SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De volgende BN'ers kwamen een nachtje (niet) slapen in het Glazen Huis:
› Dinsdag: Frans BauerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.› Woensdag: Gers PardoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.› Donderdag: VanVelzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.› Vrijdag: Miss MontrealSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.› Zaterdag: Johnny de MolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.› Zondag: Ilse DeLangeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Top Serious Request is een lijstje met de meest aangevraagde platen.
Ga naar de site voor de volledige lijst.
Uitzendschema:
06.00 - 10.00: Klaas van Kruistum
10.00 - 14.00: Domien Verschuuren
14.00 - 18.00: Bart Arens
18.00 - 22.00: Barend van Deelen
22.00 - 02.00: Wijnand Speelman
02.00 - 06.00: Jim Vorwald
Eric Corton is dit jaar afgereisd naar Malawi. Bekijk hier zijn reportages terug.
Webcamstreams
› Webcam + FOK!
› MP4 (werkt alleen in nieuwe VLC Nightly, dus werking niet gegarandeerd. Werkt perfect op iPhone en iPad!)
› Windows Media/VLC: 101TV
› Windows Media/VLC:3FM
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Serious Request Enschede - Site met allerlei informatie over het programma in de binnenstad van Enschede.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken bijgehouden!
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Zeg, we waren alweer een onderwerp verder hoor! Kom jij nog eens aanzetten met kloppende dingen...quote:Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens![]()
Ik heb nooit bericht van Ilse gehad of ze mijn donatie in ontvangst wil nemenquote:Op donderdag 27 december 2012 01:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg, we waren alweer een onderwerp verder hoor! Kom jij nog eens aanzetten met kloppende dingen...lekker faxen heel de dag echt genot![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 01:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg, we waren alweer een onderwerp verder hoor! Kom jij nog eens aanzetten met kloppende dingen....
![]()
Teringwijf. Ik heb het je gezegd.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb nooit bericht van Ilse gehad of ze mijn donatie in ontvangst wil nemenTante minthy!! O+
Truste schatjes![]()
![]()
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Doette gij maar ene zak van die dingen!quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Alweer? Je bent net een klein kindje dat niet in bed wil blijven liggenquote:
Tante minthy!! O+
Totally Spies heette dat toch?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat ga ik met mijn beroerde gooikunsten nooit het IJsselmeer over krijgenquote:Op donderdag 27 december 2012 01:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doette gij maar ene zak van die dingen!
Tante minthy!! O+
begin je nu ook al over een spiesquote:Op donderdag 27 december 2012 01:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Totally Spies heette dat toch?
je hebt wel een rijke fantasie vrindlekker faxen heel de dag echt genot![]()
Ik zat trouwens eens te kijken he, 3877 volle topics:
3877 * 300 = 1 163 100
Over de 1,1 miljoen posts over 3FM!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ranzig topic, dit.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
begin je nu ook al over een spies
je hebt wel een rijke fantasie vrindTante minthy!! O+
Jij houdt er wel van om lekker gespiest te worden of niet?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
begin je nu ook al over een spies
je hebt wel een rijke fantasie vrind|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dagdagquote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dagdag, die kerel ben ik hier ook al tijden niet meer tegengekomen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Man, hou op schei uit... Ik glibberde net nog van m'n stoel. Nu vanaf de onderkant een spijker door de stoel geslagen, dat zal me lerenquote:Op donderdag 27 december 2012 01:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je zit te druipen
geef maar toe
Tante minthy!! O+
Het was een lekker uur, tot twee nummers terug
Wat vinden jullie van mijn UI?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Godsamme. Auw. Ik krijg er een steek vanquote:Op donderdag 27 december 2012 01:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Man, hou op schei uit... Ik glibberde net nog van m'n stoel. Nu vanaf de onderkant een spijker door de stoel geslagen, dat zal me lerenlekker faxen heel de dag echt genot![]()
Dit vind ik ook niet echt geweldig... Usherquote:Op donderdag 27 december 2012 01:40 schreef Dagoduck het volgende:
Het was een lekker uur, tot twee nummers terug![]()
Lieve bloemenpost, trouwens
Tante minthy!! O+
Leukquote:
Dus we hebben nu een zak, spies en een vuurtoren
lekker bezig duck![]()
Sorry. Als SR afgelopen is, ontwaakt het loeder weer in mijquote:Op donderdag 27 december 2012 01:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godsamme. Auw. Ik krijg er een steek van
Tante minthy!! O+
Hey!quote:
Geen idee, dat is al zo ontzettend veel uren geleden, dat onthou ik allemaal niet
Tante minthy!! O+
Het is wel de grootste (=langste) gietijzeren paal van Europa!quote:Op donderdag 27 december 2012 01:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Leuk
Dus we hebben nu een zak, spies en een vuurtoren
lekker bezig duck![]()
Hij is ook vernoemd naar wat hij bij jou achterlaat: De Lange Jaap.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lange_Jaap
[ Bericht 0% gewijzigd door Dagoduck op 27-12-2012 01:48:40 ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Schattig hequote:
Oh balen.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Hey!
Geen idee, dat is al zo ontzettend veel uren geleden, dat onthou ik allemaal nietGroot fan van User Wotte![]()
Geeft niks, ik zou jou zelfs een moord vergevenquote:
Tante minthy!! O+
Tja, leeftijd komt met gebreken. Volgens mij heb ik nog een vraag in jullie topic gepost, maar er was niemand meer. Doet er ook niet meer toequote:
Tante minthy!! O+
Maakt niet uit.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja, leeftijd komt met gebreken. Volgens mij heb ik nog een vraag in jullie topic gepost, maar er was niemand meer. Doet er ook niet meer toe
Geen terug om terug te lezen.Groot fan van User Wotte![]()
Ik zal je verder niet storen in je drukke leven. Fijne nachtquote:Op donderdag 27 december 2012 01:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Geen terug om terug te lezen.
Tante minthy!! O+
dEUS
Volgens mij is Wolfje een beetje aangedaan door mijn post.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat klinkt grappig, doch ranzig als je niet weet wat Skiddilly isquote:
Tante minthy!! O+
Skiddilly
quote:Op donderdag 27 december 2012 01:49 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens mij is Wolfje een beetje aangedaan door mijn post.![]()
Oquote:Op donderdag 27 december 2012 01:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zal je verder niet storen in je drukke leven. Fijne nacht![]()
Ik mag niet blijven.Groot fan van User Wotte![]()
Nee, tot ziens.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wattes?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:51 schreef wolfrolf het volgende:
Oeeehhwww DVDScreener van Lincoln
fapperdefap
Tante minthy!! O+
Ik moet je zeggen, ik snapte die post ook niet helemaal.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Gelukkigquote:Op donderdag 27 december 2012 01:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moet je zeggen, ik snapte die post ook niet helemaal.
Lijkt mij niet zoveel aanquote:
Tante minthy!! O+
Lijkt mij wel wat.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Je bent wel razendsnel uitgefapt trouwens, respect!quote:Tante minthy!! O+
M'n radio is iig. uitNu nog naar bed komen.
Ik kan geen post meer lezen zonder dubbelzinnige gedachtenquote:Op donderdag 27 december 2012 01:54 schreef Dagoduck het volgende:
M'n radio is iig. uitNu nog naar bed komen.
![]()
Tante minthy!! O+
Biopic over Abraham Lincoln, door de meeste historici beschouwd als DE belangrijkste president van de USA.quote:
Must see film. Niet in de laatste plaats vanwege Steven Spielberg en Daniel Day Lewis
Ik had al staan 'nu nog in bed komen' toch nog maar even aangepast.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan geen post meer lezen zonder dubbelzinnige gedachten
Oke oke, ik ga al! Niet boos wordenquote:Op donderdag 27 december 2012 01:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Biopic over Abraham Lincoln, door de meest historici beschouwd als DE belangrijkste president van de USA.
Must see film. Niet in de laatste plaats vanwege Steven Spielberg en Daniel Day Lewis
Tante minthy!! O+
En dan nóg ga ik verkeerd denken. Het is me watquote:Op donderdag 27 december 2012 01:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had al staan 'nu nog in bed komen' toch nog maar even aangepast.
Tante minthy!! O+
Oh wacht, Foo Fighters na het nieuws
Ik blijf van je haten met heel mijn hart en zielquote:Op donderdag 27 december 2012 01:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Oke oke, ik ga al! Niet boos worden
Slapen nu doeiiilekker faxen heel de dag echt genot![]()
Godver, ik wil slapen
Nooit de lijstjes in voren lezen, duck!!quote:Op donderdag 27 december 2012 01:56 schreef Dagoduck het volgende:
Tante minthy!! O+
Tot zo.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
In voren?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Nooit de lijstjes in voren lezen, duck!!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik haat ook van jou!quote:Op donderdag 27 december 2012 01:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik blijf van je haten met heel mijn hart en ziel
Slapen nu doeiii![]()
En als je niet zo belachelijk ver weg woonde, dan had ik dat recht in je smoel gezegd
Tante minthy!! O+
Echt halverwege het uur manquote:Op donderdag 27 december 2012 01:56 schreef Dagoduck het volgende:
1e nummer man.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Oh fuck, ik keek bij 3 uur
Ik ben slapen![]()
En ik bij de verkeerde dagquote:![]()
HAHAHA wat een dubbele epic fail
HAHA-ROLFCOPTER- HAHAHAHA...quote:Op donderdag 27 december 2012 02:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En ik bij de verkeerde dag![]()
HAHAHA wat een dubbele epic fail
In muziek, dahagquote:
doei mensen
Heb me weer vermaakt vanavond!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Tot ziens!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ga verdomme eens slapen man, je lijkt DaMook welquote:
Tante minthy!! O+
En als ik jullie niet meer spreek, gelukkig uiteinde!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
En een gelukkig nieuw jaar!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 02:02 schreef Dagoduck het volgende:
En als ik jullie niet meer spreek, gelukkig uiteinde!
Groot fan van User Wotte![]()
Nog steeds. Ik hoop dat het nog een beetje aan te horen is komend uur, de droger is nog niet klaarquote:!!
Tante minthy!! O+
Dramaqueen. Slapen, nuquote:Op donderdag 27 december 2012 02:02 schreef Dagoduck het volgende:
En als ik jullie niet meer spreek, gelukkig uiteinde!
Tante minthy!! O+
En fijne pasen
Of gewoon nietquote:Op donderdag 27 december 2012 02:03 schreef Dagoduck het volgende:
En doe het veilig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tante minthy!! O+
En hemelvaart!![]()
En koninginnedag
Doei.
Hardcore VibesBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
goedemorgen
nou, dat wordt een lekker werkdagje met ongeveer 2 uur slaap....gisterenavond de hele avond zitten gapen, ga je naar bed...ben je over je slaap heen! geloof dat ik vanavond meteen uit werk maar mn bed inrol ofzo.
iedereen veel plezier vandaag met de Top SR!And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded![]()
Gutenmorgen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Freddy
Heftig verhaal zegOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Together Again.
Kwam vandaag precies 15 jaar geleden binnen in de Nederlandse Top 40. In de tijd dat ik begon met stappen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Domien draait zich zo mooi onder de SR-lijst uit
En die Lieke heeft echt geen fijn stemgeluidOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Speciaal m'n account opgepoetst om hier deze vraag te stellen, als iemand het weet, zit ie hier.
Hoe kan ik hele afleveringen (per uur ofzo, of desnoods per dag) teugkijken van serious request? De 3fm.nl/gemist site blijkt niet te werken.
Ik kan natuurlijk alle overzichtjes en youtube-filmpjes gaan zitten luisteren, maar ik wil het eigelijk gewoon op de achtergrond hebben met veel muziek hebben.
Is er misschien een manier om de bestandsnamen van de mp3's te achtehalen en een soort http://audio.omroep.nl/radio3/nps/SR2012/vrijdag.mp3 <-(voorbeeldje, werkt natuurlijk niet) achtige link te krijgen?
Andere ideeen?Fietsen is gezond, eet meer fiets![]()
Nou en.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:13 schreef TheVulture het volgende:
Domien draait zich zo mooi onder de SR-lijst uit
En die Lieke heeft echt geen fijn stemgeluid
Lieke.
In Southern Sun
Deze werkt toch? http://seriousrequest.3fm.nl/audio/2012/12-24quote:Op donderdag 27 december 2012 10:16 schreef MaffeMaarten het volgende:
Speciaal m'n account opgepoetst om hier deze vraag te stellen, als iemand het weet, zit ie hier.
Hoe kan ik hele afleveringen (per uur ofzo, of desnoods per dag) teugkijken van serious request? De 3fm.nl/gemist site blijkt niet te werken.
Ik kan natuurlijk alle overzichtjes en youtube-filmpjes gaan zitten luisteren, maar ik wil het eigelijk gewoon op de achtergrond hebben met veel muziek hebben.
Is er misschien een manier om de bestandsnamen van de mp3's te achtehalen en een soort http://audio.omroep.nl/radio3/nps/SR2012/vrijdag.mp3 <-(voorbeeldje, werkt natuurlijk niet) achtige link te krijgen?
Andere ideeen?![]()
Looks alleen zijn niet genoeg op de radioquote:
Held!quote:Op donderdag 27 december 2012 10:23 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Deze werkt toch? http://seriousrequest.3fm.nl/audio/2012/12-24![]()
Ik zat via http://www.3fm.nl/gemist/uitzending/2012/12/21 te klooien, waar ik normaal heen ga voor hele programma's
Fietsen is gezond, eet meer fiets![]()
Geluid of ook beeld erbij?quote:Op donderdag 27 december 2012 10:16 schreef MaffeMaarten het volgende:
Andere ideeen?
Voor geluid kan Hole1988 je helpen.
![]()
Dankjewel, het ging me om het geluid, maar Kapiteit_Schavuit heeft me al de goede kant op gewezen.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geluid of ook beeld erbij?
Voor geluid kan Hole1988 je helpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, eet meer fiets![]()
Ilse
Een van de mooisten van Acda & De Munnikquote:
Offtopic... wat een kutbanners heeft Fok! soms toch
Deze Anouk-liedjen.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Deze Beatles-liedjen.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Man, ik zit nu een uurtje naar die Lieke te luisteren maar mijn god wat een slechte jock... ze komt echt zo moeizaam uit haar woorden
Klopt, 's nachts is het nog slechter, want dan probeert ze vooral grappig te zijnquote:Op donderdag 27 december 2012 11:12 schreef TheVulture het volgende:
Man, ik zit nu een uurtje naar die Lieke te luisteren maar mijn god wat een slechte jock... ze komt echt zo moeizaam uit haar woorden.
![]()
twitter:Anouk twitterde op donderdag 27-12-2012 om 11:03:04Here’s a preview of my upcoming album “Sad Singalong Songs” which is set for release on May 17th 2013!! Stardust: http://t.co/X0kVBUlW reageer retweet
.
In Southern Sun
Zou dit ook haar songfestivalbijdrage zijn?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:17 schreef Da_Sandman het volgende:
twitter:Anouk twitterde op donderdag 27-12-2012 om 11:03:04Here’s a preview of my upcoming album “Sad Singalong Songs” which is set for release on May 17th 2013!! Stardust: http://t.co/X0kVBUlW reageer retweet
.
Die album/singleafbeeldingquote:Op donderdag 27 december 2012 11:17 schreef Da_Sandman het volgende:
.
.
![]()
Unwritten![]()
![]()
Daar ken ik dus niets van, blijkt maar weer. Mooi plaatje.quote:'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Jurk
Wat een leuk weetje,,, er staan geen duitstalige liedjes in de top 20 van meest aangevraagde liedjes.... alsof het er altijd van wemelt
die clip hierbij
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
quote:![]()
Goedemorgen allemaal
Je zal trouwens maar 2200 getallen in hebben moeten spreken...'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
En allemaal even enthousiast.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Je zal trouwens maar 2200 getallen in hebben moeten spreken...
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ik werd net wakker met dit nummer bij de buren van Veronica die met de 90s top 750 bezig zijn, nooit de naam van dit nummer geweten, lekker hoor met de bas aan en alles
Precies. En dan ervan uitgaande dat niet alle getallen in één keer goed gelukt zijnquote:.
In Southern Sun
KlassiekerT met een hoofdletter T.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:54 schreef Dagoduck het volgende:
Ik werd net wakker met dit nummer bij de buren van Veronica die met de 90s top 750 bezig zijn, nooit de naam van dit nummer geweten, lekker hoor met de bas aan en alles'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
En bedankt voor de 90's tip. Even buurten.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
MJ 68 keer in de lijst
Dat zal ze vast niet gedaan hebben. Gevalletje knip- en plakwerk denk ik.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Je zal trouwens maar 2200 getallen in hebben moeten spreken...![]()
Ik denk het niet, eigenlijk. Dat hoor je te goed.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zal ze vast niet gedaan hebben. Gevalletje knip- en plakwerk denk ik.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Volgens mij hebben ze het gewoon tig jaar geleden al eens ingesproken en wordt het elk jaar opnieuw gebruikt
Maar dan heeft iemand alsnog een keer 2200 keer een nummer moeten inspreken.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:58 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens mij hebben ze het gewoon tig jaar geleden al eens ingesproken en wordt het elk jaar opnieuw gebruikt
Krijg je voor betaald he, ieder zijn eigen werk.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar dan heeft iemand alsnog een keer 2200 keer een nummer moeten inspreken.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Lijstje Veronica:quote:Op donderdag 27 december 2012 11:55 schreef Da_Sandman het volgende:
En bedankt voor de 90's tip. Even buurten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Pleh, pleh, pleh.
'help zegt ie'
Annemieke ooitquote:Op donderdag 27 december 2012 11:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar dan heeft iemand alsnog een keer 2200 keer een nummer moeten inspreken.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 12:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lijstje Veronica:Dan blijft ik nog even bij de Blue Boy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Twijfelde of ze het was, maar het is ze toch dus?quote:'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
quote:Op donderdag 27 december 2012 12:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Twijfelde of ze het was, maar het is ze toch dus?.
Annemieke is samen met Corton de stem van 3FM. Ze heeft voor SR al alles ingesproken t/m april zodat ze zonder problemen kan bevallen
En de nummers zijn al jaren geleden ingesproken.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Lijkt me echt irritant. Op een gegeven moment komt het er niet meer lekker uit en kan je alles 3 of 4 keer doenquote:
Meisje van Stereo deed toch ook veel jingle-werk?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:08 schreef borisz het volgende:
[..].
Annemieke is samen met Corton de stem van 3FM. Ze heeft voor SR al alles ingesproken t/m april zodat ze zonder problemen kan bevallen
En de nummers zijn al jaren geleden ingesproken.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
2200 seconden zijn maar 36,6 minuten hoor.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar dan heeft iemand alsnog een keer 2200 keer een nummer moeten inspreken.![]()
![]()
Dan moet wel alles in een keer goed gaanquote:Op donderdag 27 december 2012 12:09 schreef remcoP het volgende:
[..]
2200 seconden zijn maar 36,6 minuten hoor.
En het duidelijk uitspreken van eenentwintighonderdnegenentachtig is ook wel iets langer dan een secondequote:Op donderdag 27 december 2012 12:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan moet wel alles in een keer goed gaan.
In Southern Sun
Lieke is cute
Ze is alleen nogal een presentatie robot. Maar ze is nog in opleiding natuurlijk
Inderdaad.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En het duidelijk uitspreken van eenentwintighonderdnegenentachtig is ook wel iets langer dan een seconde.
Two Door Cinema Club, heb ik óók live gezien, wat een gaaf bandje
hallon duckjenquote:Op donderdag 27 december 2012 12:13 schreef Dagoduck het volgende:
Two Door Cinema Club, heb ik óók live gezien, wat een gaaf bandjelekker faxen heel de dag echt genot![]()
Go johnny Go!!!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Go Johnny go! Johnny be good!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dit uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 12:19 schreef DeLuna het volgende:
ITS LIKE THAT AND THATS THE WAY IT ISThe only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Wat een kutplaat.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
WHAT EVA HAPPEND TO YOU NA TIEE'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Rofl, ik lees op twitter dat Domien helemaal ziek is en dat Tjibbe ook al plat ligt
Het 3FM virus heeft toegeslagenlekker faxen heel de dag echt genot![]()
Domien ging 18 uur slapen ja.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:20 schreef wolfrolf het volgende:
Rofl, ik lees op twitter dat Domien helemaal ziek is en dat Tjibbe ook al plat ligt
Het 3FM virus heeft toegeslagen
Of ze liggen allebei in één bed!quote:Op donderdag 27 december 2012 12:20 schreef wolfrolf het volgende:
Het 3FM virus heeft toegeslagenknow'm sayin?
word? word.![]()
goedemorgenquote:
eeejjj, nare kwalquote:Op donderdag 27 december 2012 12:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet, bazentrack
ejjjjjjjjj noessie
Tante minthy!! O+
California Dreamin'
Zou kunnen...quote:Op donderdag 27 december 2012 12:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Meisje van Stereo deed toch ook veel jingle-werk?winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Goedemiddag mensen!
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Skunk Anansie.
In Southern Sun
Je sigquote:
Jij begrijpt _O_![]()
ik vind dat ze het goed doetquote:Op donderdag 27 december 2012 12:10 schreef wolfrolf het volgende:
Lieke is cute
Ze is alleen nogal een presentatie robot. Maar ze is nog in opleiding natuurlijkeen wat lossere stijl komt nog wel. In de nacht is ze ook leuk
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
De radio staat hier nog maar net aan, ik hoor veel struikelpartijtjes. Het zal ongetwijfeld een stukje gebrek aan ervaring zijnquote:Op donderdag 27 december 2012 12:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind dat ze het goed doeteen wat lossere stijl komt nog wel. In de nacht is ze ook leuk
Tante minthy!! O+
Ik heb d'r nog nooit gehoordquote:Op donderdag 27 december 2012 12:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind dat ze het goed doeteen wat lossere stijl komt nog wel. In de nacht is ze ook leuk
.
Ik sluit mij nu aan bij Wolvemans.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Ik vind haar wel prima. Ze probeert niet zo overdreven tof/nonchalant te doen als vele andere vrouwelijke DJ'squote:Op donderdag 27 december 2012 12:30 schreef minthy het volgende:
[..]
De radio staat hier nog maar net aan, ik hoor veel struikelpartijtjes. Het zal ongetwijfeld een stukje gebrek aan ervaring zijn
Jij begrijpt _O_![]()
Dit ja, het is nog niet geweldig maar ze stoort me ook niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik vind haar wel prima. Ze probeert niet zo overdreven tof/nonchalant te doen als vele andere vrouwelijke DJ's
Lekker nummer deze trouwens.know'm sayin?
word? word.![]()
Daar heb je zeker een punt. Het is nog iets te monotoon naar mijn smaak.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik vind haar wel prima. Ze probeert niet zo overdreven tof/nonchalant te doen als vele andere vrouwelijke DJ's
Maar nogmaals: Ze is in opleiding en een lekker ding.
Lekkere plaat dit.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Dezon is wel lekkor.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Blijft wel de vraag waarom hebben we in NL zo weinig vrouwlijke DJ's?
Als je De mof, Beeb radio1, Belg, Fransoos aanzet heb je heel vaak wel vrouwlijke DJ's. In NL zijn ze op één hand te tellen.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Omdat ze hier in dit topic compleet worden afgeslachtquote:Op donderdag 27 december 2012 12:38 schreef borisz het volgende:
Als je De mof, Beeb radio1, Belg, Fransoos aanzet heb je heel vaak wel vrouwlijke DJ's. In NL zijn ze op één hand te tellen.
Tante minthy!! O+
Wie maakt zich daar druk om?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:38 schreef borisz het volgende:
Als je De mof, Beeb radio1, Belg, Fransoos aanzet heb je heel vaak wel vrouwlijke DJ's. In NL zijn ze op één hand te tellen.
Hehe ik wilde het niet zeggenquote:Op donderdag 27 december 2012 12:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Omdat ze hier in dit topic compleet worden afgeslacht
know'm sayin?
word? word.![]()
Hallo ik zeg juist dat ze heel erg cute isquote:Op donderdag 27 december 2012 12:39 schreef minthy het volgende:
[..]
dat wordt vrijwel iedere djquote:Op donderdag 27 december 2012 12:39 schreef minthy het volgende:
[..]
DeLuna vindt me dik ;(
mooi liedje
DeLuna vindt me dik ;(
Moss
Boris had het niet specifiek over Lieke, maar over vrouwelijke dj's in het algemeen. Roos kan hier niets goed doen, laat staan Annemieke of Claudiaquote:Op donderdag 27 december 2012 12:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hallo ik zeg juist dat ze heel erg cute is
Tante minthy!! O+
quote:Op donderdag 27 december 2012 12:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar dan is het vaak terecht. Als Annemieke altijd opent dat ze een kater heeft tja
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Weer terug naar m'n winterUI
Jij begrijpt _O_![]()
Ik ga even ontbijten mensen
Vind het programma van Claudia op moment wel leuk om te luisteren.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Boris had het niet specifiek over Lieke, maar over vrouwelijke dj's in het algemeen. Roos kan hier niets goed doen, laat staan Annemieke of Claudia
Jij begrijpt _O_![]()
Ik heb jou eerder nog even extra bedankt voor de epische kerst UIquote:
Ik ben ook weer terug naar de "gewone" winter UIlekker faxen heel de dag echt genot![]()
Claudia en Annemieke vind ik wel leuke radio maken. Roos ligt me niet.DeLuna vindt me dik ;(
Ze zullen vast luisteraars trekken, anders waren ze wel van de zender gepluktquote:Op donderdag 27 december 2012 12:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Maar dan is het vaak terecht. Als Annemieke altijd opent dat ze een kater heeft tja
Tante minthy!! O+
Kom er net achter dat Remlof op zwart is sinds begin deze maandDie heeft me toch een paar smerige bans gegeven!
Ja ik las het ookquote:Op donderdag 27 december 2012 12:45 schreef Dagoduck het volgende:
Kom er net achter dat Remlof op zwart is sinds begin deze maandDie heeft me toch een paar smerige bans gegeven!
Kan me niet heugen die ooit niet blauw gezien te hebben
En daar schaam je je voor, omdat...?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vind het programma van Claudia op moment wel leuk om te luisteren.Tante minthy!! O+
Ik vind Claudio d'r op ook leuk. En de Notaris ookquote:Op donderdag 27 december 2012 12:45 schreef minthy het volgende:
[..]
En daar schaam je je voor, omdat...?
Vind haar verder altijd een verschrikkelijk mensquote:Op donderdag 27 december 2012 12:45 schreef minthy het volgende:
[..]
En daar schaam je je voor, omdat...?
Jij begrijpt _O_![]()
Nou, mooi toch? Neem er een vulkoek opquote:Op donderdag 27 december 2012 12:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind Claudio d'r op ook leuk. En de Notaris ook
Tante minthy!! O+
Dit ja, Claudia sowiesoquote:Op donderdag 27 december 2012 12:44 schreef rubbereend het volgende:
Claudia en Annemieke vind ik wel leuke radio maken. Roos ligt me niet.![]()
Annemieke zet ik de radio niet voor aan, maar ook niet voor uit.
know'm sayin?
word? word.![]()
Annemiek is fijn om je aan te ergeren tijdens het hardlopen op de zaterdagochtendquote:Op donderdag 27 december 2012 12:47 schreef alors het volgende:
[..]
Dit ja, Claudia sowieso![]()
Annemieke zet ik de radio niet voor aan, maar ook niet voor uit.
Jij begrijpt _O_![]()
Missing
DeLuna vindt me dik ;(
Godsamme, op de webcam begint Lieke ineens te lachen om het een of ander, wat een schoonheid.
Ik eis een spannende fotoshoot
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA EBTG
Dat doet ze dus in de nacht ook al, en dat is drie keer baggerquote:Op donderdag 27 december 2012 12:44 schreef remcoP het volgende:
Lieke gaat iig de CroisSanderShow op 1 januari doen, dan kan ze wat vrijer presenteren..
![]()
Klopt.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Meisje van Stereo deed toch ook veel jingle-werk?![]()
Dit ken ik van toen ik klein was en ik in de auto zat en dit op de radio was.quote:
ohquote:Op donderdag 27 december 2012 12:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat doet ze dus in de nacht ook al, en dat is drie keer bagger.
ik luister nooit 's nachts, dan slaap ik.
![]()
![]()
Heerlijke track. Helemaal kapotgeluisterd en het verveelt me nog steeds nietquote:lekker faxen heel de dag echt genot![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 12:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat doet ze dus in de nacht ook al, en dat is drie keer bagger.
tis best leuk hoor
DeLuna vindt me dik ;(
WIe is de volgende presentator, ik zit aan mijn Lieke-tax
Bartje Arens vanaf 14:00quote:Op donderdag 27 december 2012 12:51 schreef TheVulture het volgende:
WIe is de volgende presentator, ik zit aan mijn Lieke-taxlekker faxen heel de dag echt genot![]()
IGGY
Jij begrijpt _O_![]()
Zeer verstandig ookquote:Op donderdag 27 december 2012 12:49 schreef remcoP het volgende:
[..]
ohik luister nooit 's nachts, dan slaap ik.
Tante minthy!! O+
"zometeen een super mooi begin met Elvis Presley en Miss Montreal"
Dat je het je strot uit krijgt zeg
Niet Likke!quote:Op donderdag 27 december 2012 12:51 schreef TheVulture het volgende:
WIe is de volgende presentator, ik zit aan mijn Lieke-tax❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Playlist vanaf 13:00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 12:53 schreef TheVulture het volgende:
Dat je het je strot uit krijgt zeg.
In Southern Sun
Die laatste haal ik straks ook uit de scrobbler want die wil ik niet in mijn lijst hebben.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:53 schreef TheVulture het volgende:
Dat je het je strot uit krijgt zeg
Straks:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 12:54 schreef remcoP het volgende:
Straks:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:54 schreef wolfrolf het volgende:
Playlist vanaf 13:00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Eigenlijk begin ik Ekdom en Stenders zwaar vervelend te vinden, daar luister ik ook amper meer naar. Onderbroekenlol is normaal gesproken geweldig, maar die twee ben ik helemaal zat...
*duikt onder in een Oostenrijkse kelder*Tante minthy!! O+
Stenders is wel over zijn top heen. Ekdom zou moeten durven vernieuwen.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:56 schreef minthy het volgende:
Eigenlijk begin ik Ekdom en Stenders zwaar vervelend te vinden, daar luister ik ook amper meer naar. Onderbroekenlol is normaal gesproken geweldig, maar die twee ben ik helemaal zat...
*duikt onder in een Oostenrijkse kelder*lekker faxen heel de dag echt genot![]()
De standaardtrucjes van Ekdom ben ik idd ook wel een beetje zat, maar als hij iets nieuws doet/improviseert is hij echt geweldig.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:56 schreef minthy het volgende:
*duikt onder in een Oostenrijkse kelder*![]()
Ekdom begint in herhaling te vallen. EW vind ik al een tijd niets meer aan.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:56 schreef minthy het volgende:
*duikt onder in een Oostenrijkse kelder*
De onvoorspelbaarheid en de matige grappen van Stenders en Co blijf ik geniaal vinden
Jij begrijpt _O_![]()
Freek, Jelmer en Fred erbijquote:Op donderdag 27 december 2012 12:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ekdom begint in herhaling te vallen. EW vind ik al een tijd niets meer aan.
De onvoorspelbaarheid en de matige grappen van Stenders en Co blijf ik geniaal vinden![]()
![]()
Dat kan. En mag.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Juist dat ge-hihi-haha-hoho ben ik spuugzat![]()
![]()
Jailhouse Rock!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Was het maar uit mijn jeugd
Serious NontalentOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: