevuld en kreeg vrijwel direct reactie, maar heb nooit durven bellen. Al 5 jaar heb ik een veilig baantje bij de Appie op de broodafdeling, maar nu ik ga samenwonen ben ik weer een tweede baantje aan het overwegen. Het lijkt me zo'n vreselijk relaxt werk, er is niks wat ik heerlijker vind dan in m'n Tigra scheurbak stappen om een eindje te rijden als ik m'n kop leeg wil maken. Echter schrikt het hele "representatief zijn" me zo af, ik zou echt niet weten hoe ik me dan als meid zou moeten kleden. Ik wil gewoon een spijkerbroek en lelijke Uggs aan.
In de vrij naar links duwen, dan ga je na een seconde een weerstand over en kan je in de achteruit. Vind ik niet zo'n probleem overigens, ik vind de bak zelf vaak wat hakerig en de koppeling wat zwaar en gevoelig.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:45 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik heb nog nooit in een handgeschakelde BMW of Mercedes gereden volgensmij.. Hoe werkt dat bij BMW dan?
Mee eens! Het voelt heel onnatuurlijk om hem zo door te duwen. Heb ook enkele malen als PC voor een klant een BMW 5 handgeschakeld gereden en ik dacht dat het aan mij lag, hij schakelde zo niet vloeiend, maar hoor wel vaker van collegas dat handgeschakelde BMWs soms vervelend rijden. (denk dat je dat bij een M3 minder zo zult ervaren)quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:10 schreef Panthera. het volgende:
[..]
In de vrij naar links duwen, dan ga je na een seconde een weerstand over en kan je in de achteruit. Vind ik niet zo'n probleem overigens, ik vind de bak zelf vaak wat hakerig en de koppeling wat zwaar en gevoelig.
Je hebt een DM!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 07:01 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Zou heel nice zijn!
Denk dat ik tussen half 4 en half 5 in Almere zal zijn. Maar heb me al wel eerder op eindtijden verkeken. Houden via deze weg wel even contact.
Dat van die seconde wist ik niet, vandaag misschien dat ik 'm er niet altijd makkelijk in krijg. Je moet in ieder geval erg hard duwen, dat voelt niet echt premium aan. Verder kan ik me niet herinneren dat ik last heb gehad van gevoelige koppelingen of hakerige bakken, maar heb 't dan ook alleen van een 1-serie kunnen testen. Gelukkig ook nooit zo'n instapmotor gehad, altijd wel een met iig in de 140 pk, dan is het wel te doen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:10 schreef Panthera. het volgende:
[..]
In de vrij naar links duwen, dan ga je na een seconde een weerstand over en kan je in de achteruit. Vind ik niet zo'n probleem overigens, ik vind de bak zelf vaak wat hakerig en de koppeling wat zwaar en gevoelig.
Of het precies een seconde is weet ik niet (ik denk minder), maar even tegen de weerstand houden en dan nog een zetje geven werkt in mijn ervaring het beste.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:28 schreef maxmin het volgende:
[..]
Dat van die seconde wist ik niet, vandaag misschien dat ik 'm er niet altijd makkelijk in krijg. Je moet in ieder geval erg hard duwen, dat voelt niet echt premium aan. Verder kan ik me niet herinneren dat ik last heb gehad van gevoelige koppelingen of hakerige bakken, maar heb 't dan ook alleen van een 1-serie kunnen testen. Gelukkig ook nooit zo'n instapmotor gehad, altijd wel een met iig in de 140 pk, dan is het wel te doen.
Bij hogere toerentallen is het wel te doen, het is vooral optrekken en van 1 naar twee waar je heel erg op moet concenteren, wil je het zonder schokken doen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:17 schreef Thrasyllus het volgende:
[..]
Mee eens! Het voelt heel onnatuurlijk om hem zo door te duwen. Heb ook enkele malen als PC voor een klant een BMW 5 handgeschakeld gereden en ik dacht dat het aan mij lag, hij schakelde zo niet vloeiend, maar hoor wel vaker van collegas dat handgeschakelde BMWs soms vervelend rijden. (denk dat je dat bij een M3 minder zo zult ervaren)
X6, dat vind ik de meest kansloze auto die ooit gemaakt isquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:55 schreef zazzel het volgende:
Daarom BMW altijd automaat nemen, m'n pa had een tijdje een X6 3.0. Daar kon je altijd wel lekker mee blazen
Ik duw m altijd meteen door, misschien dat ik dat fout doe, haha. Het is inderdaad dat wegrijden wat het schokerigst gaat.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:15 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Of het precies een seconde is weet ik niet (ik denk minder), maar even tegen de weerstand houden en dan nog een zetje geven werkt in mijn ervaring het beste.
Haha, dat vind ik ook een kutbak, net al die andere misvormde coupé-suv's van BMW. Die x6 spant echt de kroon qua macho-/asobakgehalte. Maargoed, over smaken valt niet te twisten, dat blijkt wel weer uit de verkoopcijfers.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:15 schreef Panthera. het volgende:
[..]
X6, dat vind ik de meest kansloze auto die ooit gemaakt is
In een X6 rijdt je echt als koning.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:41 schreef maxmin het volgende:
[..]
Haha, dat vind ik ook een kutbak, net al die andere misvormde coupé-suv's van BMW. Die x6 spant echt de kroon qua macho-/asobakgehalte. Maargoed, over smaken valt niet te twisten, dat blijkt wel weer uit de verkoopcijfers.
Inderdaad. In tegenstelling tot dit: Aston Martin DB5quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:41 schreef maxmin het volgende:
[..]
Haha, dat vind ik ook een kutbak, net al die andere misvormde coupé-suv's van BMW. Die x6 spant echt de kroon qua macho-/asobakgehalte. Maargoed, over smaken valt niet te twisten, dat blijkt wel weer uit de verkoopcijfers.
Ja die ja! Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Honselersdijk denk ik dan?
Dat is wel een teringeind OV'en vanaf Bleiswijk... Hoewel dat nu misschien meevalt door metrolijn E.
Is een soort van hier in de buurt. M'n broertje heeft er wel eens tegen gevoetbaldquote:
Het zou wat zijn als we zo'n mooie klassieker mochten hikenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:05 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Inderdaad. In tegenstelling tot dit: Aston Martin DB5
Die stond bij het schadeservicebedrijf waar ik vanochtend een auto moest ophalen (overigens niet kapot, maar gewoon voor een service). En er stond ook nog een andere Engelse sportauto uit die tijd bij, maar die kon ik niet thuisbrengen. Helaas geen foto's, maar wel een mooie auto, waarschijnlijk uit de rijkste gemeente van Nederland (Rozendaal).
Plus dat die dingen vaak anders bestuurd moeten worden dan moderne auto's.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:29 schreef maxmin het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als we zo'n mooie klassieker mochten hikenMaargoed, geen hond die dat toevertrouwt aan een studentje
Ja, volgens mij wel. Nog problemen daar gehad?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Is een soort van hier in de buurt. M'n broertje heeft er wel eens tegen gevoetbald
En ik ben er zelf ook een paar keer begonnen met m'n werkdag. Zeker bij een bedrijf dat iets met bloemen doet?
Nee hoor, gewoon bij de balie melden en weer wegrijden. Maar er zitten daar heel veel bloemenbedrijvenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:51 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Nog problemen daar gehad?
Ik was 21 jaar en 4 maanden oud toen EW mij aannamquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:33 schreef Panthera. het volgende:
Als je al twee jaar twijfelt ben je al te laat voor EW, daar kan je niet na je 20e beginnen als hiker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |