Ik zweer je dat ik daar wasquote:Op woensdag 26 december 2012 23:03 schreef drumstickNL het volgende:
matige troll; vroeger hadden we nog eens goede trollen
de truuk zit 'm ook in het serieus beginnen en later pas je kaart laten zien.
had toendertijd geen pics gemaakt vanwege dat de flitser het niet deed dus je zag niksquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Putin for President _O_
Het vuur gaf geen genoeg licht?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:04 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
had toendertijd geen pics gemaakt vanwege dat de flitser het niet deed dus je zag niks
Er waren niet veel vurenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Het vuur gaf geen genoeg licht?
Misschien kunnen we afmaken wat de tempeliers nooit gelukt is in Aleppo, stomen we meteen door naar Akko!!!quote:Op woensdag 26 december 2012 23:05 schreef Beach het volgende:
Project X Aleppo.
Ze wachten met smart daar op je TS.
quote:Op woensdag 26 december 2012 23:05 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]Ja,maar volgens mij is het wat vroeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Israël meteen erbij pakken?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we afmaken wat de tempeliers nooit gelukt is in Aleppo, stomen we meteen door naar Akko!!!
Sure!!! De tempelberg weer teruggeven aan de christenen en de Al-aqsa moskee afbrandenquote:
Jawel, je spellingskunsten komen overeen met het niveau van de gemiddelde reltokkie daar. Misschien heb ik je wel gezien trouwens.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:10 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
geloof je niet dat ik er was?
Andermans eigendom vernielen is stoer.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:10 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
geloof je niet dat ik er was?
quote:Op woensdag 26 december 2012 23:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Sure!!! De tempelberg weer teruggeven aan de christenen en de Al-aqsa moskee afbranden
De Tempel van Salomo weer in ere herstellen!!!
quote:Op woensdag 26 december 2012 23:07 schreef Vasiliov het volgende:
[..]
Ja,maar volgens mij is het wat vroeg.Beter dit keer andere shit. Lekker origineel. Bijv alleen maar gamecharacters. Kan ik lachen in de ochtend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:13 schreef wazmetjouwG het volgende:
[..]
Beter dit keer andere shit. Lekker origineel. Bijv alleen maar gamecharacters. Kan ik lachen in de ochtend.
Bij de blokker ruit ingetikt, met een kameraad hebben we de krasloten gepaktquote:Op woensdag 26 december 2012 23:12 schreef Prullenbak6 het volgende:
TS wat heb je allemaal gedaan in Haren, nog wat leuks gesloopt of iets? Was er namelijk zelf niet.
quote:Op woensdag 26 december 2012 23:14 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Bij de blokker ruit ingetikt, met een kameraad hebben we de krasloten gepakt
Topic doorgestuurd naar de AIVD.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:15 schreef Ricardo1989 het volgende:
Later kwamen er fokking veel paarden in, ik en mattie bij iemand in de tuin schuilen haha
Ik was toen nog geen Christenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:12 schreef schetterklep het volgende:
Lekker in strijd met de regels van jou geloof he?, waar je de hele tijd topics mee vol gooit.
Ik was er, zij het niet om te rellen.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:16 schreef Ricardo1989 het volgende:
Come on, ben ik de enigste FOK!er die er was?
? je kon naar binnen lopen manquote:Op woensdag 26 december 2012 23:17 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Ik was er, zij het niet om te rellen.
Oh trouwens, die ruitjes bij de blokker waren nauwelijks kapot joh
Ach die rijke stinkerds in haren kunnen het zich makkelijk veroorlovenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:14 schreef youlikey het volgende:
Wel stoer hoor zonde reden eigendomen slopen van een andere kut tokkie
rechts van die kledingwinkels waar iedereen ging plunderenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:17 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
? je kon naar binnen lopen man
Ik weet niet welke ruitjes jij dan hebt ingetikt, maar de Blokker had aan de straatzijde nauwelijks schade..quote:Op woensdag 26 december 2012 23:17 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
? je kon naar binnen lopen man
alsnog.als je dan gepakt word moet je ook niet zeuren en huilen zoals de meesten deden wat een stelletje mogolen daarquote:Op woensdag 26 december 2012 23:18 schreef Handdoekenjongen het volgende:
[..]
Ach die rijke stinkerds in haren kunnen het zich makkelijk veroorloven
quote:Op woensdag 26 december 2012 23:18 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Ik weet niet welke ruitjes jij dan hebt ingetikt, maar de Blokker had aan de straatzijde nauwelijks schade..
je moet wel een enorme paper zijn wil je daar gepakt worden, de politie was zwaar in de minderheid en natuurlijk gwn hoodie opdoen bij criminele dingenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:20 schreef youlikey het volgende:
[..]
alsnog.als je dan gepakt word moet je ook niet zeuren en huilen zoals de meesten deden wat een stelletje mogolen daar
Broer, ik ben zelf ook Christen (toendertijd niet), en zou het nu niet weer doenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:22 schreef Christenbroeder het volgende:
Je hebt de intelligentie en capaciteiten van een aardappel? Z'n feest mag nooit meer gevierd worden!
Schaam je diep.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:22 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Broer, ik ben zelf ook Christen (toendertijd niet), en zou het nu niet weer doen
Je moet je nu wel goed gaan inzetten voor de slachtoffers. En laten zien dat het je spijt, vrijwilligheidswerk lijkt mij goed om te doen.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:23 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ik heb me zondes weggespoeld
Ah, I see, daar zat hout voor de volgende ochtend, toen ik ging helpen schoonmaken. De kleine ruitjes aan de zijkant waren wel kapot, maar daar schiet je niks mee op.quote:
ecgt? achteraf zeker of nie, want je laat je niet pakken door die paar agentenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:27 schreef Gulmez het volgende:
mijn mattie dangelo moest naar de jilla was gepakt door popo op die feest
Noh...fatoe hoor. Gediekt door popo.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:27 schreef Gulmez het volgende:
mijn mattie dangelo moest naar de jilla was gepakt door popo op die feest
nog paar agenten gebost?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:28 schreef KGV_ het volgende:
kwas daar ook haha had 150 gram pep meegenomen en daar verkocht aan al die nerdjes daar zelf ook flink lijnen zitten vatten ahah
Jij hebt wel mazzel dat de tweede ME-linie je niet heeft weten te bereiken. Die kwamen onze AH schoonvegen. En dan vooral het dak. Genietenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:27 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
ecgt? achteraf zeker of nie, want je laat je niet pakken door die paar agenten
Gast, vraag iets over haren ik was daar, zie ook mn vorige plaatje en partypeoper beveistgde hetquote:Op woensdag 26 december 2012 23:29 schreef BadassVoodooMonkey het volgende:
Als je echt bekeerd bent vindt je het erg van haren en wil je geen nieuwe
Daarom slechte troll. Maar ik hoop dan dat buurman ding wel echt is
Dat is wel zo.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:20 schreef youlikey het volgende:
[..]
alsnog.als je dan gepakt word moet je ook niet zeuren en huilen zoals de meesten deden wat een stelletje mogolen daar
moet je je niet aantrekken die nerdjes hier snappen dat niet manquote:Op woensdag 26 december 2012 23:30 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Gast, vraag iets over haren ik was daar, zie ook mn vorige plaatje en partypeoper beveistgde het
Het werd wel ff gevaarlijk toen ze met een paarden linie kwamen iedereen wegrennen en ik en mattie gingen snel in de tuin van iemand schuilen, alle andere matties ware gesplitquote:Op woensdag 26 december 2012 23:29 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Jij hebt wel mazzel dat de tweede ME-linie je niet heeft weten te bereiken. Die kwamen onze AH schoonvegen. En dan vooral het dak. Genieten
'toendertijd' het was een maand of 2 geledenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:22 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Broer, ik ben zelf ook Christen (toendertijd niet), en zou het nu niet weer doen
Ben ongeveer een week Christen nuquote:Op woensdag 26 december 2012 23:31 schreef Handdoekenjongen het volgende:
[..]
'toendertijd' het was een maand of 2 geleden
Lijkt me sterk dat allemaal nerdjes zijn?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:30 schreef KGV_ het volgende:
[..]
moet je je niet aantrekken die nerdjes hier snappen dat niet man
Niks mis mee die dorpelingen.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:28 schreef Gulmez het volgende:
nee g gewoon op die fissa hij gooide gewoon dinges blikje cola tegen een ruit aan van een huis n toen werd die gelijk opgepakt waarschijnlijk alleen omdat die antilliaans was en die groningers vaak racisten zijn in die dorpen
Blasfemie!!!quote:Op woensdag 26 december 2012 23:32 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ben ongeveer een week Christen nu
nee sommige zijn wel oke mr meeste hebben asperger enzoquote:Op woensdag 26 december 2012 23:32 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat allemaal nerdjes zijn?
Sinds een week zeg ik toch? Nooit te laat om je keren jegens de Heerquote:
Sinds wanneer keren christenen zich jegens de heer?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:35 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Sinds een week zeg ik toch? Nooit te laat om je keren jegens de Heer
Dit, in combinatie met de foto van je huis drop ik morgen even bij de politie. Veel plezier met schoffelenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:14 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Bij de blokker ruit ingetikt, met een kameraad hebben we de krasloten gepakt
Snitchquote:Op woensdag 26 december 2012 23:36 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Dit, in combinatie met de foto van je huis drop ik morgen even bij de politie. Veel plezier met schoffelen
Was jij er alleen om schoon te maken? Goed initiatiefquote:
quote:Op woensdag 26 december 2012 23:32 schreef GVRuud het volgende:
Organiseer je toch gewoon je eigen project-x feest? Beticht niemand je ook meer van meeloperisme.
Je weet toch dat je met het bestaan van God erkent dat de duivel bestaat en dat het bestaan van het kwaad door de duivel leidt tot een paradox omdat een goddelijk wezen nooit kwade dingen kan laten bestaan in de wereld.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:35 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Sinds een week zeg ik toch? Nooit te laat om je keren jegens de Heer
Ik ben dan ook helemaal clean, nu ik Christen ben. No more sins for mequote:Op woensdag 26 december 2012 23:38 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Je weet toch dat je met het bestaan van God erkent dat de duivel bestaat en dat het bestaan van het kwaad door de duivel leidt tot een paradox omdat een goddelijk wezen nooit kwade dingen kan laten bestaan in de wereld.
Ik heb al mn zondes al verlaten dude, beetje respectquote:Op woensdag 26 december 2012 23:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
TS moet opgebost worden, voor een jaartje of 2 minstens. Veenhuizen staat toch zo goed als leeg.
maar je wilt wel een nieuwe project xquote:Op woensdag 26 december 2012 23:42 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook helemaal clean, nu ik Christen ben. No more sins for me
Dit keer een echt feest, geen rellenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:54 schreef Handdoekenjongen het volgende:
[..]
maar je wilt wel een nieuwe project x
Verdomme, ik stik bijna in mijn ijstheequote:Op woensdag 26 december 2012 23:36 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Sinds wanneer keren christenen zich jegens de heer?
Ik ben met 5 matties gegaan, niemand gepaktquote:Op woensdag 26 december 2012 23:58 schreef Haantje_pappie het volgende:
Ik wilde serieus naar Haren gaan met wat vuurwerk.Bij twijfel denk de tweede keer goed na dat deed ik ben niet gegaan stiekem heb ik wel spijt wilde heel graag die dorp daar slopen onder de mom van "doe wat je niet laten kunt"
Op Opsporings Verzocht zijn er best veel gepakt ahahah
Als er een nieuwe komt ga ik daar zeker naar toe
Ik zag youtube beelden van een AH in haren die helemaal leeg geplunderd/gesloopt werd ahahah was je daar ook toen ?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:20 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ik ben met 5 matties gegaan, niemand gepaktWe gingen ook steeds splitten, moest wel oppasen voor mongolen, sommige mensen werden uit het niets aangevolle door zon pillekop maarja stay prepared
Nop, dat niet meegekregen, kende de weg ook helemaal niet , was vooral bij het plein van de blokker, daar werden klerenwinkels geroofd hahaquote:Op donderdag 27 december 2012 00:21 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Ik zag youtube beelden van een AH in haren die helemaal leeg geplunderd/gesloopt werd ahahah was je daar ook toen ?
haha right, volgende dag als een sjappie alles schoonmaken? heb alleen dingen kapot gemaaktquote:Op donderdag 27 december 2012 00:24 schreef pussycatdoll het volgende:
ts is wel naar haren geweest onder het mom van clean project x haren.
stoere boii die ts, zeg zal ik dit topic opsturen naar Anniko van Santen?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:26 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
haha right, volgende dag als een sjappie alles schoonmaken? heb alleen dingen kapot gemaakt
Wie is dat?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:28 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
stoere boii die ts, zeg zal ik dit topic opsturen naar Anniko van Santen?
Snitchhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 27 december 2012 00:29 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
de chick die er voor gaat zorgen dat je de bak in gaat.
dat je daar al aan denkt...quote:Op donderdag 27 december 2012 00:31 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
in de bak houden ze wel van aars mannetjes zoals jij.
heb ff je topic doorgelezen pas maar op dat er geen vlekje op je Louis Vuitton tas komt.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:32 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
dat je daar al aan denkt...________ buttpirate
I willquote:Op donderdag 27 december 2012 00:34 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
heb ff je topic doorgelezen pas maar op dat er geen vlekje op je Louis Vuitton tas komt..
Ik was aan het werk in de AH toen die werd geplunderd, heb moeten vluchten via de nooduitgang, heb 3 uur vastgezeten tussen 2 ME-linies en heb met collega's een NOS-cameraman geholpen de beelden op tijd naar de zendauto te krijgen, heb 4 uurtjes kunnen slapen en heb toen schoongemaakt inderdaad.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:37 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Was jij er alleen om schoon te maken? Goed initiatief
Precies. Die gekken hadden gewoon een maand of drie achter de tralies gemoeten.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:16 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Ik was aan het werk in de AH toen die werd geplunderd, heb moeten vluchten via de nooduitgang, heb 3 uur vastgezeten tussen 2 ME-linies en heb met collega's een NOS-cameraman geholpen de beelden op tijd naar de zendauto te krijgen, heb 4 uurtjes kunnen slapen en heb toen schoongemaakt inderdaad.
Maar leuk dat je het zo'n toffe ervaring vond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |