Sinds een week zeg ik toch? Nooit te laat om je keren jegens de Heerquote:
Sinds wanneer keren christenen zich jegens de heer?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:35 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Sinds een week zeg ik toch? Nooit te laat om je keren jegens de Heer
Dit, in combinatie met de foto van je huis drop ik morgen even bij de politie. Veel plezier met schoffelenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:14 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Bij de blokker ruit ingetikt, met een kameraad hebben we de krasloten gepakt
Snitchquote:Op woensdag 26 december 2012 23:36 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Dit, in combinatie met de foto van je huis drop ik morgen even bij de politie. Veel plezier met schoffelen
Was jij er alleen om schoon te maken? Goed initiatiefquote:
quote:Op woensdag 26 december 2012 23:32 schreef GVRuud het volgende:
Organiseer je toch gewoon je eigen project-x feest? Beticht niemand je ook meer van meeloperisme.
Je weet toch dat je met het bestaan van God erkent dat de duivel bestaat en dat het bestaan van het kwaad door de duivel leidt tot een paradox omdat een goddelijk wezen nooit kwade dingen kan laten bestaan in de wereld.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:35 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Sinds een week zeg ik toch? Nooit te laat om je keren jegens de Heer
Ik ben dan ook helemaal clean, nu ik Christen ben. No more sins for mequote:Op woensdag 26 december 2012 23:38 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Je weet toch dat je met het bestaan van God erkent dat de duivel bestaat en dat het bestaan van het kwaad door de duivel leidt tot een paradox omdat een goddelijk wezen nooit kwade dingen kan laten bestaan in de wereld.
Ik heb al mn zondes al verlaten dude, beetje respectquote:Op woensdag 26 december 2012 23:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
TS moet opgebost worden, voor een jaartje of 2 minstens. Veenhuizen staat toch zo goed als leeg.
maar je wilt wel een nieuwe project xquote:Op woensdag 26 december 2012 23:42 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook helemaal clean, nu ik Christen ben. No more sins for me
Dit keer een echt feest, geen rellenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:54 schreef Handdoekenjongen het volgende:
[..]
maar je wilt wel een nieuwe project x
Verdomme, ik stik bijna in mijn ijstheequote:Op woensdag 26 december 2012 23:36 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Sinds wanneer keren christenen zich jegens de heer?
Ik ben met 5 matties gegaan, niemand gepaktquote:Op woensdag 26 december 2012 23:58 schreef Haantje_pappie het volgende:
Ik wilde serieus naar Haren gaan met wat vuurwerk.Bij twijfel denk de tweede keer goed na dat deed ik ben niet gegaan stiekem heb ik wel spijt wilde heel graag die dorp daar slopen onder de mom van "doe wat je niet laten kunt"
Op Opsporings Verzocht zijn er best veel gepakt ahahah
Als er een nieuwe komt ga ik daar zeker naar toe
Ik zag youtube beelden van een AH in haren die helemaal leeg geplunderd/gesloopt werd ahahah was je daar ook toen ?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:20 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ik ben met 5 matties gegaan, niemand gepaktWe gingen ook steeds splitten, moest wel oppasen voor mongolen, sommige mensen werden uit het niets aangevolle door zon pillekop maarja stay prepared
Nop, dat niet meegekregen, kende de weg ook helemaal niet , was vooral bij het plein van de blokker, daar werden klerenwinkels geroofd hahaquote:Op donderdag 27 december 2012 00:21 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Ik zag youtube beelden van een AH in haren die helemaal leeg geplunderd/gesloopt werd ahahah was je daar ook toen ?
haha right, volgende dag als een sjappie alles schoonmaken? heb alleen dingen kapot gemaaktquote:Op donderdag 27 december 2012 00:24 schreef pussycatdoll het volgende:
ts is wel naar haren geweest onder het mom van clean project x haren.
stoere boii die ts, zeg zal ik dit topic opsturen naar Anniko van Santen?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:26 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
haha right, volgende dag als een sjappie alles schoonmaken? heb alleen dingen kapot gemaakt
Wie is dat?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:28 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
stoere boii die ts, zeg zal ik dit topic opsturen naar Anniko van Santen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |