Ik zweer je dat ik daar wasquote:Op woensdag 26 december 2012 23:03 schreef drumstickNL het volgende:
matige troll; vroeger hadden we nog eens goede trollen
de truuk zit 'm ook in het serieus beginnen en later pas je kaart laten zien.
had toendertijd geen pics gemaakt vanwege dat de flitser het niet deed dus je zag niksquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Putin for President _O_
Het vuur gaf geen genoeg licht?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:04 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
had toendertijd geen pics gemaakt vanwege dat de flitser het niet deed dus je zag niks
Er waren niet veel vurenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Het vuur gaf geen genoeg licht?
Misschien kunnen we afmaken wat de tempeliers nooit gelukt is in Aleppo, stomen we meteen door naar Akko!!!quote:Op woensdag 26 december 2012 23:05 schreef Beach het volgende:
Project X Aleppo.
Ze wachten met smart daar op je TS.
quote:Op woensdag 26 december 2012 23:05 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]Ja,maar volgens mij is het wat vroeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Israël meteen erbij pakken?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we afmaken wat de tempeliers nooit gelukt is in Aleppo, stomen we meteen door naar Akko!!!
Sure!!! De tempelberg weer teruggeven aan de christenen en de Al-aqsa moskee afbrandenquote:
Jawel, je spellingskunsten komen overeen met het niveau van de gemiddelde reltokkie daar. Misschien heb ik je wel gezien trouwens.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:10 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
geloof je niet dat ik er was?
Andermans eigendom vernielen is stoer.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:10 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
geloof je niet dat ik er was?
quote:Op woensdag 26 december 2012 23:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Sure!!! De tempelberg weer teruggeven aan de christenen en de Al-aqsa moskee afbranden
De Tempel van Salomo weer in ere herstellen!!!
quote:Op woensdag 26 december 2012 23:07 schreef Vasiliov het volgende:
[..]
Ja,maar volgens mij is het wat vroeg.Beter dit keer andere shit. Lekker origineel. Bijv alleen maar gamecharacters. Kan ik lachen in de ochtend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:13 schreef wazmetjouwG het volgende:
[..]
Beter dit keer andere shit. Lekker origineel. Bijv alleen maar gamecharacters. Kan ik lachen in de ochtend.
Bij de blokker ruit ingetikt, met een kameraad hebben we de krasloten gepaktquote:Op woensdag 26 december 2012 23:12 schreef Prullenbak6 het volgende:
TS wat heb je allemaal gedaan in Haren, nog wat leuks gesloopt of iets? Was er namelijk zelf niet.
quote:Op woensdag 26 december 2012 23:14 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Bij de blokker ruit ingetikt, met een kameraad hebben we de krasloten gepakt
Topic doorgestuurd naar de AIVD.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:15 schreef Ricardo1989 het volgende:
Later kwamen er fokking veel paarden in, ik en mattie bij iemand in de tuin schuilen haha
Ik was toen nog geen Christenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:12 schreef schetterklep het volgende:
Lekker in strijd met de regels van jou geloof he?, waar je de hele tijd topics mee vol gooit.
Ik was er, zij het niet om te rellen.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:16 schreef Ricardo1989 het volgende:
Come on, ben ik de enigste FOK!er die er was?
? je kon naar binnen lopen manquote:Op woensdag 26 december 2012 23:17 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Ik was er, zij het niet om te rellen.
Oh trouwens, die ruitjes bij de blokker waren nauwelijks kapot joh
Ach die rijke stinkerds in haren kunnen het zich makkelijk veroorlovenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:14 schreef youlikey het volgende:
Wel stoer hoor zonde reden eigendomen slopen van een andere kut tokkie
rechts van die kledingwinkels waar iedereen ging plunderenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:17 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
? je kon naar binnen lopen man
Ik weet niet welke ruitjes jij dan hebt ingetikt, maar de Blokker had aan de straatzijde nauwelijks schade..quote:Op woensdag 26 december 2012 23:17 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
? je kon naar binnen lopen man
alsnog.als je dan gepakt word moet je ook niet zeuren en huilen zoals de meesten deden wat een stelletje mogolen daarquote:Op woensdag 26 december 2012 23:18 schreef Handdoekenjongen het volgende:
[..]
Ach die rijke stinkerds in haren kunnen het zich makkelijk veroorloven
quote:Op woensdag 26 december 2012 23:18 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Ik weet niet welke ruitjes jij dan hebt ingetikt, maar de Blokker had aan de straatzijde nauwelijks schade..
je moet wel een enorme paper zijn wil je daar gepakt worden, de politie was zwaar in de minderheid en natuurlijk gwn hoodie opdoen bij criminele dingenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:20 schreef youlikey het volgende:
[..]
alsnog.als je dan gepakt word moet je ook niet zeuren en huilen zoals de meesten deden wat een stelletje mogolen daar
Broer, ik ben zelf ook Christen (toendertijd niet), en zou het nu niet weer doenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:22 schreef Christenbroeder het volgende:
Je hebt de intelligentie en capaciteiten van een aardappel? Z'n feest mag nooit meer gevierd worden!
Schaam je diep.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:22 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Broer, ik ben zelf ook Christen (toendertijd niet), en zou het nu niet weer doen
Je moet je nu wel goed gaan inzetten voor de slachtoffers. En laten zien dat het je spijt, vrijwilligheidswerk lijkt mij goed om te doen.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:23 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ik heb me zondes weggespoeld
Ah, I see, daar zat hout voor de volgende ochtend, toen ik ging helpen schoonmaken. De kleine ruitjes aan de zijkant waren wel kapot, maar daar schiet je niks mee op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |