Staat er niet inquote:Op woensdag 26 december 2012 19:11 schreef Karina het volgende:
Mooiste ballad uit de lijst: Loving You van Minnie Ripperton (ik ga er vanuit dat die erin staat, de lijst opent even niet op mijn laptop).
Nee sinds 2008 niet meerquote:Op woensdag 26 december 2012 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
WAT, schandeVorig jaar nog wel dacht ik.
Wie is dat op jou UI? Ik dacht eerst Gert-Jan Drogequote:
Nu al aan de koffie?quote:Op woensdag 26 december 2012 19:50 schreef FritsFlits het volgende:
Rustig hier. Iedereen gezellig aan het eten? Hier gaan we zo meteen aan de koffie/thee.
Hier nu uitbuiken. Boerenkool was lekker.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:50 schreef FritsFlits het volgende:
Rustig hier. Iedereen gezellig aan het eten? Hier gaan we zo meteen aan de koffie/thee.
We beginnen hier gewoon vroeg of jullie gewoon laatquote:Op woensdag 26 december 2012 19:51 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Nu al aan de koffie?
Hier duren de kerstmaaltijden meestal van 8 tot 2
Dineren om 8 uur is voor mij vrij standaard, maar in het dagelijks leven duren deze maaltijden niet langer dan een uurquote:Op woensdag 26 december 2012 19:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
We beginnen hier gewoon vroeg of jullie gewoon laat
Thee staat opquote:Op woensdag 26 december 2012 19:50 schreef FritsFlits het volgende:
Living doll op zichzelf is wel te pruimen.quote:
Stefan Stasse is toffer dan alle andere dj's bij elkaar.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:18 schreef Bluezz het volgende:
Stefan Stasse is zoveel leuker als DJ dan Kanenbarg
Mwhjah ik ken em dus van Ekdom en daar blijf ik hem mee associëren.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Living doll op zichzelf is wel te pruimen.
Verder nog wat gemist?
ik wil het niet weten. kan dat mens niet uitstaan.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:24 schreef Karina het volgende:
Wat is deze 1565 Mag Ik Dan Bij Jou Claudia de Breij
Nee ik ook niet dat gehinnikquote:Op woensdag 26 december 2012 20:25 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik wil het niet weten. kan dat mens niet uitstaan.
bij sommige liedjes probeer ik mij een voorstelling te maken van de mensen die daarop stemmen...quote:Wat is deze 1565 Mag Ik Dan Bij Jou Claudia de Breij
Tijdens haar radioshow is er een onderdeel dat ze trending topic willen worden op Twitter met een bepaalde hashtag. Daar deed ik een keer aan mee met een negatieve tweet over de show en meteen ging een Claudiafan op me hatenquote:Op woensdag 26 december 2012 20:26 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
bij sommige liedjes probeer ik mij een voorstelling te maken van de mensen die daarop stemmen...
quote:Op woensdag 26 december 2012 20:28 schreef Karina het volgende:
Jerney toen ze nog sexy was in haar blauwe pakje.
[ afbeelding ]
Gisteren postte ik haar ook al, ander plaatje nu.
haha op die oude clipjes ziet er sowieso wel vrij wasted uit, maar dat past er wel bijquote:Op woensdag 26 december 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze daar gebruikt heeft, maar ziet er niet al te best uit
Goede stem.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:37 schreef Karina het volgende:
Ah the BabysDie zanger
![]()
[ afbeelding ]
Al zag hij er achteraf gezien best gay uit
Teiltje staat al klaar.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:38 schreef Piebe het volgende:
[..]
Goede stem.
Al gezien wie er hierna komt, en dus één plaatsje hoger staat.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
Kan niet anders...dit is namelijk echt slecht.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
Ze heeft zeker zelf 10000 keer gestemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |