Ik zweer je dat ik daar wasquote:Op woensdag 26 december 2012 23:03 schreef drumstickNL het volgende:
matige troll; vroeger hadden we nog eens goede trollen
de truuk zit 'm ook in het serieus beginnen en later pas je kaart laten zien.
had toendertijd geen pics gemaakt vanwege dat de flitser het niet deed dus je zag niksquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Putin for President _O_
Het vuur gaf geen genoeg licht?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:04 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
had toendertijd geen pics gemaakt vanwege dat de flitser het niet deed dus je zag niks
Er waren niet veel vurenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Het vuur gaf geen genoeg licht?
Misschien kunnen we afmaken wat de tempeliers nooit gelukt is in Aleppo, stomen we meteen door naar Akko!!!quote:Op woensdag 26 december 2012 23:05 schreef Beach het volgende:
Project X Aleppo.
Ze wachten met smart daar op je TS.
quote:Op woensdag 26 december 2012 23:05 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]Ja,maar volgens mij is het wat vroeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Israël meteen erbij pakken?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we afmaken wat de tempeliers nooit gelukt is in Aleppo, stomen we meteen door naar Akko!!!
Sure!!! De tempelberg weer teruggeven aan de christenen en de Al-aqsa moskee afbrandenquote:
Jawel, je spellingskunsten komen overeen met het niveau van de gemiddelde reltokkie daar. Misschien heb ik je wel gezien trouwens.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:10 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
geloof je niet dat ik er was?
Andermans eigendom vernielen is stoer.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:10 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
geloof je niet dat ik er was?
quote:Op woensdag 26 december 2012 23:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Sure!!! De tempelberg weer teruggeven aan de christenen en de Al-aqsa moskee afbranden
De Tempel van Salomo weer in ere herstellen!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |