Klopt, een paar mensen kunnen niet meer en volgens mij zijn er ook wel mensen die zouden gaan als het op een andere datum is.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:38 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Volgens mij, en dat hoop ik ook eigenlijk, gaat ie niet door. Het is ook veel leuker als er (veel) meer mensen kunnen vind ik.
Vast niet toch? Misschien moeten we even Erik vragen/lief aankijken of ie een nieuwe poll maakt voor een nieuwe datum?quote:Op donderdag 27 december 2012 15:42 schreef Keyos het volgende:
[..]
Klopt, een paar mensen kunnen niet meer en volgens mij zijn er ook wel mensen die zouden gaan als het op een andere datum is.
Hopelijk komt er van uitstel geen afstel.
Mankeert er wat aan je handjes?quote:Op donderdag 27 december 2012 15:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Vast niet toch? Misschien moeten we even Erik vragen/lief aankijken of ie een nieuwe poll maakt voor een nieuwe datum?
stichting Breinquote:Op donderdag 27 december 2012 15:19 schreef Ryon het volgende:
copyright niet. Ik heb wel eens een vak gevolgd waarbij de docent een .zip rondstuurde met daarin alle teksten. Dat deden wel meer mensen, maar toen kreeg de faculteit het aan de stok met stichting Brein
Vaak zijn E-boeken duurder dan normale boeken trouwensquote:Op donderdag 27 december 2012 15:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik bedoel de readers. Goederenrecht deed dat, evenals de fiscale vakken. Als je toch al op je laptop werkt is dat een stuk handiger en bespaart veel geld en bomen.
Waarom zou ik weer polls moeten maken? Kan iedereen.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:56 schreef Actaeon het volgende:
[..]
??Ik mis echt even iets volgens mij maar goed
Really?quote:Op donderdag 27 december 2012 15:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom zou ik weer polls moeten maken? Kan iedereen.
Die bedoel ik ook. Dat de boeken niet op blackboard te vinden zijn is denk ik logisch.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik bedoel de readers. Goederenrecht deed dat, evenals de fiscale vakken. Als je toch al op je laptop werkt is dat een stuk handiger en bespaart veel geld en bomen.
Maar sowieso moeten we misschien eerst kijken wanneer het ongeveer is dan.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom zou ik weer polls moeten maken? Kan iedereen.
nee, wat dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Had je mijn lulverhaal over dat dure bestuursrechtboek eigenlijk nog gelezen?
Ja godverquote:
quote:Op zondag 23 december 2012 20:47 schreef Tchock het volgende:
Hé Yreal, ik neem aan dat je deze bedoelt? Die staat voorgeschreven voor de UvA in elk geval. Maar de ongebonden versie kost vééél minder (hier maar 47 euro) Dan mist er wel een deel, dat staat in een apart paperback-boek dat volgens mij iets van 20 kost.
edit:
In de gebonden editie van 118 euro staat deel I t/m VIII, ik heb dus gewoon via Jfas zonder te kijken gekocht wat voorgeschreven stond en dat is een paperback van rond de 45 met deel I t/m VII en een losse paperback met deel VIII.
Mmmm.. bestuursrecht 1 kom ik wel door zonder boeken (bij te kopen). Voor 2 dan alsnog even kijken of ik hem maar aanschaf.quote:
Wil je nog meer a's en r'en er bij?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:37 schreef Maharbal het volgende:
Wat was er nou niet duidelijk aan 'zet m'n nicks 's goed'?
Ja, hoewel het niet ter voorbereiding van een tentamen is.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:51 schreef Valid het volgende:
Avond! Ik ben vanavond begonnen met rechtsgeschiedenis 2 (RuG). Nog meer mensen aan het studeren?
Een beetje. Grappig genoeg is Rechtsgeschiedenis mijn volgende vakquote:Op donderdag 27 december 2012 20:51 schreef Valid het volgende:
Avond! Ik ben vanavond begonnen met rechtsgeschiedenis 2 (RuG). Nog meer mensen aan het studeren?
Ik kan volgende maand aan de bak met rechtsgeschiedenis. Ik hoor dat de prof. rechtsgeschiedenis op de EUR een ongelooflijke baas is (L.Winkel) , hopen maar dat het een gaaf vak gaat worden.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Een beetje. Grappig genoeg is Rechtsgeschiedenis mijn volgende vak
Weet je al welk boek je gaat gebruiken ?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:14 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik kan volgende maand aan de bak met rechtsgeschiedenis. Ik hoor dat de prof. rechtsgeschiedenis op de EUR een ongelooflijke baas is (L.Winkel) , hopen maar dat het een gaaf vak gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |