The End Van The Doors en In The Ghetto van Elvisquote:Op woensdag 26 december 2012 18:52 schreef Micson het volgende:
Hebben we hier in dit topic trouwens al een rondje van favoriete nummers uit de Top 2000 gedaan?
Mijne zijn Eye in the Sky van Alan Parsons Project op nummer 303, en van de Nederlandstalige nummers Over de Muur van Klein Orkest op nummer 71.
Goede keus! Alleen erg jammer dat ze Sirius niet even voor de volledigheid ervoor plakken op de radio.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:52 schreef Micson het volgende:
Hebben we hier in dit topic trouwens al een rondje van favoriete nummers uit de Top 2000 gedaan?
Mijne zijn Eye in the Sky van Alan Parsons Project op nummer 303, en van de Nederlandstalige nummers Over de Muur van Klein Orkest op nummer 71.
Inderdaad, voor mij is dat eigenlijk één nummer.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:54 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Goede keus! Alleen erg jammer dat ze Sirius niet even voor de volledigheid ervoor plakken op de radio.
Living Doll, Ruby van de Kaizerchiefs, Cold as ice van Foreignerquote:Op woensdag 26 december 2012 18:52 schreef Micson het volgende:
Ah, ik ga dat ook wel even kijken. Om 20:00 wel even de radio keihard.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:57 schreef Karina het volgende:
Voor de TV kijkers zometeen: TV / Top 2000 a GoGo #4 Sofietje!
Die plaat hoor ik ook maximaal één keer per jaar tijdens de top 2000, toch altijd wel weer even lekker.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:52 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Zo, even gekeken wat er het volgende uur komt:
1586 Waiting For A Girl Like You Foreigner
1585 Save Tonight Eagle Eye Cherry
1584 Toveren Herman van Veen
1583 Breakfast At Tiffany's Deep Blue Something
1582 I Hear You Now Jon & Vangelis
1581 Wouldn't It Be Nice The Beach Boys
1580 Vogue Madonna
1579 Freedom George Michael
1578 Fame David Bowie
1577 Backstabbers The O'Jays
1576 Zo Stil Bløf
1575 Me and Mrs. Jones Billy Paul
Wie is om 8 uur? Oh wellicht laten ze dat nummer dan ook horen en zien tijdens de uitzending.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:58 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Ah, ik ga dat ook wel even kijken. Om 20:00 wel even de radio keihard.
Living Doll.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie is om 8 uur? Oh wellicht laten ze dat nummer dan ook horen en zien tijdens de uitzending.
Ik ben allang blij dat het origineel erin staat.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:00 schreef TLC het volgende:
Wel een lichte schande dat Een vriend zien huilen van Herman van Veen niet eens in de top 2000 staat
Comfortably Numb - Pink Floyd, Telegraph Road - Dire Straits, A Day in the Life - Beatlesquote:Op woensdag 26 december 2012 18:52 schreef Micson het volgende:
Dat inderdaad. Het verschilt ook per genre, beetje appels met peren vergelijken. Er zijn wat soulnummers die ik heel goed vind, wat stevigere nummers. ballads.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:05 schreef Fred_B het volgende:
Voor de favoriete nummers heb ik eigenlijk geen idee, dat wisselt waarschijnlijk elke dag
Heel moeilijk inderdaad, zo niet onmogelijk; maar toch wel leuk om te zien wat de favorieten van anderen zijn.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Het verschilt ook per genre, beetje appels met peren vergelijken. Er zijn wat soulnummers die ik heel goed vind, wat stevigere nummers. ballads.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |