Kloptquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar je kan er weer niet goed goedkoop kopen [ afbeelding ]
Sowieso. Motortopic holt ook achteruit nu het koud en nat isquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:30 schreef eriksd het volgende:
Dit blijft toch een van de chillere sc's op het forum.
sowieso wel kut dat we er maar 3 dagen zijn. Denk dat ik zo eens bij het reisbureau ga peilen of ik er niet nog een dagje aan mag plakken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Kloptal zou dat vast ook wel kunnen als je een beetje weet waar je moet zijn ofzo. Maar zo goed 'in the know' ben ik ook weer niet.
Kan je dan niet beter naar het hotel bellen en de luchtvaartmaatschappij? Of ga je met de trein?quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
sowieso wel kut dat we er maar 3 dagen zijn. Denk dat ik zo eens bij het reisbureau ga peilen of ik er niet nog een dagje aan mag plakken.
We gaan met de bootquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter naar het hotel bellen en de luchtvaartmaatschappij? Of ga je met de trein?
Ik zou inderdaad ook die als eerste proberen te bellen. Hotel kan je vaak wel wat regelen eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter naar het hotel bellen en de luchtvaartmaatschappij? Of ga je met de trein?
De nachtboot? Of de snelle ferry?quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:36 schreef Yreal het volgende:
Ondertussen
[..]
We gaan met de bootalles in een geboekt bij arke, dus ik denk dat zij mij het beste kunnen helpen
Ha, dat lijkt mij ook wel leuk. Ik ging een keer naar Newcastle met de boot en als het rustig weer is, is het heerlijk. Dat was het geval op de terugweg. Heen hadden we een fijne noordwesterstorm. Man, wat kan het spoken, zelfs op de Noordzee. Moesten gewoon de riemen om in bed. Echt geweldig was het.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:36 schreef Yreal het volgende:
Ondertussen
[..]
We gaan met de bootalles in een geboekt bij arke, dus ik denk dat zij mij het beste kunnen helpen
Wat ik wel weer goedmaakte door mijn maat op mijn vriendin haar kaart mee naar binnen te smokkelenquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:46 schreef Yreal het volgende:
belachelijk dat ik trouwens 5 euro bij moest betalen naast mijn unlimited kaart
Ik ken het, aardig wat jaren geleden moest ik met de catamaran naar Engeland terwijl het zware storm op zee was (scheelde weinig of de boot was de haven niet uitgevaren).Catamarans zijn niet bepaald ongevoelig voor stormen namelijk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ha, dat lijkt mij ook wel leuk. Ik ging een keer naar Newcastle met de boot en als het rustig weer is, is het heerlijk. Dat was het geval op de terugweg. Heen hadden we een fijne noordwesterstorm. Man, wat kan het spoken, zelfs op de Noordzee. Moesten gewoon de riemen om in bed. Echt geweldig was het.
Dat was echt een cool ding inderdaad. Die catamaran.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:47 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ken het, aardig wat jaren geleden moest ik met de catamaran naar Engeland terwijl het zware storm op zee was (scheelde weinig of de boot was de haven niet uitgevaren).Catamarans zijn niet bepaald ongevoelig voor stormen namelijk.
Ding met die boot is dat de zijkant één groot raam was , constant een uitzicht van lucht-water-lucht-water , heerlijk. Volgens mij ging 80% van de boot over zijn nek, heerlijk als je dan in het midden zit en een milkshake nuttigt tijdens een kaartspel ( waren nog wat mensen die in de bioscoop zaten tijdens de storm, daar was het helemaal feest).
Jammer dat die boot niet meer operationeel is, had dit nog wel eens mee willen maken.
Het is maar wat je chill en slow noemt, die dingen gaan er met een rottempo doorheenquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:30 schreef eriksd het volgende:
Dit blijft toch een van de chillere sc's op het forum.
Het topic is al drie dagen oudquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het is maar wat je chill en slow noemt, die dingen gaan er met een rottempo doorheen
Tijdens m'n duiklessen in de Golf van Thailand had ik aanvankelijk een ietwat milde storm (nog steeds golven van 3/4m). Fijn joh, als je er dan in ligt met je duikpak aan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ha, dat lijkt mij ook wel leuk. Ik ging een keer naar Newcastle met de boot en als het rustig weer is, is het heerlijk. Dat was het geval op de terugweg. Heen hadden we een fijne noordwesterstorm. Man, wat kan het spoken, zelfs op de Noordzee. Moesten gewoon de riemen om in bed. Echt geweldig was het.
Tss.. Niet eens unlimited Gold hebben. Gratis naar Imax en 25% korting op het bier.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:46 schreef Yreal het volgende:
belachelijk dat ik trouwens 5 euro bij moest betalen naast mijn unlimited kaart
Boh, goeie kamer dan sowiesoquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:55 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yes, alles incl (al zijn de kosten afhankelijk van ons gas,water en licht verbruik). Met de woonruimte hebben wij met 3 man nog 40 m2 tot onze beschikking.
Daarnaast hebben we incl Sport1, Eredivisie Live en 120MB internet, niet bepaald onbelangrijk.
In China moet je zijn, zoveel mensen die je een échte iPhone voor 100 euro aanbiedenquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar je kan er weer niet goed goedkoop kopen [ afbeelding ]
Ik ga het niet zelf betalen maar bij het UPC pakket krijg je Film1 een half jaar gratis.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Boh, goeie kamer dan sowieso![]()
Ook Film1?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |