Lekker dicht bij De Kuip ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:31 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ga het niet zelf betalen maar bij het UPC pakket krijg je Film1 een half jaar gratis.
Ik trek er met 2 vrienden in die ik al wat jaren ken dus dat gaat helemaal goed komen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:44 schreef Boterbartje het volgende:
Ken je die mensen waarbij je in komt dan?
Slap verhaal, slap geacteerd (Shia vind ik sowieso 3x niks), geen boeiende personages.. niks.quote:
Gewoon lenen, geld als drekquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:49 schreef Keyos het volgende:
ken dus dat gaat helemaal goed komen.
Ben inderdaad zo bij De Kuip, 2 haltes met de stoptrein en dan sta je voor de deur. Ik kan geen betere plek in Rotterdam noemen dan dit, het gaat alleen wel wat kosten natuurlijk.
Ik heb jou trouwens nog gespot op 101TV.. tenzij er nog meer gasten met zo'n kerstmanmuts rondlipenquote:
Ga ik ook doen , zeker in het begin. Zal wel een baantje moeten zoeken voor 15 uur in de week, ben alleen best kieskeurig dus ik hoop iets te vinden dat ik leuk vind en redelijk betaald.quote:
*betaaltquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:57 schreef Keyos het volgende:
Ga ik ook doen , zeker in het begin. Zal wel een baantje moeten zoeken voor 15 uur in de week, ben alleen best kieskeurig dus ik hoop iets te vinden dat ik leuk vind en redelijk betaald.
Ja dat was ikquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:54 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik heb jou trouwens nog gespot op 101TV.. tenzij er nog meer gasten met zo'n kerstmanmuts rondlipen
Jaa god. Je kunt studentenchauffeuren, verdient niet zoveel maar je kan leren in de trein terwijl je betaald krijgt. Verder kun je natuurlijk iets juridisch doen misschien? beetje ervaring op doen..quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:57 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ga ik ook doen , zeker in het begin. Zal wel een baantje moeten zoeken voor 15 uur in de week, ben alleen best kieskeurig dus ik hoop iets te vinden dat ik leuk vind en redelijk betaald.
Jaaa, want voor die 6 euro per maand krijg je 34 cent extra korting op bierquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:31 schreef Ryon het volgende:
[..]
Tss.. Niet eens unlimited Gold hebben. Gratis naar Imax en 25% korting op het bier.
ondernemenquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:57 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het is ook een compleet zinloze upgrade. Maar nu met de Imax 3D HFR zaal in Pathé Arena (5 euro toeslag) kan dat nog wel eens best interessant worden.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jaaa, want voor die 6 euro per maand krijg je 34 cent extra korting op bier
Klopt, maar ik ga altijd naar den haag buitenhof, spui of delft. Heel soms Scheveningen, maar daar zeiken ze altijd als je je motor op de stoep parkeert.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:25 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het is ook een compleet zinloze upgrade. Maar nu met de Imax 3D HFR zaal in Pathé Arena (5 euro toeslag) kan dat nog wel eens best interessant worden.
Vond het juist echt een toevoeging hebben bij The Hobbit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:36 schreef Keyos het volgende:
Ze mogen van mij dat hele 3D afschaffen, zijn alleen maar extra kosten op de Pathépas en ik kijk nog liever een film 'normaal' dan 3D. Ik baal er gewoon van dat The Hobbit 3D was (heb hem IMAX gezien), had veel meer van de film en omgevingen in de film kunnen genieten als het geen 3D was geweest.
In die bergen shots was het wel echt heel nice hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:36 schreef Keyos het volgende:
Ze mogen van mij dat hele 3D afschaffen, zijn alleen maar extra kosten op de Pathépas en ik kijk nog liever een film 'normaal' dan 3D. Ik baal er gewoon van dat The Hobbit 3D was (heb hem IMAX gezien), had veel meer van de film en omgevingen in de film kunnen genieten als het geen 3D was geweest.
Dan had je toch ook gewoon naar de niet-3D versie kunnen gaan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:36 schreef Keyos het volgende:
Dat is allemaal leuk en aardig, maar heel vaak kan dat dus niet. Ik noem bijvoorbeeld the avengers.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:41 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dan had je toch ook gewoon naar de niet-3D versie kunnen gaan?
Die was er hier niet. Dus misschien is die er helemaal niet ofzo?quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:41 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Oh, in Amsterdam is ie er wel. Dacht dat dat wel overal konquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Die was er hier niet. Dus misschien is die er helemaal niet ofzo?
Dat is nou het vervelende, dat heeft de Pathé in Rotterdam niet. Ik had de hoop dat IMAX het 3D aangenaam zou maken, maar dat viel gewoon vies tegen. Nee, ik zal nooit een 3D fan worden, ook op mijn 3DS staat 3D altijd uit, voegt in mijn ogen weinig toe.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:41 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Nope.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:43 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Oh, in Amsterdam is ie er wel. Dacht dat dat wel overal kon
Daar vond ik het wel weer echt tofquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:43 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat is nou het vervelende, dat heeft de Pathé in Rotterdam niet. Ik had de hoop dat IMAX het 3D aangenaam zou maken, maar dat viel gewoon vies tegen. Nee, ik zal nooit een 3D fan worden, ook op mijn 3DS staat 3D altijd uit, voegt in mijn ogen weinig toe.
Vind het wel gaaf overall gezien. Maar ach voor die 3x per jaar dat ik naar de bios ga..:Pquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:43 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat is nou het vervelende, dat heeft de Pathé in Rotterdam niet. Ik had de hoop dat IMAX het 3D aangenaam zou maken, maar dat viel gewoon vies tegen. Nee, ik zal nooit een 3D fan worden, ook op mijn 3DS staat 3D altijd uit, voegt in mijn ogen weinig toe.
Echt niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:01 schreef Ties02 het volgende:
Die brilletjes moet je aan het eind weer inleveren he slimmerd
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:01 schreef Ties02 het volgende:
Die brilletjes moet je aan het eind weer inleveren he slimmerd
Ligt aan de bios en de techniek die ze gebruiken. Bij pathe mag je ze houden. De imax brillen moeten wel weer terug.quote:
In deze contreien noemen we dat een pretentieus stuk stront.quote:
Striking!quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:26 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
In deze contreien noemen we dat een pretentieus stuk stront.
Haha ja. Aandoenlijk om te zien hoe hij in bijna elke post zelf bevestigt dat zijn studie (electrotechniek) de juiste keus is en dat het één van de zwaarste studies is die je kunt volgen.quote:
Meestal is het zo dat als mensen heel vaak bevestigen dat ze iets leuk vinden of dat ze van een bepaald niveau zijn is het tegendeel waar.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:09 schreef Valid het volgende:
[..]
Haha ja. Aandoenlijk om te zien hoe hij in bijna elke post zelf bevestigt dat zijn studie (electrotechniek) de juiste keus is en dat het één van de zwaarste studies is die je kunt volgen.![]()
Hoe vaker hij dat voor zichzelf bevestigt, hoe meer het lijkt dat hij doodongelukkig is met zijn studie.
het is best aandoenlijkquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:02 schreef Speedy_T het volgende:
Waarom zo veel aandacht schenken aan zo'n gast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |