Dit is mij ook een raadselquote:
wie, wat, waar??quote:Op woensdag 26 december 2012 23:37 schreef eriksd het volgende:
Kijk, ik kan altijd wel ff meeten hoor, dus laten we maar verplaatsen. Tchock en Yreal moeten sowieso samengebracht worden.
Ja, vast wel. Het is op zich ook niet moeilijk oid, gewoon heel erg veel.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ah tof, ik heb hem in januari maar het zal allemaal wel meevallen dan
Ja super, heb 24ste de hele dag in Enschede rondgehangen, was super gaaf. En gister lekker gegeten met gezin enzo. Vandaag lekkere lamme dag
Jij?
Hier is het goedquote:
Een beetje brak maar wel goed. Ik ben in ieder geval nog niet zover als jij in de zin dat mijn actieve dag al begonnen is.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hier is het goedIk ben rustig aan het werk voor Juridische Vaardigheden 1 en ondertussen schoon ik wat .mkv bestanden op (films). En bij jou?
quote:Op donderdag 27 december 2012 10:18 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Een beetje brak maar wel goed. Ik ben in ieder geval nog niet zover als jij in de zin dat mijn actieve dag al begonnen is.
Dat scheelt zòoo veel inderdaadquote:Op donderdag 27 december 2012 10:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]Ik was gisteren bij mijn ouders en het is niet erg laat geworden. Had me ook behoorlijk ingehouden qua drank en dat scheelt echt de wereld.
Respect man.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:20 schreef eriksd het volgende:
Niet zeiken, ik ben het volledige Cadbury Schweppes arrest aan het markeren incl noot.
Allemachtig ik kan nu echt niet bezig zijn met iets studie-gerelateerds. Sowieso--> vakantie.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:20 schreef eriksd het volgende:
Niet zeiken, ik ben het volledige Cadbury Schweppes arrest aan het markeren incl noot.
Nee ik was bijrijder. Works for me.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:29 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat scheelt zòoo veel inderdaadMoest je ook Bob zijn ofzo?
Gaat het dan bij allemaal om dezelfde materie? Of is dit gewoon een rijtje arresten?quote:Op donderdag 27 december 2012 10:30 schreef eriksd het volgende:
Ik heb er 5 op de planning staan. Eurowings heb ik gehad.
Inderdaad. Works fine.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nee ik was bijrijder. Works for me.
Een rijtje arresten? HvJ fiscale arresten zijn toch wel wat anders dan de standaard HR open deuren.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Gaat het dan bij allemaal om dezelfde materie? Of is dit gewoon een rijtje arresten?
Ah. Nee duidelijk.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een rijtje arresten? HvJ fiscale arresten zijn toch wel wat anders dan de standaard HR open deuren.
Het gaat mij kort gezegd over de vraag in hoeverre een switch-over toegestaan is en wanneer er dan sprake is van gelijke belasting. Ik heb ze zelf geselecteerd.
Mooi, ik een 9quote:Op donderdag 27 december 2012 10:51 schreef omelette het volgende:
Late reactie voor Paxcon:
Uiteindelijk een 7 op ARW. Wel tevreden. Jij?
lekker bezig!quote:
Goedzoquote:Op donderdag 27 december 2012 13:03 schreef Paxcon het volgende:
Die ouders van die Rishi willen die politieman aanklagen voor moord, maar uit het Pikmeer-arrest blijkt toch dat medewerkers van bestuursorganen in de uitoefening van hun functie niet strafrechtelijk vervolgbaar zijn?
edit: oh laat maar, gold voor provincies en gemeenten![]()
Ah klinkt tof!quote:Op donderdag 27 december 2012 09:43 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ja, vast wel. Het is op zich ook niet moeilijk oid, gewoon heel erg veel.
Gaaf! Ik heb ook een toffe Kerst gehad. Heb echt ongelooflijk veel kerstfilms gekeken, superveel cupcakes gemaakt en alles opgegeten en ook heerlijk gegeten bij (schoon)familie.![]()
Jammer dat het alweer voorbij is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |