moet je je niet aantrekken die nerdjes hier snappen dat niet manquote:Op woensdag 26 december 2012 23:30 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Gast, vraag iets over haren ik was daar, zie ook mn vorige plaatje en partypeoper beveistgde het
Het werd wel ff gevaarlijk toen ze met een paarden linie kwamen iedereen wegrennen en ik en mattie gingen snel in de tuin van iemand schuilen, alle andere matties ware gesplitquote:Op woensdag 26 december 2012 23:29 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Jij hebt wel mazzel dat de tweede ME-linie je niet heeft weten te bereiken. Die kwamen onze AH schoonvegen. En dan vooral het dak. Genieten
'toendertijd' het was een maand of 2 geledenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:22 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Broer, ik ben zelf ook Christen (toendertijd niet), en zou het nu niet weer doen
Ben ongeveer een week Christen nuquote:Op woensdag 26 december 2012 23:31 schreef Handdoekenjongen het volgende:
[..]
'toendertijd' het was een maand of 2 geleden
Lijkt me sterk dat allemaal nerdjes zijn?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:30 schreef KGV_ het volgende:
[..]
moet je je niet aantrekken die nerdjes hier snappen dat niet man
Niks mis mee die dorpelingen.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:28 schreef Gulmez het volgende:
nee g gewoon op die fissa hij gooide gewoon dinges blikje cola tegen een ruit aan van een huis n toen werd die gelijk opgepakt waarschijnlijk alleen omdat die antilliaans was en die groningers vaak racisten zijn in die dorpen
Blasfemie!!!quote:Op woensdag 26 december 2012 23:32 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ben ongeveer een week Christen nu
nee sommige zijn wel oke mr meeste hebben asperger enzoquote:Op woensdag 26 december 2012 23:32 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat allemaal nerdjes zijn?
Sinds een week zeg ik toch? Nooit te laat om je keren jegens de Heerquote:
Sinds wanneer keren christenen zich jegens de heer?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:35 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Sinds een week zeg ik toch? Nooit te laat om je keren jegens de Heer
Dit, in combinatie met de foto van je huis drop ik morgen even bij de politie. Veel plezier met schoffelenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:14 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Bij de blokker ruit ingetikt, met een kameraad hebben we de krasloten gepakt
Snitchquote:Op woensdag 26 december 2012 23:36 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Dit, in combinatie met de foto van je huis drop ik morgen even bij de politie. Veel plezier met schoffelen
Was jij er alleen om schoon te maken? Goed initiatiefquote:
quote:Op woensdag 26 december 2012 23:32 schreef GVRuud het volgende:
Organiseer je toch gewoon je eigen project-x feest? Beticht niemand je ook meer van meeloperisme.
Je weet toch dat je met het bestaan van God erkent dat de duivel bestaat en dat het bestaan van het kwaad door de duivel leidt tot een paradox omdat een goddelijk wezen nooit kwade dingen kan laten bestaan in de wereld.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:35 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Sinds een week zeg ik toch? Nooit te laat om je keren jegens de Heer
Ik ben dan ook helemaal clean, nu ik Christen ben. No more sins for mequote:Op woensdag 26 december 2012 23:38 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Je weet toch dat je met het bestaan van God erkent dat de duivel bestaat en dat het bestaan van het kwaad door de duivel leidt tot een paradox omdat een goddelijk wezen nooit kwade dingen kan laten bestaan in de wereld.
Ik heb al mn zondes al verlaten dude, beetje respectquote:Op woensdag 26 december 2012 23:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
TS moet opgebost worden, voor een jaartje of 2 minstens. Veenhuizen staat toch zo goed als leeg.
maar je wilt wel een nieuwe project xquote:Op woensdag 26 december 2012 23:42 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook helemaal clean, nu ik Christen ben. No more sins for me
Dit keer een echt feest, geen rellenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:54 schreef Handdoekenjongen het volgende:
[..]
maar je wilt wel een nieuwe project x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |